INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Sally:PS: s takovou bych měl začít brečet a prodat všechny motorky a za polovic, že?
To nemusíš Sally Taky by mě nasralo živit někoho celý rumunsko a ten si tyden na to zaplatil hezke chvile s přítelkyní když ve finale jsme na tom všichni stejně a nebudeme přeci zneuživat lidi co jsou připravení protože se zřejmně víc snaží Nejseš sám takovejch je víc nic si z toho nedělej a užívej si 2T
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Sally : za polovic? To asi uplne ne,ale ta dr350 za 50 je celkem . . .odvazna cena.
http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuk … 350-s.html
A neboj,ja samo videl motky nenapadene kutilem a sam to umim financne ocenit a priplatit,ale ma to sve hranice.
Ja jednu shanim,ale strop je 35. A jsou i pekne. A budou porad.
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Spacak: nech ho bejt. Co bylo,to bylo. Nemyslim si,ze by v nem ucast a nasledne diskuze zde nic nezanechaly. Blbej neni. A skoda vlakna, to tady zadrbavat. Ten zpusob jednani mi neco pripomina. . .jeden ex-nick. . . Neresim,nehadam se,neni to moje vlakno,jen mi prijde zbytecne do nekoho takhle souvisle rypat i takovou dobu po jeho ucasti na te akci. . .taky jsem udelal chyby,ktere by mi leckdo mohl pripominat 4x rocne po cely zivot. .kazdy z nas
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Sally k ostatnimu mlcim,ale ja to xr prodal tusim za 50/52 a to byla uplne jina liga. Udelane rozvody,brzdy,filtry,loziska v kolech,uplne nova d.i.d retezovka,nove lanka plynu,Suchmanem delany karbec.jen dily v Honde staly 15 000. daval jsem k tomu nahradni hlavu,druhou nadrz,retezovku,obe zcela nove packy,lanka,olej,filtry atd.
Promin,ale toto jsi nemel psat,protoze se to neda srovnavat,ja mel uplne dolozeny servis fotkama,fakurama. Ty nejsi ani prvni majitel,jak tam pises a to ani v cz,kdybys chtel napsat. Koupil jsi to od cecha,co to dotahl zvenku a tam to melo kdovi kolik majitelu. Takze psat tam,ze jsi prvni majitel,kdyz je to rok 93,co tys mozna jeste nosil plinky je blbost.
Promin,ja to tady nechtel rozebirat,ale s tim xr sis nabehl. To byla pane uplne jina strojovna s polovinou kilaku a vse nove a dolozene
Editoval jirka87 (17.02.2015 13:53:29)
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
uau Co se tady člověk nedoví
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Chlapi, já bych byl rád, kdyby se každý, kdo přinese svou tošku do mlýna, držel nadpisu vlákna/tématu a tím nepůsobil zmatky.
Díky za pochopení
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Tak zpátky něco k motorkám. KTM EXC 200, rok 2006. Koupil jsem jí a nemohl se zbavit detonačního spalování při ubrání plynu, když se to blíží k volnoběhu. Zkoušel jsem jinou svíčku - BRISK L11S Silver racing. To nepomohlo a nakonec jsem skončil u toho, že jsem tam dal zpět NGK co je předepsaná v manuálu. Pak jsem laboroval s karburátorem: trysky, jehly, polohy jehly, bohatost směsi... Nic nezabíralo. Nakonec jsem tam šoupnul karbec z jiný motorky a furt problémy. Tak jsem se snažil nastudovat jak to řešil někdo jinej. Až jsem se dostudoval k detonační mezeře, snižování hlavy a CDI z SX 144/150. Tak jsem se do toho pustil 1) Rozměr X. (horní hrana pístu s hranou válce). Má být 0. Já jsem byl s těsněním pod válcem 0,4 vysoko s pístem, takže jsem skončil u největšího těsnění 0,75 a bylo to jen tak tak, ještě by to chtělo fous, ale vykašlal jsem se na to. 2) Detonační mezera (squish). S namontovaným těsněním 0,75 pod válcem jsem naměřil detonační mezeru 1,6, takže jsem nechal snížit hlavu a dostal se na 1,12mm. Na netu jsem našel, že to ladí na 1,05-1,1. Nechtěl jsem zvyšovat kompresní poměr, takže krom snížení hlavy jsem jí o stejný objem nechal i vybrat ve spalovací komoře. Vyplatí se při měření detonační mezery (squishe) si sundat dekl od zapalování a otáčet s rotorem klíčem jen přes horní úvrať, jinak hrozí, že cín může spadnout dolů ke klikovce. Mě napoprvé samozřejmě spadnul a když jsem znechuceně šel sundávat válec tak na mně vykouk z výfuku Paráda Taky by si ten cín šlo připlácnout uprostřed pístu třeba modelínou. 3) CDI. Ladiči 2stovek někdy používají CDI z modelu 144/150 SX. Jako že to líp jede Tak když jsem se v tom vrtal, tak jsem sehnal starší CDI z KTM SX144. Rozdíl mezi CDI na SX144 nebo 150 de facto není. CDI SX 144 začínalo na čísle dílu 51539031000. Pak došlo k nějakému vylepšení křivek a dostalo číslo 51539031100. To dostaly pozdější modely SX144 a následovník SX 150. Prej to novější je lepší, ale to sem starší nesehnal, tak mám to první. Myslím že všechny modely/kubatury SX mají možnost přepnutí map v CDI od roku 2007. Modely EXC to dostaly později, od roku 2008. A protože i to moje CDI z SX 144 má možnost 2 map, tak jsem si dodělal kabeláž vedoucí k CDI (ta původní nemá dráty na tyto pozice). Vodiče včetně nakrimpovanejch konektorů lze zakoupit za "babku"v Ignitech. Použil jsem normální přepínač na řidítka opět za "babku" a funguje to. Rozdíl mezi "ostrým" a "tupým" režimem je hodně znát. Na "tupý" je to nezáludná motorka s plynulou reakcí na plyn. Na "ostrý" režim to je fakt pilka. Reakce na plyn je výrazně rychlejší.. Můj syn (55kg) má radši tupý režim, protože si to nechtěně neuvrkne. Když na to vlezu já s 85kg, tak to samozřejmě s mýma kilama až tak nechtěně neuvrknu, ale i smýma kilama je rozdíl mezi těma režimama opravdu citelný. V KTM asi mysleli na začínající a pokročilé jezdce na SX Pokud bych to měl srovnat s původním CDI z EXC 200, tak bych subjektivně řekl, že bylo někde mezi tady těma 2 režimama z SX144. Ale vzhledem k více provedeným úpravám najednou to je spíš moje subjektivní hodnocení. Po úpravách jsem na původním CDI EXC nejel. Dnes první lesní malý testík
Editoval badyšot (01.03.2015 10:00:40)
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
badyšot:
Pěkně ladíš.
Já se musim taky mrknout na ten konektor pro přepínání map a dodělat si přepínač. Uni přepínač mám, jen je blbý, že už napravo mám tohle místo zabraný startérem. Nicméně to je asi jedno, pač si myslím, že to zas tak často přepínat nebudu.
Dej koním pít...
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
badyšot:
- birkovnik
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 9
- Založená vlákna
- Místo: senec
- Motorka: exc 200
- Věk: 29
- Tel: xiaomi
- 0 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
sice tu moju pekelnu kozicku predavam a chcem predat (aj tak to nik nekupi ). a na amazone sa objavilo fmf gnarly koleno za 185eurosikok aj s postou na svk. oplati sa to kupit bude tam citelny rozdiel ? popripade daju sa do exc 200 rv 2003 dokupit aj vforce 4 klapky ? nikde som to nenasiel
Vymením sekundové lepidlo za 3-sekundové PS: Nestíham lepiť
- birkovnik
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 9
- Založená vlákna
- Místo: senec
- Motorka: exc 200
- Věk: 29
- Tel: xiaomi
- 0 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
diky moc. ale vyzera to tak, ze dnes som to predal takze neaktualne chcem 2t so starterom sem s ponukami kedze sa furt valam. je pravda je od roku 2013 bolo na exc 250 upravene zapalko a uz nemaju taky ostry nastup vykonu a viac sa podobaju 300fkam ?
Vymením sekundové lepidlo za 3-sekundové PS: Nestíham lepiť
- jacob
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 128
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 200 EXC 2016, Sherco Trial 2.9
- Věk: 36
- 0 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Hoj,
netušíte prosím někdo, jestli je koleno na EXC 2015 stejné, jako na 2016?
Koupil jsem (teď už bohužel) 2016, ale od začátku samé problémy...je to moje asi 5tá KTM, ale tahle je zakletá, jezdí se na ní božsky, ale: 1, hned při koupi nešel nandat origo krycí plastový kryt motoru, u 2016 dodávaný k motorce (a to ani se shozeným kolenem).. 2, koupil jsem dural kryt na 2015, ale musel jsem ho dost těžce pasovat a ořezávat flexou....mezi kolenem a rámem mám asi 1-2mm už od výroby...nic se tam nevejde, navíc uchycení krytu také nepasuje a muselo se celé předělávat.... 3, koleno mělo díru, takže šlo na reklamaci a KTM poslala nové.....jenže bez lisu bychom ho vůbec nedokázali napasovat!!!
Tohle všechno mě vede k tomu, že model 2015 a 2016 uplně identické nejsou, i když to všude píší..... Jo a proč to řešim.....nikdo v nabídce nemá model 2016, všichni jen 2015.....
Teď bych potřeboval koupit FMF koleno, je pevnější, originál KTM je papír.....ale bojím se, aby to pasovalo.... Následně bych rád karbonový kryt kolene, nevíte, kdo by to vyrobil? Našel jsem je v US, ale nechce se mi to řešit, kdyby byl někdo tady....udělali jsme laminát, ale ten moc nevydrží....chce to sklo a na to karbon, aby se to při pádu neštípalo a nedrolilo....
Editoval jacob (17.08.2015 14:46:20)
- Zobák310
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 848
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: KTM 350
- Věk: 1989
- 5 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
jacob:
Nijak ti neporadim.ale jen k tomu kolenu tak origo je rozhodne odolnejsi nez fmf nebo procircuit a doma.ty ladeny kolena sou daleko lehci a slabsi matros.ja sem po prvni jizde mel koleno promackly a ani sem si nevsiml ze bych s tim nekde jebl.na druhou stranu za ten spodek co ti to ladeny koleno da to stoji.
Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.
|