Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAYamaha T7#81 25.10.2017 12:50:17
Re: Yamaha T7bacaono: ten motor je divnej, vysokej jaxvina, ta vana měla být o 10 cm nižší Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #82 25.10.2017 13:19:55
Re: Yamaha T7blejdamint: co filtr a svody? na to ten designer zapomněl ne. Stavbou je to proste silniční motor. offline #83 25.10.2017 13:24:34
Re: Yamaha T7offroaderTE: vyriešiť by sa to určite nejako dalo, nižšia vaňa, externá olejová nádrž atd...., ale...... Editoval bacaono (25.10.2017 13:26:25) offline #84 25.10.2017 21:43:40
Re: Yamaha T7bacaono: Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc offline #85 25.10.2017 22:00:59
Re: Yamaha T7
200 kilo Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #86 25.10.2017 23:45:52
Re: Yamaha T7Bacaono to napsal jasné,10let stará motka a tam je potenciál. Nová Afra má v téhle úpravě co jsi dal odkaz 200kg a cena,nove technologie a těžké jak 10 krav. Kdyz už jsme u tématu tak ještě jeden výrobce dělá konkurenceschopný stroj,,bmw,, ale cena je to samé jako italská afra. V Twin Cena,vaha,vykon= ktm bohužel jako hondista musím sklopit hlavuu, přiznat že vše ostatní v tomto segmentu je mimo mísu,cenou vahou funkčnosti pro účely rally s tímto zaměřením. Pak je tu další segment a tou je řidič. Který muze využít potenciál či ne.obavam se že 80% lidí zde řídit takový stroj a využít přetavit to ve výhodu,,nemá,, . Já nejsem ani v těch 80% ale v twin asi v horizontu několik set let neudělá a to je taky fakt. Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc offline #87 26.10.2017 00:13:14
Re: Yamaha T7Miguel: tých 200kilo, 100koní a lepší podvozok akurát bez toho karbónu mala už pred veľa veľa rokmi KTM, takže toto za tie peniaze je strašná paródia alebo lepšie povedané po toľkej reklame skôr tragédia. offline #88 26.10.2017 07:28:44
Re: Yamaha T7Já jsem na ty motorky zvědavý, protože... apriori mi nejde o výkon. Spíš o projev motoru. Jednobuch je na dvojí použití trochu voser. Na kravení super, ale nějaká Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #89 26.10.2017 08:28:22
Re: Yamaha T7Miguel: Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady! offline #90 26.10.2017 08:51:07
Re: Yamaha T7Myslel jsem suchou hmotnost... která je u osmikila stejná jako u jednoválcové Tenére:) a stejná jako u Superendura např... Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #91 26.10.2017 08:51:52
Re: Yamaha T7A pro úplnost, HP2 enduro - suchá 175... Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #92 26.10.2017 10:15:24
Re: Yamaha T7
Nemůžu si pomoct ale to HP2 enduro je strašná zrůda offline #93 26.10.2017 10:49:28
Re: Yamaha T7
offline #94 26.10.2017 11:12:51
Re: Yamaha T7bacaono: a lepším motorem:) a normálním rozměrem pneumatik, donedávna jsem si myslel, že je vzadu 18ka... Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #95 26.10.2017 11:13:23
Re: Yamaha T7Tenera píšu plná 208,5kg, ale to mala prázdna čiže + 24l paliva dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát) offline #96 26.10.2017 11:51:08
Re: Yamaha T7bobkuuu: Malá Tenera to bylo pro mne velké zklamání od začátku, nepochopitelná hmotnost, navíc když vypadá celkem subtilně, alespon podle mého Transalpa 650 a váhu mají stejnou, ten motor Minarelli nic moc, ucukaná potvora bez výkonu, ale to už je minulost, problém je současnost, je to totiž ještě horší ... Editoval offroaderTE (27.10.2017 13:04:09) Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #97 26.10.2017 12:01:36
Re: Yamaha T7S moussama jsem přes 100 km nejel, bylo by mi je líto ničit. Teď tam mám normální (kupoval jsem Khaan kola pevnější) s běžnýma gumama a samozřejmě se dá jet i 150, ale stabilita je prachbídná Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #98 26.10.2017 18:41:34
Re: Yamaha T7Po tomhle už nechápu vůbec nic Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady! offline #99 26.10.2017 19:07:39
Re: Yamaha T7Je třeba vzít v potaz, že legalita endura je pochybná zatímco cestovní enduro je sázka na jistotu... i když samozřejmě zase musím přiznat, že hlavní a bohaté trhy Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #100 06.11.2017 22:13:25
Re: Yamaha T7Na motorkari.cz je video prezentace Yamahy z EICMA. Je tam predprodukcni prototyp T7 a říká se tam spousta slov o odkzau na rally a Dakar. Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady! offline |