Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i

#701 21.10.2021 09:47:45

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#702 11.11.2021 12:57:49

Rischwon
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 534
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI
1 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Borci, netuší někdo k čemu slouží tahle elektronická součástka? Včera jsem dovezl moto a celkem mě to zaskočilo, jak se do toho pustím o víkendu budu vědět víc, ale přijde mě to jako nějaká ekosračka co vrací benzín s přepadu zpět do nádrže nebo kdoví co..viz foto pod TPS senzorem,...


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4597_252393919_417569686737914_5429012276432176985_n.jpg


tak už vím že se to jmenuje EVAPORATIVE CANISTER, takže je to nějaké vracení benzínu přes aktivní filtr,...do p.če co to kua,..já chtěl motorku a ne elektromobil  big_smile  big_smile  big_smile 

Editoval Rischwon (11.11.2021 13:07:51)

 offline 

 

#703 11.11.2021 13:06:58

Martin993
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 763
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 24
0 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


je to Eko sračka pro Euro 5 jak říkáš na kterou je v příbalu záslepka a všechny ty hadičky z motorky můžeš vytahat.

V rámu máš i sběrač kapalin / výfukových splodin s aktivním úhlí - já to využívám jako expanzní nádobku  ano 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1464_eko.png

Editoval Martin993 (11.11.2021 13:07:33)

 offline 

 

#704 11.11.2021 13:10:43

Rischwon
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 534
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI
1 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Martin993:

Martin993: jasný takže všecko pryč a zaslepit,...díky za rychlou odpověd,...to schéma jsem zrovna našel,...zajímavé,...  big_smile  big_smile  big_smile a ten sběrač je na co?? takové srandy člověk musí zaplatit když chce moto na značkách pro případ že jednou za rok přejede 1km po silnici s motorkou, která stejně není způsobilá pro provoz   big_smile  big_smile  big_smile  big_smile 

 offline 

 

#705 17.11.2021 10:05:03

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


nevím, jestli to tu zaznělo, ale TPI bude mít konkurenci v podobě vstřikovaného dvoutaktu od Minarelli - a dostanou ho Yamahy? nebo spíš Fantic...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#706 17.11.2021 11:13:04

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel:

Máš nějaký odkaz? TM má taky FI u 2t.

 offline 

 

#707 17.11.2021 12:18:25

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#708 18.11.2021 08:32:43

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


ano, přesně tam jsem to viděl. moc nechápu ty tanečky. Fantic tvrdí, že plní emise, může prodávat, Yamaha totéž prodávat nemůže? v Německu nabízejí homologaci k WRkám, tady ne...
teď Yamaha koupila motorárnu, a bude to dávat do italských motorek a do svých ne?


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#709 18.11.2021 08:45:09

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel: myslím, že emisní normy u moto, mají vyjimky, podle objemu výroby, na to, třeba u 2T, prochází "malovýrobci" beta, sherco nebo bývalý gg...


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#710 19.11.2021 18:37:16

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


PETARDAK napsal(a):

Miguel: myslím, že emisní normy u moto, mají vyjimky, podle objemu výroby, na to, třeba u 2T, prochází "malovýrobci" beta, sherco nebo bývalý gg...

jenže ten Fantic se holedbá, že jeho ostrá XEF250 plní EURO5? a na německých stránkách zase nabízejí k WR250 a 450F za 1000 EUR homologaci?


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#711 20.11.2021 09:22:03

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


i když mě napadá, jestli u Fanticu nemůžou tvrdit, že to plní EURO5 právě kvůli té vyjímce? i když je to motor, který plní jen EURO4?


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#712 29.11.2021 17:42:35

Rischwon
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 534
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI
1 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


četl jsem na enduro21.com, že plánují komerční prodej od roku 2024. Základ je ale jasný že Minarelli s Yamahou budou produkovat ostré endura s 2T vstřikovacím motorem. Tedka je otázkou jestli to bude používat rámy Yamahy nebo vymyslí něco uplně nového. Jinak Fantic používá jako výchozí motorku YZka a WRka, kterým nějakým způsobem dokáže dát homologaci. Určitě to emisní limit plnit nebude, ale bude to něco ve stylu KTM, kde ti prodají moto s restrikcí na sání a výfukem s katem, kde je jasné že se s tím tak nikdy jezdit nebude. Vlk se nažere a koza zůstane celá,..

 offline 

 

#713 04.12.2021 20:36:18

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Zdarec borci.. potřeboval bych poradit s huskou te 250i 2020. Kamarád dělal pič***nky a nastaroval mi motorku bez sitiče, když motor měl pod 10°C a hned hodil kvalt a trochu víc přidal plynu asi tak na 10 sekund a pak motorka zdechla sama. Druhý den jsem se chtěl projet, ale motorka při startování jen točí a točí (i se sitičem. i bez) a nic se neděje ani náznaky. No vytáhl jsem svíčku a byla dost nasáklá, tak jsem ji vyčistil a nahřal a pak zkoušel i bez vzduchového filtru se sitičem nastartovat, nějak se povedlo, ale zhruba po 7-10 sekundách motorka začíná umírat a konec. Po druhé už nejde nahodit. Tak jsem shodil dolů koleno a vyteklo tak 1dc, doufám oleje a benzínu. Myslím si, že v klice je to plné benzínu a nevím si rady jak dál.. nebo co jiného by to mohlo mít. Viděl jsem i problémy se snímačemi tlaku v klikové skříni. Nějaké rady ? díky.

 offline 

 

#714 05.12.2021 08:38:15

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


MajkelTE:
U "normalni" tj. karburatorove moto by byl postup nasledujici. Vysroubit svicku, zastavit privod paliva, parkrat protocit motor (pakou nebo starterem to je tedno) aby se otvorem pro svicku vyhazel vsechen benzin ven z motoru. Nasroubit NOVOU, ne ocistenou starou svicku a bez pridavani plynu beznym postupem nastartovat.
Pokud to bylo uchlastane tak porcelan te puvodni svicky je nacucan benzinem a nejake ocisteni ocelovym kartacem nepomuze. V lete takvou svicku ocistis od karbonu a nechas ji lezet venku na slunci. Klidne dva dny nekde na okne, ona vyprcha a je potom znovu pouzitelna.
U TPI musis nejak docilit toho ze zatocis motorem bez privodu paliva. Ani nevim jestli ma ta tvoje motorka start paku, pokud ano je to jednoduche. Pokud ma jen starter tak vytahnout pojistku palivoveho cerpadla aby nedavala benzin a zaroven nejak kratce odstavit i cerpadlo oleje do benzinu. Jestli je elektricke tak taky pojistku ven pokud ma mechanicky pohon - tak nevim???

Pokrok nezastavis, ukon ktery se da zvladnout v terenu behem "jedne tabakove" se ted resi X dnu v dilne  a31  a31  a31

 offline 

 

#715 05.12.2021 17:38:20

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


kick-start:
mám jen starter...
no dal jsem jinou svíčku.. ne iridiovou a nějak to přes sitič chytlo a nechal to bežet asi 3/4 minutky... a pak nasedl a jel to protáhnout .. dost se toho vyplavilo z výfuku nějaký zbytek.... no nakonec jsem tam dal z5 tu iridiovou a počkám do druhého dne zase se studeným motorem start..

doufám že to bude už dobré a bylo to jen svíčkou..

jinak u kvaltu 1/2 když to držím v malých otáčkách tak motorka je taková jakoby by "škubala" "trhala" nebo jak to říct, nevím jestli je to normální u 2t ale pak jak přidám víc jakoby se přepne a uplně hladký pruběh (jsem právě přesedlal z 4t tak zkouším .)

Editoval MajkelTE (05.12.2021 17:53:11)

 offline 

 

#716 06.12.2021 09:54:29

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


MajkelTE: (promin na úvod, ale ten tvůj sItič/sytič mě prostě bije do očí  a9)
Nicméně ke škubání motoru ale za studena... nevím jak karbec, ale tpi cuká mně i  kolegům tak myslím, že je to vlastnost. Jak je to zahřáté tak je průběh hladký , ale určitě né tak hladký jak u 4T!

Snažil jsem se nastudovat techniku optimálního zahřátí motoru u tpi a opakují se tyto postupy:
- když je pod těch 15st tak určitě sytič (čerpadlo dává i víc oleje)
- bez plynu nechat brblat několik minut (někdo uvádí až do úplného ohřátí chladičů).. já se mezi tím většinou ustrojím tak je to 2-4min
- vypnu sytič, brnknu párkrát plynem ať se to odkouří a pomalu jedu na 1-3 rychlost... ideál nějaká kolečka, balanc (ale ne vždy je na to čas :-D) Takže minutka dvě pomalejší jízdy a pak pomalu "zrychlovat, vytáčet."

Někdo uvádí postup minutku po startu vypnout sytič a motorku začít víc vytáčet, odkouřit...   a22 

 offline 

 

#717 06.12.2021 13:20:19

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


A mam startovat na neutral s vymacklou spojkou nebo packu muzu nechat v klidu?

 offline 

 

#718 06.12.2021 16:48:51

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Janek: Já teda odjakživa startuju bez spojky.... v autě jsem tedy startoval vždy se spojkou ale toto je zajímavé:
https://youtu.be/rlQJ83GIzNY

 offline 

 

#719 07.12.2021 08:50:51

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Janek napsal(a):

A mam startovat na neutral s vymacklou spojkou nebo packu muzu nechat v klidu?

Janek a TPi?
jinak takový flejmíček, už jsem teď na mezinárodní FB skupině četl od starých karburátorů, že už by se k tomu nevrátili? big_smile  po zkušenosti s TPi?


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#720 07.12.2021 12:15:12

GG300
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 252
Založená vlákna
Motorka: BXT 300
Věk: 55+
3 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel:
ono jim taky pomalu už nic jiného nezbývá....
Nebude trvat dlouho a bude se psát, že už by se od elektriky......

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů