Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMASuzuki DRZ 400 E, S, SM#121 04.03.2015 11:48:29
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMC19 a C 18 léto respektive sucho Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison offline #122 04.03.2015 16:15:23
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMza mě předek C 19 (ta tam fakt seděla suprově celoročně a měla velmi dobrý nájezd), v zadu C 18 takový univerzál. Žádný zázrak, ale jela i ve srajdách a při váze stoje měla dost dobré vedení při traverzování svahu. Některé pneu byly v tomto směru absolutně nemožný, i když je piloti jiných moto (lehčích) vychvalovali. Např. EF 07. s těma kilama stroje se na tom nedalo jezdit. Navíc měla už od nové dost nízké špunty. Zkoušel jsem na tom vzadu i 2 maxxisky, rozměr už nevím, taky to nebylo ono. Jediný, co jsem už nestihl byla právě ta C12. Ale každý má jiný jízdní styl a vyhovuje mu něco jiného. Teď na Gasovi mám sixdaysyod Metzeleru, předek supr, zadek ustřeluje do stran a guma je hodně úzká i ve 140, Na DRZ by to nebylo, proti C 18 120_90-18 je to galuska offline #123 05.03.2015 07:11:51
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMAhoj,rád bych se zeptal jak správně napnout řetěz na DR-Z400S Mám od soboty novou řetězovou sadu a nerad bych ji přepínal a nebo měl zbytečně moc povolenou.Na youtube jsem také žádný videonávod nenašel.Pro mnohé zvás je to banalita.Něco jsem se doslechl o nějakém kurtování.Abych dostal kyvku do vodorovné polohy.Tak nevím.Máte na to nějaký gryf? offline #124 05.03.2015 10:00:17
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMloshavlos: já to dělám tak, aby (když stojí motorka na zemi) byl rozdíl u řetězu pod kyvkou mezi prověšením a max.nadzvednutím +/- 25mm. Něco jako třeba u Bandita offline #125 05.03.2015 19:36:05
offline #126 05.03.2015 20:13:49
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMnormalne postav na bocni stojan, nesedej na to, a napni a aby byl pruves 4-5cm offline #127 05.03.2015 20:30:26
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMIncom3r: offline #128 05.03.2015 20:32:56
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMAlexanderovic: offline #129 05.03.2015 20:44:05
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMto vyzkousej, ne? nicmene ty 4cm asi budou odmereny tak aby v jakykoliv poloze nebyl naplej uplne offline #130 05.03.2015 20:50:31
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMloshavlos: Nejvíce napnutý řetěz je, když je osa pastorku, osa čepu kyvné vidlice a osa rozety v jedné rovině. Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison offline #131 30.03.2015 07:34:35
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMAhoj všem, Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan offline #132 31.03.2015 20:48:36
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMAhoj, po koupi mx bot zjišťuji, že nemůžu dobře ředit nevleze se mi bota pořádne pod řadičku, tak se chci zeptat jestli jste to nékdy řesili a jak delší řadička nebo jiná uprava? já našel jen tohle http://www.motosport.com/hammerhead-rub … hift-lever offline #133 31.03.2015 20:51:40
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMA co tu stavajici radicku otocit o zoubek vys? offline #134 31.03.2015 21:37:48
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMPo koupi motorky mi taky nešlo pořádně řadit hlavně z toho důvodu že jsem se snažil řadit nártem a ne špičkou + jsem dával vinu širším stupačkám . Je to jenom o zvyku, případně můžeš zkusit zvednout řadičku. offline #135 31.03.2015 22:00:16
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMzvysit jsem zkousel jenze radicku mam nekde tesne pod nartem a to neni dobre takze zvysovani nepomuze. na tom videu je to hezky videt https://www.youtube.com/watch?t=95&v=s4K_Iib74eU Editoval Incom3r (31.03.2015 22:07:46) offline #136 31.03.2015 23:31:43
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMMám boty vel. 47( Gaerne GX1) a s originál řadičkou bez problémů, pošteluj na tisícihranu. Chvilku to trvá než si zvykneš na tvrdou špičku bez citu. A hlavně neměj zaraženy stupačky o podpatek , stůj tak ať máš řadičku nad špičkou. offline #137 01.04.2015 19:52:42
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMJá mám řadičku origo (když už tady porovnáváme s botama, tak též Gaerne GX1, vel. 43, ) , stupačky mám široký http://shop.razzo.cz/technika/stupacky/ … 02-drz400/ Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison offline #138 01.04.2015 20:13:52
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMSouhlasím s Honzou, řadička by měla být tak nějak v rovině s horní plochou stupačky, široké stupačky na to nemají vůbec vliv. Vliv na to může mít maximálně výška hrotů na stupačce vůči řadičce. Konkrétně ty DRC jsou celkově malinko nižší než origo, ale jen ve smyslu světlé výšky. Hroty mají ve stejné výšce. Mají masivní jen ty spodky, díky kterým se tolik nekroutí, ale můžeš jima víc chytat za terén.Chce to cvik, řadit špičkou a jezdit ve stoje. Pokud chceš, aby se ti řadilo krásně v sedě nahoru nártem, tak to půjde, dolu to ale budeš kopat jak.... a ve stupačkách ti to ani nepůjde, nemůže. Na stupačkách přenášíš váhu při řízení a pokud na tom nebudeš stát, ale plácat nohou někde v luftu, abys to zkopl, tak si nabiješ leda kokos. Zkusil bych to přesadit max o 1 zub na tisícihranu nahoru, dolu a uvidíš, jestli to bude lepší. Sám musíš vědět, jestli jezdíš spíš po silnici a v sedě, klidně ji zvedni, bude to komfortní, ale v terénu to bude děs. Nech to na rovno, rozcvič levou nohu a půjde to, uvidíš Editoval Ataman (01.04.2015 20:15:36) offline #139 02.04.2015 00:17:23
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMAtaman: offline #140 05.04.2015 22:52:01
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMTak a na svete jsou prvni zada, kupodivu jsem to prezil jen s narazenym zapestim, a DRZko to taky celkem prezilo az na ohle zavazicko , radicku a kryt magneta.. no a to je i rovnou otazka kde se da sehnat za slusnou cenu novy kryt magneta ? je totiz prodreny od sajtry ale neni durch.. dik. offline |