Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

TTR 600

#1 23.12.2018 14:17:57

Michal.WR
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 26
Založená vlákna
Motorka: Wr 400, xt 600, crf 450,klx650
Věk: 23
0 0

TTR 600

TTR 600

Akce: Výrobce: Najeto:
Kraj: Plzeňský Model: STK:
Město: Rok: Původ:
Nové: Objem: Cena:
Výkon:
Web: E-mail: Telefon:

Zdravím, kiupil bych nějaké ttr kdyby někdo o něčem věděl tak to sem házejte díky a pěkné svátky všem  beer 

 offline 

 

#2 24.12.2018 09:55:30

TT600RE
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 15
Založená vlákna
Motorka: Yamaha TT 600 RE ,Jawa stadion S11 ,Simson SR 50 a Jawa 250
Věk: 22
Tel: 725955171
0 0

Re: TTR 600


Michal.WR:

Ahoj mám TT600RE kdyby něco na ceně se domluvíme ,kdyžtak volej
https://motorky.bazos.cz/inzerat/974651 … T600RE.php

 offline 

 

#3 25.12.2018 09:35:21

Michal.WR
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 26
Založená vlákna
Motorka: Wr 400, xt 600, crf 450,klx650
Věk: 23
0 0

Re: TTR 600


TT600RE:

Diky o tvoji vím, ale chci spíš r kvůli tlumičům a mám to k tobě přes celou republiku  a1 

 offline 

 

#4 25.12.2018 12:07:01

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: TTR 600


Dnes jsem to posílal jinému Michalovi, tak kdo dřív přijde...

Zdarec.
Jeden tip mám. Martin Praus  775 779 108.
Moto po celkové G.O. za cca  50.000,-
Dělal jsem to já.


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#5 25.12.2018 20:18:13

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: TTR 600


Michal.WR:

jen offtopic.
osobně bych jako bývalý majitel TTR a několika XT upřednostnil TTRE či TTE před TTR a i za cenu sehnání tlumičů z TTS, TTR bo jineho důra a jejich repasy či dopasování kol s ráfky DID (ale stejně z toho bude pořád dual)
Ber to tak, že i stávající TTR je podvozkově dvě dekády a pár levelů jinde a koncepcí stará motka, a to že i ital ušetřil na tlumiči zaběru zadní rozety a rozesírájí se tím převodovky (TTS, TTR), nedej bože vyvažovák kouká ven, je už vrchol..

Osobně mě jako softendůraře (či jezdce luk a polí), oproti prvním XT (34L, 2KF) extra rozdílné nepřišlo, následné startování zastudená nebo kickem po pádu či ulití je v rozmočených "sra*kach" pěkný opruz...
Na silnici není problém, ale to samé dávají KLR, KLX, DR, LC4

Takže vyplatí se na rok koupit TTR a pak shánět starterovou moto?
Já si tím prošel, a vím, že bez startéru endůro už nechci..


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#6 26.12.2018 07:49:10

Re: TTR 600


Slow napsal(a):

Michal.WR:

Osobně mě jako softendůraře (či jezdce luk a polí), oproti prvním XT (34L, 2KF) extra rozdílné nepřišlo, následné startování zastudená nebo kickem po pádu či ulití je v rozmočených "sra*kach" pěkný opruz...
Na silnici není problém, ale to samé dávají KLR, KLX, DR, LC4

Tez jako byvaly majitel si s tebou dovolim nesouhlasit. Podvozek TTR je ve srovnani s jeho vrstevniky XT, DR, KL, o tridu jinde. A v tom ze zadni kolo nema tlumic zaberu vidim velike plus.
On ten tlumic neni nijak utesnen proti vnikani necistot a kdyz to kolo vezmes parkrat do bahynka, jarni snehove brecky, potucku, atd... mas po 200km takoveho jezdeni lozisko rozety v haji i kdyz je to oboustrane RS - osobne vyzkouseno. Pokud je retez spravne napnuty-volny, zadna zavada na prevodovce nehrozi. Vsechny ostra endura jsou bez tohoto tlumice zaberu a vyrobci dobre vedi proc.
Takze tu zustava jen ta absence starteru a v tom s tebou naorosto souhlasim.

Cimz jako ideal vychazi TTRE s tlumici a zadnim kolem z TTR coz uz si zde par lidi realizovalo.

Editoval kick-start (26.12.2018 07:55:08)

 offline 

 

#7 26.12.2018 09:40:23

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: TTR 600


kick-start:
to zase bude flamewar  usch 

tlumení rozety nedávají pač uspoří tak 1/2-1kg hmotnosti (jiná nába, unašeč) což ušetřit na motoru či rámu je už zase složitější (nákladnější).
Na TTR je nejspíše vylepšená/zesílená zadní kyvka vycházející z TTS/E a náboj je z TTS což je z nějakého italsko/japonského důra či MX (nepo přímo lité na míru)
Nevím asi Yamaha na to má copyright, ale řazení jedničky je vždycky prda (jedno jestli XT, FZR, XV apod), prostě spojka se nějak moc unáší a neodepíná, v terénu to nevadí, tam ten prokluz je, ale na silnici, kam se TTR často dostává, to prostě není dobré a startovat s kvaltem bez startéru moc nejde.

Párkrát se mi stalo, že jsem XT zahrabal a následnovala očista vapkou, ložiska kola to vždycky daly (měnil jsem je snad jen jednou,faktem je je horší na tom bylo to na unašeči rozety, origo je kryté z jedné strany a muselo se vyčistit a namazat, a pohlídat gufero unašeče)

Podvozek můžu posoudit jen co jsem jezdil a oproti 43F s dofukem předku a repasovaným (nastavitelným) centrálem, mi to přišlo dost podobné, ale je to nejspíše dáno způsobem použití..., viděl jsem Radůze jak na TTR skáče lavice a na to jsem neměl srdce a odvahu usch 

za mě TTR oproti XT nepřineslo tolik kýženou a bájenou změnu, zárověň obdivuji cestovatele, kteří na něm objeli evropu, balkán apod. ano 


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#8 26.12.2018 09:41:14

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: TTR 600


kick-start napsal(a):

Slow napsal(a):

Michal.WR:

Osobně mě jako softendůraře (či jezdce luk a polí), oproti prvním XT (34L, 2KF) extra rozdílné nepřišlo, následné startování zastudená nebo kickem po pádu či ulití je v rozmočených "sra*kach" pěkný opruz...
Na silnici není problém, ale to samé dávají KLR, KLX, DR, LC4

Tez jako byvaly majitel si s tebou dovolim nesouhlasit. Podvozek TTR je ve srovnani s jeho vrstevniky XT, DR, KL, o tridu jinde. A v tom ze zadni kolo nema tlumic zaberu vidim velike plus.
On ten tlumic neni nijak utesnen proti vnikani necistot a kdyz to kolo vezmes parkrat do bahynka, jarni snehove brecky, potucku, atd... mas po 200km takoveho jezdeni lozisko rozety v haji i kdyz je to oboustrane RS - osobne vyzkouseno. Pokud je retez spravne napnuty-volny, zadna zavada na prevodovce nehrozi. Vsechny ostra endura jsou bez tohoto tlumice zaberu a vyrobci dobre vedi proc.
Takze tu zustava jen ta absence starteru a v tom s tebou naorosto souhlasim.

Cimz jako ideal vychazi TTRE s tlumici a zadnim kolem z TTR coz uz si zde par lidi realizovalo.

K tomuto se připojuji. Jen musím zmínit, že pokud je motorka v dobrém stavu a seřízená, tak není problém ani s kickstartem. Ostatně, všechny Yamahy co jsem měl, šly nastartovat rukou.


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#9 26.12.2018 09:46:03

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: TTR 600


Slow napsal(a):

kick-start:
to zase bude flamewar  usch 

tlumení rozety nedávají pač uspoří tak 1/2-1kg hmotnosti (jiná nába, unašeč) což ušetřit na motoru či rámu je už zase složitější (nákladnější).

Tlumení rozety dávají hlavně kvůli komfortu na silnici. Náboj bez tlumiče záběru se dává na terénní motorky kvůli lepší odezvě plynu a většímu citu k zadnímu kolu... Alespoň takto to mám vypozorované já


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#10 27.12.2018 11:51:17

motorka
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 57
Založená vlákna
Místo: vysocina
Motorka: tt600r+s51
Věk: 26
0 0

Re: TTR 600


Joo TTR mam 11 let cca 90 000km a spokojenost,teren,cestovaní po Evropě i ve dvou..Starter a pohodlnejší ježdění je na jinejch strojich samozřejmě k nezaplacení cool Ale kdo ma rád emoce,starý dobrý motorky a neboji se plavat proti proudu,neni co řešit ano 


CO NESHORI TO SHNIJE§§§

 offline 

 

#11 27.12.2018 13:00:05

Re: TTR 600


Mně osobně přijde nej varianta pořídit TT600E a sehnat zadní Ohlins z TT600S. Pak máte plně stavitelný podvozek, vpředu USD vidlici, 270mm zdvihy a startér. Nakopávačka nechybí, jde roztlačit poměrně snadno.

 offline 

 

#12 03.01.2019 09:51:29

Michal.WR
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 26
Založená vlákna
Motorka: Wr 400, xt 600, crf 450,klx650
Věk: 23
0 0

Re: TTR 600


Ok díky za info, kolik rozesraných převodovek jste kdo viděl na ttr kvůli absenci gumového unašeče? smile 

 offline 

 

#13 03.01.2019 13:13:53

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: TTR 600


Na to se nedá zodpovědně asi odpovědět, ale odpovím jinak - motor půlíš vesměs z nějakého pádného důvodu - často to bývá převodovka. Takže já jich viděl moc (střelím 80ks),ale viděl jsem i krásné s najetýma mrakemama km.
Ne každý, kdo vlastní TTR ji umí dobře používat a servisovat.
Více asi po telefonu, kdybys chtěl... (723 151 102)


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#14 04.01.2019 20:06:50

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: TTR 600


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#15 07.01.2019 15:00:58

Michal.WR
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 26
Založená vlákna
Motorka: Wr 400, xt 600, crf 450,klx650
Věk: 23
0 0

Re: TTR 600


Na tu jsem se byl podívat. Za studena pořád chcípá a celkově je to rozhašený nejde pořádně přidat a dusí se, zpuchřelý prachovky na vidlích, uložení tlumiče ko, zadní kolo skáče jak koza a je to celkově divný, že jsem se bál pustit řidítka na kterou stranu spadnu... Ale jinak pěkný plasty nádrž a neošoupaný dekly krom toho nastříkanýho stříbřenkou.... Už mam stejně jinou  ano 

 offline 

 

#16 07.01.2019 22:20:59

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: TTR 600


na filtru už matky. přední blatník z nějaké hondy nebo z čeho, motor je s karterama 4gv - rozstřelil se tam vyvažovák o kliku... Kdo ví, kdo to skládal...


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#17 08.01.2019 08:11:24

Michal.WR
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 26
Založená vlákna
Motorka: Wr 400, xt 600, crf 450,klx650
Věk: 23
0 0

Re: TTR 600


Raduz TT600r:

Jo v rohu na zemi ležel taky nějakej motor...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů