INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Do lesa NE!
Re: Do lesa NE!
Já se přidám ke kick-startovi s tím, že pokud vím, že mě nemají rádi, tak jedu, tam kde nejsou, vyhýbám se jim, když je někde vidim, objedu je apod. Já osobně jezdím i kolem těžařů v poklidku pomaličku, pokývnutí a bez problémů. Neznám žádné vyhrocené situace. Nevím oč tu vlastně kráčí. Celkem se tomu divím. Osobně jezdím tam kde nejezdí nikdo a to je to nejmenší zlo a vyhovuje mi to. Když jedeme v partě, tak max. 4 motorek a nikdy nebyl problém. Prostě se chováme slušně a s určitým respektem a taky strachem jezdíme opatrně a tak abychom nikoho nenasrali. Mnoho enduráků, jak se obleče a sedne na motorku, tak se změní ve všemocného a v partě se to ještě násobí, čím více lidí tím více je každý z té bandy všemnocný a nedotknutelný! A přitom se stačí jen vžít do role těžařů, lesníků atd. Já chodím do lesa i kácet, sázet atd. A když jsem těžil o víkendu dřevo, přijel borec na EXC 500 zastavil na křižovatce a rozhlížel se kudy kam, tak sem se ho zeptal kam má namířeno a proběhl pokec. a když další den po něm přiletěl borec na 2T, jak píča a málel se rozstřelil o traktor, vhodil tam šlajfku, otočka přes nohu a dal plnej kolem traktoru a pádil dál, tak kdybych neseděl v traktoru, tak takovému bych strčil haluz do špic klidně. Ten nasral i mě, což já osobně jsem moc sám sebe nechápal, jestli si rozumíme. Zažil jsem to poprvé. Takže jde jen o to vcítit se do té druhé strany. Prostě když se dřu v lese celý den a potom přiletí takový kretén a chová se, jak na motokrosové dráze, tak není o čem! Už vůbec se nebavim, kdyby tam stejným stylem přiletěla banda 10 motorek, popořadě plný, brzda 10x zasebou a potom by házeli ramena. Chápu lesníky, když potkají takové party, tak už jinčí náhled na nás mít ani nemůžou. Měli jsme jedno takové pořekadlo. Nemrdej se vole a vyjeď to napoprvé To samé by se dalo uplatnit u konfliktů. Nejezdi, tam kde někdo je, nevybouchni, v klidu odjeď a bude klid... Obecně by někteří jedinci neměli mít řidičák a měli by mít zákaz koupit si jakékoli motorové vozidlo
Editoval Small (12.06.2020 07:16:10)
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Do lesa NE!
My jezdíme max ve 3 a vše 2T 4T do party nebereme jsou hlučný a pomalý Chce to fakt u toho ježdění přemejšlet jak jezdit,kde,a jak často ve stejný lokalitě. PS: Když občas vyvětram 950SER v lese je mi to až blbý jak to řve
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
- PANCHO
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 91
- Založená vlákna
- Místo: Benešov u Prahy
- Motorka: Yamaha WR450F, KTM 300EXC
- Věk: 43
- Web
- 0 0
Re: Do lesa NE!
Small ,,,uplne souhlasim,takhle to delame take,je to jen o lidech. jo narazis i vylozene na blbce ale i tak zachovat chladnou hlavu a pokusit se v klidu. Je to jak s policajtama,,kdyz ses v pohode vetsinou je klid.
Fortes fortuna adiuvat
CARPE DIEM
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Do lesa NE!
Prochal11 napsal(a):4T do party nebereme jsou hlučný a pomalý
Tak to se někdy zastav na pojezd
- WoxmenRX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 568
- Založená vlákna
- Motorka: Červená 350
- Věk: 23
- 0 0
Re: Do lesa NE!
Small: Souhlas. Děláme to stejně a za 8 let endura žádný větší problém... Občas se objevil pokácený strom ve výjezdu tak jsme tam přestali jezdit. Gestikulování rukama a pokusy o zdokumentování bych spočítal na prstech jedné ruky. Jo, jednou se nás pokoušel zastavit někdo autem na pozemní komunikaci. Objel jsem ho pangejtem a rychle pryč. Mohl jsem mu urazit zrcátko, rozbít okno, rozbít světlo a přejet mu nohu ale proč...
Rada od zkušenějšího je k nezaplacení.
Re: Do lesa NE!
tahle mediální masáž nepřeje nikomu z nás,..tedka se bude udávat 2x tolik,..tento týden se mě ptalo jaksi nezvykle moc lidí, jestli jezdím taky v lese,..musel jsem odvětit, že chování těch motorkářů nám moc neprospěje,..když už sakra jedu někde kde nemám co dělat a vidím lidi zrovna v zeleným,..tak se radši otočím na desetníků a jedu do pi.. a ne ještě podporovat konflikt,..ale pravda konflikt se někdy rozhoří tak nějak sám,..když se leje olej s benzínem do ohně a z druhé strany fouká vítr,..jestli je chtěli lesníci občansky zadržet a zavolat na policii,. stím že je ještě fotili,..nemohlo to asi dopadnout jinak,..nevíme jak to bylo,.. jsem zvědav jak se k tomu vyjádří borci,..až je nějakej "kamoš" co má komunisticko-udavačské geny pozná a nahlásí,..jen skrz to že oni mají na motorku za pár desítek tisíc a on ne,..
at je to jak je to,..borci si pěkně nasrali do hnízda,..v dané lokalitě o nich všichni ví a půjdou po nich jak po uzeném,..a když už by šli někam na trat, riskují to že je někdo pozná a napráší je za to, že to posrali i ostatním protože ted v daný lokalitě bude trošku o hubu jezdit,..když každý důchodce bude hlásit všecho co projede a bude připomínat terénní motorku,..
Editoval Rischwon (12.06.2020 11:26:29)
- ADTTR
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 52
- Založená vlákna
- Místo: Vysoké Mýto
- Motorka: Yamaha TT600r
- Věk: 38
- 0 0
Re: Do lesa NE!
Williams napsal(a):TomR1:
Já to zkusím ještě trošku více rozvést.
Je důležité si uvědomit, že lesní zákon a zákon pozemních komunikacích jsou dva rozdílně světy a tvoří se ve dvou rozdílných budovách plných úředníků. Výsledkem je stále nevyřešená šedá zóna.
1. Lesní cesta neexistuje!
2. Zákon pamatuje pouze na: dálnice, silnice, místní komunikace a účelové komunikace. Kromě účelové komunikace jsou všechny ostatní předmětem schválení a musí být zanesené v katastru. Tj. geodeti zaměří.
3. Na stavbách, soukromých pozemcích, v lesích a na polích vznikají "samovolně" účelové komunikace.
4. Pokud se zaměříme pouze na účelové komunikace v lesích, je nutné si uvědomit, že ZÁLEŽÍ NA JAKÉM POZEMKU CESTA LEŽÍ Většina běžných cest (silnice atd.) leží na druhu pozemku "ostatní plocha". Účelová komunikace (klidně i zpevněná tj. asfaltová), která leží na druhu pozemku "lesní pozemek" je brána jako LES!!. Z právního hlediska tedy není rozdíl, jestli jedete 10m vedle cesty, nebo po té cestě. Pokud je cesta, která vede lesem vedená jako druh pozemku "ostatní plocha" je vjezd možný (pokud není opatřena zákazem vjezdu). Může se jednat klidně i nezpevněnou cestu!
5. Z toho tedy vyplývá strašný bordel, protože jako motorista nevozíte v autě aktuální katastrální mapy. Pořekadlo "Neznalost zákona neomlouvá" není úplně tak jednoduché aplikovat. Protože v daný moment můžu znát zákon, ale místní pozemkovou úpravu ne. Jako řidič to není v mých silách, jelikož se musím věnovat řízení a proto by lesní cesta měla být opatřena značkou. Nejvíce matoucí tedy mohou být situace na místních komunikacích, které nemusejí mít vodorovné ani svislé značení. Jako řidič pak nemám možnost určit, zda-li se pohybuji správně. Proto by měl být vjezd zakázán značkou.
Jsou tu dva "stejně" silné zákony a navzájem se tlučou. ZPK říká že můžu všude kde není značka zákazu vjezdu, LesZ říká že automaticky nemůžu. Zbývá tedy jediný argument do správní řízení, že jsem to nemohl vědět, jestli jedu po cestě do vesnice, nebo lesem.
Každopádně vjezd do lesa je zakázán! To že je to nešťastně napsané je věc druhá, ale duch zákona je jasný. Nejsem zastánce využívání právních kliček.
Ahoj jsem z toho teda pekne zmatenej,treba tady u nas:lesni nebo polní cesta na katastru znacena jako ostatni plocha bez zakazu vjezdu,muzu na ni?
Re: Do lesa NE!
ADTTR napsal(a):Williams napsal(a):TomR1:
Já to zkusím ještě trošku více rozvést.
Je důležité si uvědomit, že lesní zákon a zákon pozemních komunikacích jsou dva rozdílně světy a tvoří se ve dvou rozdílných budovách plných úředníků. Výsledkem je stále nevyřešená šedá zóna.
1. Lesní cesta neexistuje!
2. Zákon pamatuje pouze na: dálnice, silnice, místní komunikace a účelové komunikace. Kromě účelové komunikace jsou všechny ostatní předmětem schválení a musí být zanesené v katastru. Tj. geodeti zaměří.
3. Na stavbách, soukromých pozemcích, v lesích a na polích vznikají "samovolně" účelové komunikace.
4. Pokud se zaměříme pouze na účelové komunikace v lesích, je nutné si uvědomit, že ZÁLEŽÍ NA JAKÉM POZEMKU CESTA LEŽÍ Většina běžných cest (silnice atd.) leží na druhu pozemku "ostatní plocha". Účelová komunikace (klidně i zpevněná tj. asfaltová), která leží na druhu pozemku "lesní pozemek" je brána jako LES!!. Z právního hlediska tedy není rozdíl, jestli jedete 10m vedle cesty, nebo po té cestě. Pokud je cesta, která vede lesem vedená jako druh pozemku "ostatní plocha" je vjezd možný (pokud není opatřena zákazem vjezdu). Může se jednat klidně i nezpevněnou cestu!
5. Z toho tedy vyplývá strašný bordel, protože jako motorista nevozíte v autě aktuální katastrální mapy. Pořekadlo "Neznalost zákona neomlouvá" není úplně tak jednoduché aplikovat. Protože v daný moment můžu znát zákon, ale místní pozemkovou úpravu ne. Jako řidič to není v mých silách, jelikož se musím věnovat řízení a proto by lesní cesta měla být opatřena značkou. Nejvíce matoucí tedy mohou být situace na místních komunikacích, které nemusejí mít vodorovné ani svislé značení. Jako řidič pak nemám možnost určit, zda-li se pohybuji správně. Proto by měl být vjezd zakázán značkou.
Jsou tu dva "stejně" silné zákony a navzájem se tlučou. ZPK říká že můžu všude kde není značka zákazu vjezdu, LesZ říká že automaticky nemůžu. Zbývá tedy jediný argument do správní řízení, že jsem to nemohl vědět, jestli jedu po cestě do vesnice, nebo lesem.
Každopádně vjezd do lesa je zakázán! To že je to nešťastně napsané je věc druhá, ale duch zákona je jasný. Nejsem zastánce využívání právních kliček.
Ahoj jsem z toho teda pekne zmatenej,treba tady u nas:lesni nebo polní cesta na katastru znacena jako ostatni plocha bez zakazu vjezdu,muzu na ni?
jasně, že můžeš. obslužná komunikace. navíc, polňačky jsou většinou propojeny takovým způsobem, že ti nikdo nedokáže, že jsi se na ni dostal přes zákazovou značku. takže polňačky bez omezení.
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: Do lesa NE!
ADTTR:
Z hlediska zákona na ní můžeš. Jednoduše, pokud parcela není označená jako les, tak se o les nejedná (jsou tam samozřejmě výjimky, ale obecně to platí).
To třeba zaručuje, že když jedeš autem po D1, tak nedostaneš na Vysočině pokutu, protože jsi projel "lesem". Ale stále platí, že pokud se i jedním špalkem dotkneš lesního pozemku, tak jsi už porušil lesní zákon. Což je prakticky nemožné se vyvarovat, pokud jezdím lesem.
Za mě, jak je to nejlepší. Jezdím pouze na parcelách, kde je soukromý majitel a jsou to jiné parcely než les. Nejlepší jsou plochy kolem lomů/dolů, kde se dá domluvit. Navíc i místní jsou s tím OK, protože je bordel z lomu a ty lesy stejně za pár let zmizí. Nikdy jsem s tím problém neměl, s majitelem jsem se domluvil a měl jsem klid. Nikdo na mě nemohl. Jednou jsem i měl na starosti vyhánění lidí z lomu. Měl jsem na to smlouvu, že tam můžu volně jezdit na vlastní nebezpečí. Nepsaný úkol bylo otrávit lidem o víkendu koupání prachem a hlukem aby tam nechodili. To jsem si i užíval momenty, kdy se lidi chtěli se mnou hádat, že jsem dement co tam nemá co dělat. Stačilo ukázat kopii smlouvy a naopak jsem já jim řekl, ať zmizí. Někdy i přijela Policie a já měl v ruce papír že můžu
Re: Do lesa NE!
Williams:
To bylo v Oldřichově? :-)
- ADTTR
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 52
- Založená vlákna
- Místo: Vysoké Mýto
- Motorka: Yamaha TT600r
- Věk: 38
- 0 0
Re: Do lesa NE!
Takovych cest lesama je tady po okoli hodne ,ktere maji znacemim na katastru jako ostani plocha,ste me potesili ze na nich muzu v poho jezdit :-)
- Toman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 568
- Založená vlákna
- Místo: Brno-venkov
- Motorka: GG EC 300 Tpi
- Věk: middle age
- 1 0
Re: Do lesa NE!
ADTTR: Ono to s tím katastrem nemá 100% výpovědní hodnotu jak jsem psal... navíc to, že je to druh pozemku "ostatní plocha" neznamená že tam můžeš jen tak jezdit... souhlasil s tím vlastník pozemku?
když se člověk podívá do katastru, plno komunikací "leží" na pozemku "orná půda"... prostě se to nedotáhlo do konce po kolaudaci např. místních nebo účelových komunikací... (Ano, i účelové komunikace se stavebně povolují a kolauduje stavební úřad!) .. To že jsou všude nějaké polní cesty třeba i zasypané štěrkem tak neznamená, že to jsou účelové komunikace!! .. důležitý je právě procec zda to šlo přes stavební-dopravní úřad, a jak je to uvedeno v pasportu komunikací obce.
Takže vopatrně než se budete pouštět do nějakých slovník hádek s orgány
- Alexanderovic
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 643
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; KLX 250, ex-DR Z 400 S
- Věk: '92
- Tel: 60551osm894
- 1 1
Re: Do lesa NE!
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/rid … y-40331141
Jenže zatímco třeba paraglidisté se do konfliktu s ochranou přírody obvykle nedostávají, se čtyřkolkáři i s jezdci enduro na crossových motorkách tu má Správa CHKO opakovaně problémy. Stejně i s bikery, kteří různými cestami sjíždějí ty nejcennější části CHKO.
Podelany jezdci enduro na crossových motorkách. Kdyby radsi jezdili na enduro motorkach A ti bikeři to maj být cyklisti, nebo ti s třásněma?
Re: Do lesa NE!
Alexanderovic:
Četl jsem to odpoledne a moc bych to nezlehčoval. Stačí si přečíst komentáře pod článkem. Národ Čechů je prolezlý závistí, udavačstvím a ubožáctvím. Bude hůř, to mi věř. Přemýšlel jsem o koupi také Mavericka, nebo Polarise, ale kde bych s tím jezdil. Do lesa to může vzít jen debil a dráhy skoro žádný, jedině seriál offroad maratónu.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: Do lesa NE!
Alexanderovic napsal(a):Podelany jezdci enduro na crossových motorkách. Kdyby radsi jezdili na enduro motorkach A ti bikeři to maj být cyklisti, nebo ti s třásněma?
To je od tebe stejne chytry, jako kdyby se lajk ptal, proc jezdi jezdci na endurech zavody v cross country ..... Bikeri jsou vetsinou "problemovy" sjezdari, ktery to maji min stejne blby na jezdeni, jako enduraci.
|