INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Zdravím všechny , po nějakém čase zase jako prodejce přispěji. Díky za všechny názory, jak záporné nebo kladné. Pro nějaké vyvětlení otázek, které tu padly. Nejprve k volbě místa předváděcích akcí. Všechny tyto akce byly pod křídly lokálních prodejců, kteří většinou prezentovali i své jiné produkty, my jsme je samozřejmě podpořili poskytnutím motocyklů a pomoci. O tom, že nějaká místa jsou opravdu nevhodná, není pochyb . Na druhou stranu tyto akce byly po celé ČR, tak aby v každém koutu si mohl člověk přijít podívat na AJP v reálu, třeba se svézt , zeptat se na cokoliv , nic neplatil, mohl si s moto dělat co chtěl a ted to hlavní..V případě sympatií si třeba domluvit individuální jízdu dle svých představ.Snažíme se zde lidem vysvětlit jaký je rozdíl AJP a ostré motorky !!! Většinou to bylo vše špatně pochopeno a ikdyž jsme xkrát říkali, dejte si kolečko po trati,osahejte moto,zajedte na louku,kouknem se do lesa - tak většina lidí dávala motorce co proto,absolutně se dělal opak :-( V každém případě na našem webu je poptávkový formulář na jízdu, když se někdo ozve domluvíme se na čem, kde a kdy.. a pak má testovací jízda smysl..Myslím si ,že v tom se odlišujeme od osatních. Zájemci o AJP to hojně využívají a jezdíme velice často.. Co se týče motocyklů pro prezentaci, občas nebyly uplně dokonalé připravené a nebo se na nich ke konci dne projevilo vystřídání 50 lidí,kdy s tim půlka z nich flákla vlevo vpravo.. Poučili jsme se a myslím si,že došlo k odstranění .. Co se týče zmiňované extreme motorky - narážky na vrzání atd naprosto přijmáme ! zrovna ale extreme motorka byl stroj, na kterém jsem prezentovali,že má najeto přes 6000 km v tomto režimu,kdy ji každý týral ,vystřídalo se na ní nespočet lidí, opravdu mnoho a že u ní měníme jen olej a dopínáme řetěz.. Obyčejné PR5 si myslím,že byly připraveny a 100% funkční. Klidně mě opravte, at se zlepšíme. Za mě upřímě, tyto hromadné akce nemám moc rád,ale v každém případě aspon slouží k tomu,že lidé se mohou na motorku podívat,pokud to mají v blýzkém okolí. Individuální jízdy využívá velmi mnoho lidí. DRuhá věc, ceny ND - jak již jsem psal na online ceníku origo dílů vč. eshopu se pracuje. ZAtím fungujeme jako spoustajiných, každý zákazník má CD s rozkresem motorky. Díl si může objednat několika způsoby - tel, email, web, facebook.. ceny si necucáme z prstu, to ani nejde. Ve výsledku,ale jak již bylo zmíněno - spotřební materiál je normalizovaný, takže někdo objednává druhovýrobu běžně dostupnou. Motor je 2 roky v záruce. Spousta lidí využívá této možnosti .
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Další věc je k PR4 ... ted nebudu psát jako prodejce,ale jako člověk co na moto jezdí, jelikož je prodáváme i jezdíme :-D PR4 je velice zajímavá motorka , občas nebo spíš velice často nepochopená. Prodává se velice často a drží v prodeji krok s PR5. Někdo se zde zeptá proč ? Odpovědí je spoustu - 1. zákazníci staršího věku, absolutní začátečníci, lidé vracející se k motorce po x letech.. Všichni chtějí stroj technicky jednoduchý, se silou motoru,aby je utáhl a zároveň neshodil v případě jezdecké chyby.Motorku lehkou,malou, nižší,kvalitní,aby se pod nimi nerozpadla, se zárukou za normální cenu. To splnuje . A oproti čínskému dirtbiku, má právě tyto rozdíly..
Další věc je motor a celková konstrukce PR4 - sám jsem tomu před x lety nevěřil. Ke změně došlo v portugalských horách,kdy jsme vyrazili s jezdci a techniky z továrny. Tam jsem pochopil.. Když nepotřebujete výkon,který Vás bude každým přidáním hrnout adrenalinem,najdete v této motorce spoustu kladů.. Někdo psal ,že se nedá srovnat s freeridem od KTM, máme i pár zákazníků,kteří prodali free a vzali PR4. nebudu nic pomlouvat ani vychvalovat, jen konstatuji,že i takový se tady našli. Dlouho jsem přemýšlel proč je PR4 tak hrozně pomlouvaná. Odpoved znám.. Pravda je že PR4 Vás hrozně naučí ! pokud chcete motorku, na které dopilujete techniku, protože ona Vás nezachrání výkonem jako silnější stroje. Výhoda PR4 je že umí dostat se nahoru , umí jet závod, krásně zvládá prology atd.. ale je u ní opravdu hodně třeba práce s tím strojem, přenášení váhy, používání spojky, přemýšlení než na cokoliv vjedu ..Kouzlo je, že pokud tohle dokážete a všechyn tyhle věci se správně spojí, umí spoustu věcí. Problém je ,že spousta lidí, není ochotna tak dlouho pilovat a zkoušet..Protože tam kde PR4 řídíte váhou ve stupačkách, spojkujete, tak ostrá 250 jede v sedě jen plynem. A věřte mi ,umí toho hodně :-) viz redbull romaniacs atd.. motorky měli pouze jiný výfuk a ostřejší vačku, jinak serie . Pravda je asi ta,že kdo pak přesedlá z PR4 kamkoliv dál může říct že umí.. protože se opravdu musel nadřít :-D Jsou lidi,kteří chtějí začít takhle pomalu, jsou lidé kteří chtěj rychlejší školu..každého věc.. Takže fylozofie PR4 je za mě opravdu dobrá.. zpracování motorky, jízdní pocity atd nechám na Vašich názorech..Protože co člověk, to názor.. Jestli máte nějaké cílené dotazy, rád odpovím a samozřejmě si vyslechnu i kritiku.
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Když už sme u toho motoru a máme tu i prodejce,co všechno si AJP na motoru upravuje? Jede mi třeba o to, že identický motor 2014 na GG250 cami má 20.6KW při 9000ot/min a AJP 20.2KW při 8000ot/min.Je to o managementu motoru či jiných vačkách a pod? Edit s odkazem http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni … technika=1
Editoval WERDISKO (11.11.2015 12:41:30)
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Jarynn:
Co je špatně je zavírání sedla... Tohle musel vymyslet debil. Zespod blatníku na plochý šroubovák bajonetový uzávěr. Samo že sem ho po měsíci uklepal, když drží na dvou asi ⁴mm nejtkách. Řeším přelepením americkou tejpou, než provrtám skrz sedačku a dam tam šroub skrz jak má PR4. Co je taky nádhera je víčko nádrže. To že se v tom drží bodrel byl asi čekal, ale když se to fest- myšleno na krev dotáhne, moto se brodí nebo zmokne, jak se zakousne hliníkový závit do závitu, nejde to za boha povolit, už 2x sem musel škemrat na benzince o kombinačky Ale co sem se díval na model 2016 už má víčko plastový, tak do něj asi půjdu.
Editoval WERDISKO (11.11.2015 13:47:09)
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
sirr:
Když už olepuju sedlo tejpou, značku tejpou, přelepím i to víčko.Zatím sem vždy dojel dom s benzínem, takže to oplachnu a tankuju čistou. Dík za typ jak ošetřit ten závit
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
S motorem je to přesně jak jsem říkal.. základ je stejný, liší se vnitřkem, vačkou,váhou setrváků atd, použitými šrouby.. Jinak - koupen licenční motor, vyzkoušen ,odladěn..s požadavky na výrobu vyráběn zongshenem.. Mezi CAMI a AJP si myslím,že moc velký rozdíl nebude, kromě plnění motoru. Originál motor zongshen pro čínský trh je podsatně levnější a má opravdu jiná střeva. Jinak třeba nová PR7, která bude představena na Eicmě, bude mít motor SWM - itálie .. Existuje k PR5 i řada věcí na zvýšní výkonu,ale postrádá to svou logiku, ztráta záruky, snížení životnosti atd.. Na všech světových závodech jezdí neupravené stroje - jen u PR4 je jiná vačka a výfuk.. Tot vše. Jinak ted vysíláme PR5 na test do Afriky na poušt - cca 13 000 km.. s sebou bude pouze olej a chladíci kapalina.. (pak spotřebáky jasně :-) ), tak uvidíme..
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
K víčku nádrže - staré hliníkové je opravdu na ..... Pro werdiska - opravdu lehce máznout olejíčkem, aby se hliník nezadíral, půjde vždy otevřít. Nová plastová mají i jinou nádrž - také plast. Bajonetový uzávěr již s továrnou řešíme , bude změněno na systém PR4 ,ale lepší.. Co se týče krytky - ano ,opravdu jsme již několika zákazníkům zařídili - systém je jednoduchý - na zadní část sedla jsme nastřelili dva proužky sucháče, jen ze spodu ,aby se neporušila sedačka, vystřihli kolečko z koženky, dali opět sucháč a funguje to výborně..někde najdu fotku a dám ji sem.. Pravda je ta ,že AJP myšleno tak, že pokud jedu na vyjíždku s plnou nádrží , palivo při normální vyjíždce nedojde..ale...
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Jarynn:
Já teda nevím kolik komu co chlastá, ale já propálím v lese cca 1L/hod.Když se někde hodně šudlá blátem, tak 1.5L/hod.7.5L nádrž za "normální" vyjížďku odpoledne prostě nepropálím. Tankoval sem jedinkrát během vyjížďky, kdy sem jel 35km po silnici,6ku plnej celou cestu,pojezd 3hod a cesta z5. To by mě asi nevyšlo.
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
4:admin - nestálo by to za lehčí promazání, tak cca 1/2 jsou info užitečné asi jako třetí cecek
nečekal jsem, že tu je tolik "tlučhubů", možná by bylo lepší, aby se odebrali polemizovat na fakebook ne?
sorry lidi, šáhněte si do svědomí (nebo do trenek) a než něco napíšete tak se nad tím trošku zamyslete
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Jarynn:
Jasně, že si můžem tykat. Koukni si jak formuluješ odpovědi. Souhlasím s Werdiskem .. Máme odzkoušenou spotřebu u motorek, proto píšu, že při "normální " vyjíždce nedojde. Samozřejmě záleží na stylu a kudy se jede.. Pro lidi co zajímá odzkoušená spotřeba : Werdisko něco potvrdil, já přidávám další zkušenosti: vyjíždka letní od 10,00 - 17,00 nádrž nedošla - jízda výjezdy kombinované s touláním a hledáním dalších..Najeto cca 90 km .. Crosscountry na 120 min - závod E1 , jezdec Karel Zeman - nádrž nevyčerpána. Nejvíc moto žere na sfaltu s otevřeným výfukem, tam si vezme klidně i 5,5 l/100 km pod plnym. Při volnějším tempu AJP po asfaltu na nádrž 190 km ... To je ode mě příspěvěk o AJP a spotřebě..
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Slow:
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Alexanderovic:
To by se od duálu očekávat mělo... Ale když si někdo "postaví" PR5ku na XT754 s převodem 12/52 tak je to utrpení,jet s tím po asfaltu. Mezi vesnicema dostatečný, ale jak se dostaneš na rychlejší silnic, s maximálkou 105km/h tak tě vše předjíždí,uhýbáš,kamion nepředjedeš...
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
AJPmoto.cz-streetmoto.cz:
Dotaz na prodejní čísla ,kolik se prodalo AJP v ČR/SR , případně i jinde ve světě,jestli je to možný ?
Na zahraničních stránkách se objevili informace o rozdílu PR5 2015 vs PR5 2016 a mezi PR4 enduro pro a Ultrapassar. Jestli je to tak,nebo ještě něco ?
http://www.soloenduro.it/notizia/2015/5 … 9-2016.htm
U PR 5 nové víčko nádrže nová nádrž nové pal.čerpadlo zvýšená tuhost rámu/podvozku nový vstřikovač - důvod,výhody? nové mapy EFI - výhody? nová grafika - všechny modely
PR4 řídítka Reikon std. kryt motoru pneumatiky a ještě pár drobností.
Díky
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
MotoDriver:
Já si všiml i jiné nádržky brzdové kapaliny na zadní brzdě
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Ahoj u modelu 2016 jsou nějaké změny
U PR 5 nové víčko nádrže nová nádrž nové pal.čerpadlo zvýšená tuhost rámu/podvozku nový vstřikovač - nová generace nové mapy EFI - vyladěnější chod v nižších otáčkách nová grafika - všechny modely nové brzdy BRAKETEC
PR4 ale pozor verze ULtrapassar - nový model - více trial řídítka Reikon konicka std. kryt motoru - pneumatiky Trial a ještě pár drobností. jiná barva rámu, jiný sekundární převod
K prodejním číslům - AJP vyrobí cca 1300 motorek/ rok - napříští rok se bude zvětšovat kapacita a přibyde model PR7 Prodeje v ČR - za posledních 12 měsíců - cca 120 ks (plus motocykly skaldem a testovací) Bohužel se zatím nevyskytují bazarové motorky, jelikož většina zákazníků si stroje zatím nechává - to doufám svědčí o tom,že jsou spokojeni a stroje šlapou.. doufám :-)
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
AJPmoto.cz-streetmoto.cz:
Díky. Tak to je opravdu malosériová výroba. Co se týká ojetin tak mám dojem že byly snad jenom 2 PR5ky a teď sem viděl 1 PR4ku,jinak nic.
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- AJP FANS CZ
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 385
- Založená vlákna
- Motorka: AJP PR5 2015, AJP PR5 2016, Gas Gas TXT 280
- Věk: mladý
- Web
- 3 4
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
pampalíny: Motor snese dost nízké otáčky a celkem se z nich vyhrabe dobře bez nějakého cukání a poskakování atd. Ale trochu mi nevyhovuje, že když otáčky klesnou pod volnoběžné, systém vstřikování přeruší přívod paliva a chcípne motor. Což občas není vhodné. Takový ten zvuk podtočené 300 2T, která to blafe na poloviční otáčky než volnoběžné, to s AJP opravdu nejde...Musíš si dát bacha a pro jistotu mít prst na spojce. Dá se na to zvyknout, ale příjemné to není.... Pokud to ročník 2016 vyřeší, bude to super
Editoval AJP FANS CZ (12.11.2015 12:49:25)
|