INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
TTR 600
- Michal.WR
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 26
- Založená vlákna
- Motorka: Wr 400, xt 600, crf 450,klx650
- Věk: 23
- 0 0
TTR 600
TTR 600
Akce: |
|
Výrobce: |
|
Najeto: |
|
Kraj: |
Plzeňský |
Model: |
|
STK: |
|
Město: |
|
Rok: |
|
Původ: |
|
Nové: |
|
Objem: |
|
Cena: |
|
|
|
Výkon: |
|
|
|
Web: |
|
E-mail: |
|
Telefon: |
|
Zdravím, kiupil bych nějaké ttr kdyby někdo o něčem věděl tak to sem házejte díky a pěkné svátky všem
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11379
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: TTR 600
Dnes jsem to posílal jinému Michalovi, tak kdo dřív přijde...
Zdarec. Jeden tip mám. Martin Praus 775 779 108. Moto po celkové G.O. za cca 50.000,- Dělal jsem to já.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: TTR 600
Michal.WR:
jen offtopic. osobně bych jako bývalý majitel TTR a několika XT upřednostnil TTRE či TTE před TTR a i za cenu sehnání tlumičů z TTS, TTR bo jineho důra a jejich repasy či dopasování kol s ráfky DID (ale stejně z toho bude pořád dual) Ber to tak, že i stávající TTR je podvozkově dvě dekády a pár levelů jinde a koncepcí stará motka, a to že i ital ušetřil na tlumiči zaběru zadní rozety a rozesírájí se tím převodovky (TTS, TTR), nedej bože vyvažovák kouká ven, je už vrchol..
Osobně mě jako softendůraře (či jezdce luk a polí), oproti prvním XT (34L, 2KF) extra rozdílné nepřišlo, následné startování zastudená nebo kickem po pádu či ulití je v rozmočených "sra*kach" pěkný opruz... Na silnici není problém, ale to samé dávají KLR, KLX, DR, LC4
Takže vyplatí se na rok koupit TTR a pak shánět starterovou moto? Já si tím prošel, a vím, že bez startéru endůro už nechci..
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
Re: TTR 600
Slow napsal(a):Michal.WR:
Osobně mě jako softendůraře (či jezdce luk a polí), oproti prvním XT (34L, 2KF) extra rozdílné nepřišlo, následné startování zastudená nebo kickem po pádu či ulití je v rozmočených "sra*kach" pěkný opruz... Na silnici není problém, ale to samé dávají KLR, KLX, DR, LC4
Tez jako byvaly majitel si s tebou dovolim nesouhlasit. Podvozek TTR je ve srovnani s jeho vrstevniky XT, DR, KL, o tridu jinde. A v tom ze zadni kolo nema tlumic zaberu vidim velike plus. On ten tlumic neni nijak utesnen proti vnikani necistot a kdyz to kolo vezmes parkrat do bahynka, jarni snehove brecky, potucku, atd... mas po 200km takoveho jezdeni lozisko rozety v haji i kdyz je to oboustrane RS - osobne vyzkouseno. Pokud je retez spravne napnuty-volny, zadna zavada na prevodovce nehrozi. Vsechny ostra endura jsou bez tohoto tlumice zaberu a vyrobci dobre vedi proc. Takze tu zustava jen ta absence starteru a v tom s tebou naorosto souhlasim.
Cimz jako ideal vychazi TTRE s tlumici a zadnim kolem z TTR coz uz si zde par lidi realizovalo.
Editoval kick-start (26.12.2018 07:55:08)
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: TTR 600
kick-start: to zase bude flamewar
tlumení rozety nedávají pač uspoří tak 1/2-1kg hmotnosti (jiná nába, unašeč) což ušetřit na motoru či rámu je už zase složitější (nákladnější). Na TTR je nejspíše vylepšená/zesílená zadní kyvka vycházející z TTS/E a náboj je z TTS což je z nějakého italsko/japonského důra či MX (nepo přímo lité na míru) Nevím asi Yamaha na to má copyright, ale řazení jedničky je vždycky prda (jedno jestli XT, FZR, XV apod), prostě spojka se nějak moc unáší a neodepíná, v terénu to nevadí, tam ten prokluz je, ale na silnici, kam se TTR často dostává, to prostě není dobré a startovat s kvaltem bez startéru moc nejde.
Párkrát se mi stalo, že jsem XT zahrabal a následnovala očista vapkou, ložiska kola to vždycky daly (měnil jsem je snad jen jednou,faktem je je horší na tom bylo to na unašeči rozety, origo je kryté z jedné strany a muselo se vyčistit a namazat, a pohlídat gufero unašeče)
Podvozek můžu posoudit jen co jsem jezdil a oproti 43F s dofukem předku a repasovaným (nastavitelným) centrálem, mi to přišlo dost podobné, ale je to nejspíše dáno způsobem použití..., viděl jsem Radůze jak na TTR skáče lavice a na to jsem neměl srdce a odvahu
za mě TTR oproti XT nepřineslo tolik kýženou a bájenou změnu, zárověň obdivuji cestovatele, kteří na něm objeli evropu, balkán apod.
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: TTR 600
kick-start napsal(a):Slow napsal(a):Michal.WR:
Osobně mě jako softendůraře (či jezdce luk a polí), oproti prvním XT (34L, 2KF) extra rozdílné nepřišlo, následné startování zastudená nebo kickem po pádu či ulití je v rozmočených "sra*kach" pěkný opruz... Na silnici není problém, ale to samé dávají KLR, KLX, DR, LC4
Tez jako byvaly majitel si s tebou dovolim nesouhlasit. Podvozek TTR je ve srovnani s jeho vrstevniky XT, DR, KL, o tridu jinde. A v tom ze zadni kolo nema tlumic zaberu vidim velike plus. On ten tlumic neni nijak utesnen proti vnikani necistot a kdyz to kolo vezmes parkrat do bahynka, jarni snehove brecky, potucku, atd... mas po 200km takoveho jezdeni lozisko rozety v haji i kdyz je to oboustrane RS - osobne vyzkouseno. Pokud je retez spravne napnuty-volny, zadna zavada na prevodovce nehrozi. Vsechny ostra endura jsou bez tohoto tlumice zaberu a vyrobci dobre vedi proc. Takze tu zustava jen ta absence starteru a v tom s tebou naorosto souhlasim.
Cimz jako ideal vychazi TTRE s tlumici a zadnim kolem z TTR coz uz si zde par lidi realizovalo.
K tomuto se připojuji. Jen musím zmínit, že pokud je motorka v dobrém stavu a seřízená, tak není problém ani s kickstartem. Ostatně, všechny Yamahy co jsem měl, šly nastartovat rukou.
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: TTR 600
Slow napsal(a):kick-start: to zase bude flamewar
tlumení rozety nedávají pač uspoří tak 1/2-1kg hmotnosti (jiná nába, unašeč) což ušetřit na motoru či rámu je už zase složitější (nákladnější).
Tlumení rozety dávají hlavně kvůli komfortu na silnici. Náboj bez tlumiče záběru se dává na terénní motorky kvůli lepší odezvě plynu a většímu citu k zadnímu kolu... Alespoň takto to mám vypozorované já
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- motorka
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 57
- Založená vlákna
- Místo: vysocina
- Motorka: tt600r+s51
- Věk: 26
- 0 0
Re: TTR 600
Joo TTR mam 11 let cca 90 000km a spokojenost,teren,cestovaní po Evropě i ve dvou..Starter a pohodlnejší ježdění je na jinejch strojich samozřejmě k nezaplacení Ale kdo ma rád emoce,starý dobrý motorky a neboji se plavat proti proudu,neni co řešit
CO NESHORI TO SHNIJE§§§
Re: TTR 600
Mně osobně přijde nej varianta pořídit TT600E a sehnat zadní Ohlins z TT600S. Pak máte plně stavitelný podvozek, vpředu USD vidlici, 270mm zdvihy a startér. Nakopávačka nechybí, jde roztlačit poměrně snadno.
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11379
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: TTR 600
Na to se nedá zodpovědně asi odpovědět, ale odpovím jinak - motor půlíš vesměs z nějakého pádného důvodu - často to bývá převodovka. Takže já jich viděl moc (střelím 80ks),ale viděl jsem i krásné s najetýma mrakemama km. Ne každý, kdo vlastní TTR ji umí dobře používat a servisovat. Více asi po telefonu, kdybys chtěl... (723 151 102)
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: TTR 600
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- Michal.WR
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 26
- Založená vlákna
- Motorka: Wr 400, xt 600, crf 450,klx650
- Věk: 23
- 0 0
Re: TTR 600
Na tu jsem se byl podívat. Za studena pořád chcípá a celkově je to rozhašený nejde pořádně přidat a dusí se, zpuchřelý prachovky na vidlích, uložení tlumiče ko, zadní kolo skáče jak koza a je to celkově divný, že jsem se bál pustit řidítka na kterou stranu spadnu... Ale jinak pěkný plasty nádrž a neošoupaný dekly krom toho nastříkanýho stříbřenkou.... Už mam stejně jinou
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11379
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: TTR 600
na filtru už matky. přední blatník z nějaké hondy nebo z čeho, motor je s karterama 4gv - rozstřelil se tam vyvažovák o kliku... Kdo ví, kdo to skládal...
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
|