INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM Freeride 350
- Storeman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 528
- Založená vlákna
- Místo: Týn nad Vltavou
- Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
- Věk: 61
- Tel: 728173269
- Web
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
badyšot napsal(a):Storeman: nebo si kup na pokusy s koncovkama todle a nějak to tam znásilni ...
Až tak daleko jít nechci. Motorka je relativně nová a nechci jí svými neodbornými zásahy rozvrtat. Proto se také na všechno 3x ptám a hlavně se neptám na "názory" ale na "zkušenosti" a jak je vidět, zatím jich s Freeride moc není.
Ze silnice do terénu a zase zpátky.
- Filda
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1372
- Založená vlákna
- Místo: Chemička
- Motorka: KTM 250 EXC TPI
- 3 0
Re: KTM Freeride 350
Dát 6 tisíc za otevřený filtr jako vážně? děláš z toho freeride EXC se mi zdá..
Žádný kopec není tak velký, aby nešel vyjet.
- Filda
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1372
- Založená vlákna
- Místo: Chemička
- Motorka: KTM 250 EXC TPI
- 3 0
Re: KTM Freeride 350
badyšot napsal(a):Filda: Vždyť ten otevřenej filtr od DT1 stojí 3500,- přímo v KTM. V tý ceně máš 2 molitany a ještě k tomu síťku na prach. Filtr=350x2=700,-; síťka=500,-; Celkem=1200,- kdybys kupoval obyč. Tady k tomu máš ještě klec. Palivovou mapu ti nahrajou možná zdarma (záleží na kontaktech), takže to mi přijde naopak zajímavá cena za tuning, který dle výše uvedeného uživatele něco přinese.
Rozkliknul jsem ten druhý odkaz, ten je za 6 a ten co myslíš ty za 3,5..
Editoval Filda (14.01.2015 11:39:45)
Žádný kopec není tak velký, aby nešel vyjet.
- Radek990
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 58
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: KTM Adventure 990 S, KTM 350 EXC ISDE
- Věk: 36
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
Mě teda tak úplně nejde do hlavy, v čem je ten "otevřenej" filtr lepší. Molinan jako takovej je úplně stejnej. Pak je teda jiná ta konstrukce do vnitř filtru a ten origo je navíc jen v tom plastovém obalu... Takže ten plastovej vnitřek asi zásadní vliv mít nebude a pokud vezmu vrtačku a do toho plastového obalu obalu navrtám třeba 10 děr o průměru 10mm, tak dost pravděpodobně efekt bude úplně stenej, krom toho že my zbyde v kešeni 6981 Kč... Nebo je něco jinak????
Editoval Radek990 (14.01.2015 16:55:30)
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: KTM Freeride 350
Radek990 napsal(a):Mě teda tak úplně nejde do hlavy, v čem je ten "otevřenej" filtr lepší. Molinan jako takovej je úplně stejnej. Pak je teda jiná ta konstrukce do vnitř filtru a ten origo je navíc jen v tom plastovém obalu... Takže ten plastovej vnitřek asi zásadní vliv mít nebude a pokud vezmu vrtačku a do toho plastového obalu obalu navrtám třeba 10 děr o průměru 10mm, tak dost pravděpodobně efekt bude úplně stenej, krom toho že my zbyde v kešeni 6981 Kč... Nebo je něco jinak????
Když ho porovnáš s originálem tak má daleko větší plochu=propustnost. Ten origo komínek má podstatně menší průměr, ten molitan je u tuningového asi tak velký jak ten průhledný plast. že by to ale stálo za ty kačky si nemyslím a samostatně bez mapy už vůbec ne....
- Radek990
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 58
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: KTM Adventure 990 S, KTM 350 EXC ISDE
- Věk: 36
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
Jarynn: Tak jestli je to takhle, tak to potom naprosto chápu. Ale z fotek toho moc poznat není... Každopádně ta origo sada za těch skoro 7000 Kč je ale nehorázná zlodějina!!!
Editoval Radek990 (14.01.2015 18:00:09)
- doktor
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 112
- Založená vlákna
- Místo: Benešov
- Tel: 606 660 601
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
Pánové prominou, ale jako nehorázná zlodějna mi přijde celý Freeride. Příběh: Když jsem nedávno prodával 250, volali mi z Vlašimi (tam jí prodávali), že ta motorka na zadek nebrzdí a že je v háji "brzda". Blbě jsem to pochopil a myslel si, že je v háji brzdič ... trochu mi zatrnulo, protože jsem si pamatoval, že jsem za nový na 450 ('12) dával asi bůra. Ale pak jsem se zase uklidnil s tím, že brzda z kola (jsou tam Formule) bude přece stát tak půlku, protože o půlku blbějc brzdí. Pak to se mnou zase málem šlehlo ... 9100!!! Se někdo posral v kině ne?! Volám do Vlašimi, jestli mě chtěji zabít. A oni, že jsme si blbě rozuměli, že je v háji jen pumpa (vydřená). Uff, zase jsem si pamatoval že Brembo stojí necelou dvojku. A jeb ho. Milá Formule čtyřisto! Hoši m.dat m.dat m.dat!!!
Ale něco mírně konstruktivního (i když nevím ): Minulý týden mi volal kamarád, co má 350, že mu to nebrzdí ... samozřejmě to samé - pumpa. Ne snad úplně dojebaná, ale stejně. Dost jezdí loupat perníček Fanymu a ten písek tomu asi nesvědčí. Já to měl tutově také odtud. Prý je to i na 80-kách trablmejkr a to vč. zadního pístku. Jaké máte zkušenosti? Zkoušel jste někdo vyměnit pumpu Formule za "klasickou" Brembo? Jak to sedí?
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: KTM Freeride 350
doktor:
Zadní brzda je peklo, ale vydřená? no nevím snad jo,ale moje zkušenost je o mizerném O-kroužku na pístku(manžeta je O.K.). Nevím z čeho ho panáčci vyrobili ,ale určitě ne z materiálu který by odolával brzdové kapalině postupně nabopná a pístek se přestane vracet do konce a nenásává kapalinu - vzniká větší vůle na pedálu. Laboroval jsem s tím na 350,pak výměna pístku ,chvíli klid ,pak znova, tak jsem se nakrknul a dal tam slabší O-kroužek s tím že když lehce nabyde bude O.K. a bylo. U 250 tak samo ale tady jsem dal i větší kotouč a stejně žádná hitparáda Pro mudrlanty uvádím že kapalina je DOT 5.1 takže tím to nebylo. Peklo je že nejde koupit jen těsnivo. Jinak tu vydřenou pumpu bych asi chtěl vidět, pravděpodobně si na tobě udělali páni servismani na kávu...O třmenu z EXC jsem uvažoval, ale přišlo mi to příliš komplikací s nejistým výsledkem jak plastika u škaredé baby. Řeším teď uložení brzdového pedálu, dávám kuličkové ložiska místo kluzného, mám už druhý pedál a je zas slušně vymačkaný- nevím co je vedlo k takovému řešení, podle mne je to nákladnější než ložiska. Na čem se podepsala italská pracka to stojí za houby Jinak s brzdou na předním kole nemám vůbec problém, je pro mě dostačující.
- Pavel_FR250R
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 59
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: Freeride 250R
- Věk: 32
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
doktor:
No popravdě Formula je strašná mrdka ale vývojově použitá z 85SX a na freeride ji soudruh za rakouska šoupnul asi protože mu přišla jako dobrej levnej nápad - nebyl.
Brzdy na Freeride smrděj. Ač jsem militantní zastánce Freeride tak tady mlčim a šoupu nohama.
Dozadu jde s mezikusem dát normální pumpa + brzdič z EXC. Unašeč asi 159 USD + použitá sada z kradenýho EXC asi 2500 na motorkářích......... nebo to celý dělá GoldFren ale tam mi nikdo neodpovídá na mail, kolik za to. Dopředu vyhodit plastový pístky a dát ocelový 60 USD, pro pokročilé případně pumpa z EXC a předělat hadice. Základem je ale pořádná brzdovka třeba Castrol SRF.
Pavel
- CKrupa
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 15
- Založená vlákna
- Motorka: BMW R 1200 GS, KTM EXC 350, Gas Gas 280 TXT
- Věk: 60
- Tel: 603 513 478
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
Chci jen dodat, že jsem po roce zjistil, že Fr.350 není ani Enduro a ani Trial, tak jsem se ho po roce úspěšně zbavil.
Ale má své příznivce, jak je vidět, příspěvek píšu jen proto, aby jej někdo nekupoval nečekal od něj zázraky. Je taky dost drahý a divím se těm závadam, že to nemá Ktm ještě vychytané, asi je to stejné jak s jejich velkými Endury.
Teď raději sedlám WR 450 F.
Editoval CKrupa (14.01.2015 21:40:52)
- Pavel_FR250R
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 59
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: Freeride 250R
- Věk: 32
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
CKrupa:
Drahý, slovo drahý se musí použít v kontextu, přijde ti fr350 drahý oproti WR450? Mě ne ale je to názor. A co nemá KTM vychytané například na EXC 450 nebo 350? Zase v porovnání s WR? je to na Flame....
Pavel
|