INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Tlmice(skusenosti)
Re: Tlmice(skusenosti)
martin.hsb napsal(a):Janek napsal(a):Vždyť na těch tlumičích zas tolik věcí k ladění není. Chceš měkkčí? Tak si povol na max kompresi a útlum a pokud to bude dostatečně měkký, tak zkoušet po pár kliknutích dotahovat. Když to bude furt tvrdý, tak rozborka a nižší W oleje a znovu zkoušet - to je to nejjednodušší, s výměnou oleje už to tak jednoduchý není. No a potom je otázka, jestli nestojí za to vzít telefon a zavolat do servisu
Hele, sorry, ale nevím co Ti na to říci... Četl jsi vůbec, co jsem psal?! Asi moc ne, viď?
Čtu skoro všechno, ale nevím, jestli ty taky. Četl jsi ty, co psal kiwibibo? Tebe neřeším, o tebe se postará xfany Planžety jdou samozřejmě sestavit, jdou koupit slabší pružiny, jde použít řídší olej .... a hlavně nezapomeň, že co je pro tebe sametově, pro druhýho může být úplná řiť. Fakt se mi neche věřit, že když máš zánovní moto, tak to nemůže fungovat bez "ladění". Asi jediný dát pružiny na svou váhu, protože 70 kg není moc + nový olej, který tam má být,
- Alexanderovic
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 643
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; KLX 250, ex-DR Z 400 S
- Věk: '92
- Tel: 60551osm894
- 1 1
Re: Tlmice(skusenosti)
Janek napsal(a):Alexanderovic napsal(a):Janek napsal(a):Potkal jsem už dost hobíků, ale jen málo z nich vědělo, jak se má přední kolo montovat. Samo vidle stažený a ... ty wole, mě ten předek moc nechodí ...
Tak jsem zas chytrejsi. Dik (Ja nejdriv stahnul matici na ose a pak az dotahoval ty mensi srouby)
Dotáhnout nejdřív matici u tvý moto není špatně , potom dotáhneš šroubky u matice, klidně si můžeš hodit moto ze stojanu a propružít .... potm na stojanu můžeš rukou vyzloušet, jestli ti to někde nedrží .... a dotáhneš jako poslední šroubky na tlustým průměru. Samo předpklad, že ti čep jde volně vsuvně, jako do maminy Dost lidí dělá chybu, že si potom přimáčknou pravou vidli na tlustým průměru až k příložce a potom se všemu diví ...., ale správně tam musíš mít mezeru. Já tam mám cca 4 mm? ...
No prave ze takhle jak to delam stahnu vidle k sobe a tahle mezera, co pises (viz obrazek), tam nezbyde. Chapu to spravne?
Re: Tlmice(skusenosti)
martin.hsb:
Nemas moc oleje v horni nadobe? Dava se tam 1dcl
Re: Tlmice(skusenosti)
Alexanderovic: Jenže ty vidle nemaj bejt u sebe, ale maj bejt v pozici, aby byly, jak to napsat, .... souosé. Matka neslouží k dotažení trubky vidle k příložce To video od kiwibiba je dobrý . Jen palička na začátku je zbytečná, když jde vše, jak má, tak stačí vše rukou a to i demontáž. Va videu si dotáhne šroubek na silným průměru jen proto, že při dotahování matky se čep bude protáčet. Po dotažení matky si šroubek znovu povol, dotáhni šroubky u matky a naposled šroubky u většího průměru - vidíš to na videu. Kdyby mídto keců ukázali pohled na hřídel, bylo by to video i pro neandrtálce Tak, jak to děláš, máš vidle do V - v brýlích větší rozteč, u kola menší - vidle ti blbě funguje, zkurvíš si zbytečně pouzdra, .....
Re: Tlmice(skusenosti)
Alexanderovic napsal(a):Janek: Jj, chapu. Jen jsem uprimne myslel, ze ty rozperky jsou konstruovany prave tak, aby vidle drzely v soubezny poloze a s nakou toleranci se uz pocita. Ze to muze jejich funkci nak ovlivnit... Takze tam to kolo pak teda tech cca 4mm plave semtam?
Hele, svádí mě myslet si, že jsi ženská To kolo neplave, Proto máš ten větší průměr, který se ti opře o příložkua z druhý strany je to dotažený matkou - tu si občas kontroluj, protože když padám na tvrdý, tak se mi občas povolí a dotahovat s citem, momenťák na tohle nepoužívám Rozdělej si to a koumej, za chvilku si řekneš, jééé jak jsem moh bejt tak blbeeeej ....
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Tlmice(skusenosti)
danger: "dvoukomory" určené primárně, pro MX modely... dle horní regulace "na šroubovák", frézovaných spodních konců a trubek s nitridovou, černou vrstvou, tak ve verzi FACTORY a před lety, docela za balík Obě nohy, fungují stejně, horní šroub = compres, dolní = reboun (zpětný útlum) a v obou je pružina. Jsou pro osu 26mm, tj. máš v kole rozpěrky do 2015 a třeba kryt př. kotouče, musíš objednávat, taky s držákem pro KTM do 2015
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Tlmice(skusenosti)
danger: ještě maličkost, při přeplastovávání moto, potřebuješ i kryty vidlic: do-2015 mají jiné rozložení šroubů, než od 16ky výš
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
|