Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 ktm exc 250 F - go motoru#1 30.12.2012 19:18:01
ktm exc 250 F - go motoruZdravím. offline #2 30.12.2012 19:30:56
Re: ktm exc 250 F - go motorusežeň si servisní manuál, tam máš všechny rozměry i tolerance většinou napsany a potom stačí proměřit... ale pokud máš dost pěněz tak se měřením nezdržuj a dávej to všechno samozřejmě nový (ironicky) Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!! offline #3 30.12.2012 19:45:27
Re: ktm exc 250 F - go motoruVojtas: já servisní manuál mam, ale jak změřit ventily tam bohužel neni. offline #4 30.12.2012 19:50:06
Re: ktm exc 250 F - go motoruna to chce dobrý nářadíčko, jen s obyčejnou posuvkou se to moc nedá, maximálně tak dýlku.... spíš mikrometr, hodinky na házivost a jiné přesnější měřidla, který umí s nějakou dávkou štěstí setiny milimetru Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!! offline #5 30.12.2012 19:56:19
Re: ktm exc 250 F - go motorutak já ještě zkusím hledat. offline #6 30.12.2012 20:03:38
Re: ktm exc 250 F - go motoruxfany: je to od nova offline #7 30.12.2012 20:18:06
Re: ktm exc 250 F - go motoruJestly to má 200mth,tak bych udělal určitě všechno,já mněl na EXC 300 o dost míň a dělal jsem to vše. offline #8 30.12.2012 20:26:34
Re: ktm exc 250 F - go motorutakže pro jistotu raději všechno vyměnit? offline #9 30.12.2012 20:35:42
Re: ktm exc 250 F - go motoruTak už preventivně, pokud nevíš s jistotou, jestli tam někdo s pístem dával ojnici, tak rozhodně vyměnit. Je to levnější jak pak shánět celej motor. umím prd, ale strašně mě to baví offline #10 31.12.2012 12:24:16
Re: ktm exc 250 F - go motoruteď jsem se dozvěděl, od předchozího majitele, že při výměně pístu údajně měnil ložiska na klice, ojnici a sací ventily. Jestli má pravdu, tak to bych v tom případě vyměnil jenom výfukový ventily, rozvoďák a píst. offline #11 31.12.2012 12:45:37
Re: ktm exc 250 F - go motorukasarek: #12 31.12.2012 13:27:41
Re: ktm exc 250 F - go motorubabaexc: kolik tak vydrží píst, ventily, rozvoďák atd... běžnému jezdci, jako jsem já (moc za to netahám) a zatím se jenom tak vozím offline #13 31.12.2012 14:52:13
Re: ktm exc 250 F - go motorukasarek: #14 05.01.2013 20:33:23
Re: ktm exc 250 F - go motoruMam dotaz. Chtěl bych koupit kovený píst a titanový ventily. Má někde s tím zkušenosti? Je to opravdu znát na výkonu? Od jakého výrobce koupit? offline #15 05.01.2013 20:48:47
Re: ktm exc 250 F - go motorubabaexc: Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #16 05.01.2013 22:59:02
Re: ktm exc 250 F - go motoruopotřebené ventily poznáš snadno. nejkritičtější místo je ten talířek, nové mají lem třeba skoro milimetr tlustý a postupně, se z těch talířků stávají jakoby žiletky. Když jsou takhle oslabené hrozí že se z nich kus odštípne, no a je vymalováno. Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline |