INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Kterou Betu
- Incom3r
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 99
- Založená vlákna
- Místo: Jihomoravsky BV
- Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
- Věk: 31
- 0 0
Kterou Betu
Ahoj mám v merku xtrainera 300 2018 a nebo RR 300 2017 , jaké jsou moc rozdílu mezi oběma modelovymi roky, popr vaše zkušenosti. Dík
Re: Kterou Betu
Incom3r: Nerozmyslel bych se ani minutu a vzal RR. Loni v lete to tu taky nekdo resil .......mely akci a X byl za stejny penize jako 300 RR - cca 169 t Asi jen cenovy rozdil v identickym stavu 30-40 t by me donutil premyslet.
- Incom3r
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 99
- Založená vlákna
- Místo: Jihomoravsky BV
- Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
- Věk: 31
- 0 0
Re: Kterou Betu
Janek:
No xtr 2018 je za 174tis a RR 2018 za 214tis což je uz dost. Ale RR 2017 je možnost nový za 188tis co uz se da ale 18 uz je zase lepší. Tak nevim no 😅, jako závody asi jezdit nebudu a tak nevim jestli vykon Rr vyuziju.
- Rachott
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 70
- Založená vlákna
- Místo: Středočechy
- Motorka: RR 300, Praga ED 250
- Tel: s ciferníkem
- 2 0
Re: Kterou Betu
Incom3r:
Řešil to kamarád.. Napíšu mu ze se tu tahle otázka řeší a snad hodí své postřehy.. Jinak co vím, šel nakonec do rr a to je hodně drobné postavy. Já měřím skoro 2 metry a taky mám rr a naprostá spokojenost o xtrainerovi jsem vůbec nepřemýšlel, už třeba jen nenastavitelny předek..
- GG300
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 252
- Založená vlákna
- Motorka: BXT 300
- Věk: 55+
- 3 0
Re: Kterou Betu
Rachott napsal(a):Incom3r:
Řešil to kamarád.. Napíšu mu ze se tu tahle otázka řeší a snad hodí své postřehy.. Jinak co vím, šel nakonec do rr a to je hodně drobné postavy. Já měřím skoro 2 metry a taky mám rr a naprostá spokojenost o xtrainerovi jsem vůbec nepřemýšlel, už třeba jen nenastavitelny předek..
Co je to "nenastavitelný předek"?
- Incom3r
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 99
- Založená vlákna
- Místo: Jihomoravsky BV
- Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
- Věk: 31
- 0 0
Re: Kterou Betu
Rachott:
No ja mám 185cm takze ta výška sedla o 2cm je v poho na tom rr. A xtr ma neco nastavitelné myslim kompresi a jeste cosi na predku ale 2018 uz by na tom měla byt zase lip. Jinak co jsem vyzjistil tak ty 18 mají predelane motory a lepší převodovku a spojku. Oproti předchozím modelům.
Co nevim tak servisní intervaly xrt vs RR , xtr v základu ventilátor na chladici RR nevim nikde jsem nevycetl.
- Rachott
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 70
- Založená vlákna
- Místo: Středočechy
- Motorka: RR 300, Praga ED 250
- Tel: s ciferníkem
- 2 0
Re: Kterou Betu
GG300:
špatně napsáno.. xtr má menší možnost nastavení předku než má rr..
- Incom3r
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 99
- Založená vlákna
- Místo: Jihomoravsky BV
- Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
- Věk: 31
- 0 0
Re: Kterou Betu
Rachott:
A je to vcetne čidla nebo ruco zapínání? A cena?
- Rachott
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 70
- Založená vlákna
- Místo: Středočechy
- Motorka: RR 300, Praga ED 250
- Tel: s ciferníkem
- 2 0
Re: Kterou Betu
Incom3r:
je to na termostat který namontuješ na spojovací hadici před hlavou motoru.. cca 30 minut práce včetně zapojení. a je to ten samý co tu kolega dával odkaz, cca 3500 Kč. já to vyřešil tak že jsem si koupil ještě jeden chladič a až budu motorku prodávat vrátím origo a nechám si ho na další
- Incom3r
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 99
- Založená vlákna
- Místo: Jihomoravsky BV
- Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
- Věk: 31
- 0 0
Re: Kterou Betu
Chtelo by to zkusit se projet na RR , aby to nebylo moc 😅
Re: Kterou Betu
No moc.. da sa trocha utlmit prepinacom slniecko-oblacik a nastavenim privery. Sila v podstate zostava, ale znizi sa kusok vybusnost.. No a ked to otvori, tak je to stale ohen pod zadkom a moznost vybrat si stopu napr. zo zatacky automaticky zanika !
Ja mam to RR 3kilo po WR450, a dost som si zvykal veru. Ale ten motor je nakoniec strasne prijemny a hlavne geometria tej motorky je neuveritelne prijemna. A aj ked prd idem, jazdi sa mi na tom naozaj dobre. Posobi lahucko a obratne. WR bol tank, toto je bicykel !!
Xtr som asi ani nevidel, ale ak uz si na niecom jazdil, za mna urcite RR, minimalne podvozkovo to bude uplne niekde inde.. /a aj na RR po pol roku zistis, ze by si to mozno chcel aj lepsie, minimalne predky/
Editoval Indian (29.03.2018 13:53:29)
Re: Kterou Betu
Když už chceš takhle poradit, což samozřejmě nejde, tak... Pokud už teďka víš, že nebudeš jezdit žádný CC a podobné loukokros vypalováky, tak bych se přikláněl k XTR, protože v základu je hotovej. Nemusíš kupovat za ranec venťák a srát se ze zapojováním a šťouráním se v úplně nové motce a navíc ušetříš tolika peněz, že za to budeš jezdit, tak 4 roky než to projedeš v benálu. Ten motor není takový nakoňovaný a tak servisní intervaly budou o trošičku lidstější než u RR. Navíc hobík nejvíce ocení sílu ve spodních otáčkách a to XTR má asi největší z 2T. Navíc je stavbově fakt malinký a díky tomu si sním dokážeš parádně hrát, protože tvoje výška - jeho malá stavba - silný spodek = parádní zábava! Největší otázka je co jezdíš za terén. Doteďka jsem psal o tom, kdybys jezdil technický a náročný terén. Pokud jezdíš šotolinky a sem tam výjezd, tak to nemá cenu. Po DR-Z pro tebe bude vše dost skok hlavně v hravosti z motorkou. Taky jsem to zažil Po DR-Z.... Jestli chceš napiš SZ. Tohle je nadlouho.
Re: Kterou Betu
Samozrejme, tazko sa radi takto, ale aspon nejaky obraz si spravit moze, prehodnotit svoje uvahy a pod..
Small, ano to co pises dava logiku.
Ale pridam aj druhy pohlad: ja napr. "jazdim" enduro a mx trate tak 50/50, // ..a ani jedno neviem , ale viem, ze aj RR je na MX trati podvozkovo na hrane. A vlastne pre zacinajuceho este o to horsie, lebo nie vzdy napr.trafis dopad ..
Takze je to velmi zavisle od terenu a sposobu pouzitia a preferencii uzivatela.. Mne pride RR univerzalnejsie z tohoto pohladu. A servisne intervaly, ..ako rozdiel tam urcite bude, ale ked kupujes moto za taku cenu, tak ci vymenis piest raz za rok alebo raz za 2 roky, to uz mas za jedno. Viacej minies na benzine, spotrebaku a veciach co rozbijes.
A ani jedna nebude po kupe bez investicii.. do oboch budes musiet po kupe este investovat: kryt pod motor, chranic chladicov, bastre, a prip. ten vetrak..
- Incom3r
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 99
- Založená vlákna
- Místo: Jihomoravsky BV
- Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
- Věk: 31
- 0 0
Re: Kterou Betu
no uvidime, je to tezke, kousek mame mx trat a i nejaky vyjezdy tak tam urcite pojezdim, zavody na to se necitim, takze spis to bud mit jako na mrda..u kolem baraku a nekde po lese nejaky trip.Havne je to investice a nerad bych koupil neco z ceho byl zklamany a pak to poustet pod cenou to se mi nechce.
- Incom3r
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 99
- Založená vlákna
- Místo: Jihomoravsky BV
- Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
- Věk: 31
- 0 0
Re: Kterou Betu
Takze nakonec zvítězil xtrainer 2018 za cenu 169tis 👍
- Rachott
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 70
- Založená vlákna
- Místo: Středočechy
- Motorka: RR 300, Praga ED 250
- Tel: s ciferníkem
- 2 0
Re: Kterou Betu
Incom3r:
Gratulace velká..myslím že budeš spokojený.. A hlavně nejsi další s oranžovou 😉
Editoval Rachott (06.04.2018 22:51:35)
|