Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Yamaha T7

#181 07.11.2018 14:46:04

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Yamaha T7


koukám že přemostění (přepákování) řazení se stalo velkou módou u nových mašin a T700 v tom exceluje ...  a7 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1994_yamaha-tenere-700-world-raid-tour-2018-10.jpg


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#182 07.11.2018 15:04:52

Re: Yamaha T7


Priblizne porovnani vysky usazeni motoru vzhledem k ose kol u Yamahy T700, KTM990ADV a KTM Fafricia Meoniho.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5987_tenere_700_0001.gif http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5987_ktm990dv.gif http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5987_meoni_bike_naked.gif

 offline 

 

#183 07.11.2018 21:10:14

Re: Yamaha T7


Engineer:

Meoniho motorka ovšem měla zdvihy 330mm. Když by takový zdvihy měla T7 bylo by těžiště jako lc8 s kovadlinou v kufru.  big_smile 

 offline 

 

#184 07.11.2018 21:32:04

Re: Yamaha T7


mira1150:
Ja netvrdim ze ne. Jen jsem udelal porovnani. LC8 je vyborna motorka, najezdil jsem na te svoji 70 000 km  a1 

 offline 

 

#185 14.11.2018 18:07:48

Re: Yamaha T7


Palo7 napsal(a):

takto nějak to vidím taky. Může přesvědčit jen příznivou cenou
http://motosvet.cz/novinky/511-yamaha-t … konal.html

Ahoj jestli jste četli tenhle "článek" tak jste tam určitě našli spousty chyb, nesrovnalostí a jedna bába povídala. Vytáhnu jednu pro informaci do placu.
Tlumiče T7 210/200 trubka 43mm a za to dává body mínus
KTM 790 jen 200/200 a trubka 43mm a1 teprve až R-ko má zdvihy vyšší a větší půměr vidlic.
KTM 1050 185/190
KTM 1090 185/190
KTM 1090 R 220/220
KTM 1190 190/190
KTM 1190 R 220/220

A mohl bych pokračovat. Je zajímavý jak T7 Seikos haní jak jen může a další článek na KTM 790 se v superlativech rozplívá. Tomu říkám "nezaujatost". Za mne ten článek nemá žádnou vypovídací hodnotu a je to pouze a dle mého názoru zaujatý pohled autora, který se "článku" snaží aby článek vypadal profi, ale po přečtení je mi k smíchu.

 offline 

 

#186 14.11.2018 18:14:48

Wenca24
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 468
Založená vlákna
Místo: Jeseník
Motorka: Transalp, Konopnice
0 0

Re: Yamaha T7


MotoTraveller:

Jo, to psal Seikos:-D a ja si rikal co to je za zvast..
Za me je tenerka dle ocekavani..proste takova lehci afrca.. Me by to urcite stacil

 offline 

 

#187 14.11.2018 18:27:15

Re: Yamaha T7


MotoTraveller:
Tzv fake news. V dnešní době běžná věc. Každý si píše a zveřejňuje co ho napadne. Beztrestně. Dokonce i vyrobci ve svých prospektech běžně píšou lži, zejména u hmotností a výkonu. Koho zajímá hmotnost bez benzínu,  náplní  a baterky. Nikoho, ale vypadá to dobře a někteří jim to i žerou. Papír snese všechno a zákazník se později jen diví. Nezbývá než být ostražitý.

 offline 

 

#188 14.11.2018 19:32:19

Re: Yamaha T7


Udává se suchá hmotnost. Baterka s tím nemá co dělat. Tzn. bez náplní, bez benzínu. Koho zajímá? Každého, kdo ví, že každá motorka má jinou nádrž a lze to snadno ovlivnit tím, že do těžkého terénu nenabereš plnou nádrž. Lhát samozřejmě můžou, ale obvykle se na to prostým zvážením přijde.
Argumentovat tím, že má T7 stejné zdvihy jako obyčejná 790 Adventure, samozřejmě lze, ale jen do té doby, než se krom A řekne i B, a totiž, že T7 žádnou verzi R nemásmile
Nicméně, když bude stát Yamaha o 50-80 tisíc míň, svoje kupce si najde.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#189 15.11.2018 08:07:03

Re: Yamaha T7


Yamaha nemá ve své nabídce žádné enduro střední třídy a tak je logické, že udělala Adventure enduro pro co největší počet zákazníků. Nebylo by od Yamahy moudré aby udělala speciál pro "hrsku" lidí za velký peníze, protože super podvozek a další fičury něco stojí. A proto si nemysím, že je vhodné jí srovnávat s modely R a natož jí kvůli tomu hanět viz. článek. Nehledě na to, že tyto zdvihy se v dnešní době stávají standardem a řekl bych, že vývoj jde dopředu a tak budou fungovat líp než 230mm před 10lety. Jsem moc zvědavej na předváděcí jízdy a myslím si, že za mne jako mototuláka to vypadá na super stroj. Preferuju jednoduchost, spolehlivost, výdrž motoru a hlavně abych s ní mohl projet celý svět. A to vypadá, že bude splněné. Jen bych radši o něco větší nádrž, ale i v Mongolsku jsem našel benzín po 250km, tak při spotřebě 4,5-4,6l viz. Tracer a dojezdu 350km by to nemusel být problém, ale kdyby byla větší  ano  smile . Testováním rally jezdci chtěla Yamaha ukázat co se s motorkou dá dělat a že něco vydrží. Vypadalo to tak, že to bude rally motorka, ale obchodně by to nemělo smysl. Větší smysl by mělo kdyby k této standartní udělali také verzi R pro užší počet zákazníků  smile  . To by pak byla parádička.

Editoval MotoTraveller (15.11.2018 08:08:59)

 offline 

 

#190 19.12.2018 08:25:59

Re: Yamaha T7


Pošli jim závaznou objednávku a uvidíš, jak se začnou kroutit... mají ho... nikdo pořádně neví, kdy bude, ale v Budějicích už jich prodali dvacet:)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#191 19.12.2018 12:22:03

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Yamaha T7


Miguel: šak není kam spěchat dyť mrzne  a1 cena 249900,- nevypadá vůbec špatně, třeba budou za rok na prodej pod 200 tis s nájezdem pár tis km od někoho kdo se uťal a vlastně takový stroj vůbec nechce a nevyužije ...  cool 

něco takového by se mi líbilo jako náhrada za starého dobrého Alpíka, je to lehčí a má to přeci jen trochu větší výkon, nějakou tu Balkánskou šotolinku to snad zvládne, možná i ve dvou  a2 


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#192 19.12.2018 14:13:32

Re: Yamaha T7


MotoTraveller napsal(a):

Palo7 napsal(a):

takto nějak to vidím taky. Může přesvědčit jen příznivou cenou
http://motosvet.cz/novinky/511-yamaha-t … konal.html

Ahoj jestli jste četli tenhle "článek" tak jste tam určitě našli spousty chyb, nesrovnalostí a jedna bába povídala. Vytáhnu jednu pro informaci do placu.
Tlumiče T7 210/200 trubka 43mm a za to dává body mínus
KTM 790 jen 200/200 a trubka 43mm a1 teprve až R-ko má zdvihy vyšší a větší půměr vidlic.
KTM 1050 185/190
KTM 1090 185/190
KTM 1090 R 220/220
KTM 1190 190/190
KTM 1190 R 220/220

A mohl bych pokračovat. Je zajímavý jak T7 Seikos haní jak jen může a další článek na KTM 790 se v superlativech rozplívá. Tomu říkám "nezaujatost". Za mne ten článek nemá žádnou vypovídací hodnotu a je to pouze a dle mého názoru zaujatý pohled autora, který se "článku" snaží aby článek vypadal profi, ale po přečtení je mi k smíchu.

Ten článek mi taky přijde dost neobjektivní. Nepopírám že jsem fanoušek Yamahy, ale vzhledem k první ceňe a k čemu je motorka určena to bude fungovat více než dobře.

 offline 

 

#193 19.12.2018 15:32:11

Re: Yamaha T7


Ta motorka je snad určena do terénu a zdvihy 200 mm mají cestovní endura. I velké GS má zdvihy 220. Jsou věci, které jsou řešitelné obtížně, jako výkon motor vs emise a obsah. Ale dát slušné tlumiče určitě ne.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#194 19.12.2018 16:47:53

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Yamaha T7


Miguel:

necháme se překvapit, třeba se do roka narodí verze R  cool 


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#195 19.12.2018 16:57:59

Re: Yamaha T7


To ano, ale dát cestovnímu enduru vizáž dakarského speciálu... to je přinejmenším pochybné. Takový Hummer SUV.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#196 19.12.2018 18:40:39

Re: Yamaha T7


Ostré endura mají odpružení 300 mm.
Cestovní endura mají okolo 200 mm.
Supersporty mají odpružení 120 mm.
Já bych teda řekl, že asi jo:)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#197 19.12.2018 19:19:17

Re: Yamaha T7


Sirre, to jsou takový chytáky jako jestli mi vepředu nestačí 19ka a že proti 21ce to vlastně není žádný rozdíl a já to vlastně ani nevyužiju ani nepoznám atd...
KTM udělá cestovní verzi s 220 mm zdvihy a terénní s 240 mm pracovní dráhou tlumičů a Yamaha udělá terénní s 200 mm... Testovací jezdci to otloukli Yamaze o hlavu kvůli podvozku především...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#198 19.12.2018 20:40:11

Re: Yamaha T7


sirr napsal(a):

https://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/382184-xt-700-z-tenere.html

Takže 790 adventure za 300k a Rko za 340k,  docela rozdíl


Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj

 offline 

 

#199 19.12.2018 21:04:38

Re: Yamaha T7


A psal kolega Tom R1 vedle, že 1090 Adventure R končí, takže bude jenom malá 790 a velká 1290... trochu škoda bych řekl.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#200 19.12.2018 21:08:25

Re: Yamaha T7


Sirre já ti nechci tu Yamahu špinit, ale moc mi není jasný, co ti Japonci dělají... viz velká Supertenere, nejmenší zdvihy ze všech cendur, největší hmotnost, takřka nejnižší výkon motoru, to vše snad deset let bez změn... edit od 2010..
nebo vím, soustředí se na cestovní modely...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů