Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 pomoc s zapojením#1 05.05.2014 21:25:06
pomoc s zapojenímHoja chlapi. Sice sem to úplně nepatří, ale jsou tu přece zkušení borci Mám doma kuchlý motor ze starého skůtru a potřeboval jsem jen zapojit ořezanou elektriku tak aby to šlapalo. Takže jsem rozmotal svazky drátů a jako na moji stařičké XL600R jsem začal odcvakávat veškeré nepotřebné dráty (světla, spínače, relátka ...doufám, že jen to co nebylo třeba pro chod motoru) No a už mi jen zbyly jen hlavní svazky z altíku do řídící jednotky a indučky. No a nastal prioblém, že mi zůstal nazapojený jeden drát z CDIčka. Podle shématu bych tipoval, že to vedlo k startovacímu tlačítku, případně spínačce a tak. Přilkádám schéma s vyznačeným drátem. Je červenobílý a barvy drátů sedí dle tohoto schématu. Kam tedy s ním aby to šlapalo? Žeby na + do hlavního tahu? Editoval bobo (05.05.2014 21:27:47) offline #2 06.05.2014 20:54:42
Re: pomoc s zapojenímTak jsem se v tom úplně zamotal. V schematu jsou dva moduly CHOKE RELAY a CHOKE UNIT. Co to vlastně bylo? Je to potřebné pro chod motoru? offline #3 07.05.2014 08:36:09
Re: pomoc s zapojenímchoke je sytič, takže je to relé pro sytič a jednotka sytiče. offline #4 07.05.2014 08:57:35
Re: pomoc s zapojenímbobo: Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #5 07.05.2014 17:17:37
Re: pomoc s zapojenímNo bude to holý motor s bubnem jako naviják. Tak v jednoduchych zapojeních se ještě jakštakš vyznám. Tak jsem na to šel odlesa a moc předtím nestudoval schéma....No každopádně jsem nechal jen hladní dráty a ty relátka co umožňují start tam nechci. Jen chcípák a tlačítko startéru, které už mám podchycené přes první startovací relé. Jediné co mně zarazilo, byl ten prostřední drát z CDI, ktreý po odcvakání ,,zbytečností,, zbyl. Dva dráty jsou indukční snímač, jeden kostra, jeden je výstup na Indučku tak mně logicky zbylo + napájení. Jak bude zle budu asi muset vyhledat elektrikářskou pomoc :-) offline #6 07.05.2014 21:12:13
Re: pomoc s zapojenímNo pohledal jsem v tom co jsem prostříhal a choke relay jsem našel (je to taková krabička) a choke unit jsem podle koncovky nenašel a na 99% tam už ani nebyla. Akorák ten choke relay vypadá na nějakou další regulaci k elektrice, protože to bere jednu fázi a posílá to na vedení k žárovce...jinak ten motor nemá žádné další elektronické fičury na motoru. Je to starý dobrý dvouventil honda tak z 90tého s karburátorem :-) offline #7 08.05.2014 11:53:49
Re: pomoc s zapojenímbobo: choke unit by měl být elektromagnet s jehlou, která otvírá/zavírá kanálek sytiče v karburátoru. Jedním pólem je na kostře (- pól) a na druhý pól je přiváděno napětí (+) přes kontakt choke relé. Ten vyznačený napájecí vodič bych tam nechal. offline #8 08.05.2014 20:28:54
Re: pomoc s zapojenímMotodedek: Jo jo asi tak kdysi dávno něco takového bylo, protože je na karburátoru jakési válcovité těleso a že prej už to nefunguje... offline |