INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Pair jsem vyndal z toho až já. U motorky za 50 -60 tis. bych to bral, ale ta moje byla právě přes 85 tis. kvůli tomu, že je vše origo a tech 12 000 km na tacho sedí a to mě štve. Koukal jsem, že rozpěrky zadního kola mají už trochu drážku od gufera, nové dáváte origo. od Suzuki nebo jsem našel od All Balls?
- voTTe
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 22
- Založená vlákna
- Místo: Praha - Braníček
- Motorka: Berg FE 450 '09
- Věk: 26
- 0 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Ahoj, prosím o radu zkušenější
Na mojí motorce jsme měnili karbec Mikuni za druhý (také Mikuni z mojí druhé bourané DR-Z) s jinou tryskou. Motorka ztratila tak 4/5 výkonu. Rozhodl jsem se, že tam zpět vrátím starý karbec, na kterém vše původně běhalo dobře. Problém ale přetrval a motorka nejede už ani na původním karbecu. Ani jeden karburátor jsme nerozdělávali a nehrabali se v nich, jen je vyčistili, přehodili, zjistili, že to je špatně a zpátky vrátili původní... Ale problém zůstal...
Zkoušeli jsme jinou řídící jednotku i obě čidla na karburátoru z mého druhého DR-Z a problém stále trvá.
Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Přiznám se, že jsem celkem v koncích.....no a strašně potřebuju jezdit, když je tak krásně
Díky moc!
EDIT: Tak vyřešeno - způsobil to nějaký ten elektromagnet ve spodní části karbecu, opraveno, vyřešeno!
Editoval voTTe (12.04.2018 16:17:10)
- palowr
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2
- Založená vlákna
- Motorka: Suzuki DRZ-400S
- Věk: 32
- 0 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Ahojte mám menší problém s moto Suzuki DRZ-400S (2001). Moto za studena chytí na štartér, ale po cca 10min. vozenia zhasne a znova na štartér nechytí. Skúšal som ju roztlačiť a na roztlačenie chytí. Po cca 20min (ked ochladne) motorka bez problémov naštartuje. Sviečka je nová, karburátor bol 3x von (komplet rozobratý a prefúknutý), Indučka a pc zapaľovania boli odskúšané z inej DRZtky. Rozvodovka a ventile sú v poriadku. Nemáte niekto nápad čo by to mohlo byť, priznám sa, som už dosť zúfalý. Motorku som vytiahol po zime - minulú sezónu išla bez problémov. Vďaka za všetky rady.
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Jak pise spacy. Zamer se na civku na statoru co nabiji kondenzator v "CDI" . V namualu budou hodnoty. Co mas namerit. Teplem se nejspis slusnou zavity civky a neda to dostatecny napeti.
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
kufus: já bych tipoval, že za sucha K66 vzadu zvládne o trochu míň trávy a štěrku než 73 vpředu, ale bude lepší než Twinduro. Když jsem s tím ještě laboroval, tak jsem jí vynechal, protože v popisu stojí "Heidenau K66 je pneumatika vyvinutá pro moderní velké skútry a malé silniční motocykly". Já skončil u kombinace K73 vpředu, Pirelli Diablo Rosso II vzadu a jezdím na DRZ jen občas za sucha polní cestu nebo něco na ten způsob a jinak okresky a město
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
kufus: Demona ne, jen to Rosso. Když mám obě pneu nové, naklápí se to samo, Pirelli mi vzadu vydrží ca 6.tis km, K73 vpředu dvojnásobek. Je škoda, že K73 nedělají i zadní, hned bych jí tam zkusil
Jinak ten popis na mě dělá dojem, že to na žádný záběr stavěné nebude, jen univerzální dezén pro všechny možnosti použití
Editoval jees (24.04.2018 11:00:22)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Mě ta K66 přišla jako zadní pneu ke K73, tak jsem si říkal, že by to nemuselo být špatné, tak nevim. Pořád to jsou silniční pneu, takže si jinak moc nepomůžu. Demona mám cca 7k a ještě něco málo by vydržet mohl.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
kufus: vzhledově to tak vypadá, ale v praxi to myslím nebude nic moc
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
kufus:
Co vyzkoušet MOTOZ Desert
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Potřebuju dodržet rozměr
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Ahoj, řeším po delší době trysky na DRZ. Delší dobu mám dynojet stage 2, jakš takš doladěný, ale pořád to není ono. Poslední změnou co jsem udělal motorka docela ožila ve vysokých, ale při konstantní rychlosti + před dosažením cca 6000+(přepočteno z rychlosti pomoci gearing commanderu) otáček lehce pocukává, nad 6k ožije a jede jak drak. Pokud ji v těch otáčkách (pod 6k) podržím na neutrálu, tak slyším jak lehce střílí do výfuku, což by značilo chudou směs. A teď moje konfigurace - klasika mikuni + 150 tryska + jehla + pružina z dynojetu. Jehla aktuálně na 3 zářezu (předtím jsem ji měl na 5 - blbec jsem testoval reakci na plyn když nebyla pořádně zahřátá, tak jsem ji tam do nedávna nechal ). Směs na 2,5 otáček. Bez sytiče nenastartuju. Výfuk stock a filtr twin air. Pokud to projíždím a odkryju bok filtru abych zkusil ochuzenou směs, tak beze změny, což by hlavní tryska měla být v pořádku, jen ta jehla by chtěla posunout.
Až se k tomu znovu dostanu, zkusím posunout jehlu na 4 zářez a uvidím co bude. Píšu to tady, kdyby náhodou měl někdo podobnou konfiguraci, případně podobný problém a vyřešil ho a taky proto, abych zjistil, jestli na to jdu dobře a nemůže to ovlivnit i něco jiného než jen posun na jehle. Přidávám foto svíčky - podle mě je to ok, maximálně trošku bohatší.
Brzdu beru jako poslední variantu, aktuálně není čas někam s tím jezdit
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
kufus: Hlavni trysku poznas az pri 3/4 otevreni plynu a vic. Cca... zjednodusene. Kdyz je spatna velikost, poznas to. Bud to bude chlastat a nepojede to, nebo to jenom nepojede. Tipuju na jehlu, takze asi to co se nejhur ladi, protoze existuji ruzne tvary. Trysku volnobehu poznas pri zaklapnuti plynu. Kdyz strili, je mala. Kdyz musis mit uplne zasroubovany sroub volnobezny smesi, je velka. Jakej mas kit? Nebylo potreba udelat 3x3 mod?
Abys to moh ladit, musis si neco precist. Bez toho to proste nejde, nemuzes hned zacit behat, kdyz neumis chodit... .nemuzes ladit, kdyz nevis co. A zkúšáť. Já zkúšál v zime 6 nedel. Začni tímhle: http://www.factorypro.com/tech/tech_tun … ,Pat.html¨ A nebo se na to vy... a příště nerozdělávej hodiny, když je neumíš složit :-)
Nebo to muzes vyresit tak, ze napises na podporu dynojetu. Osobne, pokud nechces nebo to neumis bych doporucil vykopat pryc ten dynojet a vratit se ke stock settings. Lepsi nez dynojet je jd jet kit. Chlapek ladi a sam vyviji jehly. Ja s nim normalne komunikoval po mailu. Pokud formulujes dotaz jasne, odpovi ti. Nebude ti ale sverovat svoje know how. Mrkni sem: https://www.jdjetting.com/xcart5/all-je … zuki-kits/ Napis mu s prosbou o radu. 100% odpovi a 100% poradi.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Kodiak:
To hlavní jsem tady nenapsal . Mám 3x3 mód a ještě odpojený ten váleček co přepouští vzduch nad jehlu. Kit žádný (pokud myslíš válec). Hlavní trysky jsem už zkoušel a došel k tomu, že 150 je ok. 155 byla už moc. Mě nedělá problém to rozebrat a složit, to jsme si asi nerozumněli. Manuály, i ty linky co jsi posílal jsem už dávno pročítal. Jen se ptám na radu, jestli jdu správnou cestou, respektive jestli někdo neřešil podobný setup a neměl podobný problém (thumbertalk už jsem taky prošel). Hrál jsem si s tím už taky dlouho a až teď tam cítím větší úspěchy, jen doladit tu jehlu - mám jen tu co přišla s Dynojetem Stage 2 a pak už jen stock. To že je JD kit lepší, na to jsem taky už přišel, ale už mám DJ, tak to nějak snad doladím.
A neříkám, že nechci nebo že to neumím, jen že je to složité a časově náročné, když k tomu nemáš potřebné vybavení - hlavně brzdu A vracet ke stocku se rozhodně nebudu, to už jsem toho poladil dost. Jet to jede v pohodě, jen ty ustálené otáčky to nemá rádo.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Kodiak: Lol, já že si tahám triko . Ty tu od začátku do mě střílíš a v podstatě říkáš, jak nic neumím, tak se uklidni prosím tě...Takové lidi jako ty mám rád Ten excel znám..
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
kufus: prostě víš všechno, všechno máš pořešený, ale kdyby někdo chtěl, vydržíš to a poslechneš si ho :-) Jestli ten excel znáš, tak to máš vyřešený. Odraz se od hodnot v excelu. Jehla se neda ladit. Pokud mas spravnej typ, nastav klip na zarez, kterej je v navodu. Jestli ti to nefunguje se spravnou jehlou na spravnym zarezu a spravnejma tryskama, rozhodil sis asi hladinu karbecu, pripadne je tam jinej trabl. Treba jsi mohl poskodit ten o-krouzek u membrany kdyz jsi menil pruzinu nad membranou. Zvedani nebo spousteni jehly volbou jineho zarezu nevede ke 100% vysledku. Proc? To je jedno:-) Ten DJ kit resi tu vetsi diru do airboxu cos udelal, ne naopak. Jak jsi vyradil ten valecek, teda solenoid, ale to ty vis. Vlastne to je fuk, uz to resit nebudu.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Ja neříkal že to mam vyřešené., akorát me nasere, že člověk se zeptá na radu a dostane odpověď typu ze nic neumí,tak začni u sebe, nedělej že člověka vola a já začnu naslouchat Ale budiž, zpět k věci. Dělal jsem jen ty úpravy, co jsou doporučené, včetně vyřazení toho válečku. Podle excelu jsem se částečně odrážel, ale není tam moje konfigurace, většinou tam řeší JD, ne DJ Bez brzdy to stejne nidko nikdy pořádně nenaladí, takže až bude čas, posunu ještě jehlu (neříkal jsem tu, že jsem už vyzkoušel všechny možnosti) a uvidím co to udělá.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Ono prakticky, kdyz to das nekam naladit, (a neni to profik, co ladi zavodni motory) to funguje tak, ze servisak ma notes a tam ma napsanej tahak, jaka konfigurace mu fungovala, kdyz to nekomu ladil nekdy predtim. Proto treba DKRacing nabizi konkretni sestavu. Treba ti tam daj Yoshimura vejfuk, Dynojet kit, natocej tomu motoru EKG a v podstate maj hotovo - zvopakujou co uz nekdy delali. Kdyz je to nejaka specialitka, neni to pro ne uplne lakava zakazka, jak casove tak ziskem. Ja je oslovil s tim, ze mam FCR 39MX, 3x3, MRD ProComp vejfuk a potrebuju to natryskovat. Doslova mi rekli, ze jsem se pustil na neprobadanou pudu a dali mi termin, ktery muj zajem definitivne vyresil. Resili to kdysi na 1 DRZ a podle jejich dotazu na to, jak jsem vyresil, aby se karbec neopiral nahore o ram protoze je tam malo mista, jsem pochopil, ze mam nacteno vic nez oni. (nic proti nim, proste to videli 1 v zivote). Tak jsem pak zkusil chlapka, co ladi motory a ten mi narovinu rekl (a diky mu moc za uprimnost!), ze ladi zavodni motory a to ho zivi. Pokud mam opravdu zajem, musim si pockat a nebude to zadarmo. Takze ten Excel je ta nejlepsi cesta. Driv tam bylo vic zaznamu, ale nekdo to zrevidoval. Dost casto to lidi poladili sami, nechali si zmerit vykon a jeho prubeh a jeste to zkorigovali. Vysledny setting pak prepouzivaji desitky dalsich lidi a je to normalne legitimni a spravnej zpusob jak se dopracovat k dobrymu vysledku. Brzda ti rekne, kde mas problem, ale stejne bys nevedel co s ni a ja taky ne. Jses v domacich podminkach, takze nemeris otacky, ale pootoceni plynove rukojeti. Namaluj si stupnici kolem plynove rukojeti, projed to a musis to empiricky zkouset. Odrazem jsou tabulkovy hodnoty nekoho, kdo to resil uz driv. Otacky motoru jsou presna hodnota, ktera ti je k nicemu, staci ti co slysis. Musis vedet, ze se zacina hlavni tryskou, protoze ta ovlivnuje cely rozsah, ale nejvic az na konci. Musis vedet, ze tam jsou vzdusniky a trysky. A musis si stahnout manual k vyberu jehel. To znamena, budes menit typ jehly a ne ji zvedat a davat dolu. Zvedani ti pomuze, ale neresi to 100% spravne. Kvuli tomu jsou stovky jehel a stovky typu karburatoru... Ze karburatory maj ruzny prumery difuzoru a proc a treba proc neni vhodnej moc velkej prumer v nizkych otackach. Bez zkouseni to nejde. V tvym pripade si myslim, vystacis s tim, ze vzdusniky nechas puvodni. Ja u FCR jsem musel davat jiny.
Cely tohle povidani ma za ucel ti vysvetlit, ze proste musis zacit tim, ze si prectes dokumentaci. Nemuzes scitat, kdyz neumis cisla. A nemuzes behat, kdyz neumis chodit.
Muj dotaz ke zpusobu odstraneni solenoidu nebyl zbytecnej. Blokuje to otevreni soupete snad na prvni 2 stupne. Takze SPRAVNYM odstranenim ziskas asi nejvic. Ja bych tuning resil takhle: - vetsi zadni rozetu o 3 zuby (pokud uz nemas), predek bych nechal bejt - odstranil bych spravnym zpusobem solenoid - odstranil bych PAIR ventil. Nema to na nic vliv, ale v pripade, ze vznikne netesnost na podtlakovych hadickach, rozhodis si smes. Nedela to nic dobryho ani spatnyho - neladil bych karbec v pripade, ze na nem mam problem. Dost lidi si mysli, ze kdyz jim motor cuka, tak koupej Dynojet kit a ono se to samo spravi. Pak bych se teprv pustil do nevratnych zmen a s tim bych udelal ty souvisejici: - 3x3 mod - dal bych mohutnejsi svody(treba z E), koncovku bych nechal puvodni - vyresit karbec. (trysky, jehla)
Cely je to srani a je potreba vedet co delas, protoze jinak to budes ladit nekolik sezon. Kazdou udelas neco jinyho a furt to pojede a nepojede. I kdyz to naladis, cely settings se samozrejme zmeni, pokud pouzijes Big Bore Kit (proste vyrazne zvetsis objem motoru) nebo pokud zmenis pomery na strane vyfuku (svody nebo koncovka)
A neboo? - bud udelas ten Dynojet podle navodu. Tj. vcetne vyndani zaslepky atd atd., trysek, pruzin... - nebo to vyhodis a koupis spravnej JD Kit, kterej lidi v Ameru (a vi proc) maji radsi.
Potesujici zprava na konec. Vsechny tyhle tanecky s Mikuni karbecem jsou na ho*no, protoze se jedna o karbec, ktery ma soupe ovladany podtlakem. Proste ty otevres plyn naplno, ale karbec ti rekne:"nene, ja vim, ze ty chces naplno, ale ja jsem ekologickej a otevru se na 1/2" .... S rostoucim podtlakem (otacky) se otevre vic. Solenoid to kontroluje tusim na jednicku a dvojku a nedovoli otevrit naplno driv nez na trojku. S timhle karbecem, prijdes o ten impulz, kdy chces zvednout predni kolo hupem a karbec ti da jen cast vykonu. Proto tam mam FCR. Castecne se ta prodleva resi tou dirou 3x3. Karbec se muze lip nadechnout a motor taky. Jenze aby moh vydechnout, potrebujes mohutnejsi svody, proste vetsi prumer. Koncovka je ti k prdu.
.....nebud linej a uc se. Mne to trvalo nekolik tydnu po vecerech, nez jsem pochopil jak to funguje. A nebo to muzes delat jako blbec. Muzes to rozdelat, vycistit, zvednout jehlu, dat dolu jehlu a doufat, ze te Buh ma rad a trefis se. I to jde a cast mych pokusu takhle probehla....
Rikals, ze to cuka. To je divny, to nevypada na jehlu ani trysku. Spis elektrika nebo chyba pri odstranovani Solenoidu. Nebo ztrata nejakyho tesneni v karbecu, dirka v membrane.... Nevim, Mikuni jsem neladil.
Editoval Kodiak (17.05.2018 14:31:43)
|