INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Tupé enduro
Re: Tupé enduro
jopr: přesně tak s tím kick starterem,..není nic horšího než když tě zradí el. startér nebo co hůř když ho nemáš v těžkém terénu, kde startuješ na pár metrech xkrát,...minule mě to pěkně vytrestalo,..baterka se zdála ok, ale jak bylo těch startů víc a víc,..už nechtěla točit a to zrovna v kopci který se musel jet cik cak,..navíc jsem už v tu chvíli byl tak utahaný že jsem to z vypětím sil nakopával na 2-3x,.. a to bylo opravdu sáhnutí si na dno jak fyzické tak pak i psychycké,.. díky kterému jsem si opravdu znechutil závěr jinak nádherné ale technicky náročné projíždky,.. jasné pokud pojedu trénovat na dráhu, nebo pojedu nějaké standartní cross country nebo počítat krávy po okolí kde nakopnu a jedu, tak není problém, ale na hard projíždky kde člověk startuje co chvíla bez funkčního el.starteru si radši nechám zajít chuť,..
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: Tupé enduro
Rischwon:
Já třeba nechápu ten "trend" zbavovat motorky nakopavacky. Jaka tam může být váhová úspora? 0.5 kila? Mě se u staré motorky stalo že mi odešel startér (uhlíky) a dalo se pokračovat v jízdě, i když to byl opruz. Nebo je slabá baterka. V potoce se startuje pořád člověk kopne a jede se. Pořád tam je nějaká záloha, bez nakopavacky je člověk v prdeli.
Re: Tupé enduro
Motivující pro koho? Když jedeš v partě, tak tě nakopávání unavý (ikdyby si to měl seřízený od pána Boha a chytla na poprvé) a postupem času budeš naštvaný a kamarádi taky, že na tebe čekají.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: Tupé enduro
chalka: taky to nechápu, ta nakopáčka je nula nula nic,.. ale údajně třeba u nových TPIček je problém nakopnout kickem, tak možná proto se toho zbavujou,..Beta a Sherco to už dělají myslím delší dobu bez kicku,..ale taky bych to asi nechtěl, i když nutno podotknout že nás to asi dřív nebo později nemine,..
Thomaster: naprostý souhlas, akorád řekl bych to asi takto: jak začnou docházet síly, jde technika stranou a začíná boj o přežití a v takových chvílích je el.starter neskutečný dar, nehledě na to že sou situace že vyhniješ někde v kopci, nebo nějakém kaňonu kde si rád že se držíš na motorce jak vosa na bonbonu, natož abys našel ideální polohu na nakopnutí,..ale každopádně člověk si v mnoha případech dokáže najít cestu když není jiného zbytí,..
jopr: přesně jak říkáš,..tohle se mi právě stalo,..banda čekala, já nasraný, pak i oni když mě viděli co tam předvádím pak člověk dělá ještě víc chyb,.. no už mám novou Lion baterku, tak snad bude zase na chvíli klid,..
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: Tupé enduro
Rischwon: každý si musí dát do kupy +- svého používání.
Už jsem se párkrát setkal s tím, že jsme někam dojeli, chcípli motory a někdo již nenastartoval..(baterie KO) pak je trošku problém..bez kicku..
Asi bych to uzavřel takto tupé klidně s kickem a ostré se startérem (předpokládám,. že drtivá většina dualu nejezdí hard enduro a s 5 chcípnutími v kopci..)
Co se týče ostrých endůr s absencí kicku, tak počínaje startovací pákou, hřídele přes mezikolo, až po dekompresor je to prostě komplikace a vyšší výrobní náklady.. (a odhadem tak 1-2kg navíc a když to použiješ tak v 1% případů je to zbytečné)
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- Thomaster
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1277
- Založená vlákna
- Místo: Východ
- Motorka: oranžová 200
- Věk: prej puberťák
- 0 1
Re: Tupé enduro
jopr: Motivující pro mě ... snažím se jet v kuse a nechcípat každý dva metry motorku jen abych se podíval jestli mám přejet přes tuhle haluz nebo támhletu ... občas to chcípne na blbým místě , ale za trest mám to startování abych věděl že příště to mám dát
Editoval Thomaster (24.01.2020 16:00:39)
Re: Tupé enduro
Slow: s tím určitě musím souhlasit, každopádně pro lesomrdali na ostrých kteří jsou odkázáni pouze spolehlivost svého stroje, to může být v tom 1% třeba i dosta zásadní problém,..ale hold takové je doba
Jinak jak říkáš u tupé, by ta chybějící nakopávačka nebyla takový problém ale ono je to i otázka pohodlý, když se chceš kochat přírodou, tak se vším komfortem :-) Já měl před EXC, tupou Yamahu WR250R respektive X (měl jsem i motard kola) a to bylo až neskutečné jak ta motorka spolehlivě startovala, měl jsem ji skoro 5 let, originální baterku jsem nabil prakticky jen přes zimu a ta motorka chytala na drb. Uplně jedno jestli se ti převalila hlavou dolů nebo si ji 2 měsíce stála,..zmáčkls chytla,..tím chci říct že když už se člověk naučí takovému komfortu,..nakopavát se ti moc nechce to je jediná věc co mě na tý ostrý EXC chybí,..ale s tím sem do toho šel že ty el.startery na EXC do roku 2017, stojí za hovno,..snad to baterka vyřeší,..startér má komplet servis včetně nových uhlíků, tak doufám že bude klid,..
- Hoždy jitrnice :D
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 595
- Založená vlákna
- Motorka: Ktm 350 SD, TM 144 EN
- Věk: 32 +
- Tel: s pavoukem
- 1 0
Re: Tupé enduro
jopr napsal(a):Motivující pro koho? Když jedeš v partě, tak tě nakopávání unavý (ikdyby si to měl seřízený od pána Boha a chytla na poprvé) a postupem času budeš naštvaný a kamarádi taky, že na tebe čekají.
Tak pokud budeš brzdit partu tak to horko těžko bude kvůli nakopávačce ale kvůli skillu jezdce.
Re: Tupé enduro
chalka:
myslím si, zkombinovat vstřikování a kick bude ten kámen úrazu...
Re: Tupé enduro
Hoždy jitrnice napsal(a):jopr napsal(a):Hoždy jitrnice napsal(a): To je pravda.... je to motivující
Motivující pro koho? Když jedeš v partě, tak tě nakopávání unavý (ikdyby si to měl seřízený od pána Boha a chytla na poprvé) a postupem času budeš naštvaný a kamarádi taky, že na tebe čekají.
Tak pokud budeš brzdit partu tak to horko těžko bude kvůli nakopávačce ale kvůli skillu jezdce.
Hoždy nic proti, ale obhajuješ neobhajitelné. Proč by to mělo být skillem. Já umím hovno, ale i kluci, co jezdí sakra dobře, někde v korytu, nebo brutálním výjezdu vyhnijou a pak bych se na tebe rád koukal, jak nakopáváš a ostatní jsou nahoře. Motivace je krásná, ale jsou věci, které pokaždé nedáš, jestli umíš číst mezi řádky, tak to pochopíš, jak to myslím.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Tupé enduro
Hoždy jitrnice napsal(a):driftak napsal(a):chalka:
myslím si, zkombinovat vstřikování a kick bude ten kámen úrazu...
Ano nejde to k sobě
Ale jde to k sobě TPi 250/300 MY2018 i 19 má funkční kick a celá řada, různých značek MX moto 250 i 450/4T se vstřikováním má(měla) pouze kick... Je to opravdu úspora váhy (a hlavně výrobních nákladů )... u starších modelů KTM nebo i Beta si můžeš kick sadu, za nemalé peníze dokoupit a domontovat... u EXC-4T 2020 už jsou použity, menší a lehčí kartery z MX modelů a kick už nelze domontovat... A upřimně, dnes v době 100% funkčních startérů+Li baterií, mi startér+kick připadá stejně zbytečný, jako nosit kšandy+pásek ... to by pak musel každý (jako jistotu) jezdit po lese jak Vondřich, s kufrem na zádech a vozit náhradní CDI, indučku, fajku a mrak jiných dílů které mohou selhat stejně jako baterka...
Editoval PETARDAK (25.01.2020 08:28:09)
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: Tupé enduro
PETARDAK napsal(a):Hoždy jitrnice napsal(a):driftak napsal(a):chalka:
myslím si, zkombinovat vstřikování a kick bude ten kámen úrazu...
Ano nejde to k sobě
Ale jde to k sobě TPi 250/300 MY2018 i 19 má funkční kick a celá řada, různých značek MX moto 250 i 450/4T se vstřikováním má(měla) pouze kick... Je to opravdu úspora váhy (a hlavně výrobních nákladů )... u starších modelů KTM nebo i Beta si můžeš kick sadu, za nemalé peníze dokoupit a domontovat... u EXC-4T 2020 už jsou použity, menší a lehčí kartery z MX modelů a kick už nelze domontovat... A upřimně, dnes v době 100% funkčních startérů+Li baterií, mi startér+kick připadá stejně zbytečný, jako nosit kšandy+pásek ... to by pak musel každý (jako jistotu) jezdit po lese jak Vondřich, s kufrem na zádech a vozit náhradní CDI, indučku, fajku a mrak jiných dílů které mohou selhat stejně jako baterka...
a ani hemzy o tom, že to nejde nakopnout nejsou pravdivé... mě samozřejmě ne, ale Faryn napoprvé, kdyz jsem měl baterku down... a ano, na 250PI 18 byl v sérii a nepochybně se dá dát i na ty nové...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Hoždy jitrnice :D
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 595
- Založená vlákna
- Motorka: Ktm 350 SD, TM 144 EN
- Věk: 32 +
- Tel: s pavoukem
- 1 0
Re: Tupé enduro
PETARDAK: myslel jsem to u těch TPI … byl tam nějakej problém a i když to šlo nakopnout...nemělo se to z nějakého důvodu dělat. U 4t je to už jen zbytečnost.
Re: Tupé enduro
Aneb jak být opět za blbce
Re: Tupé enduro
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
|