INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Roadbook
- tyfoza
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 87
- Založená vlákna
- Místo: Uherský Brod
- Motorka: DL 650 K9
- Věk: 35
- Tel: 608 376 241
- Web
- 0 0
Re: Roadbook
Tak už 100% vím, že do dubna bude jenom jeden kus. Neseženu displej. Nakonec bude větší 55×28mm.
pod ním čtyři tlačítka, membránová klávesnice
celkem 3 ukazatele km, ten třetí prostě komplet co to najelo, nulovatelný v menu
displej zobrazuje dva ukazatele km 1. tlačítko mód přepíná, co se zobrazí vedle ukazatelů km - průměrná rychlost - čas strávený na trase - teplota (bude to v hliníkovém boxu, bude to pěkně měřit) - vnitřní počitadlo km 2. nulování 3. plus 4. mínus
kombinace 3+4 nastavení menu - počet pulsů na otáčku kola, průměr kola, vynulování vnitřního počitadla km
Dám dokupy přesné zadání, otestuju, pak hodím výsledky.
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
- tyfoza
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 87
- Založená vlákna
- Místo: Uherský Brod
- Motorka: DL 650 K9
- Věk: 35
- Tel: 608 376 241
- Web
- 0 0
Re: Roadbook
Postupujeme. Hliníková krabička zadána do výroby. tripmaster 86×65×25mm zespodu M6 k uchycení
bude mít hned i dálkové ovládání na kabelu tři tlačítka na membránové klávesnici, dva dráty k připojení 52×25×12mm zespodu M4 k uchycení
aktuální nástřel ceny komplet 2200korun, už se to svině zdražuje - máme větší displej a máme to dálkové ovládání
Editoval tyfoza (01.04.2013 01:13:08)
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
- josip01
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 200
- Založená vlákna
- Místo: Detva
- Motorka: KTM 500 EXC-F SixDays ´17, ex KTM 690 R RallyRaid ´13, ex KTM LC4 640 enduro ´05, ex Aprilia Tuareg Rally 250 `87
- Věk: 37
- Tel: Nokia 3310
- Web
- 0 0
Re: Roadbook
tak toto som zvedavy ako to dopadne. vyzera to zaujimavo
som skromný a najlepší.............
- MíraXL
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 209
- Založená vlákna
- Místo: Hradec Králové
- Motorka: XL600LM(2x),EXC520
- Věk: 55
- Tel:
- 0 0
Re: Roadbook
Celou zimu tripmaster bezvýsledně řeším a moc vám kluci fandím. Vypadá to teda fakt nadějně.
Raději začít později, nežli vůbec !
- tyfoza
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 87
- Založená vlákna
- Místo: Uherský Brod
- Motorka: DL 650 K9
- Věk: 35
- Tel: 608 376 241
- Web
- 0 0
Re: Roadbook
josip01, MíraXL: díky za podporu. Zvládeme to.
Popis funkce, mikro návod - pokud máte nějaký nápad, nebo vidíte, že vymýšlím kraviny, řekněte, než to bude neprogramované.
máme tři tlačíka na dálkovém ovládání plus, nulování, mínus máme čtyři tlačítka pod displejem - plus, nulování, mínus a MODE
máme tři počitadla kilometrů - vzdálenost od posledního bodu - nulovatelná - celková roadbooková vzdálenost - nulovatelná, nastavitelná po 0.1km - celková ujetá vzálenost v rámci závodu - nulovatelná, nenastavitelná, pro doložení komplet ujetých km, pro výpočet průměrné rychlosti
stikem MODE se mění to, co zobrazuje displej
VÝCHOZÍ STAV, základní pro funkci tripmasteru - korigovatelná vzdálenost fakt velkým první řádek 999.9 - vzdálenost od bodu k bodu - druhý řádek menším 999.9 - a vedle průměrná rychlost - vpravo velkým 999 - čas na trati - pod rychlostí malým 99:99 hodiny:minuty - max 23:59 a pak přeteče a znuluje a bude 00:00 a třeba blikání té : mezi hodinama může indikovat pulsy od senzoru nebo někde v rohu budou blikat 4 pixely
Tlačítko MODE přepíná možnosti zobrazení když ho dlouho podržíš, tak nabídne START ZÁVODU.
Přepne do módu čekání na start a až stisknu klávesu nějakou krom (MODE), nulují se všechna počitadla km a čas. Když by při START ZÁVODU dal znovu MODE, tak by se dostal do nastavení pulsů a obvodu kola a dalším MODE by se to vrátilo do výchozího stavu - kdyby to někdo udělal omylem.
a nemusí se to už nijak přepínat, na řídítkách má pod sebou (totéž je na tripmasteru + tlačítko MODE) - plus - nulování (na klik vynuluje vzdálenost od bodu k bodu) na delší podržení vynuluje celkovou roadbookovou nastavitelnou vzdálenost - mínus
MODE přepíná tři režimy zobrazení (1) - TRIPMASTER - VÝCHOZÍ NASTAVENÍ je jasné (2) - PAUZA - STATISTIKA - celková ujetá vzdálenost, nekorigovatelná, nulovatelná STARTem závodu plus zobrazí MAX rychlost a vypíše průměrnou (3) - BĚŽNÝ PROVOZ - zobrazuje vedle sebe dvě velká čísla - aktuální rychlost - aktuální teplota - to má smysl mít zaplé, když člověk nezávodí.
ten zobrazovací mód (2) s celkovou vzdáleností bude PAUZA v tomto módu se zobrazí celková ujetá vzdálenost, max rychlost, průměrná rychlost a hlavně zastaví se počítání hodin. Když bude chtít pokračovat, přepne si to do jiného módu a počítání hodin bude pokračovat. Je zbytečné řešit konec pauzy automaticky s tím, když začne jet, protože v stejně musí vidět VÝCHOZÍ NASTAVENÍ, aby mohl pokračovat v jízdě.
!!!! Ale když chcípnu motorku, a znovu spustím tripmaster, zobrazí se přesně v tom zobrazovacím módu v kterém byl vypnut, takže vlastně se nestane nic.
Je to akceptovatelné pro první verzi?
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
- MíraXL
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 209
- Založená vlákna
- Místo: Hradec Králové
- Motorka: XL600LM(2x),EXC520
- Věk: 55
- Tel:
- 0 0
Re: Roadbook
ahoj, máte to kluci pěkně vymyšlené, jenom mám pár postřehů. Ale berte to s rezervou, nemám žádné zkušenosti s rally, ale rád bych časem měl.
Vidím vaši snahu tam toho narvat co nejvíc a mít to maximálně univerzílní aby to k něčemu bylo i mimo závody. Ale aby to nebylo kontraproduktivní.
Určení je hlavně pro závody a tomu bych to podřídil, ale máte pravdu, že naprogramovat se tam dá už v podstatě cokoliv, tak proč tedy ne.
takže:
Pauza - jo super, proč ne
Bežný provoz - taky OK
Výchozí stav - tady bych možná zvážil, jestli tam mít i hodnotu průměrné rychlosti a času na trati, protože jejich potřebnost při závodu je diskutabilní. Radši bych zvětšíl velikost číslic celkové a dílčí vzdálenosti a nechal to blikání nekde v růžku.
A ten průměr a čas třeba 4 stav MODE, nebo vůbec.
Ale řekl bych taky, že výše uvedené souvisí i s mým věkem a horšícím se zrakem.
Určitě by k tomu měl co napsat Janek, ten má zkušenosti se závodama.
Řekl bych, že dílko, které by obsahovalo jenom "výchozí stav" by bylo taky plně dostačující. V jednoduchosti je síla.
ahoj, ať se daří
Raději začít později, nežli vůbec !
- tyfoza
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 87
- Založená vlákna
- Místo: Uherský Brod
- Motorka: DL 650 K9
- Věk: 35
- Tel: 608 376 241
- Web
- 0 0
Re: Roadbook
MíraXL: ok, zatím nemám reálný test, jak moc velké to bude napsané. navrhnu tam změnit výchozí režim na pouze ooobrovské číslo přes celé 999.9
uvidíme, až budu nějaký reálný obrázek z toho displeje
pak by režimy byli 4, výchozí by bylo jenom to nastavitelné číslo, jak je na všech tripmastrech a kdo chce, tak si to přepne
dík za tip
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
- tyfoza
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 87
- Založená vlákna
- Místo: Uherský Brod
- Motorka: DL 650 K9
- Věk: 35
- Tel: 608 376 241
- Web
- 0 0
Re: Roadbook
oprava - přibyl jeden mód zobrazení, TRIPMASTER
Popis funkce, mikro návod - pokud máte nějaký nápad, nebo vidíte, že vymýšlím kraviny, řekněte, než to bude neprogramované.
máme tři tlačíka na dálkovém ovládání plus, nulování, mínus máme čtyři tlačítka pod displejem - plus, nulování, mínus a MODE
máme tři počitadla kilometrů - vzdálenost od posledního bodu - nulovatelná - celková roadbooková vzdálenost - nulovatelná, nastavitelná po 0.1km - celková ujetá vzálenost v rámci závodu - nulovatelná, nenastavitelná, pro doložení komplet ujetých km, pro výpočet průměrné rychlosti
stikem MODE se mění to, co zobrazuje displej
MÓD TRIPMASTER je základní funkce přes celý displej je zobrazena obřím písmem 999.9 celková roadbooková vdálenost - nulovatelná delším stiskem NULL a nastavitelná po 0.1km tlačítky plus a mínus
Tlačítko MODE přepíná možnosti zobrazení když ho dlouho podržíš, tak nabídne START ZÁVODU.
Přepne do módu čekání na start a až stisknu klávesu nějakou krom (MODE), nulují se všechna počitadla km a čas. Když by při START ZÁVODU dal znovu MODE, tak by se dostal do nastavení pulsů a obvodu kola a dalším MODE by se to vrátilo do výchozího stavu - kdyby to někdo udělal omylem.
a nemusí se to už nijak přepínat, na řídítkách má pod sebou (totéž je na tripmasteru + tlačítko MODE) - plus - nulování (na klik vynuluje vzdálenost od bodu k bodu) na delší podržení vynuluje celkovou roadbookovou nastavitelnou vzdálenost - mínus
MODE přepíná ČTYŘI režimy zobrazení (1) - TRIPMASTER - to je ten základní - nastavitelný stav km (2) - ROZŠÍŘENÝ TRIPMASTER, tak jak jsem si to potřeboval od začátku, je zobrazeno - korigovatelná vzdálenost fakt velkým první řádek 999.9 - vzdálenost od bodu k bodu - druhý řádek menším 999.9 - a vedle průměrná rychlost - vpravo velkým 999 - čas na trati - pod rychlostí malým 99:99 hodiny:minuty - max 23:59 a pak přeteče a znuluje a bude 00:00 (3) - PAUZA - STATISTIKA - celková ujetá vzdálenost, nekorigovatelná, nulovatelná STARTem závodu plus zobrazí MAX rychlost a vypíše průměrnou (4) - BĚŽNÝ PROVOZ - zobrazuje vedle sebe dvě velká čísla - aktuální rychlost - aktuální teplota - to má smysl mít zaplé, když člověk nezávodí.
ten zobrazovací mód (3) s celkovou vzdáleností bude PAUZA v tomto módu se zobrazí celková ujetá vzdálenost, max rychlost, průměrná rychlost a hlavně zastaví se počítání hodin. Když bude chtít pokračovat, přepne si to do jiného módu a počítání hodin bude pokračovat. Je zbytečné řešit konec pauzy automaticky s tím, když začne jet, protože v stejně musí vidět jiný nastavení, aby mohl pokračovat v jízdě.
!!!! Ale když chcípnu motorku, a znovu spustím tripmaster, zobrazí se přesně v tom zobrazovacím módu v kterém byl vypnut, takže vlastně se nestane nic.
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
Re: Roadbook
teda pánové, já zírám z krabice na řízky k takové technologii? To jsem zvědavý, jak to dopadne
- tyfoza
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 87
- Založená vlákna
- Místo: Uherský Brod
- Motorka: DL 650 K9
- Věk: 35
- Tel: 608 376 241
- Web
- 0 0
Re: Roadbook
Ataman napsal(a):teda pánové, já zírám z krabice na řízky k takové technologii? To jsem zvědavý, jak to dopadne
Bohužel krabice na řízky s papírkem zůstává, tohle je jenom ubohý tachometr. Čili krabice na řízky + technologie = spokojený účastník rallye.
Editoval tyfoza (05.03.2013 16:35:09)
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
- MíraXL
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 209
- Založená vlákna
- Místo: Hradec Králové
- Motorka: XL600LM(2x),EXC520
- Věk: 55
- Tel:
- 0 0
Re: Roadbook
tyfoza:
Nemyslel jsem jenom jedno ooobrovské.
Ale jedno ooobrovské "total" a pod tím trochu menší - tedy jenom oobrovské "part" tak jako je to v roadbooku. Tedy 2 čísla.
Posílám na okuk kousek Roadbooku z Dakaru, jen tak pro inspiraci.
Ale pořád volám Janka, Hugilu, nebo někoho dalšího, aby se vyjádřili, já fakt trochu vařím z vody a nechci vám to případně pokazit svýma nezkušenýma poznámkama.
Protože ono v podstatě stačí jenom tam mít "total" jak psal Janek a je míň práce, jen koriguješ podle itíku total a ten si kontroluješ a nemusíš do toho ještě pořád nulovat part. A part přečíst jen z itíku a brát jako info do hlavy jak to je asi daleko do dalšího bodu.
Takže by opravdu stačilo jenom jedno ooobrovské total.
To jsem to zamotal co? Radši už budu mlčet.
Raději začít později, nežli vůbec !
- Ládínek
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: XT 600
- Věk: 50 + 10
- 5 0
Re: Roadbook
MíraXL: Raději opravdu jooooo!!!!! Total nikdy sedět nebude. Většinou najedeš o 20 až 50 km víc.
Moje XTčko žije tam, kde končí asfalt.
- tyfoza
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 87
- Založená vlákna
- Místo: Uherský Brod
- Motorka: DL 650 K9
- Věk: 35
- Tel: 608 376 241
- Web
- 0 0
Re: Roadbook
Ládínek napsal(a):MíraXL: Raději opravdu jooooo!!!!! Total nikdy sedět nebude. Většinou najedeš o 20 až 50 km víc.
Tady pozor, ať nedojde k mýlce. Podle roadbooku co dal MíraXL: - TOTAL je ten údaj, který si můžeš nastavit. Když se ztratíš a pak najdeš, tak si nastavíš TOTAL podle roadbooku, ať to sedí a valíš dál - PART je ten od bodu k bodu
a pak je nějaké počitadlo celkové km z celé trasy a ten nepotřebuješ ani vidět, pořadatel ano.
a pro MíraXL: dobře to říkáš! Nemlč! Závod zvládneme, rally dojedeme
Uspokojíme všechny - staromilce, co chtějí mít jenom korigovatelný a nulovatelný ukazatel km, to bude základ no a kdo bude chtít víc, klikne si MODE a uvidí TOTAL - korigovatelný start km, nulovatelný, nastavitený PART - od posledního body, pouze nulovatelný
a protože je displej obdélník a čitelnosti prospěje velikost písma a nikoli jeho deformace tak velký řádek 999.9 ten nastavitelný pod tím 999.9 od posledního bodu a když to nebude uprostřed displeje, ale posune se do doleva, zůstává nejmíň 1/3 displeje vpravo volný. A tam se vejde ta průměrná rychlost na trase k motivaci a ten čas na trati
Takže to bude opravdu pro všechny. Já chci vidět údaje dva, nastavitelný a od bodu k bodu. Janek chce jen obří údaj. A já to chci mít na řídítkách napevno, takže proto i ten údaj aktuální rychlost/aktuální teplota. Ať to k něčemu je, když už to tam má „zavazet“. Pořád to můžeme s ohledem na cenu vydávat za luxusní vodotěsný teploměr
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
- MíraXL
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 209
- Založená vlákna
- Místo: Hradec Králové
- Motorka: XL600LM(2x),EXC520
- Věk: 55
- Tel:
- 0 0
Re: Roadbook
tyfoza:
má pravdu ten Janek starosto, teda Tyfozo. To že jednoduché a funkční věci jsou nejlepší je svatá pravda.
Raději začít později, nežli vůbec !
- MíraXL
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 209
- Založená vlákna
- Místo: Hradec Králové
- Motorka: XL600LM(2x),EXC520
- Věk: 55
- Tel:
- 0 0
Re: Roadbook
Janek:
že ses konečně ozval, tě tady vyvolávám a nic
Já jsem takovej vlažnější na řešení tripmasteru, koketoval jsem s Vectorem, ale motoráj skončil, takže to není tady kde koupit. Ale beru to jako abych měl možnost nějakou rallye jet, na nějaký velký závodění se nechystám. Ale RDB už mám, teď dělám uchycení na řididla, pěkně ze železa, což je v mých domácích možnostech.
Já budu rád, když kluci vymyslej něco funkčního a za rozumné peníze.
Raději začít později, nežli vůbec !
- tyfoza
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 87
- Založená vlákna
- Místo: Uherský Brod
- Motorka: DL 650 K9
- Věk: 35
- Tel: 608 376 241
- Web
- 0 0
Re: Roadbook
Hezky, zas vím něco víc. Já to budu mít na hrazdě řídítek, jezdím na cenduru, takže naše off orientačky a vaše off na lehkých to je asi jiný šrumec. Ty funkce se mně tak líbí, protože se podle toho bude dobře trasa najíždět a ta teplota proto, že to bude na motorce pořád, tak ať to něco ukazuje.
Když to otestuju a vyjde to, tak vám vyrobíme jaký tripmaster kdo bude chtít. Velký displej, pouze dálkové ovládání. Není problém.
teoretizuju: pro Janek: žádné přepínání nehrozí. Podržíš před startem tl. MODE a ono to napíše START ZAVODU a jakýmkoli tlačítkem na dálkovém klikneš a ono to začne počítat 0.0 bude tam jeden velký obrovský údaj, nic víc. Na dálkovém ovládání máš jenom tři tlačítka - plus, nula, minus. Takže nehrozí, že by sis to za jízdy přepnul.
Až to bude, vyrobíme ti verzi, která bude malinká,, bez klávesnice, může mít jenom nulování a plus a mínus a jenom dálkové ovládání ale mohlo by na ní přímo být jen jedno tlačítko, kterým půjde přepínat ta zobrazení, jinak z toho průměrnou rychlost a ten celkový tachometr nedostaneš.
Ty krabičky jsou kusová výroba, takže je fuk, jak se to pak nastaví veliké.
Šlo by to tak?
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
- Ládínek
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: XT 600
- Věk: 50 + 10
- 5 0
Re: Roadbook
Part od bodu k bodu je nejpoužívanější funkce. Co největší počítadlo, vedle toho už bych nic necpal a dal bych to nahorů. Total s možností ladění, dolů a menší. Vedle toho počítadlo hodin třeba stopky nebo aktuální čas. Další funkce potřeba nejsou ale jsou vítaný. Dobře zpracovaný to mají cyklopočítače tak to z toho ošlehnout. I ta teplota je dobrá ale ne důležitá. Když se stanuje a ráno je motorka omrzlá. Pak je dobrý údaj o nejvýšší a nejnižší teplotě. Určitě bych se přimlouval za počítadlo kol s možností stopek a ceklového času. Spočítat kola dělá problém i samotným pořadatelům. A jezdec neví zda jede 3 nebo 5 kolo.
Moje XTčko žije tam, kde končí asfalt.
- tyfoza
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 87
- Založená vlákna
- Místo: Uherský Brod
- Motorka: DL 650 K9
- Věk: 35
- Tel: 608 376 241
- Web
- 0 0
Re: Roadbook
Ládínek: hodně dobrý postřeh.
Už mě napadlo řešení požadavků - že ta volba složitosti tripmasteru se dá zavřít jako přepínač dovnitř, rozšrubuješ to nastavíš si, jak moc univerzální to chceš.
Janek si to přepne na - ukazatel km a nic víc, aby nehrozilo že ho to bude zdržovat. Tím by se od sebe jednotlivé verze nemusely lišit softwarovým vybavením a když by Janek zjistil, že by se mu líbila rychlost a teplota, tak to na rozšrubuje a přepne.
A řešení univerzální pro Ládínek: Požadavek zahrnut, je to dobrý nápad
Takže oproti předchozím univerzálním módům máme změnu typu závodu Že bys podržel MODE a napsalo se START ZAVODU RALLYE, na druhý stisk START NA TRATI pak MODE nastavení impulsy, pak MODE nastavení obvodu kola a pak by se to vrátilo zpět.
a teď jak vypadá START NA TRATI a napsalo by ti to "kolo" a k tomu velkým 1 jako první kolo
a jenom by to na stisk čehokoli PLUS/NULA/MINUS přičetlo jedno kolo a vedle by běžely stopky pro to jedno kolo a od druhého kola by to psalo časovou ztrátu nebo bonus oproti předchozímu kolu
a až dalším stiskem MODE by byla PAUZA/CÍL, kde by se napsal celkový čas, max. rychlost, průměrná rychlost, nejrychlejší kolo
Ládínek: takhle by sis to nějak představoval? Dobrá motivačka na trénink na trati.
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
|