Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (115)
Srazy (69)
Výlety (110)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki DRZ 400 E, S, SM

#521 12.05.2018 23:06:04

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ja neříkal že to mam vyřešené., akorát me nasere, že člověk se zeptá na radu a dostane odpověď typu ze nic neumí,tak začni u sebe, nedělej že člověka vola a já začnu naslouchat wink
Ale budiž, zpět k věci. Dělal jsem jen ty úpravy, co jsou doporučené, včetně vyřazení toho válečku. Podle excelu jsem se částečně odrážel, ale není tam moje konfigurace, většinou tam řeší JD, ne DJ big_smile
Bez brzdy to stejne nidko nikdy pořádně nenaladí, takže až bude čas, posunu ještě jehlu (neříkal jsem tu, že jsem už vyzkoušel všechny možnosti) a uvidím co to udělá.

 offline 

 

#522 17.05.2018 13:51:50

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ono prakticky, kdyz to das nekam naladit, (a neni to profik, co ladi zavodni motory) to funguje tak, ze servisak ma notes a tam ma napsanej tahak, jaka konfigurace mu fungovala, kdyz to nekomu ladil nekdy predtim.
Proto treba DKRacing nabizi konkretni sestavu. Treba ti tam daj Yoshimura vejfuk, Dynojet kit, natocej tomu motoru EKG a v podstate maj hotovo - zvopakujou co uz nekdy delali. Kdyz je to nejaka specialitka, neni to pro ne uplne lakava zakazka, jak casove tak ziskem. Ja je oslovil s tim, ze mam FCR 39MX, 3x3, MRD ProComp vejfuk a potrebuju to natryskovat. Doslova mi rekli, ze jsem se pustil na neprobadanou pudu a dali mi termin, ktery muj zajem definitivne vyresil. Resili to kdysi na 1 DRZ a podle jejich dotazu na to, jak jsem vyresil, aby se karbec neopiral nahore o ram protoze je tam malo mista, jsem pochopil, ze mam nacteno vic nez oni. (nic proti nim, proste to videli 1 v zivote). Tak jsem pak zkusil chlapka, co ladi motory a ten mi narovinu rekl (a diky mu moc za uprimnost!), ze ladi zavodni motory a to ho zivi. Pokud mam opravdu zajem, musim si pockat a nebude to zadarmo.
Takze ten Excel je ta nejlepsi cesta. Driv tam bylo vic zaznamu, ale nekdo to zrevidoval. Dost casto to lidi poladili sami, nechali si zmerit vykon a jeho prubeh a jeste to zkorigovali. Vysledny setting pak prepouzivaji desitky dalsich lidi a je to normalne legitimni a spravnej zpusob jak se dopracovat k dobrymu vysledku. Brzda ti rekne, kde mas problem, ale stejne bys nevedel co s ni a ja taky ne. Jses v domacich podminkach, takze nemeris otacky, ale pootoceni plynove rukojeti. Namaluj si stupnici kolem plynove rukojeti, projed to a musis to empiricky zkouset. Odrazem jsou tabulkovy hodnoty nekoho, kdo to resil uz driv. Otacky motoru jsou presna hodnota, ktera ti je k nicemu, staci ti co slysis.
Musis vedet, ze se zacina hlavni tryskou, protoze ta ovlivnuje cely rozsah, ale nejvic az na konci. Musis vedet, ze tam jsou vzdusniky a trysky. A musis si stahnout manual k vyberu jehel. To znamena, budes menit typ jehly a ne ji zvedat a davat dolu. Zvedani ti pomuze, ale neresi to 100% spravne. Kvuli tomu jsou stovky jehel a stovky typu karburatoru... Ze karburatory maj ruzny prumery difuzoru a proc a treba  proc neni vhodnej moc velkej prumer v nizkych otackach.
Bez zkouseni to nejde. V tvym pripade si myslim, vystacis s tim, ze vzdusniky nechas puvodni. Ja u FCR jsem musel davat jiny.

Cely tohle povidani ma za ucel ti vysvetlit, ze proste musis zacit tim, ze si prectes dokumentaci. Nemuzes scitat, kdyz neumis cisla. A nemuzes behat, kdyz neumis chodit.

Muj dotaz ke zpusobu odstraneni solenoidu nebyl zbytecnej. Blokuje to otevreni soupete snad na prvni 2 stupne. Takze SPRAVNYM odstranenim ziskas asi nejvic. Ja bych tuning resil takhle:
- vetsi zadni rozetu o 3 zuby (pokud uz nemas), predek bych nechal bejt
- odstranil bych spravnym zpusobem solenoid
- odstranil bych PAIR ventil. Nema to na nic vliv, ale v pripade, ze vznikne netesnost na podtlakovych hadickach, rozhodis si smes. Nedela to nic dobryho ani spatnyho
- neladil bych karbec v pripade, ze na nem mam problem. Dost lidi si mysli, ze kdyz jim motor cuka, tak koupej Dynojet kit a ono se to samo spravi.
Pak bych se teprv pustil do nevratnych zmen a s tim bych udelal ty souvisejici:
- 3x3 mod
- dal bych mohutnejsi svody(treba z E), koncovku bych nechal puvodni
- vyresit karbec. (trysky, jehla)

Cely je to srani a je potreba vedet co delas, protoze jinak to budes ladit nekolik sezon. Kazdou udelas neco jinyho a furt to pojede a nepojede.
I kdyz to naladis, cely settings se samozrejme zmeni, pokud pouzijes Big Bore Kit (proste vyrazne zvetsis objem motoru) nebo pokud zmenis pomery na strane vyfuku (svody nebo koncovka)

A neboo?
- bud udelas ten Dynojet podle navodu. Tj. vcetne vyndani zaslepky atd atd., trysek, pruzin...
- nebo to vyhodis  a koupis spravnej JD Kit, kterej lidi v Ameru (a vi proc) maji radsi.

Potesujici zprava na konec. Vsechny tyhle tanecky s Mikuni karbecem jsou na ho*no, protoze se jedna o karbec, ktery ma soupe ovladany podtlakem. Proste ty otevres plyn naplno, ale karbec ti rekne:"nene, ja vim, ze ty chces naplno, ale ja jsem ekologickej a otevru se na 1/2" .... S rostoucim podtlakem (otacky) se otevre vic. Solenoid to kontroluje tusim na jednicku a dvojku a nedovoli otevrit naplno driv nez na trojku. S timhle karbecem, prijdes o ten impulz, kdy chces zvednout predni kolo hupem a karbec ti da jen cast vykonu. Proto tam mam FCR.
Castecne se ta prodleva resi tou dirou 3x3. Karbec se muze lip nadechnout a motor taky. Jenze aby moh vydechnout, potrebujes mohutnejsi svody, proste vetsi prumer. Koncovka je ti k prdu.

.....nebud linej a uc se. Mne to trvalo nekolik tydnu po vecerech, nez jsem pochopil jak to funguje.
A nebo to muzes delat jako blbec. Muzes to rozdelat, vycistit, zvednout jehlu, dat dolu jehlu a doufat, ze te Buh ma rad a trefis se. I to jde a cast mych pokusu takhle probehla....

Rikals, ze to cuka. To je divny, to nevypada na jehlu ani trysku. Spis elektrika nebo chyba pri odstranovani Solenoidu. Nebo ztrata nejakyho tesneni v karbecu, dirka v membrane.... Nevim, Mikuni jsem neladil.

Editoval Kodiak (17.05.2018 14:31:43)

 offline 

 

#523 21.05.2018 14:04:09

antrax
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 27
Založená vlákna
Místo: Křenice Praha Východ
Motorka: Beta 400RR
Věk: 28
Tel: 725144251
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Prodám Přední Blatník a zadní stupačky, cena dohodou 725526709


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6123_stupacky.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6123_blatnik2.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6123_blatnik1.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6123_blatnik.jpg

 offline 

 

#524 02.06.2018 22:05:12

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Zjistil jsem, že po předchozím majiteli na víku alternátoru je malý důlek a lehce tudy prolíná olej. Jak to opravit? Sundání a zavaření mi nebylo doporučeno z možnosti zkoucení celého víka? Nějaký tekutý kov(tmel) a aplikace z venku nebo zevnitř?


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5295_img_20180515_191011.jpg

 offline 

 

#525 06.06.2018 17:17:31

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Může mi prosím někdo osvětlit tuto tabulku
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … 1132379936
karbece mám dva  a oba mají hlavní trysky 140 jeden a 142,5 druhý , trysku volnoběhu 62,5 oba ( možná je to tryska něčeho jiného )

co je kolonka Pilot AIR Jet ( in/ out )

dále pak prosím o radu jak postupovat při měření TPS senzoru
https://www.google.cz/search?q=tps+senz … Wqn8TTd3M:

zkoušel jsem to na obou ale asi špatně , když jsem proměřoval konektor B + Y tak při zavřené klapce ( volnoběh ) byly hodnoty 0,8  a 1 kilo ohm ( dva karburátory ) a na plný plyn něco kolem 5,5 kiloohm oba


při měření na konektorech BI + B byla hodnota kolem 6 kilo ohm na obou a změna polohy klapky neměla vliv stále stejná hodnota

Jak to prosím má být správně  ? jaká hodnota na kterých konektorech ve vztahu k poloze klapky


Tedko tam mám tu trysku 140 - údajně je to nějaký dynojet kit - dle pův. majitele , selenoid odpojený , startuje dobře a dle mně i jede , vačky HOT ROD a těsnění pod válcem nižší na kompres cca 11, 8, výfuk upravený - vykuchaný - plně průchozí ( ten musím nějak pořešit )

 offline 

 

#526 06.06.2018 20:55:38

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


A taky jsem tu na foru zahlídnul nabídku na výrobu brzd. kotoučů tak kdyby byl někdo tak hodný a navedl, případně dal kontakt na člena který dával nabídku, projel jsem 25 stránek pozpátku a nenašel …….

 offline 

 

#527 08.06.2018 10:21:57

S4ne
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 385
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 25
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS:

Ja som to na kamaratovej moto lepil tekutym kovom aj zvnutra aj z vonku a doteraz to drzi a nemal problem wink

 offline 

 

#528 08.06.2018 12:58:51

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Já mám lepené víko už asi 5 let, ještě od bývalého majitele a pořád to drží, lepil bych to asi jenom zvenku, kdyby se náhodou oddělila nějaká částečka, aby se nedostala do mazacího okruhu

 offline 

 

#529 08.06.2018 15:16:35

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


A čím jste to lepili?
Já dostal od kolegy takovou tu dvousložkovou plastelínu a zkusmo jsem to přemáznul z venku tak uvidím zda to bude držet až se to ohřeje.
Další věc je jak těm co mají ten hliníkový "šusplech" z Motorkářů to pasovalo na motorku?
Já to musel vepředu zakrátit, protože kvůli kolenu výfuku to nešlo vubec nasadit a na levé straně se to dotýkalo právě víka alternátoru tak jsem tam musel udělat nářezy a dotvarovat to a teď to mám na zavaření těch pomocných nářezů, takže na to jak to tu bylo chválený tak dost velký "dodo".  a8 

 offline 

 

#530 10.06.2018 12:19:47

S4ne
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 385
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 25
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Lepil som to presne tym dvojzlozkovym tekutym kovom wink Neviem ktory mysli susplech ale ja som mal na svojej DRZ toto a nebol s tym ziaden problem.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/3062_35089301_10211974154052279_8855911750453690368_n.jpg

 offline 

 

#531 12.06.2018 22:21:03

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


nezkoušel někdo ?? Klidně i na jiném stroju
http://shop.moto-ulrich.cz/nahradni-dil … &isCatalog

 offline 

 

#532 12.06.2018 23:34:45

tank
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1486
Založená vlákna
Místo: HK
Motorka: KTM EXC 450
Věk: 55+
3 2

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


liba23:


https://www.aliexpress.com/item/Polispo … autifyAB=0

ttohle spotřebovávám na exc.

Editoval tank (12.06.2018 23:37:41)


Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.

 offline 

 

#533 13.06.2018 07:29:19

Carel
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1059
Založená vlákna
Místo: moje Jižní čéchy
Motorka: Hujda VFR 800, Exc 200
Věk: Stále mlád
Tel: Mám
5 1

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


tank:

Objednávám ty samý. Jen ho vždycky na konci ohnu horkovzduškou. Zdá se mi to takový moc narovnaný  smile
Zapojení je jednoduchý a funguje to dobře  ano 


... hop, přes potok ...
čas velkejch čtyřtaktů je pryč, kupujeme malý dvoutakty ;-)

 offline 

 

#534 13.06.2018 08:13:51

tank
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1486
Založená vlákna
Místo: HK
Motorka: KTM EXC 450
Věk: 55+
3 2

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Carel napsal(a):

tank:

Objednávám ty samý. Jen ho vždycky na konci ohnu horkovzduškou. Zdá se mi to takový moc narovnaný  smile
Zapojení je jednoduchý a funguje to dobře  ano 

Já ho ohýbám taky. Ale bohužel obvykle na opačnou stranu, a bez horkovzdušky Obvykle backflipem...


Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.

 offline 

 

#535 13.06.2018 09:32:18

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 925
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: HUSQ701-Rallye,KTM SX-F 350/18,KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 55
9 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


tank napsal(a):

Carel napsal(a):

tank:

Objednávám ty samý. Jen ho vždycky na konci ohnu horkovzduškou. Zdá se mi to takový moc narovnaný  smile
Zapojení je jednoduchý a funguje to dobře  ano 

Já ho ohýbám taky. Ale bohužel obvykle na opačnou stranu, a bez horkovzdušky Obvykle backflipem...

 ano  a1 


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#536 14.06.2018 21:44:02

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Jak vám brzdí zadní brzda na "S"?
Vyměnil jsem brzdovku, rozhýbal pístek a pořád to skoro nebrzdí. Mám objednanou pancéřovku z Wemota a při tom rozeberu jak pístek tak pumpu a snad se to zlepší nebo je na eSku zadní brzda tak slabá normálně?

Další otázka, doporučte mi někoho prověřeného, kdo ve Středočeském kraji dělá motory(všeobecně, ne jen Drz), nalítl jsem prodejci a motor, když se ohřeje tak slabě klape tak bych to chtěl nechat udělat.
Dík.

 offline 

 

#537 15.06.2018 05:12:42

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 972
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: ČZ 250/475 (62'), DRZ 400S (07')
Věk: 31
12 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS: V hadici problem nebude. Mel si spis poridit jiny desky. Pripadne jestli tam uz neni jinej kotouc. Mam zadni brzdu v serii a brzdi to vic nez dost. Pancerku kdyztak na predek at se odstrani ta gumovatost. Je nutny  taky rict ze predni hadice ma u me 11 let.  Dle manualu se ma menit po dvou letech. Se me zda. Takze nelze vsechnu gumovatost brzdy hazet na suzuki a gumovy hadice. Jinak predni desky AP racing nejaka off smes a je to parada. Servis netusim.  Natoc to klapani. Nezmizi to, kdyz zmacknes spojku?


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#538 17.06.2018 15:33:06

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Zadní kotouč nemá žádnou hranku od opotřebení ai šrouby jsou zakaplé barvou, takže by mohl být originál.
Desky jsou sintrované Nissin a přesto to téměř nebrzdí. Hadice se při tvrdém zmáčknutí lehce našponuje, ale nikde bouli nebo něco jiného nedělá. Jen brzdovka lehce ztmavla asi od hadice tak jí zkusím vyměnit. Pumpa neteče. Kotouč i desky odmaštěný a vše odvzdušněno.
V Předním třmenu jsou tak napůl sjeté destičky Brembo Modré a brzdí to parádně.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5295_img_20180617_125330.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5295_img_20180617_125343.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5295_img_20180617_125350.jpg

 offline 

 

#539 17.06.2018 17:07:59

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 972
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: ČZ 250/475 (62'), DRZ 400S (07')
Věk: 31
12 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


A opravdu tam nemas vzduch? Jinak me napadaji mastny desky. Jinak neni duvod proc by to nebrzdilo.
E. Jestli jsou nasaty olejem tak to z nich tezko vytahnes. Postrikani cisticem je jen takova habadural. Kotouc umyjes, ale desky moc ne.

Editoval Honza (17.06.2018 17:12:19)


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#540 17.06.2018 19:07:48

chalka
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1676
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
6 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS:

Vyměň desky za jiné, jinak pedál je tvrdý, když ho zmáčkneš?

Dávej bacha na Brembo desky, pěkně žerou kotouč....


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/3313_20180415_094436.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/3313_20180415_094401.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/3313_20180415_094339.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/3313_22345467_10212610386367816_1215671934_o.jpg

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů