Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Yamaha T7

#81 25.10.2017 12:50:17

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Yamaha T7


bacaono: ten motor je divnej, vysokej jaxvina, ta vana měla být o 10 cm nižší  a8 


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#82 25.10.2017 13:19:55

Re: Yamaha T7


blejdamint: co filtr a svody? na to ten designer zapomněl ne. Stavbou je to proste silniční motor.

 offline 

 

#83 25.10.2017 13:24:34

bacaono
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 86
Založená vlákna
Místo: Mojmírovce SK
Motorka: XR650R, LC8 990R
Věk: 45
1 1

Re: Yamaha T7


offroaderTE: vyriešiť by sa to určite nejako dalo, nižšia vaňa, externá olejová nádrž atd...., ale......     
....to by museli inginieri v yamahe ťažko rozmýšľať. Museli by vymyslieť novú formu na vaňu, alebo novú olejovú nádrž, k tomu hadice, možno čerpadlo, atd.......,    a nakoniec by im to ekonomický riaditeľ aj tak zmietol zo stola.
No tak tam praskli čo mali a prispôsobili ostatné. Čo na tom že to bude mať vysoko ťažisko, hlavne že to bude vzerať drsne.
......a to sme za komančov nadávali na unifikáciu.

Osobne od projektu T7 očakávam presne to isté čo bolo pri Supertenere 1200. Veľký poprask a potom veľké sklamanie.

Jediná značka ktorá momentálne zatiaľ ešte pri dvojvalcových endurách aspoň trochu rozmýšľa je KTM. Preto sa celkom teším na KTM800.
Mal som 10 rokov afriku 750 a na novú 1000 som sa tešil ako malé decko. Tá ma ale strašne sklamala. Po troch rokoch čakania a nezmyslenej a otravnej reklamy vypustili stroj s vlastnosťami LC8 adventure čo už bola na svete viac ako 10 rokov. Možno s lepším motorom ale s horším podvozkom,.... a s jednou veľkou chybou. CRF100 chýbajú "gule" ktoré lc8 stále má, tak som si namiesto novej afriky kúpil 990R a ušetril 5-6 tis.€.

Editoval bacaono (25.10.2017 13:26:25)

 offline 

 

#84 25.10.2017 21:43:40

blejdamint
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 536
Založená vlákna
Motorka: Honda xr 650r
Věk: 50
2 0

Re: Yamaha T7


bacaono:

A takhle to vidím přesně já,do garáže půjde 950 se

Na obrázku sice 990 ale pánové 168kg bez paliva žádné jiné úpravy jen nádrže,takze dla peňazof by šlo ještě shodit. Musím ale souhlasit s bacaonem.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2631_fb_img_1508918798092.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2631_fb_img_1508918823272.jpg


Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc

 offline 

 

#85 25.10.2017 22:00:59

Re: Yamaha T7


bacaono napsal(a):

offroaderTE: vyriešiť by sa to určite nejako dalo, nižšia vaňa, externá olejová nádrž atd...., ale......     
....to by museli inginieri v yamahe ťažko rozmýšľať. Museli by vymyslieť novú formu na vaňu, alebo novú olejovú nádrž, k tomu hadice, možno čerpadlo, atd.......,    a nakoniec by im to ekonomický riaditeľ aj tak zmietol zo stola.
No tak tam praskli čo mali a prispôsobili ostatné. Čo na tom že to bude mať vysoko ťažisko, hlavne že to bude vzerať drsne.
......a to sme za komančov nadávali na unifikáciu.

Osobne od projektu T7 očakávam presne to isté čo bolo pri Supertenere 1200. Veľký poprask a potom veľké sklamanie.

Jediná značka ktorá momentálne zatiaľ ešte pri dvojvalcových endurách aspoň trochu rozmýšľa je KTM. Preto sa celkom teším na KTM800.
Mal som 10 rokov afriku 750 a na novú 1000 som sa tešil ako malé decko. Tá ma ale strašne sklamala. Po troch rokoch čakania a nezmyslenej a otravnej reklamy vypustili stroj s vlastnosťami LC8 adventure čo už bola na svete viac ako 10 rokov. Možno s lepším motorom ale s horším podvozkom,.... a s jednou veľkou chybou. CRF100 chýbajú "gule" ktoré lc8 stále má, tak som si namiesto novej afriky kúpil 990R a ušetril 5-6 tis.€.

200 kilo
100 koní
spousta karbonu a lepší podvozek
http://www.moto.it/listino/honda/africa … 017/EEA7Y7
jen ta cenovka:(
nemám strach, že nové BMW 900 GS bude mít víc než 190 kilo...
letos na podzim nás čekají jenom příjemná překvapenísmile


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#86 25.10.2017 23:45:52

blejdamint
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 536
Založená vlákna
Motorka: Honda xr 650r
Věk: 50
2 0

Re: Yamaha T7


Bacaono to napsal jasné,10let stará motka a tam je potenciál. Nová Afra má v téhle úpravě co jsi dal odkaz 200kg a cena,nove technologie a těžké jak 10 krav. Kdyz už jsme u tématu tak ještě jeden výrobce dělá konkurenceschopný stroj,,bmw,, ale cena je to samé jako italská afra. V Twin Cena,vaha,vykon= ktm bohužel jako hondista musím sklopit hlavuu, přiznat že vše ostatní v tomto segmentu je mimo mísu,cenou vahou funkčnosti pro účely rally s tímto zaměřením. Pak je tu další segment a tou je řidič. Který muze využít potenciál či ne.obavam se že 80% lidí zde řídit takový stroj a využít přetavit to ve výhodu,,nemá,, . Já nejsem ani v těch 80% ale v twin asi v horizontu několik set let neudělá a to je taky fakt. yes 


Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc

 offline 

 

#87 26.10.2017 00:13:14

bacaono
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 86
Založená vlákna
Místo: Mojmírovce SK
Motorka: XR650R, LC8 990R
Věk: 45
1 1

Re: Yamaha T7


Miguel: tých 200kilo, 100koní a lepší podvozok akurát bez toho karbónu mala už pred veľa veľa rokmi KTM, takže toto za tie peniaze je strašná paródia alebo lepšie povedané po toľkej reklame skôr tragédia.
Za 21500€ si kúpim porovnateľnú moto a k tomu ďalšiu ľahkú pre radosť ako bonus. Obidve funglovky.  wink 

BMW ma nikdy ničím neoslovovalo, ale budem rád ak to 900GS zmení. ano 

 offline 

 

#88 26.10.2017 07:28:44

Re: Yamaha T7


Já jsem na ty motorky zvědavý, protože... apriori mi nejde o výkon. Spíš o projev motoru. Jednobuch je na dvojí použití trochu voser. Na kravení super, ale nějaká
ustálená cestovní rychlost nic moc. F800GS mně jak říkáš, taky neoslovila, to je takový mixér, nezáludný - a zároveň nezáživný. Véčko je daleko větší "raubíř".
Nechápu, proč nedělá bavorák menšího boxera, dřív ho měli...  Nicméně, uvidíme s čím nás chlapci překvapí v Milánu.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#89 26.10.2017 08:28:22

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: Yamaha T7


Miguel:

Bych tak optimistickej nebyl, 800 gs má přes 200 kil, takže nečekám že s větším motorem a kilometry elektroniky, co do toho dneska nas*ou to bude nějak lehčí.
Smutné je, že výrobci chrlí to, co zákazník kupuje. Nějak to poměklo a všude je to samý SUV, i u motorek...


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#90 26.10.2017 08:51:07

Re: Yamaha T7


Myslel jsem suchou hmotnost... která je u osmikila stejná jako u jednoválcové Tenére:) a stejná jako u Superendura např...
znáš nějaký lehčí dvouválec?


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#91 26.10.2017 08:51:52

Re: Yamaha T7


A pro úplnost, HP2 enduro - suchá 175...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#92 26.10.2017 10:15:24

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Yamaha T7


Miguel napsal(a):

A pro úplnost, HP2 enduro - suchá 175...

Nemůžu si pomoct ale to HP2 enduro je strašná zrůda  a1 

 offline 

 

#93 26.10.2017 10:49:28

bacaono
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 86
Založená vlákna
Místo: Mojmírovce SK
Motorka: XR650R, LC8 990R
Věk: 45
1 1

Re: Yamaha T7


SethX napsal(a):

Nemůžu si pomoct ale to HP2 enduro je strašná zrůda  a1 

 a1  ano 

...apropó jednoválcová Ténéré.
Vysvetlí mi niekto čo je na tej moto také ťažké? Veď s lepším podvozkom a aspoň trochu normálnou váhou to mohla byť dodnes veľmi slušná a pekná moto.

 offline 

 

#94 26.10.2017 11:12:51

Re: Yamaha T7


bacaono: a lepším motorem:) a normálním rozměrem pneumatik, donedávna jsem si myslel, že je vzadu 18ka...
HP2 je zrůda? hezčí motorku neznámsmile a taky neznám motorku, kterou koupíš a za rok ji prodáš ještě dráž než jsi ji pořídil:)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#95 26.10.2017 11:13:23

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1287
Založená vlákna
Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
Motorka: 690
Věk: 35
Tel: +421904249455
1 2

Re: Yamaha T7


Tenera píšu plná 208,5kg, ale to mala prázdna čiže + 24l paliva


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#96 26.10.2017 11:51:08

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Yamaha T7


bobkuuu: Malá Tenera to bylo pro mne velké zklamání od začátku, nepochopitelná hmotnost, navíc když vypadá celkem subtilně, alespon podle mého Transalpa 650 a váhu mají stejnou, ten motor Minarelli nic moc, ucukaná potvora bez výkonu, ale to už je minulost, problém je současnost, je to totiž ještě horší ...  a8 

Problém je právě ten, že Honda a jiné rýže dělali v minulosti kolik druhů motek, typů a motorů, a jednoválce nad 170 kg ? těch snad bylo jen pár všechny starší kousky měly pokud se nepletu kolem 150 kg... to se dá u velkoobjemového jednovalu ještě polknout, a co se týče kvality jezdce, lehká motorka je vždycky k dobru, hlavně když na ní jede lama, která to sem tam odloží, zvedat 200 kilo v písku nebo bahně po vysílení z jízdy to zvládne málokdo.

Miguel: nevím jak máš nastavenou svoji 701čku, ale já to ted mám na mapu č. 3 STANDARD a je to parádní brumla, stabilní rychlost není problém, můžu si bublat kolik chci, motor si jede krásně, motka nekope , nehoupe se, neuskakuje, zn. ideál

možná ti tam dělají problémy ty mousse, vyhod je, dej ram duše a uvidíš, já mám nevyvážený kola z haltry a dá se  stím jet v pohodě po asfaltu přes 100 km/h  a2 

Editoval offroaderTE (27.10.2017 13:04:09)


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#97 26.10.2017 12:01:36

Re: Yamaha T7


S moussama jsem přes 100 km nejel, bylo by mi je líto ničit. Teď tam mám normální (kupoval jsem Khaan kola pevnější) s běžnýma gumama a samozřejmě se dá jet i 150, ale stabilita je prachbídnásmile


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#98 26.10.2017 18:41:34

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: Yamaha T7


Po tomhle už nechápu vůbec nic

http://www.motorkari.cz/clanky/moto-nov … 37841.html

Nevím jestli tříkolek prodaj víc než endur a proč se s tim uvedením T7 tak zdržujou. Jinak k té hranici 200 kg - právě že žádnou takovou neznám, která je pod (současná), krom potenciální KTM 800.
U Tenere je ta šílená váha na jednoválci myslím souhra bytelnosti a rozpočtu.


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#99 26.10.2017 19:07:39

Re: Yamaha T7


Je třeba vzít v potaz, že legalita endura je pochybná zatímco cestovní enduro je sázka na jistotu... i když samozřejmě zase musím přiznat, že hlavní a bohaté trhy
jako je Amerika nebo Austrálie nemají žádná omezení...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#100 06.11.2017 22:13:25

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: Yamaha T7


Na motorkari.cz je video prezentace Yamahy z EICMA. Je tam predprodukcni prototyp T7 a říká se tam spousta slov o odkzau na rally a Dakar.
No, jestli to bude tomu podobné, tak super. Akorát to zas natahujou. To zase super moc není...


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů