Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (125)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

XR 600 1997 a jeho problémy

#161 09.03.2014 21:25:32

jirka87
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1678
Založená vlákna
Místo: :
20 16

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


Toš chalani...

Trochu zklamání. Sytič asi fakt nefunguje, směs není jak má být (při startu mi to 2x střelilo a zrovna pod přístreškem u pumpy, taková střela  lol  ), ale to až tak neřeším..Za 14dní jde do Hondy a chce to i ventily seštelovat...Do té doby jezdit nebudu.

K tomu řetězu - původní řetězovka byla ještě v dobrém stavu, zuby jsou pěkné, řetěz ještě tak 50%, ale v jednom článku už jde ohnout jen do poloviny toho, co by měl jít. Každopádně to byl D.I.D řetěz série 520, ale typ nebyl stejný jako mám já teď nový. Články mají stejnou sílu (plechy tedy) a proto jsem tam dal tu sponku ze starého řetězu. Vakl to nemá, kontroluju to pořád, ani se to nehlo. Tak asi dobrý.

Co se týče toho převodového poměru, placebo..no..hele rozumně vzato to musí být trochu rozdíl. Kde jsem normálně už měl zařazeno 5, mám teď ještě pořád 4....Sídliště co projíždím do garáže jsem křižovatky jezdil na 2 a teď aby to člověk rozjížděl fakt s citem, je to mírně podtočený.

Vadilo by, kdybych ten převod přeskládal z obou sad a udělal 14-52 ? (původně 15-52 a teď je to 14-48).

P.S : Kam můžu, dávám nový šrouby a matky. Za další 2 sezóny udělám z té motorky nový kus postavený z náhradních dílů big_smile

 offline 

 

#162 09.03.2014 22:41:15

jirka87
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1678
Založená vlákna
Místo: :
20 16

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


zadni rozeta s temi 52zuby je fakt pekna,takze vyhazovat ji nebudu.

no zkusim takhle jeste pojezdit a uvidim.treba casem skoncim na necem jako 12/60 lol no a rozjizdet se budu na 3ku a na 5ku nepredjedu ani Multikaru big_smile

 offline 

 

#163 10.03.2014 18:57:32

jirka87
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1678
Založená vlákna
Místo: :
20 16

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


Tak pánové - a jedna sračka k řešení. A to už není vtipné  a19 

Nebudu tady popisovat moji komunikaci s www.moravamotors.cz , neboť by mi praskla žilka, protože to je skutečně "krásná práce" ale můj dotaz zní :

MUSÍ, NEBO NEMUSÍ MOTOR Z RÁMU VEN PRO VÝMĚNU ROZVOĎÁKU ???

Situace by napovídala, že ano, protože ventilové víko údajně (a vypadá to, že to tak je) nejde sundat přes horní trubku rámu...

Jenže v tomto videu jde vidět něco jiného a maník to má normálně v rámu : http://www.youtube.com/watch?v=9uy7FPE9QiY

Nepředpokládám, že si chlapec zjednodušil přístup tím, že vzal do ruky flexu...Manuál o tom však nic moc nepraví. Většina fotek je tak, že drží chlap ventilové víko v ruce apod...Ale pak je tam zase fotka, kdy je víko dole a motor v rámu. Tak jak teda sad Zahraniční fóra=tady je to zřejmě v rámu : http://i221.photobucket.com/albums/dd23 … C03267.jpg

Tady taky : http://i18.photobucket.com/albums/b149/ … 0_5073.jpg

Prosím o odpověď pouze lidi, kteří to opravdu dobře ví... Ladik ? Sucháč ?

Takže nevím, jestli mě chtějí ty hyeny v Hondě natáhnout, nebo jak a musím se přiznat, že moje důvěra v tento servis je hlavně díky naprosto zmatené komunikaci a velmi podivnému jednání značně nalomena. A jestli mám ještě usínat s tím, že ty prasátka na nějaký momenťák serou apod..tak už nevím komu mám tu motorku kua svěřit !!!!

Editoval jirka87 (10.03.2014 19:08:45)

 offline 

 

#164 10.03.2014 20:03:16

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


jirka87:

Ventilové víko sundat jde. Vlastní zkušenost (měl jsem XR 600, r.v.95). Musíš sundat karbec a přírubu a píst do horní úvratě, pak je to trochu ježek v kleci, ale 100% to jde bez demontáže motoru z rámu.

Řešil jsem to tady http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=7773

 offline 

 

#165 10.03.2014 21:53:29

duso
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 615
Založená vlákna
Motorka: XR600 97
Věk: 29
2 0

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


niekde som čítal že musíš spustiť motor na rám inak to nepojde, čiže nemusí von z rámu .

 offline 

 

#166 11.03.2014 06:51:11

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


duso:

Nic se spouštět nemusí, jde to tak, jak jsem psal výše. Nikde jsem to nečetl, ale osobně jsem to dělal. ano 

 offline 

 

#167 11.03.2014 07:55:54

jirka87
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1678
Založená vlákna
Místo: :
20 16

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


Tak proč to do prdele nechce origo servis dělat ?  vyk!   ugh1 
Zřejmě prostě už i origo servisy zlenivěly natolik, že chtějí jen měnit destičky a vypouštět a napouštět oleje  a31   mad 

 offline 

 

#168 11.03.2014 18:07:34

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


jirka87 napsal(a):

Tak proč to do prdele nechce origo servis dělat ?  vyk!   ugh1 
Zřejmě prostě už i origo servisy zlenivěly natolik, že chtějí jen měnit destičky a vypouštět a napouštět oleje  a31   mad 

Snad si nemyslíš, že v servise se ti s tím někdo bude hrát, otloukat si prsty v nepřístupných místech a nervovat se s něčím. Motor si hodí do přípravku a jedou. Takhle v rámu si to můžeš udělat akorát sám.
Jinak k tomu filtru. Volil bych klasiku molitanový, jak tam je. Ten hříbek, ať je to KN nebo jiný přnáší jen kupu starostí navíc. Kromě seřízení tě nemine koupit sada na čištění těchto filtrů, protože klasicky, jak molitanové je čistit nemůžeš. Pokud to uděláš, tak můžeš ten filtr akorát vyhodit, přestane plnit funkci, jak má ne 

 offline 

 

#169 11.03.2014 19:00:00

zxr
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 75
Založená vlákna
Motorka: XR600, ZX9R
Věk: 23
0 0

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


Ahoj můžu potvrdit, že motor v rámu může zůstat, naposled se mi víko povedlo sundat i bez pístu v HU, ale je to lepší a karburátor sundat musíš.

A taky mám otázku, mám problém se startováním, za studena chytne na poprví, ale jak se ohřeje tak mám někdy problém nastartovat, teda přijde mi, že když dobře šlápnu tak chytne hned, ale jak se mi to jednou nepovede tak se asi uleje a už nechce chytit.
Řekl bych, že je moc bohatá směs, ale nevím kde na tomhle karburátoru se šteluje:-)

A ještě jedna otázka, neřešil někdo plynové lanko? Zatím jsem našel jen origo co stojí cca 1300, tak jestli nepasuje z jiné moto?
Díky:-)

 offline 

 

#170 11.03.2014 19:48:05

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


zxr:

Na motce máš karburátor mikuni tm 40. Zkus pohledat manuál. Má akcelerační pumpičku, která se dá taky poštelovat. Už si nepamatuju, kde se co nastavovalo, ale šroubek bohatosti byl vidět (měděný).

 offline 

 

#171 11.03.2014 20:12:07

zxr
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 75
Založená vlákna
Motorka: XR600, ZX9R
Věk: 23
0 0

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


mkrata:
Pořád znáš tu motorku líp než já koukámbig_smile Nechceš jí zpět? a1 
A to se nastavuje za chodu motoru? A jak poznám, že je to správně? Aby to pak ještě vůbec jelo a1 

 offline 

 

#172 11.03.2014 21:09:48

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


zxr:

U mě by se na ní jen prášilo, KTM slouží a dostává zabrat ano 

Za chodu nastavuješ volnoběh. Každopádně, když šroubek zatočíš, tak si počítej o kolik otáček to bylo a můžeš to dát vždycky do původního stavu. Bohatost poznáš podle stavu svíčky, měla by být cihlová (bílá je chudá). Chtělo by to manuál a nastavit to podle něj.

 offline 

 

#173 11.03.2014 21:11:47

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1454
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


Ma sice xr650r a karbec mikuni TM-42 ale to štelování bude hodně podobné. Jde o to že při každém otočení plyn. rukojeti to znamená hodně benzínu vstříknutého přímo do válce a často se stane že pokud není moto v pohybu uleje se to.Tyto karburátory s akcelerační pumpičkou se do xr dávají aby nevznikla díra při prudkém přidání plynu což oem keihiny dělaly.U té akc.pumpičky jde štelovat jak doba kdy to má vstříknout tak množství a to šroubkem nad tyčkou která stlačuje pístek pumpičky,chce to aby to reagovalo už na mírné pootočení plynu a vstřik byl krátký ne v celem rozsahu pumpičky protože pak tam jde benzínu moc a dusí se to,taky je třeba omrknout kam a kdy tryska akc. pumpičky vstřikuje benzín mělo by to být do středu a vstřik by měl být nastaven tak aby těsně minul šoupě které jde směrem nahoru. pokud to máš i tak bohatý tak zkus povytočit mosazný šroub o 360 stupnů projed to mrkni na svící,černá-stále bohaté,světlá do bíla chudé,cihla gutt já to mam nastavené na tmavší cihlu  smile Musim říc,že je to docela piplačka to vyladit,ale stojí to za to mě se to podařilo vyladit až po přetryskování na menší trysky.


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#174 11.03.2014 21:44:55

zxr
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 75
Založená vlákna
Motorka: XR600, ZX9R
Věk: 23
0 0

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


mkrata:
Tak honda taky slouží dobře, ale už začínám přemýšlet asi taky o něčem oranžovém:-)

 offline 

 

#175 11.03.2014 21:52:03

zxr
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 75
Založená vlákna
Motorka: XR600, ZX9R
Věk: 23
0 0

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


Prochal11:
Díky, docela dobře vysvětlený, jen to zní trochu složitě a1  Ale až budu mít karbec v ruce tak si s tím nějak poradím. Svíčku mám černou, takže to bude vážně bohatý, a ochudim to teda povolením toho šroubu?
A za ty špatný starty může teda špatně seštelovaná směs, nebo volnoběh, nebo AC pumpička? smile 

 offline 

 

#176 27.04.2014 18:17:33

duso
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 615
Založená vlákna
Motorka: XR600 97
Věk: 29
2 0

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


Aojte odchádzajú mi ložiská v prednom kole neviete náhodou aký je tam rozmer ? V manuale som nič nenašiel a niekde som čítal že sa musia vybiť do von obidva je to pravda ?

 offline 

 

#177 08.06.2014 20:54:50

duso
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 615
Založená vlákna
Motorka: XR600 97
Věk: 29
2 0

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


nazdar, rozobral som prepákovanie a nejdem dostat von taký šroub zahrdzaveny (asi) nejaký nápad akoho ho vyndat ?Už si s tým neviem rady ani kladivom to nejde ani pootočiť (vykrutiť) akoby bol zahrdzaveny v ložiskách vela nechýbalo a bol by sa asi zlomil lebo sa pohyb neprenášal cez ložiská ale rám/šroub. Ďalši problem kvoli ktorému som to cele rozoberal je že keď si sadnem na moto tak dosť klesne idem ako na chopri , myslíte že pomože keď dotiahnem pružinu ? Je to asi v polovici...je možné že tlmič je vytečený ale teraz to nemôžem dať repasovať...môžem to dotiahnuť na doraz ? SOm to začal doťahovať tak to šlo dosť ztuha teraz som asi na 3/4...dakujem


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2676_pict0822.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2676_pict0820.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2676_pict0827.jpg




http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2676_xxax.jpg

Editoval duso (08.06.2014 20:58:29)

 offline 

 

#178 08.06.2014 21:47:28

jirka87
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1678
Založená vlákna
Místo: :
20 16

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


Napis Danisovi McKostovi. . .mel to cele venku

 offline 

 

#179 17.12.2014 12:00:21

jirka87
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1678
Založená vlákna
Místo: :
20 16

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


Budu mít na prodej laděný výfuk Supertrapp z Hondy XR 600R.

http://www.motohanz.cz/motohanz/eshop/4 … -univerzal

Hlučnost regulovatelná mezikroužky - vše mám.

Zní to cca takto : https://www.youtube.com/watch?v=tK7OaKY1SKY

+ prodám zánovní řetězovou sadu 14/48 - více info = jirka87@seznam.cz

Editoval jirka87 (17.12.2014 12:01:43)

 offline 

 

#180 14.03.2015 17:16:55

C.J.
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2580
Založená vlákna
Motorka: EXC 450 05
Věk: 36
13 1

Re: XR 600 1997 a jeho problémy


Neznáte někdo toto? http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda … 600-r.html

Neslyšíte v motoru něco nenormálního?

http://www.youtube.com/watch?v=-KVsZ9TPgVA

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů