INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
pouze ktm exc 300
Re: pouze ktm exc 300
MichalEXC: " DÍKY! Zjišťuji z důvodu špatné funkce stroje a už nevím co zkontrolovat, nastavit vyměnit... " vařím z vody" Prostě hledám kde se dá a co se dá- zatím jsem nic nevyřešil a tudíž nic nezvlád... Jak píšu je to karbec MIKUNI a na 300/2017 většině lidí nefunguje... Origo nastavení mi připadá je u každého stroje různé, známý na EXC 300,2017 má zatočeno 2,3 mm. Je to původní nastavení bez zásahu, ale už problém s karburátorem vyřešil výměnou za KEIHIN z 2016 V KTM mi totiž řekli že původní nastavení je 1mm od hrany víčka, proto se ptám i mezi majiteli/jezdci a opraváři jak to opravdu je...
Re: pouze ktm exc 300
Janek:
Opravnou sadu na karburátor MIKUNI kterou by možná mohli dávat zadarmo, když už vyrobili "zmetek" mám objednanou, ale nevím jestli to bude vítězstvím u tohoto stroje si už nejsem jistý ničím...
Lazení šroubem by se provádět nemělo, ale spousta lidí s tím hýbe i když v manuálu je psáno něco na způsob nesahat/neštelovat změní se charakteristika motoru. Ono to ve finále nic neudělá buď bude přívěra otevřená dřív, nebo dýl, i tak bych to chtěl mít tak jak to má být správně, nebo alespoň u většiny... Mám dojem že u starších strojů byla dokonce možnost i bez barevné pružinky pouze s tou hlavní, tudíž nějaké točení šroubkem sem-tam 3mm asi není úplně rozhodující.
Re: pouze ktm exc 300
Na bete sa s tym da bezne ladit priebeh a citi je to dost, moto ale ide ci je srob v rovine, alebo 3ot vnutri, len vzdy kusok inak, vzdy ale dobre. Meni sa len casovanie privery.
Napr.ihla o zrez bohatsie bol problem a moto doslova "bublala".. Ale ta skrutka co vravis, na funkcnost vplyv nema. Logicky..meni sa len predpatie a ked sa zmeni tuhost pruziny/farba, tak.sa to musi vzdy nanovo doladit srobom..
Re: pouze ktm exc 300
Popis závady bych popsal něco jako když prokluzuje spojka, motor točí zběsile až do konce, ale cca. od 1/4-1/2 plynu se výkon nepředává skoro vůbec na zadní kolo, nebo se kolo jenom unáší. Samosebou je to nejvíce vidět na prvním rychlostním stupni, protože na ostatní už člověk moc nestíhá koukat na zadní kolo a sleduje kam jede, ale i tak pociťuje že to nejede jak by mělo. Nejvíce se to poznalo ve výjezdu/kopci kde ten výkon je potřeba, ale není dostupný.
Nyní nevím jestli není chudá směs??? Nebo něco špatně i jinde...
Klapky tam mám V-force 4R, oproti originálu celkově těsné. Gumová příruba klapek, těsnění nové originál. Originál kompletní spojková sada, poskládaná přesně tak jak má být. Přítlak nastavený na II polohu a změřená rovinnost určitě nepřesahuje více než 0,1 mm, prostě tak jak to má být, původní spojka špatná nebyla, ale nyní už jsem byl i na cestě pokus omyl...
Zdá se mi že zatím mi to dělalo popisovaný jev výše nejméně na tu největší trysku co mám v sadě, což je 460 a asi by i odpovídalo že má málo šťávy...
Re: pouze ktm exc 300
Dej podzimní nastavení, jehlu o zub níže, nikdo žádnej zmetek nevyrobil. Co se týče sroubku u privery.... pokud se do toho hrabe někdo doma, hned bych mu urazil ruce.
Re: pouze ktm exc 300
Den:
Ten karbec je v zakladu fakt neodladeny zmetek Neni lepsi reseni, nez dat tu sadu.
Kdybys mel chudou smes, tak se ti motor bude vyrazne hrat. Kdyz das jehlu o zarez dolu, budes mit jeste chudsi smes....
Se sroubem si hlavu moc nelam, klidne si s nim pohraj . Vlastnost pruzin je takova, ze se "unavuje" material a proto se chod meni. V manualu mas napsany hodnoty otacek, kdy ma privera u jaky barvy/tvrdosti pruziny otvirat. Spravne bys mel mit na motoru dany otacky a pomoci sroubu si to doladit. Byli jsme v zime jezdit s klukem, co si privezl funglofku tpi 300 a byl vyrizeny z prudky reakce na plyn. Motor byl agresivni, ve vyjezdech byl uplne marnej ....Tak se nasral, vzal cajk a poladil si priveru timhle sroubem - je upe stejny jako na roku 17. A za minutku z toho mel poslusnou holku . Kdyz pochopis princip (a ty ho chapes), tak vis, ze tim jen zmenis, ale neposkodis. Ale vymyslenim curakovin s jehlama a tryskama v karbecu, muzes motoru radne ubrat z zivotnosti...
Re: pouze ktm exc 300
Kazi:
No ty karburátory MIKUNI zlobí asi snad všechny majitel 2017, tak mi to nepřipadá jako pořádný výrobek továrny, nebo spíš "sladění" dvou komponentů motor vs. karburátor, někoho trápí nastavením, jiné spotřebou jak tank...
Podzimním nastavením je myšleno například 6-15 stupnů? A jehlu místo 3 na 2 od shora?
Re: pouze ktm exc 300
Kazi:
Teda z 3 na 4, to mi asi nepomůže když trochu lepší to bylo na tu největší což je tryska 460. A asi to chtělo i bohatší, nebo aspoň se to tak chová. A to je tryska udajně na 7- mínus 20 stupnů
Re: pouze ktm exc 300
Janek:
Pravě jsem to koupil už vytočené úplně ven a nyní když s tím mám problém, řeším (alespoň se snažím) každou "botu" a i ten šroubek jsem chtěl poznat detailně i jak má být správně... Nyní už jsem celkem v koutě a nevím co víc vyzkoušet... Sada snad bude a jsem zvědav jak to dopadne, ten komínek hlavní trysky se vyndavá nějak složitě, nebo to jde normálně?
Re: pouze ktm exc 300
Své přesné nastavení tedy zatím nikdo moc neuvádí... A co hladina víte někdo jak by měla být správně u tohoto Mikuni karbce?
Re: pouze ktm exc 300
Podla mna, a podla toho co popisujes, ..mne to vychadza na ihlu alebo volnobeznu trysku.. chudobne. Ked z pol plyna ubers, otacky nezostanu chvilku vysiet ? Skusil by som zdvihnut ihlu, ak je z hora na 3tom, dal by som ju na 4ty. Obohatenim na test nie je co pokazit..
Re: pouze ktm exc 300
Indian:
Jehla níž = chudší směs... Jinak volnoběžná tryska, poloha jehly, jehla a nakonec i šroub volnoběžného vzduchu fungují takřka a pouze do půl plynu, nebo by alespoň měli... Dál to ovládá hlavní tryska a ty ostatní je "přicmrndávají" a mají minimální vliv.
Re: pouze ktm exc 300
Den: ..no mozno som to len zle napisal, ale ked ratam drazky na ihle od vrchu, a dam z 3tej na 4tu tak ju zdvihnem=obohatim. a pise, ze mu to ostava bez vykonu v spodnej casti plynu, preto volnobezna tryska a ihla /+ teoret. vzd. skrutka.
za mna ale na 99%ihla, chce to v 1/3 plynu bohatsiu zmes, aby to malo vykon. ked sa to uz nebude vediet ochotne v 1/3 plynu roztocit, uz je bohata moc. ideal by bol nacitat niekde na fore, nastavenie pre typ moto, karb., nadm.vysku a teplotu a +/- tam sa odrazit.
..alebo mu naozaj smykne spojka
Editoval Indian (10.07.2018 11:26:58)
Re: pouze ktm exc 300
Indian: Ano. Můj problém se projevuje spíš od 1/4-1/2 plynu dál... Projev je při více plynu znatelnější, spojka by tomu nasvědčovala asi nejvíce, ale je nová, takže spíš to bude asi chudší? Na druhou stranu svíčka není ani bílá ani černá, prostě něco mezi.
Na to původní nastavení z manuálu viz. níže (foto), to moc nefunguje... A v tu chvíli je tomu i dá se říct celkově jedno kam dám jehlu, pořád je to nic moc...
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: pouze ktm exc 300
Den: v první řadě, než moto komplet rozmr... si musíš, ježděním třeba i do kopce po asfaltu, 100% ujasnit zda problém je v chodu motoru, nebo ve spojce ... že je spojka "nová" neznamená, že musí správně fungovat... - co to je "nová spojka"? -jaký tam je olej? -má olej přesně správnou hladinu?
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: pouze ktm exc 300
PETARDAK: Dobrá, jasné...
Nevidím důvod něco rozmrd....., když člověk vymění nějaké díly origo za origo a dál hledá co by mohlo být špatně, snaží se zjistit jak to mají ostatní... ? Zatím nikdo nenapsal pro porovnání například: origo sada trysek, hlavní 440, volnoběžná 35, jehla 43-73 na 3 zářez a bohatost 2 otáčky. Šroub přívery zatočen 2mm od hrany a červená pružina- funguje mi to výborně... nebo opravná sada na spotřebu s novým komínkem, hlavní 450, volnoběžná 25, jehla 43-75 na 2 zářez a bohatost 1,5 otáčky. Šroub přívěry je 2,6mm zatočen. Toto byl jen příklad jak jsem dufal, že by to mohlo být v diskuzi majitelů 2017/300 exc.
Spojková sada (lamely, plechy ,kroužek, pružina DDS) je originální sada včetně přítlačné talířové podložky. Složená je přesně tak jak by měla být a i změřený přítlak. Olej Motul 5100 10W40, jezdím v obou 2T a nebyl problém.(je psaný i v manuálu SAE 10W40) Náplň oleje leju přesně z odměrného válce = množstvíí co je v manuálu je v moto.( 800ml)
Re: pouze ktm exc 300
Mě motorka jezdí luxusně a spotřeba úplně normální. Stejná jako na 2015 s keihinem. Jinak máš KTM nebo Husqvarnu?
Re: pouze ktm exc 300
Kazi:
Jaké nastavení karburátoru jedeš? Ty motorky jsou až na podsedlák, plasty a barvu téměř stejné, proč?
Re: pouze ktm exc 300
Dene, nevis jaky je rozdil mezi Keihin a Mikuni? Kdybychom nastavili Tvoji 2017 podle moji 2015, fungovalo by to? Muzu Ti odpoledne sepsat vse co jsi psal v prispevku 3624, ale jak rikam, mam 15ctku s Keihinem. Alespon pro porovnani to sepsat muzu.
Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.
|