Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

10 KW! SUZUKI DR Z 400

#1 31.10.2012 21:17:58

TomeK X2
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 11
Založená vlákna
Místo: Slavkov u brna
Motorka: Dr big
Věk: 20
Tel: 774 262 511
0 0

10 KW! SUZUKI DR Z 400

10 KW! SUZUKI DR Z 400

Akce: Nabídka Výrobce: Suzuki Najeto:
Kraj: Jihomoravský Model: DRZ 400 STK: ANO
Město: Slavkov u brna Rok: 2000 Původ: D
Nové: NE Objem: 400 ccm Cena: 55000
Výkon: 10 KW
Web: E-mail: tomekx2@email.cz Telefon: 774262551

Nejostřezší verze pouze s kick startem. Možno řídít od 18 let papírově 10 kW jináč otevřená. Komplet laďák i se svodem CRD žádnej bastl, Bezhrazdová řidítka acerbis, nová rozeta a sekundár + přidám starší rozetu (velku do terénu) stator zapalování, o víkendu olej+ filtr. Přídám zadní drapák novej, a sadu heidenau K60 vzorek 90%. Motor je hlučnejší ! více info na telefonu 


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1398_snc00186.jpg


Opravy turbodmychadel, alternátorů a startéru:-)

 offline 

 

#2 31.10.2012 21:24:48

ktm 350
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1470
Založená vlákna
Místo: Někde v lese,,Pohoř
Motorka: Momentálně na prodej
Věk: 15
Tel: 604519929
6 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


TomeK X2:

uprav si název ,jinak ti nikdo na 10kw a 4000ccm neskočí  lol  ano 


Není ostuda spadnout ,ale zůstat ležet !!!

 offline 

 

#3 31.10.2012 21:26:53

robino21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 291
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 exc-f
Věk: 21
Tel: S3
0 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


TomeK X2:

kolik to tak važi s naplněma a plnou nadrži???

 offline 

 

#4 31.10.2012 21:28:21

TomeK X2
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 11
Založená vlákna
Místo: Slavkov u brna
Motorka: Dr big
Věk: 20
Tel: 774 262 511
0 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


ktm 350:

jo díky za upozornění > překlik


Opravy turbodmychadel, alternátorů a startéru:-)

 offline 

 

#5 31.10.2012 21:28:54

TomeK X2
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 11
Založená vlákna
Místo: Slavkov u brna
Motorka: Dr big
Věk: 20
Tel: 774 262 511
0 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


robino21:

něco okolo 119kg


Opravy turbodmychadel, alternátorů a startéru:-)

 offline 

 

#6 31.10.2012 21:33:45

robino21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 291
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 exc-f
Věk: 21
Tel: S3
0 0

 offline 

 

#7 31.10.2012 21:37:22

TomeK X2
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 11
Založená vlákna
Místo: Slavkov u brna
Motorka: Dr big
Věk: 20
Tel: 774 262 511
0 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


SM ko je trochu jiný má plechovou nádrž, startér, jiné vdlice, kyvku, a vetší podsedlák proto ta váha navíc


Díval jsme se do velkého TP  a je to doopravdy 119 kg zítra mohu oskenovat v práci :-)

Editoval TomeK X2 (31.10.2012 21:43:05)


Opravy turbodmychadel, alternátorů a startéru:-)

 offline 

 

#8 01.11.2012 09:38:40

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


Velký údaj v TP moc nesedí s realitou. Měl jsem Ečko a s plnou nádrží mělo +/- 138kg. Papír snese všechno ...

 offline 

 

#9 01.11.2012 13:24:44

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


Nechci tady porušovat Radůzovo pravidlo, ale je to k doplnění inzerátu, tak snad ok. Tyhle motorky mohou téměř bez problémů projít technickou, pokud mají udělaný techničák. Většinou se to dělalo přes Německo, má to v papírech napsané např. DRZ-400S nebo jen DRZ-400... Záleží na kusu.

Problém jsou věci jako kryt řetězu, čidlo zadní brzdy atp. To standardně nemají. Ale to se dá zvládnout i bez známosti.

 offline 

 

#10 01.11.2012 17:14:49

JirkaXX
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 135
Založená vlákna
Místo: Olomoucko
Motorka: Suzuki DR-Z 400
Věk: 51
1 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


Mám tu samou (bez startéru) a je to přesně jak píšeš. V TP mám DR-Z400 S, 10Kw, jednomístná, je to dělaný přes Německo, Na STK ji vždycky trochu nastrojím, (blinkry, zrcátko atd) stopspínač jsem dal pod pravej podsedlovej plast z Jawy smile , funguje to skvěle, kryt na řetěz nikdy neřešili a procházím STK bez problémů. Ps motor mám tichej-jenom ševelí lol , jede pořád výborně ale zatím neprodávám=spokojenost  ano 

Editoval JirkaXX (01.11.2012 17:15:45)

 offline 

 

#11 01.11.2012 17:44:13

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


sorry za zajeb vlákna, ale tady pořád nemá spoustu lidí jasno v typech tak jen pro pořádek.
DR-Z 400 nejlehčí verze pouze s kickem (té váze prodejce by se dalo i věřit), myslím že to má ostrej karbec jako Ečko, alespoň podle fotek z USA
DRZ 400 E podvozek stejnej jako čistý 4 kilo, ale má i startér, tudíž je těžší, ostrej karbec
DRZ 400 S teda dualsport, těžší, tupej karbec, univerzální náčiní
DRZ 400 SM - motard, upsidedown vidla, standardně lepší podvozek než S kový typ, ale vidla v terénu trpí, standardně dodávaný řidítka oversize Renthal fatbar, tupej karbec
Světu mír! a22  a31 

 offline 

 

#12 01.11.2012 18:16:06

JirkaXX
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 135
Založená vlákna
Místo: Olomoucko
Motorka: Suzuki DR-Z 400
Věk: 51
1 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


DR-Z 400 nejlehčí verze pouze s kickem (té váze prodejce by se dalo i věřit), myslím že to má ostrej karbec jako Ečko, alespoň podle fotek z USA


Nemusí to být fotky z USA  , stačí fotky z mé garáže  lol , je tam ostrej  Keihin FCR 39 a2  a všechny ostatní Éčkový věci, a je o 6 kilo lehčí než Éčko (- startér, baterka a příslušná elektroinstalace)
Slunce v duši big_smile 

 offline 

 

#13 02.11.2012 08:06:00

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


tak ako povedal JirkaXX a ma 119 kg mam presne tu istu aj na papieroch nemal som ani blinkri ani spetne zrcatko a STK v pohode u nas na slovensku ...

 offline 

 

#14 23.11.2012 12:36:16

Tomast33
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 235
Založená vlákna
Místo: Neznašov
Motorka: HUsqvarna 701 enduro
Věk: 43
0 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


Tak asi bude moje.


"Znám zkratku, je to sice dál, ale zato horší cestou"

 offline 

 

#15 23.11.2012 19:16:56

Marýlek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 262
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 200 EXC
Věk: 20 a vic
2 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


V inzerátu je psáno, že je hlučnější motor, ale proč je hlučnější už ne. Nechci tady šířit zvěsti, ale nepříjde mě to jako férový jednání, ze strany prodejce viz odkaz: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=128505&fid=5  . Podle mýho by bylo dobrý napsat, v jakým stavu je motor teď nebo se o tomto problému alespoň zmínit v inzerátu. Příde mě to jako "sviňárna" , když to někdo dá sem mezi bahňáky, aby se někdo vypekl stejně jako on. Nechci na prodejce házet špatné světlo, ale mě osobně by to bylo celkem blbý to sem dat a nechtěl bych byt v kůži toho kdo to koupí. Vím že to sem asi nepatří, když nemám o motorku zájem, ale přišlo mě vhodný se o tom zmínit. Omlouvám se komukoliv, komu by to mohlo vadit.  smile 

 offline 

 

#16 26.11.2012 18:21:04

cossac
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 14
Založená vlákna
Motorka: DRZ 400 E
Věk: 29
0 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


Ataman:
doufam ze ted nestoucham do vosiho hnizda, ale ja mam drko ostre jednomistne ostry karbec atd.(v originale),ale mam JEN starter - bez kicku. mam teda DRZ 400, DRZ 400E nebo to ma uplne jiny oznaceni. ale myslim ze je to ecko a ma jen zaspuntovany vyvod hridele kicku  smile 

 offline 

 

#17 26.11.2012 19:26:11

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


DR-Z 400 a DRZ 400E jsou v podstatě identické motocykly, a to motoricky, podvozkově i karbecem - jednokomorový Keihin FCR39. Jediný rozdíl je v tom, že DR-Z má pouze kick, dekompresor na L řidítku a 113kg suchá a DRZ 400 E má startér a záslepku na kick a váhu 119 kg suchá. Podle foto je to Ečko jak víno, ale v podstatě je to úplně jedno ne? Ono i označení DRZ 400S se původně značilo DR-Z 400 S, protože následovalo po DR 350. JInak Skový motor je osazen karburátorem Mikuny BSR36, hmotnost 132 kg , kompr. poměr 11,3:1, DRZ A DRZ E mají 12,2:1.
Asi si na to DRZ poradenství otevřu živnost a nechutně zbohatnu. Už teď musím večer chodit do sklepa přehazovat vidlama prachy, protože to tam pomalu plesniví usch  a24 A už to tady nebudu zasírat. klidně napiš SZ.

Editoval Ataman (26.11.2012 19:30:57)

 offline 

 

#18 26.11.2012 20:31:46

JirkaXX
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 135
Založená vlákna
Místo: Olomoucko
Motorka: Suzuki DR-Z 400
Věk: 51
1 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


Ataman napsal(a):

ale v podstatě je to úplně jedno ne? Ono i označení DRZ 400S se původně značilo DR-Z 400 S, protože následovalo po DR 350.

??? taky to tady nechci  zasírat, ale u mě by sis poradenstvím moc nevydělal a30  big_smile , tohle je hodně zmatečná věta k  popisu označení jednotlivých modelů. Takže znovu a lépe: DR-Z 400 bez dalšího označení=ostrá verze pouze s kickem,  označení DR-Z 400 E=ostrá verze s Elektrostartérem bez kicku a DR-Z 400 S tupá verze Soft pro civilní použití  usch 
Nevím kterou foto s "Éčkem jako víno" konkrétně myslíš, ale na té první fotce v tomto tématu není DR-Z 400 E ale pouze DR-Z 400 tj ostrá verze s kickem bez elektostartéru jak ostatně správně uvádí inzerent.

Editoval JirkaXX (26.11.2012 20:47:31)

 offline 

 

#19 26.11.2012 20:52:54

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


cos napsal ty, jsem ve svém příspěvku uvedl i já, včetně označení typu karbecu, máš to v prvních dvou větách kompet, takže nevím co řešíme. Je to identická mašina s rozdílem ve startování.  a21 Tím mezistupněm jsem chtěl sdělit, že jde v podstatě o ho.... v nějakém způsobu označení, podstatný je to, že to jede, a že nás to baví a k tomu ještě nějaká geneze, kdy se DRZ 400S jmenovalo DR-Z 400 S. Plácáme hovínka a je nám dobře na světě? Poradenství a peníze ve sklepě byly nadsázka, tak se uvolni,  lupni tam  beer  nebo dvě. Vše podstatné bylo řečeno, zbytek řeším po SZ.Hawk cool  ano 

 offline 

 

#20 26.11.2012 21:25:59

JirkaXX
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 135
Založená vlákna
Místo: Olomoucko
Motorka: Suzuki DR-Z 400
Věk: 51
1 0

Re: 10 KW! SUZUKI DR Z 400


Opravil jsem pouze tvé zavádějící chybné označování jednotlivých typů neboť žádná taková uváděná "geneze" neexistovala a na fotce není verze E. Jinak, asi jsi přehlídl smajlíky, jsem naprosto uvolněnej a beer beer  už taky nějaký proběhly.  big_smile 
Takže: Slunce v duši  big_smile 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů