Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

ktm exc 250 F - go motoru

#1 30.12.2012 19:18:01

kasarek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 189
Založená vlákna
Místo: Klatovy
Motorka: KTM EXC-F 250, KTM 450 EXC, Honda CR 250, Suzuki DR-Z 400
Věk: 24
0 0

ktm exc 250 F - go motoru


Zdravím.
pustil jsem se do generálky motoru. Mam dotaz, co mam dělat s ventilama. nechají se nějak změřit, abych věděl, který jsou na výměnu? a nebo je mam vyměnit preventivně?

 offline 

 

#2 30.12.2012 19:30:56

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


sežeň si servisní manuál, tam máš všechny rozměry i tolerance většinou napsany a potom stačí proměřit... ale pokud máš dost pěněz tak se měřením nezdržuj a dávej to všechno samozřejmě nový (ironicky)  okok  heh2 


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#3 30.12.2012 19:45:27

kasarek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 189
Založená vlákna
Místo: Klatovy
Motorka: KTM EXC-F 250, KTM 450 EXC, Honda CR 250, Suzuki DR-Z 400
Věk: 24
0 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


Vojtas: já servisní manuál mam, ale jak změřit ventily tam bohužel neni.

 offline 

 

#4 30.12.2012 19:50:06

Vojtas
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1318
Založená vlákna
Motorka: FE450
Věk: 25
Tel: NokiaN8
7 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


na to chce dobrý nářadíčko, jen s obyčejnou posuvkou se to moc nedá, maximálně tak dýlku.... spíš mikrometr, hodinky na házivost a jiné přesnější měřidla, který umí s nějakou dávkou štěstí setiny milimetru


Baseball, basketball and football...
....all require one ball...
...ENDURO REQUIRES TWO!!!

 offline 

 

#5 30.12.2012 19:56:19

kasarek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 189
Založená vlákna
Místo: Klatovy
Motorka: KTM EXC-F 250, KTM 450 EXC, Honda CR 250, Suzuki DR-Z 400
Věk: 24
0 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


tak já ještě zkusím hledat.

Jak často se mění ložiska na klice a ojniční sada? je tam už druhý (béčkový) píst a právě nevím, jestli měnil předchozí majitel ložiska a ojniční sadu. Jo ma motorka má nalítáno už 200 mth

 offline 

 

#6 30.12.2012 20:03:38

kasarek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 189
Založená vlákna
Místo: Klatovy
Motorka: KTM EXC-F 250, KTM 450 EXC, Honda CR 250, Suzuki DR-Z 400
Věk: 24
0 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


xfany: je to od nova

 offline 

 

#7 30.12.2012 20:18:06

DUTOHLAV
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 778
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 45
Tel: jablečný
3 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


Jestly to má 200mth,tak bych udělal určitě všechno,já mněl na EXC 300 o dost míň a dělal jsem to vše.

 offline 

 

#8 30.12.2012 20:26:34

kasarek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 189
Založená vlákna
Místo: Klatovy
Motorka: KTM EXC-F 250, KTM 450 EXC, Honda CR 250, Suzuki DR-Z 400
Věk: 24
0 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


takže pro jistotu raději všechno vyměnit?

 offline 

 

#9 30.12.2012 20:35:42

kornout
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1140
Založená vlákna
Motorka: KTM 350 SXF + Freeride 250
Věk: už veterán
Tel: asi 100x deně :-(
1 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


Tak už preventivně, pokud nevíš s jistotou, jestli tam někdo s pístem dával ojnici, tak rozhodně vyměnit. Je to levnější jak pak shánět celej motor.


umím prd, ale strašně mě to baví lol

 offline 

 

#10 31.12.2012 12:24:16

kasarek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 189
Založená vlákna
Místo: Klatovy
Motorka: KTM EXC-F 250, KTM 450 EXC, Honda CR 250, Suzuki DR-Z 400
Věk: 24
0 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


teď jsem se dozvěděl, od předchozího majitele, že při výměně pístu údajně měnil ložiska na klice, ojnici a sací ventily. Jestli má pravdu, tak to bych v tom případě vyměnil jenom výfukový ventily, rozvoďák a píst.

 offline 

 

#11 31.12.2012 12:45:37

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


kasarek:
Ahoj měnit preventivně výjde dost draho a je to zbytečné pokud součástkám nic není.Píst,nikasil změříš.Ložiska,ojnici taky a ventily,sedla skontroluj jestli nejsou moc vymačkané tak bych je nechal.Rozvodák poznáš na napínáku jak je vytahanej. smile 

 

#12 31.12.2012 13:27:41

kasarek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 189
Založená vlákna
Místo: Klatovy
Motorka: KTM EXC-F 250, KTM 450 EXC, Honda CR 250, Suzuki DR-Z 400
Věk: 24
0 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


babaexc: kolik tak vydrží píst, ventily, rozvoďák atd... běžnému jezdci, jako jsem já (moc za to netahám)  neutral  a zatím se jenom tak vozím  big_smile 

 offline 

 

#13 31.12.2012 14:52:13

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


kasarek:

Radit ti nebudu to bych zas rospoutal debatu o ničem a nakonec byl za vola protože má každej jiné zkušenosti smile Ale dám příklad a udělej si úsudek sám.Na wr 250F (skoro stejnej motor akorát o ventil víc a kvalt mín) jsem udělal píst a nikasil,ložiska,ojka a vše ostatní bylo dobré tak jsem to neměnil.Po 160 MH jsem sundal válec vyměnil píst (ještě byl 0.01 v toleranci)motor složil a jezdil dál.Olej byl měněn po 40MH jinak nebylo na motor šáhnuto žádná vůle klepání nic.Nejezdim závodně ale wr dostával občas pořádnej záhul.Dlouhé výjezdy,bahno,na plnej plyn. smile  smile Ale jak řikám každej jezdí a chová se k motorce jinak někomu nejezdí ani těch 10MH a1  a1 

 

#14 05.01.2013 20:33:23

kasarek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 189
Založená vlákna
Místo: Klatovy
Motorka: KTM EXC-F 250, KTM 450 EXC, Honda CR 250, Suzuki DR-Z 400
Věk: 24
0 0

Re: ktm exc 250 F - go motoru


Mam dotaz. Chtěl bych koupit kovený píst a titanový ventily. Má někde s tím zkušenosti? Je to opravdu znát na výkonu? Od jakého výrobce koupit?  smile 

 offline 

 

#15 05.01.2013 20:48:47

foxdive
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3324
Založená vlákna
Místo: UH
Motorka: exc 300
Věk: 31
8 6

Re: ktm exc 250 F - go motoru


babaexc:

kurna chlape ty tvoje nazory se me libi ano 


Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce
život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby smile

 offline 

 

#16 05.01.2013 22:59:02

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: ktm exc 250 F - go motoru


opotřebené ventily poznáš snadno. nejkritičtější místo je ten talířek, nové mají lem třeba skoro milimetr tlustý a postupně, se z těch talířků stávají jakoby žiletky. Když jsou takhle oslabené hrozí že se z nich kus odštípne, no a je vymalováno.
měří se i ostatní parametry, ale tohle je nejviditělnější a nejprůserovější část


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů