Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (114)
Srazy (69)
Výlety (110)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki DRZ 400 E, S, SM

#121 04.03.2015 11:48:29

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 962
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: ČZ 250/475 (62'), DRZ 400S (07')
Věk: 30
12 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


C19 a C 18 léto respektive sucho
C 15 a M204 Bridgestone - jaro, podzim resp. sračky
ta M204 je drahá, klidně místo ní C12


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#122 04.03.2015 16:15:23

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


za mě předek C 19 (ta tam fakt seděla suprově celoročně a měla velmi dobrý nájezd), v zadu C 18 takový univerzál. Žádný zázrak, ale jela i ve srajdách a při váze stoje měla dost dobré vedení při traverzování svahu. Některé pneu byly v tomto směru absolutně nemožný, i když je piloti jiných moto (lehčích) vychvalovali. Např. EF 07. s těma kilama stroje se na tom nedalo jezdit. Navíc měla už od nové dost nízké špunty. Zkoušel jsem na tom vzadu i 2 maxxisky, rozměr už nevím, taky to nebylo ono. Jediný, co jsem už nestihl byla právě ta C12. Ale každý má jiný jízdní styl a vyhovuje mu něco jiného. Teď na Gasovi mám sixdaysyod Metzeleru, předek supr, zadek ustřeluje do stran a guma je hodně úzká i ve 140, Na DRZ by to nebylo, proti C 18 120_90-18 je to galuska usch 

 offline 

 

#123 05.03.2015 07:11:51

loshavlos
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Místo: Česká Lípa
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ahoj,rád bych se zeptal jak správně napnout řetěz na DR-Z400S Mám od soboty novou řetězovou sadu a nerad bych ji přepínal a nebo měl zbytečně moc povolenou.Na youtube jsem také žádný videonávod nenašel.Pro mnohé zvás je to banalita.Něco jsem se doslechl o nějakém kurtování.Abych dostal kyvku do vodorovné polohy.Tak nevím.Máte na to nějaký gryf?

 offline 

 

#124 05.03.2015 10:00:17

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


loshavlos: já to dělám tak, aby (když stojí motorka na zemi) byl rozdíl u řetězu pod kyvkou mezi prověšením a max.nadzvednutím +/- 25mm. Něco jako třeba u Bandita

 offline 

 

#125 05.03.2015 19:36:05

Incom3r
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Jihomoravsky BV
Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
Věk: 31
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


loshavlos:  z navodu k DRZ S, doufam ze tam pujde neco precist.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/4743_retez.jpg

 offline 

 

#126 05.03.2015 20:13:49

Alexanderovic
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 590
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; DR Z 400 S
Věk: '92
Tel: 6O5518894
0 1

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


normalne postav na bocni stojan, nesedej na to, a napni a aby byl pruves 4-5cm

 offline 

 

#127 05.03.2015 20:30:26

loshavlos
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Místo: Česká Lípa
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Incom3r:
díky přečetl jsem to.Moc mi to pomohlo.

 offline 

 

#128 05.03.2015 20:32:56

loshavlos
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Místo: Česká Lípa
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Alexanderovic:
to zní opravdu jednoduše
zajímalo by mě v jakém místě je řetěz nejvíce naplý?

 offline 

 

#129 05.03.2015 20:44:05

Alexanderovic
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 590
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; DR Z 400 S
Věk: '92
Tel: 6O5518894
0 1

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


to vyzkousej, ne? nicmene ty 4cm asi budou odmereny tak aby v jakykoliv poloze nebyl naplej uplne

 offline 

 

#130 05.03.2015 20:50:31

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 962
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: ČZ 250/475 (62'), DRZ 400S (07')
Věk: 30
12 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


loshavlos: Nejvíce napnutý řetěz je, když je osa pastorku, osa čepu kyvné vidlice a osa rozety v jedné rovině.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#131 30.03.2015 07:34:35

SojkinXR6R
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 590
Založená vlákna
Motorka: KTMexc a HondaXR
Věk: 31
Tel: s poškrábanym displejem
5 2

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ahoj všem,

kamarád prodává, komplet udělanou + s náhradními díly.

http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuk … 400-s.html


Kdo maže - ten jede,
Bláto louže kamení, to je naše znamení
Made in Japan

 offline 

 

#132 31.03.2015 20:48:36

Incom3r
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Jihomoravsky BV
Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
Věk: 31
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ahoj, po koupi mx bot zjišťuji, že nemůžu dobře ředit nevleze se mi bota pořádne pod řadičku, tak se chci zeptat jestli jste to nékdy řesili a jak delší řadička nebo jiná uprava? já našel jen tohle http://www.motosport.com/hammerhead-rub … hift-lever

 offline 

 

#133 31.03.2015 20:51:40

Alexanderovic
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 590
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; DR Z 400 S
Věk: '92
Tel: 6O5518894
0 1

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


A co tu stavajici radicku otocit o zoubek vys?

 offline 

 

#134 31.03.2015 21:37:48

Filip4
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 88
Založená vlákna
Motorka: exc-r 400
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Po koupi motorky mi taky nešlo pořádně řadit hlavně z toho důvodu že jsem se snažil řadit nártem a ne špičkou + jsem dával vinu širším stupačkám  a1 . Je to jenom o zvyku, případně můžeš zkusit zvednout řadičku.

 offline 

 

#135 31.03.2015 22:00:16

Incom3r
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Jihomoravsky BV
Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
Věk: 31
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


zvysit jsem zkousel jenze radicku mam nekde tesne pod nartem a to neni dobre takze zvysovani nepomuze.  na tom videu je to hezky videt https://www.youtube.com/watch?t=95&v=s4K_Iib74eU

Editoval Incom3r (31.03.2015 22:07:46)

 offline 

 

#136 31.03.2015 23:31:43

Fanooš
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 64
Založená vlákna
Místo: OL,PV
Motorka: DRZ 400 S
Věk: 46
1 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Mám  boty vel. 47( Gaerne GX1) a s originál řadičkou bez problémů, pošteluj na tisícihranu.  Chvilku to trvá než si zvykneš na tvrdou špičku bez citu. A hlavně neměj  zaraženy stupačky o podpatek , stůj tak ať máš řadičku nad špičkou.

 offline 

 

#137 01.04.2015 19:52:42

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 962
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: ČZ 250/475 (62'), DRZ 400S (07')
Věk: 30
12 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Já mám řadičku origo (když už tady porovnáváme s botama, tak též Gaerne GX1, vel. 43, smile ) , stupačky mám široký http://shop.razzo.cz/technika/stupacky/ … 02-drz400/
taky jsem s tím ze začátku bojoval (ikdyž byly stupačky origo). Když jsem dal řadičku výš, špatně se mě kopaly kvalty dolů. V nějakým chytrým videu / článku je viděl, že je základní nastavení je v rovině se stupačkou (plochou), tak to tak mám zvykl jsem si a řadím.
Nechci hanit, ale nemyslím si, že to řadička od Hammerhead za 2 tácy vyřeší.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#138 01.04.2015 20:13:52

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Souhlasím s Honzou, řadička by měla být tak nějak v rovině s horní plochou stupačky, široké stupačky na to nemají vůbec vliv. Vliv na to může mít maximálně výška hrotů na stupačce vůči řadičce. Konkrétně ty DRC jsou celkově malinko nižší než origo, ale jen ve smyslu světlé výšky. Hroty mají ve stejné výšce. Mají masivní jen ty spodky, díky kterým se tolik nekroutí, ale můžeš jima víc chytat za terén.Chce to cvik, řadit špičkou a jezdit ve stoje. Pokud chceš, aby se ti řadilo krásně v sedě nahoru nártem, tak to půjde, dolu to ale budeš kopat jak.... a ve stupačkách ti to ani nepůjde, nemůže. Na stupačkách přenášíš váhu při řízení a pokud na tom nebudeš stát, ale plácat nohou někde v luftu, abys to zkopl, tak si nabiješ leda kokos. Zkusil bych to přesadit max o 1 zub na tisícihranu nahoru, dolu a uvidíš, jestli to bude lepší. Sám musíš vědět, jestli jezdíš spíš po silnici a v sedě, klidně ji zvedni, bude to komfortní, ale v terénu to bude děs. Nech to na rovno, rozcvič levou nohu a půjde to, uvidíš smile 

Editoval Ataman (01.04.2015 20:15:36)

 offline 

 

#139 02.04.2015 00:17:23

Incom3r
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Jihomoravsky BV
Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
Věk: 31
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ataman:

taky jsem skoukl nejaky videa a necham to v rovine se stupackama tak jak je i zadni brzda, ale je to s mx botama dost nezvykle kdyz se tam soukam mezi radicku a stupacku a navic me kolega uporoznoval ze porad brzdim tak budu muset poladit mozna trosku i zadni brzdu jelikoz pri oprene noze o stupacku v sede mam polozenou botu na brzde a nepatrne ji mackam ale nebrzdim jen se rozina zadni brzdove svetlo, a samozrejme nechci utracet za drahou radicku, ta cena se mi zda az moc vysoka kdyby byla za 500 tak vyzkousim.. ale radsi se zkusim prizpusobit

 offline 

 

#140 05.04.2015 22:52:01

Incom3r
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Jihomoravsky BV
Motorka: Jawa 21, ČZ 175, Babetta 210, GSR600, DR-Z 400 S, DR-Z 400 SM, BETA 300 xtrainer
Věk: 31
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Tak a na svete jsou prvni zada, kupodivu jsem to prezil jen s narazenym zapestim, a DRZko to taky celkem prezilo az na ohle zavazicko , radicku a kryt magneta.. no a to je i rovnou otazka kde se da sehnat za slusnou cenu novy kryt magneta ? je totiz prodreny od sajtry ale neni durch.. dik.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů