Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAYamaha T7#181 07.11.2018 14:46:04
Re: Yamaha T7koukám že přemostění (přepákování) řazení se stalo velkou módou u nových mašin a T700 v tom exceluje ... Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #182 07.11.2018 15:04:52#183 07.11.2018 21:10:14
Re: Yamaha T7Engineer: offline #184 07.11.2018 21:32:04
Re: Yamaha T7mira1150: offline #185 14.11.2018 18:07:48
Re: Yamaha T7
Ahoj jestli jste četli tenhle "článek" tak jste tam určitě našli spousty chyb, nesrovnalostí a jedna bába povídala. Vytáhnu jednu pro informaci do placu. offline #186 14.11.2018 18:14:48
Re: Yamaha T7MotoTraveller: offline #187 14.11.2018 18:27:15
Re: Yamaha T7MotoTraveller: offline #188 14.11.2018 19:32:19
Re: Yamaha T7Udává se suchá hmotnost. Baterka s tím nemá co dělat. Tzn. bez náplní, bez benzínu. Koho zajímá? Každého, kdo ví, že každá motorka má jinou nádrž a lze to snadno ovlivnit tím, že do těžkého terénu nenabereš plnou nádrž. Lhát samozřejmě můžou, ale obvykle se na to prostým zvážením přijde. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #189 15.11.2018 08:07:03
Re: Yamaha T7Yamaha nemá ve své nabídce žádné enduro střední třídy a tak je logické, že udělala Adventure enduro pro co největší počet zákazníků. Nebylo by od Yamahy moudré aby udělala speciál pro "hrsku" lidí za velký peníze, protože super podvozek a další fičury něco stojí. A proto si nemysím, že je vhodné jí srovnávat s modely R a natož jí kvůli tomu hanět viz. článek. Nehledě na to, že tyto zdvihy se v dnešní době stávají standardem a řekl bych, že vývoj jde dopředu a tak budou fungovat líp než 230mm před 10lety. Jsem moc zvědavej na předváděcí jízdy a myslím si, že za mne jako mototuláka to vypadá na super stroj. Preferuju jednoduchost, spolehlivost, výdrž motoru a hlavně abych s ní mohl projet celý svět. A to vypadá, že bude splněné. Jen bych radši o něco větší nádrž, ale i v Mongolsku jsem našel benzín po 250km, tak při spotřebě 4,5-4,6l viz. Tracer a dojezdu 350km by to nemusel být problém, ale kdyby byla větší . Testováním rally jezdci chtěla Yamaha ukázat co se s motorkou dá dělat a že něco vydrží. Vypadalo to tak, že to bude rally motorka, ale obchodně by to nemělo smysl. Větší smysl by mělo kdyby k této standartní udělali také verzi R pro užší počet zákazníků . To by pak byla parádička. Editoval MotoTraveller (15.11.2018 08:08:59) offline #190 19.12.2018 08:25:59
Re: Yamaha T7Pošli jim závaznou objednávku a uvidíš, jak se začnou kroutit... mají ho... nikdo pořádně neví, kdy bude, ale v Budějicích už jich prodali dvacet:) Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #191 19.12.2018 12:22:03
Re: Yamaha T7Miguel: šak není kam spěchat dyť mrzne cena 249900,- nevypadá vůbec špatně, třeba budou za rok na prodej pod 200 tis s nájezdem pár tis km od někoho kdo se uťal a vlastně takový stroj vůbec nechce a nevyužije ... Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #192 19.12.2018 14:13:32
Re: Yamaha T7
Ten článek mi taky přijde dost neobjektivní. Nepopírám že jsem fanoušek Yamahy, ale vzhledem k první ceňe a k čemu je motorka určena to bude fungovat více než dobře. offline #193 19.12.2018 15:32:11
Re: Yamaha T7Ta motorka je snad určena do terénu a zdvihy 200 mm mají cestovní endura. I velké GS má zdvihy 220. Jsou věci, které jsou řešitelné obtížně, jako výkon motor vs emise a obsah. Ale dát slušné tlumiče určitě ne. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #194 19.12.2018 16:47:53
Re: Yamaha T7Miguel: Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #195 19.12.2018 16:57:59
Re: Yamaha T7To ano, ale dát cestovnímu enduru vizáž dakarského speciálu... to je přinejmenším pochybné. Takový Hummer SUV. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #196 19.12.2018 18:40:39
Re: Yamaha T7Ostré endura mají odpružení 300 mm. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #197 19.12.2018 19:19:17
Re: Yamaha T7Sirre, to jsou takový chytáky jako jestli mi vepředu nestačí 19ka a že proti 21ce to vlastně není žádný rozdíl a já to vlastně ani nevyužiju ani nepoznám atd... Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #198 19.12.2018 20:40:11
Re: Yamaha T7
Takže 790 adventure za 300k a Rko za 340k, docela rozdíl Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj offline #199 19.12.2018 21:04:38
Re: Yamaha T7A psal kolega Tom R1 vedle, že 1090 Adventure R končí, takže bude jenom malá 790 a velká 1290... trochu škoda bych řekl. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #200 19.12.2018 21:08:25
Re: Yamaha T7Sirre já ti nechci tu Yamahu špinit, ale moc mi není jasný, co ti Japonci dělají... viz velká Supertenere, nejmenší zdvihy ze všech cendur, největší hmotnost, takřka nejnižší výkon motoru, to vše snad deset let bez změn... edit od 2010.. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline |