Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 10 KW! SUZUKI DR Z 400#1 31.10.2012 21:17:58
10 KW! SUZUKI DR Z 40010 KW! SUZUKI DR Z 400 Nejostřezší verze pouze s kick startem. Možno řídít od 18 let papírově 10 kW jináč otevřená. Komplet laďák i se svodem CRD žádnej bastl, Bezhrazdová řidítka acerbis, nová rozeta a sekundár + přidám starší rozetu (velku do terénu) stator zapalování, o víkendu olej+ filtr. Přídám zadní drapák novej, a sadu heidenau K60 vzorek 90%. Motor je hlučnejší ! více info na telefonu Opravy turbodmychadel, alternátorů a startéru:-) offline #2 31.10.2012 21:24:48
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400TomeK X2: Není ostuda spadnout ,ale zůstat ležet !!! offline #3 31.10.2012 21:26:53
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400TomeK X2: offline #4 31.10.2012 21:28:21
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400ktm 350: Opravy turbodmychadel, alternátorů a startéru:-) offline #5 31.10.2012 21:28:54
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400robino21: Opravy turbodmychadel, alternátorů a startéru:-) offline #6 31.10.2012 21:33:45
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400offline #7 31.10.2012 21:37:22
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400SM ko je trochu jiný má plechovou nádrž, startér, jiné vdlice, kyvku, a vetší podsedlák proto ta váha navíc Editoval TomeK X2 (31.10.2012 21:43:05) Opravy turbodmychadel, alternátorů a startéru:-) offline #8 01.11.2012 09:38:40
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400Velký údaj v TP moc nesedí s realitou. Měl jsem Ečko a s plnou nádrží mělo +/- 138kg. Papír snese všechno ... offline #9 01.11.2012 13:24:44
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400Nechci tady porušovat Radůzovo pravidlo, ale je to k doplnění inzerátu, tak snad ok. Tyhle motorky mohou téměř bez problémů projít technickou, pokud mají udělaný techničák. Většinou se to dělalo přes Německo, má to v papírech napsané např. DRZ-400S nebo jen DRZ-400... Záleží na kusu. offline #10 01.11.2012 17:14:49
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400Mám tu samou (bez startéru) a je to přesně jak píšeš. V TP mám DR-Z400 S, 10Kw, jednomístná, je to dělaný přes Německo, Na STK ji vždycky trochu nastrojím, (blinkry, zrcátko atd) stopspínač jsem dal pod pravej podsedlovej plast z Jawy , funguje to skvěle, kryt na řetěz nikdy neřešili a procházím STK bez problémů. Ps motor mám tichej-jenom ševelí , jede pořád výborně ale zatím neprodávám=spokojenost Editoval JirkaXX (01.11.2012 17:15:45) offline #11 01.11.2012 17:44:13
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400sorry za zajeb vlákna, ale tady pořád nemá spoustu lidí jasno v typech tak jen pro pořádek. offline #12 01.11.2012 18:16:06
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400DR-Z 400 nejlehčí verze pouze s kickem (té váze prodejce by se dalo i věřit), myslím že to má ostrej karbec jako Ečko, alespoň podle fotek z USA offline #13 02.11.2012 08:06:00
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400tak ako povedal JirkaXX a ma 119 kg mam presne tu istu aj na papieroch nemal som ani blinkri ani spetne zrcatko a STK v pohode u nas na slovensku ... offline #14 23.11.2012 12:36:16
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400Tak asi bude moje. "Znám zkratku, je to sice dál, ale zato horší cestou" offline #15 23.11.2012 19:16:56
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400V inzerátu je psáno, že je hlučnější motor, ale proč je hlučnější už ne. Nechci tady šířit zvěsti, ale nepříjde mě to jako férový jednání, ze strany prodejce viz odkaz: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=128505&fid=5 . Podle mýho by bylo dobrý napsat, v jakým stavu je motor teď nebo se o tomto problému alespoň zmínit v inzerátu. Příde mě to jako "sviňárna" , když to někdo dá sem mezi bahňáky, aby se někdo vypekl stejně jako on. Nechci na prodejce házet špatné světlo, ale mě osobně by to bylo celkem blbý to sem dat a nechtěl bych byt v kůži toho kdo to koupí. Vím že to sem asi nepatří, když nemám o motorku zájem, ale přišlo mě vhodný se o tom zmínit. Omlouvám se komukoliv, komu by to mohlo vadit. offline #16 26.11.2012 18:21:04
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400Ataman: offline #17 26.11.2012 19:26:11
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400DR-Z 400 a DRZ 400E jsou v podstatě identické motocykly, a to motoricky, podvozkově i karbecem - jednokomorový Keihin FCR39. Jediný rozdíl je v tom, že DR-Z má pouze kick, dekompresor na L řidítku a 113kg suchá a DRZ 400 E má startér a záslepku na kick a váhu 119 kg suchá. Podle foto je to Ečko jak víno, ale v podstatě je to úplně jedno ne? Ono i označení DRZ 400S se původně značilo DR-Z 400 S, protože následovalo po DR 350. JInak Skový motor je osazen karburátorem Mikuny BSR36, hmotnost 132 kg , kompr. poměr 11,3:1, DRZ A DRZ E mají 12,2:1. Editoval Ataman (26.11.2012 19:30:57) offline #18 26.11.2012 20:31:46
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400
??? taky to tady nechci zasírat, ale u mě by sis poradenstvím moc nevydělal , tohle je hodně zmatečná věta k popisu označení jednotlivých modelů. Takže znovu a lépe: DR-Z 400 bez dalšího označení=ostrá verze pouze s kickem, označení DR-Z 400 E=ostrá verze s Elektrostartérem bez kicku a DR-Z 400 S tupá verze Soft pro civilní použití Editoval JirkaXX (26.11.2012 20:47:31) offline #19 26.11.2012 20:52:54
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400cos napsal ty, jsem ve svém příspěvku uvedl i já, včetně označení typu karbecu, máš to v prvních dvou větách kompet, takže nevím co řešíme. Je to identická mašina s rozdílem ve startování. Tím mezistupněm jsem chtěl sdělit, že jde v podstatě o ho.... v nějakém způsobu označení, podstatný je to, že to jede, a že nás to baví a k tomu ještě nějaká geneze, kdy se DRZ 400S jmenovalo DR-Z 400 S. Plácáme hovínka a je nám dobře na světě? Poradenství a peníze ve sklepě byly nadsázka, tak se uvolni, lupni tam nebo dvě. Vše podstatné bylo řečeno, zbytek řeším po SZ.Hawk offline #20 26.11.2012 21:25:59
Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400Opravil jsem pouze tvé zavádějící chybné označování jednotlivých typů neboť žádná taková uváděná "geneze" neexistovala a na fotce není verze E. Jinak, asi jsi přehlídl smajlíky, jsem naprosto uvolněnej a už taky nějaký proběhly. offline |