INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
- nokia321
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 76
- Založená vlákna
- Motorka: docela dost
- Věk: 40
- Tel: mobilní
- 0 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Miguel:
Mě by také chcípala, ale převod do pomala 14/48 to vyřešil. Ale pak to zase není o jezdění na silnici(pohodová cest rychlost bez řvaní motoru je tak 65km/h)
Editoval nokia321 (10.12.2017 08:26:36)
- nokia321
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 76
- Založená vlákna
- Motorka: docela dost
- Věk: 40
- Tel: mobilní
- 0 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Nazdar klucí. Otevírám po X - letech toto fórum.
Jsem stále v podobné situaci, akorát už mám trochu jiné požadavky než dřív.
HQ701 šla z domu celkem hned. Nemohl jsem kvůli brnění na tom jezdit. Vrátil jsem se k civilní 250L a držel jsem jí co to šlo, pak už mě to tak štvalo, že to nejede, že jsem musel jednat. Po několika letech chvíli Yamahu WR450F, a momentálně mám HONDU crf450L otevřenou.
Vibrace jsou v pořádku jezdím převážně ve stupačkách a ruce vůbec nic
Momentálně pošilhávám po výkonější KTM. Koukám na videa, kde si to kluci dávají na EXC půlitrech a jen plynem zvedají na 3,4 předek, neuvěřitelné Jak velký je rozdíl ve výkonu EXC450F - EXC 500F cca 2015 až 2018. KTM nemají řidítka (klemy v gumě) , tak nevím jestli by to byl problém, ale ten výkon mi prostě nedá spát.
Editoval nokia321 (31.03.2020 20:10:46)
- Toman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 568
- Založená vlákna
- Místo: Brno-venkov
- Motorka: GG EC 300 Tpi
- Věk: middle age
- 1 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
nokia321: Ahoj, mám exc 500 r.18 na kterou jsem přesedlal z BMX xchalenge. Svezl jsem se i na kmt 690, která je tak nějak uprostřed v tom porovnání Dualsport - sportovní "exc". Na silnici ta exc 450-500 ale rozhodně není. A pokud ano, tak to chce větší úpravy k pohodlnosti. To třeba jízda s Xchalenge (který jinak trpí na slabší podvozek) je jak na létajícím koberci. Hladký motor (ano, je bez emocí) který není vibrátor, odpružené klemy řídítek, rozeta přes silentblocky...
Po přesednutí na 500 a nutných nastaveních jezdecké (nepohodlné) pozice asi takto... sílu to má min stejnou jak 650, rozdíl je v tom, že motor se lehce točí a jde to prostě hned do otáček a za plynem. S origo převodem 13-50 na trojku na zadní ano... když teda nesedíš na nádrži. Nicméně v terénu stejně furt spojkuješ a není problém si odlehčit -zvednout přední kolo na rychlost, kterou tam zrovna máš. (1-5 je naskládaných pěkně za sebou, 6ka je výrazně delší takže ta jen na přesuny) Jinak ten výkon v terénu je někdy spíš na škodu, já už jsem se nějak naučil jezdit na čtvrt plynu.. ale na rychlejších úsecích když se tahá tak je to teprve ono.
p.s. řešil bych to spíše jako můj kamarád drobnějšího vzrůstu rovnou dvěma moto: na polnačky a do práce TTRE a na těžší terén freeride 2T.
edit: srovnání otevřené 450L může být zajímavé... (já severně od Brna )
Editoval Toman (01.04.2020 11:56:37)
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
nokia321 napsal(a):Nazdar klucí. Otevírám po X - letech toto fórum.
Jsem stále v podobné situaci, akorát už mám trochu jiné požadavky než dřív.
HQ701 šla z domu celkem hned. Nemohl jsem kvůli brnění na tom jezdit. Vrátil jsem se k civilní 250L a držel jsem jí co to šlo, pak už mě to tak štvalo, že to nejede, že jsem musel jednat. Po několika letech chvíli Yamahu WR450F, a momentálně mám HONDU crf450L otevřenou.
Vibrace jsou v pořádku jezdím převážně ve stupačkách a ruce vůbec nic
Momentálně pošilhávám po výkonější KTM. Koukám na videa, kde si to kluci dávají na EXC půlitrech a jen plynem zvedají na 3,4 předek, neuvěřitelné Jak velký je rozdíl ve výkonu EXC450F - EXC 500F cca 2015 až 2018. KTM nemají řidítka (klemy v gumě) , tak nevím jestli by to byl problém, ale ten výkon mi prostě nedá spát.
odkud jsi? nabízím k vyzkoušení 500 EXC za zkušenost na 450L:)
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
- 0 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
nokia321 napsal(a):momentálně mám HONDU crf450L otevřenou.
Týý jo tak tohle bych taky strašně rád aspoň viděl to porovnání s jakoukoliv ostrou. Odkud jsi? Jestli to není tajný.
- nokia321
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 76
- Založená vlákna
- Motorka: docela dost
- Věk: 40
- Tel: mobilní
- 0 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Karlovarský. Projížďka s výměnou, KTM za Hondu jízda spolu hodinku, dvě, není problém.
Motorku šetřím, ale zkoušel jsem a jde bez pomoci maximálně na II stupeň na zadní, pak už ne (pro představu).. Jinak pocitově téměř super stroj, pokud by měla KTM větší vibrace a vadila by mi tak už mi asi 450L zůstane. Jezdím víceméně zpevněné cesty, tak bych ten výkon občasně využil. V ČR jich je pár kusů, ale stačí zabrousit na youtube a v cizině CRF jede ve velkém. Asi jde o to, že tady to zabili s těmi 18KW!!
Chtěl bych vyzkoušet KTMku od 2015 -2019 s tím malým budíkem né ten ovál, zase to bude zkušenost, je to lehčí a výkonější a pak se ukáže co bude dál.
Viz Toman. Jinak ten výkon v terénu je někdy spíš na škodu, já už jsem se nějak naučil jezdit na čtvrt plynu.. ale na rychlejších úsecích když se tahá tak je to teprve ono.
Díky , ano chápu, stačí na nevhodném podkladu víc přidat a ležíš. Ale jak píšeš pak nějaká rovina - šotolina- pevná cesta to je pak ono když to jede jak čert. Asi tam nebude zase extra rozdíl, koukal jsem na dyno, ale asi i ten fous bude znát, prostě to zkusit chci, abych věděl, jestli mám pro sebe to nej, nebo ne. Motorky jsou prostě můj život .
Editoval nokia321 (02.04.2020 07:41:54)
- Palo7
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 527
- Založená vlákna
- Místo: Hustopeče
- Motorka: KTM 690 Enduro
- Věk: 41
- 4 1
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
nokia321:
Čau, opatrně s tou 500EXC. Někdo tady nedávno psal že si ji nechal poradit jako dual sport a že moc vibruje do řídítek.
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
nokia321:
Palo7 napsal(a):nokia321:
Čau, opatrně s tou 500EXC. Někdo tady nedávno psal že si ji nechal poradit jako dual sport a že moc vibruje do řídítek.
Tady to je. http://www.offmoto.com/viewtopic.php?pid=332979#p332979
Miguel napsal(a):Dám to sem, i když to sem úplně nepatří... odjel jsem v kuse cca 150 km na pětikilu EXC protože jsem měl interes ho používat jako dual-sport - a ty vibrace hlavně na asfaltu jsou dost šílené. 50kilový rozdíl proti 701/690 je vykoupen značným diskomfortem, jednak menším rozvorem kol, druhak těmi vibracemi. Má někdo zkušenost s https://motocentrum.pel.cz/riditka-fass … gLudPD_BwE těmito řidítky? Odpružené klemy a pěnové řidítka moc nefungují
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- nokia321
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 76
- Založená vlákna
- Motorka: docela dost
- Věk: 40
- Tel: mobilní
- 0 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
MotoDriver napsal(a):nokia321:
Palo7 napsal(a):nokia321:
Čau, opatrně s tou 500EXC. Někdo tady nedávno psal že si ji nechal poradit jako dual sport a že moc vibruje do řídítek.
Tady to je. http://www.offmoto.com/viewtopic.php?pid=332979#p332979
Miguel napsal(a):Dám to sem, i když to sem úplně nepatří... odjel jsem v kuse cca 150 km na pětikilu EXC protože jsem měl interes ho používat jako dual-sport - a ty vibrace hlavně na asfaltu jsou dost šílené. 50kilový rozdíl proti 701/690 je vykoupen značným diskomfortem, jednak menším rozvorem kol, druhak těmi vibracemi. Má někdo zkušenost s https://motocentrum.pel.cz/riditka-fass … gLudPD_BwE těmito řidítky? Odpružené klemy a pěnové řidítka moc nefungují
Kluci děkuju, také se toho bojím. Překládám si videa z ciziny a občas to tam říkají. Teď jde o to jak moc to tam je. Tady jeden z ČR mi psal, že cítí vibrace, ale do stupaček. Když se zaměřím na CRF tak to taky cítím ruce+nohy, ale nevadí mi to. Zřejmě to bude v mezích normy.
A EXC 450 je také to samé? I když pak už bych mimo váhy si asi moc nepomohl.
Editoval nokia321 (02.04.2020 09:25:20)
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
- nokia321
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 76
- Založená vlákna
- Motorka: docela dost
- Věk: 40
- Tel: mobilní
- 0 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Miguel: Pravda, že když jsem viděl video 450 vs 500 na sprint, vyhrál s 450.
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
na FB ve skupině uživatelů 500/501 jsem viděl zkušenost, 1800 mth, olej měněný po 1000 km, bez zásahu do motoru.
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Toman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 568
- Založená vlákna
- Místo: Brno-venkov
- Motorka: GG EC 300 Tpi
- Věk: middle age
- 1 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Miguel: ... tak pokud zásah do motoru nebereš jako ventily, rozvoďák tak tomu možná věřím resp. chci věřit :-) Já koupil s 27mth, nyní se 120mth takže akorát zajetá Olej dělám s přihlédnutím na terén jízdy... když jsme dva týdny po sobě testovaly jedny nový výjezdy a spojku jsem už i cítíl tak šel novej olej raději trošku dřív. Těch 300,- za výměnu mě nezrujnuje. Když se s tím jezdí víc po silnici tak 20mth může být 1000km.. já má dle mých servisních poznámek 118,5mth = 3600km, takže 15Mth = 450Km.
- nokia321
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 76
- Založená vlákna
- Motorka: docela dost
- Věk: 40
- Tel: mobilní
- 0 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Rajko:
Cenově je okolo 220t,- (v akci) a otevření myslím 28t,-
Editoval nokia321 (03.04.2020 05:41:50)
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
nokia321: psal jsi že na HQ 701 ti vadily vibrace do řidítek a na místo ní chceš jít do ostrého 5kila?? To si podle mého rozhodně nepomůžeš. Mám 701 r.v. 2017, model ještě bez vyvažováku a vibrace pocituju maximálně při delší jízdě po silnici, které se vyhýbám. Celodenní jízda terénu a to myslím i lítání po šotolinách a o vibracích nic nevím. Před lety jsem sedlal italskou Husku TE 450 r.v. 2009 (stříkačka) a to byl vibrátor jaxviňa. Po 3-4 mth jsem měl takový křeče, že jsem neudržel řidítka, pak jsem ji vyměnil za Te 310 a později za SWM 300 R což je klon červené Husky. 3kilo se od 450 liší minimálně, má stejný rám i motor, jen jen tam snížen objem, při tom 300 podle 450 téměř nevibruje, je to zábavný stroj i na delší celodenní výlety a zvládne i dost obtížný terén,
Editoval offroaderTE (15.04.2020 09:56:58)
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
|