INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Zajimave psani o AJP PR4 AJP Shop Notebook https://docs.google.com/document/d/1ZK0 … tm93jpm2qx
Velmi zajimava je cast "OIL ANALYSIS" kde porovnava mnozstvi kovovych castic v oleji AJP motoru Zongsheng s Hondou CRF230F 2008 Par komentu k AJP PR5
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
jendas87: Zdarec. Nejsem si jisty jestli ciste odpojeni O2 senzoru pomuze. Thork Racing se dusujou ze jejich ECU s vypnutym O2 pomuze AJPcku odstanit potize se starty a to cukani On-Off plynu. Ale borec od ktereho jsem poslal review PR4 pise ze napr EJK pro AJP jsou vyhozene penize. A jak pises, ti portugalci chteji za fleshnuti ECU 3000kc bez zaruky.
To KTM reseni je tady: http://www.rottweilerperformance.com/ro … gles-pair/ jde o to ze oni nahradili napajeci okruh Lambda sondy pravdepodobne odporem, ktery simuluje zapojeni O2 a dava do ECU signal "vse je OK" Druhy "asi odpor" je tam na okruhu vlastniho snimace = te sondy. Lambdy davaji pokud si pamatuji signal 0 az 1 podle mnozstvi kysliku ve splodinach a podle toho ECU dava mene nebo vice paliva.
Standartne se snazi dostat 14,7:1 (vzduch:benzin). V tomto pripade KTM990ADV to obohatili na 13,8 protoze to pak tolik neskakalo v otackach pod 550RPM, ktere odpovidaly "uzavrene mape". Otevrena mapa pak uz O2 senzor nepotrebovala. (KTM byla ucukana, ale nebylo to vubec tak zle)
Samotnym odpojenim O2 Lambda senzoru ti ECU zacne hazet chybovy kod. Jak se zmeni projev motoru je otazka. Chce to zkusit a pamatovat pak na vymazani chybovych kodu z ECU po znovuzapojeni O2.
Zna nekdo schopneho motoelektrikare hracicku? ktery bu totok dokazal vykutit a dat navod? Pak uz by si to clovek pospajel i sam.
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
velmi zajímavé, pro Hondu 450 CRFL myslím špatná zpráva
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Asi to bude stejně jako u SWM 300 a 500 - klasické ostré.
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Wenca24 napsal(a):Jaky jsou na tech motorech servisni intervaly? Vypada to dobre
Dotaz vznesen na fcb k ofiko dealerovi SWM ( p. Caesar ) +odpověď. Předpokládám že u motoru 500 to bude to stejné po otevření na plný výkon.
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na servisní intervaly ( výměna oleje v motoru,kontrola/seřízení ventilů,kontrola pístu/válce-vůle ) k motocyklu SWM RS300R 2018 a 2019. Děkuji za informaci.
Zapomněl jsem,že dotaz je k uvedenému motocyklu po otevření na udávaných 28 kW
Včera v 22:03 SWM Motocykly CZ Dobrý večer. Vše se odvíjí od toho jak se s motorkou zachází, zda li normální Enduro výlety nebo závody. Při normálním hobby ježdění doporučujeme olej měnit do 10mth, kontrolu vůli ventilu poprvé po 10mth a pak každých 30mth. Většinou si ventily po 10mth sednou a pak už se jejich vůle nemění. Co se tyče pístu doporučujeme hobby jezdcům výměnu po 120mth, ojnici s druhým pistem. Všechny údaje jsou spojeny s olejem Eni 10w60 racing- lety osvědčený, ještě z italské Husqvarny. Při závodním režimu se intervaly krátí shruba na polovinu
Dávám i do vlákna SWM.
Editoval MotoDriver (15.12.2018 11:10:40)
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
výměny olejů jsou na všech ostrých +- stejné, někdo mění dřív někdo je více benevolentní, otázkou je co je to hobby ježdění, protože jsou hobíci a "hobíci" to víme všichni. Prostě sednout na ostrou motku a jet na ní do Rumunska je asi blbost z více důvodů (jak XT 600 to interval mít nikdy nebude), ale jet si někam na týden zajezdit a najet 3-5 mth denně a olej měnit až doma není podle mne žádný problém. Záleží to na stylu jízdy, to asi dokáže odhadnout každý endurák, kdy si to v klidu brble na 1/4 plynu, pak dá někde 3 výjezdy a zase si to brble domů, tak může najet na olej i 1000 km (cca 35 mth), není pravda?
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
- Wenca24
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 468
- Založená vlákna
- Místo: Jeseník
- Motorka: Transalp, Konopnice
- 0 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
offroaderTE:
Olej by mi nevadil....to je to poslední ho po každé čtvrté vyjížďce vylít a nalít čerstvej... Spíš mi jde o to, jak dlouho ty motory vydrží bez GO...
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
No, podle SWM uzivatelskeho manualu https://www.swm-motorcycles.it/wp-conte … 3_MY16.pdf
pro enduro verzi: olej - po prvnich 3 mth nebo 500km zajeti, pak kazdych 16 mth nebo 2000 km valec - kontrola po 80 mth nebo 10 000 km pist - kontrola po 64 mth nebo 8000 km, vymena po 80mth nebo 10 000 km
ja bych se spis bal dodeje nahradnich dilu. uz na vlaknu SWM se resil dodej ND primo od italu a tady to pujde jeste pres portugalskou instanci taky bych se bal v podstate neexistujiciho cenniku ND na AJP obecne
- Toman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 568
- Založená vlákna
- Místo: Brno-venkov
- Motorka: GG EC 300 Tpi
- Věk: middle age
- 1 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
offroaderTE: přesně jak píšeš... Výrobce uvede raději ten "ostřejší" interval výměny ať jsou z obliga. Asi stojí i za úvahu brát v úvahu objem motoru... 250ka točí 11-13tis ot.. s 500ccm je to asi 8-9tis ot.. a s tím krouťákem to není potřeba ani tak trápit, takže je jasné že ten motor vydrží víc. Co tak sleduju, tak na kroskách co jezdí plná po trati se olej mění 5-10Mth.. endura obecně 15Mth, při cestovnějším režimu asi nevadí 1000km.
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Wenca24 napsal(a):offroaderTE:
Olej by mi nevadil....to je to poslední ho po každé čtvrté vyjížďce vylít a nalít čerstvej... Spíš mi jde o to, jak dlouho ty motory vydrží bez GO...
mě vydržel tento stejný motor na HQ 310 TE z r. 2010 min 400 mth bez zásahu do motoru (nemám od novoty, takže přesně nemůžu říct, ale 400 mth má určitě), letos šla kukat volnoběžka (cena 2000,- kč), jinak motor furt běží, startuje, nežere olej, při výměně oleje nejsou vidět okuje atd., ale říká se , že jak už odejde volnoběžka u těchto motorů je dobré se podívat dovnitř a zkontrolovat vůle, většinou to bývá zralé na výměnu pístu , popř. ojnice. Ale i to je si myslím pěkný nájezd, si si každý spočítá kolik mth dá za rok ...
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Dobrý den,pánové....Nějaké nové poznatky ohledně PR5? Najeté kilometry, opravy, údržba.....Díky.
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
AJP FANS CZ: Zdarec, koukal jsem na "Motorkare" na denik https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=1 … did=70588. Motorka tedy mela najeto 6200km+14mth. coz pri prumeru 20-30km/h dava cca 325mth resp. 216 mth A pak jste menili: ridici jednotku, vstrik, komplet ventily, pist, tesneni a palivovou pumpu. Jaky tam byl problem (nemyslim ted neserizene ventily, ktere tam zminujete), resp, co bylo napr. s pistem?
- AJP FANS CZ
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 385
- Založená vlákna
- Motorka: AJP PR5 2015, AJP PR5 2016, Gas Gas TXT 280
- Věk: mladý
- Web
- 3 4
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Engineer:
nejprve jsme trochu podcenili seřízení ventilů. Prostě jsme se na to vybodli, že ještě dobrý. Z ničeho nic to přestalo jet - podpálený ventily. Hold naše blbost. Musela se vyndat motor a sundat tedy hlava a když už jsme jí měli dole, nebylo na škodu vyměnit píst a pístní kroužky. To bylo spíš jen tak jako prevence, než že by to akutně potřebovalo vyměnit. Vyměnily se tedy všechny ventily, píst s kroužkama, rozvoďák byl v polovině životnosti, takže i ten jsme nechali s tím, že za cca 200 MTH ho pak vyměníme. Ojnice vůle neměla, vše běželo hladce. Nebyl důvod měnit zbytek věcí.
Motorka pak jezdila, ale nejezdila optimálně. Motor reagoval na plyn tak nějak všelijak hledali jsme problém v řídící jednotce, ale ten problém odstraněn nebyl ani po výměně ŘJ. Až jsme pak zjistili, že ten model 2015 má blbě umístěné čerpadlo, které může v nádrži bouchat o stěny při skocích. Tím dojde k jeho poškození. Vyměnili jsme tedy nádrž za novější typ i s novým čerpadlem, který pasuje do nový nádrže. Nádrž je pro ročníky 2016+. Od té doby motorka jezdí bez problémů. Jednou se nám naskytl problém ve špatném kontaktu. Procvakali jsme dráty resp. konektory a zas to jezdí. Na těch motorkářích to je myslím dost dobře celé popsané i nějaký fotky tam jsou
- Wenca24
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 468
- Založená vlákna
- Místo: Jeseník
- Motorka: Transalp, Konopnice
- 0 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
AJP FANS CZ:
Mohl bys prosímtě pro představu napsat ceny dílů, co jsi měnil? Díky
|