Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (114)
Srazy (69)
Výlety (110)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki DRZ 400 E, S, SM

#521 12.05.2018 23:06:04

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ja neříkal že to mam vyřešené., akorát me nasere, že člověk se zeptá na radu a dostane odpověď typu ze nic neumí,tak začni u sebe, nedělej že člověka vola a já začnu naslouchat wink
Ale budiž, zpět k věci. Dělal jsem jen ty úpravy, co jsou doporučené, včetně vyřazení toho válečku. Podle excelu jsem se částečně odrážel, ale není tam moje konfigurace, většinou tam řeší JD, ne DJ big_smile
Bez brzdy to stejne nidko nikdy pořádně nenaladí, takže až bude čas, posunu ještě jehlu (neříkal jsem tu, že jsem už vyzkoušel všechny možnosti) a uvidím co to udělá.

 offline 

 

#522 17.05.2018 13:51:50

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ono prakticky, kdyz to das nekam naladit, (a neni to profik, co ladi zavodni motory) to funguje tak, ze servisak ma notes a tam ma napsanej tahak, jaka konfigurace mu fungovala, kdyz to nekomu ladil nekdy predtim.
Proto treba DKRacing nabizi konkretni sestavu. Treba ti tam daj Yoshimura vejfuk, Dynojet kit, natocej tomu motoru EKG a v podstate maj hotovo - zvopakujou co uz nekdy delali. Kdyz je to nejaka specialitka, neni to pro ne uplne lakava zakazka, jak casove tak ziskem. Ja je oslovil s tim, ze mam FCR 39MX, 3x3, MRD ProComp vejfuk a potrebuju to natryskovat. Doslova mi rekli, ze jsem se pustil na neprobadanou pudu a dali mi termin, ktery muj zajem definitivne vyresil. Resili to kdysi na 1 DRZ a podle jejich dotazu na to, jak jsem vyresil, aby se karbec neopiral nahore o ram protoze je tam malo mista, jsem pochopil, ze mam nacteno vic nez oni. (nic proti nim, proste to videli 1 v zivote). Tak jsem pak zkusil chlapka, co ladi motory a ten mi narovinu rekl (a diky mu moc za uprimnost!), ze ladi zavodni motory a to ho zivi. Pokud mam opravdu zajem, musim si pockat a nebude to zadarmo.
Takze ten Excel je ta nejlepsi cesta. Driv tam bylo vic zaznamu, ale nekdo to zrevidoval. Dost casto to lidi poladili sami, nechali si zmerit vykon a jeho prubeh a jeste to zkorigovali. Vysledny setting pak prepouzivaji desitky dalsich lidi a je to normalne legitimni a spravnej zpusob jak se dopracovat k dobrymu vysledku. Brzda ti rekne, kde mas problem, ale stejne bys nevedel co s ni a ja taky ne. Jses v domacich podminkach, takze nemeris otacky, ale pootoceni plynove rukojeti. Namaluj si stupnici kolem plynove rukojeti, projed to a musis to empiricky zkouset. Odrazem jsou tabulkovy hodnoty nekoho, kdo to resil uz driv. Otacky motoru jsou presna hodnota, ktera ti je k nicemu, staci ti co slysis.
Musis vedet, ze se zacina hlavni tryskou, protoze ta ovlivnuje cely rozsah, ale nejvic az na konci. Musis vedet, ze tam jsou vzdusniky a trysky. A musis si stahnout manual k vyberu jehel. To znamena, budes menit typ jehly a ne ji zvedat a davat dolu. Zvedani ti pomuze, ale neresi to 100% spravne. Kvuli tomu jsou stovky jehel a stovky typu karburatoru... Ze karburatory maj ruzny prumery difuzoru a proc a treba  proc neni vhodnej moc velkej prumer v nizkych otackach.
Bez zkouseni to nejde. V tvym pripade si myslim, vystacis s tim, ze vzdusniky nechas puvodni. Ja u FCR jsem musel davat jiny.

Cely tohle povidani ma za ucel ti vysvetlit, ze proste musis zacit tim, ze si prectes dokumentaci. Nemuzes scitat, kdyz neumis cisla. A nemuzes behat, kdyz neumis chodit.

Muj dotaz ke zpusobu odstraneni solenoidu nebyl zbytecnej. Blokuje to otevreni soupete snad na prvni 2 stupne. Takze SPRAVNYM odstranenim ziskas asi nejvic. Ja bych tuning resil takhle:
- vetsi zadni rozetu o 3 zuby (pokud uz nemas), predek bych nechal bejt
- odstranil bych spravnym zpusobem solenoid
- odstranil bych PAIR ventil. Nema to na nic vliv, ale v pripade, ze vznikne netesnost na podtlakovych hadickach, rozhodis si smes. Nedela to nic dobryho ani spatnyho
- neladil bych karbec v pripade, ze na nem mam problem. Dost lidi si mysli, ze kdyz jim motor cuka, tak koupej Dynojet kit a ono se to samo spravi.
Pak bych se teprv pustil do nevratnych zmen a s tim bych udelal ty souvisejici:
- 3x3 mod
- dal bych mohutnejsi svody(treba z E), koncovku bych nechal puvodni
- vyresit karbec. (trysky, jehla)

Cely je to srani a je potreba vedet co delas, protoze jinak to budes ladit nekolik sezon. Kazdou udelas neco jinyho a furt to pojede a nepojede.
I kdyz to naladis, cely settings se samozrejme zmeni, pokud pouzijes Big Bore Kit (proste vyrazne zvetsis objem motoru) nebo pokud zmenis pomery na strane vyfuku (svody nebo koncovka)

A neboo?
- bud udelas ten Dynojet podle navodu. Tj. vcetne vyndani zaslepky atd atd., trysek, pruzin...
- nebo to vyhodis  a koupis spravnej JD Kit, kterej lidi v Ameru (a vi proc) maji radsi.

Potesujici zprava na konec. Vsechny tyhle tanecky s Mikuni karbecem jsou na ho*no, protoze se jedna o karbec, ktery ma soupe ovladany podtlakem. Proste ty otevres plyn naplno, ale karbec ti rekne:"nene, ja vim, ze ty chces naplno, ale ja jsem ekologickej a otevru se na 1/2" .... S rostoucim podtlakem (otacky) se otevre vic. Solenoid to kontroluje tusim na jednicku a dvojku a nedovoli otevrit naplno driv nez na trojku. S timhle karbecem, prijdes o ten impulz, kdy chces zvednout predni kolo hupem a karbec ti da jen cast vykonu. Proto tam mam FCR.
Castecne se ta prodleva resi tou dirou 3x3. Karbec se muze lip nadechnout a motor taky. Jenze aby moh vydechnout, potrebujes mohutnejsi svody, proste vetsi prumer. Koncovka je ti k prdu.

.....nebud linej a uc se. Mne to trvalo nekolik tydnu po vecerech, nez jsem pochopil jak to funguje.
A nebo to muzes delat jako blbec. Muzes to rozdelat, vycistit, zvednout jehlu, dat dolu jehlu a doufat, ze te Buh ma rad a trefis se. I to jde a cast mych pokusu takhle probehla....

Rikals, ze to cuka. To je divny, to nevypada na jehlu ani trysku. Spis elektrika nebo chyba pri odstranovani Solenoidu. Nebo ztrata nejakyho tesneni v karbecu, dirka v membrane.... Nevim, Mikuni jsem neladil.

Editoval Kodiak (17.05.2018 14:31:43)

 offline 

 

#523 Včera 14:04:09

antrax
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 20
Založená vlákna
Místo: Křenice Praha Východ
Motorka: Beta 400RR
Věk: 27
Tel: 725526709
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Prodám Přední Blatník a zadní stupačky, cena dohodou 725526709


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6123_stupacky.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6123_blatnik2.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6123_blatnik1.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6123_blatnik.jpg

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů