Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAKTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i#701 21.10.2021 09:47:45
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iRischwon: Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #702 11.11.2021 12:57:49
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iBorci, netuší někdo k čemu slouží tahle elektronická součástka? Včera jsem dovezl moto a celkem mě to zaskočilo, jak se do toho pustím o víkendu budu vědět víc, ale přijde mě to jako nějaká ekosračka co vrací benzín s přepadu zpět do nádrže nebo kdoví co..viz foto pod TPS senzorem,... tak už vím že se to jmenuje EVAPORATIVE CANISTER, takže je to nějaké vracení benzínu přes aktivní filtr,...do p.če co to kua,..já chtěl motorku a ne elektromobil Editoval Rischwon (11.11.2021 13:07:51) offline #703 11.11.2021 13:06:58
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300ioffline #704 11.11.2021 13:10:43
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iMartin993: offline #705 17.11.2021 10:05:03
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300inevím, jestli to tu zaznělo, ale TPI bude mít konkurenci v podobě vstřikovaného dvoutaktu od Minarelli - a dostanou ho Yamahy? nebo spíš Fantic... Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #706 17.11.2021 11:13:04
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iMiguel: offline #707 17.11.2021 12:18:25
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iŽivot je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #708 18.11.2021 08:32:43
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iano, přesně tam jsem to viděl. moc nechápu ty tanečky. Fantic tvrdí, že plní emise, může prodávat, Yamaha totéž prodávat nemůže? v Německu nabízejí homologaci k WRkám, tady ne... Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #709 18.11.2021 08:45:09
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iMiguel: myslím, že emisní normy u moto, mají vyjimky, podle objemu výroby, na to, třeba u 2T, prochází "malovýrobci" beta, sherco nebo bývalý gg... Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #710 19.11.2021 18:37:16
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
jenže ten Fantic se holedbá, že jeho ostrá XEF250 plní EURO5? a na německých stránkách zase nabízejí k WR250 a 450F za 1000 EUR homologaci? Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #711 20.11.2021 09:22:03
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300ii když mě napadá, jestli u Fanticu nemůžou tvrdit, že to plní EURO5 právě kvůli té vyjímce? i když je to motor, který plní jen EURO4? Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #712 29.11.2021 17:42:35
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300ičetl jsem na enduro21.com, že plánují komerční prodej od roku 2024. Základ je ale jasný že Minarelli s Yamahou budou produkovat ostré endura s 2T vstřikovacím motorem. Tedka je otázkou jestli to bude používat rámy Yamahy nebo vymyslí něco uplně nového. Jinak Fantic používá jako výchozí motorku YZka a WRka, kterým nějakým způsobem dokáže dát homologaci. Určitě to emisní limit plnit nebude, ale bude to něco ve stylu KTM, kde ti prodají moto s restrikcí na sání a výfukem s katem, kde je jasné že se s tím tak nikdy jezdit nebude. Vlk se nažere a koza zůstane celá,.. offline #713 04.12.2021 20:36:18
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iZdarec borci.. potřeboval bych poradit s huskou te 250i 2020. Kamarád dělal pič***nky a nastaroval mi motorku bez sitiče, když motor měl pod 10°C a hned hodil kvalt a trochu víc přidal plynu asi tak na 10 sekund a pak motorka zdechla sama. Druhý den jsem se chtěl projet, ale motorka při startování jen točí a točí (i se sitičem. i bez) a nic se neděje ani náznaky. No vytáhl jsem svíčku a byla dost nasáklá, tak jsem ji vyčistil a nahřal a pak zkoušel i bez vzduchového filtru se sitičem nastartovat, nějak se povedlo, ale zhruba po 7-10 sekundách motorka začíná umírat a konec. Po druhé už nejde nahodit. Tak jsem shodil dolů koleno a vyteklo tak 1dc, doufám oleje a benzínu. Myslím si, že v klice je to plné benzínu a nevím si rady jak dál.. nebo co jiného by to mohlo mít. Viděl jsem i problémy se snímačemi tlaku v klikové skříni. Nějaké rady ? díky. offline #714 05.12.2021 08:38:15
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iMajkelTE: offline #715 05.12.2021 17:38:20
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300ikick-start: Editoval MajkelTE (05.12.2021 17:53:11) offline #716 06.12.2021 09:54:29
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iMajkelTE: (promin na úvod, ale ten tvůj sItič/sytič mě prostě bije do očí ) offline #717 06.12.2021 13:20:19
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iA mam startovat na neutral s vymacklou spojkou nebo packu muzu nechat v klidu? offline #718 06.12.2021 16:48:51
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iJanek: Já teda odjakživa startuju bez spojky.... v autě jsem tedy startoval vždy se spojkou ale toto je zajímavé: offline #719 07.12.2021 08:50:51
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i
Janek a TPi? Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #720 07.12.2021 12:15:12
Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300iMiguel: offline |