Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (115)
Srazy (69)
Výlety (110)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki DRZ 400 E, S, SM

#1 07.07.2013 23:20:12

martak3
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 328
Založená vlákna
Místo: Písek
Motorka: ČZ 125/516, Suzuki RM 250, PitsterPro X4R, Honda XR 400
Věk: 23
0 0

Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Lidi jake z techto verzi drz je nejlepsi? Samozdrejme se mi jedna o enduro ne silnice s SM. Ale tak videl jsem uz par Sm typu s enduro kolama. To co vim nebo si aspon myslim je par veci ktera ma kazdy z techto typu jine veci.

1) E - pry nejsilnejsi verze jen s nakopavackou
2) S - stred vykonu mezi E a SM, je pro 2 osoby, ma starter bez nakopavacky
3) SM - nejslabsi verze, tlumice USD, je pro 2 osoby, ma starterbez nakopavacky

Existuje nejaka verze co je nejsilnejsi, ma starter a nakopavacku, a je popripade i pro 2 osoby.
Nebo jaka verze je idealni? A co roky? Samozdrejme cim novejsi tim bude asi lepsi ale proto se ptam.
Jeste otazka - XR nebo DRZ (motorove a podvozkem)

Libilo by se mi neco podobneho co je na fotce - Usd (ale nemusi byt na 100%), stupacky zadni, ale nema nakopavacku. Diky predem za rady a zkusenosti.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2999_20070816-1187259640748-2005-suzuki-drz400.jpeg

 offline 

 

#2 07.07.2013 23:41:28

ladik164
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 598
Založená vlákna
Místo: Tišnovsko
Motorka: KTM 530 EXC-R
Věk: 27
Tel: Galaxy S4
8 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


martak3:

Nemůžeš srovnávat XR a DRZ. to je jak srovnávat Fabii a Superba  a11  už jen to že srovnáváš vodníka se vzducháčem  a11 

a chceš startér + nakopávačku - u XR startér nebyl, není a bohužel nikdy nebude  a11 

Co se u XR pérování týče tak předek se dá s nějakýma drobnýma úpravama nahradit z Hondy CR500. Suchman by ti řekl víc, nedávno to dělal  ano 

U zadku nevím, nikdy jsem o tom nepřemýšlel protože i seriový podvozek co mám mně svýma schopnostma daleko převyšuje a převyšovat bude

Taky záleží co s tou motorkou chceš jezdit  gp 

Jinak je ale DRZ a12  úplně někde jinde než XR  ee2 

Editoval ladik164 (07.07.2013 23:50:33)


Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....

 offline 

 

#3 08.07.2013 01:07:39

haus1
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 253
Založená vlákna
Místo: kousek od MB
Motorka: 690EnduroR ; EXC 450 Six Days ; XRV 750 RD07 ; CRF 1000A
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


ladik164:
Jaké XR máš na mysli, 400R ??
Čím je podle tebe DRZ oproti XR400R "úplně" někde jinde??

 offline 

 

#4 08.07.2013 01:18:47

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1265
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 36
Tel: 774154754
4 3

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


neni xr jako xr, xr-ko jsou i vodnici a dokonce i se strterem ale za ranec,treba měl na mysli xr650r tam uz to bude srovnaní nul cu nul ale to jsou jen me doměnky na drz-jsem nikdy nedřepěl.


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#5 08.07.2013 08:44:51

ladik164
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 598
Založená vlákna
Místo: Tišnovsko
Motorka: KTM 530 EXC-R
Věk: 27
Tel: Galaxy S4
8 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Měl jsem na mysli 400 a 600. Jinde je hlavně pérováním, Pokud ho nevyměníš třeba za ten z CR, tak se ani nedá pořádně nastavit. Dál absence startéru, někdo je línej cvičit nohu a má jen puchýř na prstě. Mně osobně to vyhovuje. oproti jiným XR mi to startuje hned i po položení. XRka jsou kladiva, jedou nejlíp od spodu ve svý kategorii endur. Nevím jak je na tom Ečkový DRZ ale Esko a SMko se v terénu musí víc točit. Jinak se jim moc nechce. Mám na mysli nějakej ten potok, rokli nebo výjezd. Pokud si zakladatel pod pojmem enduro představuje to že bude jezdit po cestách a polích tam mu stačí jakákoliv verze.

Jak jsem se bavil na včerejší vyjížďce s Atamanem tak to chce DRZ trochu odeklovat. Špatnej pád - jeden chladič 9 tis. Nešťastně umístěná vodní pumpa 2,5 tis. Uražený blinkry ani nepočítám... Co chvílu mu vrčel ventilátor tak se i docela hřála

To Prochal11: Já jsem na XR650 nikdy nejel tak nemůžu srovnat. Ale máš pravdu že je to vodník se startérem. Jak je na tom podvozek nevím. Kdysi s náma jeden pán jezdil na 650, výkonu má přebytek, ale už je trochu těžší a při pádu se s ní docela natahal. Pojezdil s ní několikrát Rumunsko, ale stejně pak později vyměnil za KTM

Pokud je zakladatel střelec a chce se mořit v blátě tak ať si za stejný peníze za co by koupil DRZ nebo XR koupí raděj KTM. Bude mít výkon, startér, nakopávačku a super pérování, ale jelikož píše o dvou osobách tak pochybuju o nějeké rokli. Na čundr je DRZ dobrý. zvládne střední terén + silnicu. Né nadarmo se DRZtkám říká Dual Sporty. ano 

Editoval ladik164 (08.07.2013 08:48:23)


Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....

 offline 

 

#6 08.07.2013 09:28:11

kendy
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 447
Založená vlákna
Místo: prostějov
Motorka: Varadero,čz 513
Web
1 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Enduro je celej muj život

 offline 

 

#7 08.07.2013 09:39:18

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2366
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, PlynPlyn Ec300 "09
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
16 6

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


No vzhledem k tomu že má XR 400 napsany v profilu jako svou motorku tak asi chce srovnávat 400.

martak3:
verze E by měla být nejostřejší a nejlehčí ze všech DRZ dej si pozor na papíry bývá s nima problém ale pokud už je normál zaregistrovaná v čr tak už OK
verze S je těžká a slabší, taková civilnější prostě holka pro všechno  big_smile 
verze SM Někdo tu psal že má kradší kyvnu než enduro, je to prý lepší.
Takže když to seřadím od nejlepšího co bych vybíral já  a20 E, SM, S  ano 
Ale nevím pokud už máš XR 400 tak to moc velkej skoko nebude  big_smile I když by se o tom dala vést zase debata  lol 

Edit. Ještě pozor na napínák rozvodu tuším do cca rv. 02 na ně trpěly....

Editoval peTTR (08.07.2013 09:41:25)


Yamaha XT600= svoboda pohybu
PynPlyn 300R návrat do minulosti  lol 

 offline 

 

#8 08.07.2013 09:59:55

ladik164
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 598
Založená vlákna
Místo: Tišnovsko
Motorka: KTM 530 EXC-R
Věk: 27
Tel: Galaxy S4
8 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Sally06 napsal(a):

ladik164: Na Sku jezdím s chladičema ani vodní pumpou jsem neměl nikdy problém

Řekl jsem tak jak jsem slyšel. Z mý hlavy to není  ano 

Editoval ladik164 (08.07.2013 10:00:14)


Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....

 offline 

 

#9 08.07.2013 10:49:34

ladik164
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 598
Založená vlákna
Místo: Tišnovsko
Motorka: KTM 530 EXC-R
Věk: 27
Tel: Galaxy S4
8 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Sally06:

U XR měním po 1000km ano 


Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....

 offline 

 

#10 08.07.2013 11:23:22

martak3
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 328
Založená vlákna
Místo: Písek
Motorka: ČZ 125/516, Suzuki RM 250, PitsterPro X4R, Honda XR 400
Věk: 23
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Jezdit enduro - spise nejake rokle, poradne lesy atd.. obcas nejaky i to pole atd.. ale jde mi jen o to ze pro dve osoby myslim to ze bych rad nekam vyjel i s moji pritelkyni k vode treba apod. Jen kvuli tomu aby mohla jet se mnou.. jinak by to asi vypadalo na nejake to Ecko jak na to tak koukam.. da se prikoupit i nakopavacka k tomu?

 offline 

 

#11 08.07.2013 15:52:47

duso
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 567
Založená vlákna
Motorka: XR600 97
Věk: 26
2 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


neviem no mne drz nikdy nebola velmy sympatická, čítal som tu aj o nejakých vadách (stator...) má kratšie intervaly ako XR...ak to chceš 50:50 cesty:off tak by som šiel radšej do XR 650 R - vodník, vymakanejšia mašina ako drz . Napriklad
https://www.youtube.com/watch?v=hy-qrfud0uY

 offline 

 

#12 08.07.2013 17:37:41

S4ne
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 388
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 25
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


No mam teraz novo kupenu XR 650 R a je to kladivo, keby sa dalo tak z toho vykonu mozes aj kamaratom pozicat big_smile

 offline 

 

#13 08.07.2013 18:18:44

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


peTTR napsal(a):

No vzhledem k tomu že má XR 400 napsany v profilu jako svou motorku tak asi chce srovnávat 400.

martak3:
verze E by měla být nejostřejší a nejlehčí ze všech DRZ dej si pozor na papíry bývá s nima problém ale pokud už je normál zaregistrovaná v čr tak už OK
verze S je těžká a slabší, taková civilnější prostě holka pro všechno  big_smile 
verze SM Někdo tu psal že má kradší kyvnu než enduro, je to prý lepší.
Takže když to seřadím od nejlepšího co bych vybíral já  a20 E, SM, S  ano 
Ale nevím pokud už máš XR 400 tak to moc velkej skoko nebude  big_smile I když by se o tom dala vést zase debata  lol 

Edit. Ještě pozor na napínák rozvodu tuším do cca rv. 02 na ně trpěly....

1. Martak3 prosím hoď si DRZ tady do vyhledávače v rámci fora a dočteš se vše podstatné
2.peTTR - tvoje info jsou zavádějící, tak to jen opravím na správnou míru. Vše o typech DRZ jsem tady jen já uváděl snad 5x, stačí pohledat založená vlákna, kluci nebuďte líní a nebudem pořád mlet to samé.  neutral 
Jinak v boxu zde na liště jsem uložil alespoň základní technická data oskenovaná z manuálu, protože tady jsou někteří schopní se o tom ještě hádat , i když je to černé na bílém
tak teda bez techn. specifikací po sto šesté:
- DRZ - někdy chybně značená jako DRZ-K nejvýkonější a nejlehčí verze (only kick, bez startéru, plastová nádrž) proto ta hmotnost, ostrej karburátor)
- DRZ E - ostrej karbec, stejný výkon, pouze startér, vyšší váha o startér, plastová nádrž
- DRZ S - tupej karbec, vyšší hmotnost, pouze el. startér, plechová nádrž
- DRZ SM- předek USD vidla - více stavitelná a tužší, továrně řidítka renthal fatbar, delší zadní kyvka, což má být dle Kaštana lepší na offroad - měl to překopané na dakarský speciál

motory jsou identické jen jinak nastavené, resp. jiný výkon v důsledku jiného karbecu,vše ostaní je stejné pokud se nebavím o spínačkách, blinkrech, velikosti světla, druhých stupačkách, S a SM mají palubku, Z a E jen měřič motohodin, na E i S jde osadit kick (cena cca 5klacků) na typu S nelze instalovat dodávaný dekompresor, ale dle zahraničních uživatelů naprosto bezproblémová funkce bez dekompresoru.
ceny spotřebáků-běžný japonec, díly k sehnání v pohodě
na off musíš změnit převody a pak není problém s výjezdy. jediný nedostatek, je při extremním ježdění hmotnost stroje, chce to delší rozjezd a zvedat to dá celkem zabrat, jelikož je motorka hodně vysoká. Nebo alespň ta moje, ale mám vysoký řidítka, což každému vyhovuje něco jiného. Rozhodně bych si ji koupil znova, nelobuju, nepřemlouvám. Pokud máš love, což asi nemáš když vybíráš z těchto typů, můžeš zkusit i tu ostrou. Výhoda v hmotnosti a lepší manévrovatelnosti stroje v těžších pasážích.

 offline 

 

#14 08.07.2013 18:39:50

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


co se větráku týká, tan ten právě spína proto,aby byla zachována životnost motoru, která je u tohohle motoru opravdu velmi dobrá, Moje DRZ má cca 33 tisíc kilometrů, mnou cca 14. Motor byl preventivně rozdělán při výměně rozvodu a napínáků, vše bylo naprosto v poho zase seskládáno. prakticky nulové opotřebení a dělal to člověk, který se v Suzuce leta živil, nyní závodí. Proti tomu vzducháčo olejáš trpí mnohem více, takže lepší více větrat a leta jezdit, než dvakrát zahrčet a po projetí potoka zůstt stát s prasklýma kartrama usch 

mě Sko vyhovuje, to doporučuju já, podvozek mají kromě SM stejný, dá se na tom jezdit do práce i dva dny off v terénu. Odeklování doporučuju, pokud chceš komfort i ostrý karbec, Eško je ideální, ale ty bývají dojebaný jak prase a sehnat kousek s papírama nadlidský úkol. Hondu ti musí napsat někdo jiný, nemám zkušenost. Křídlo ve znaku mám jen na autě ee1 

 offline 

 

#15 08.07.2013 19:47:24

ladik164
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 598
Založená vlákna
Místo: Tišnovsko
Motorka: KTM 530 EXC-R
Věk: 27
Tel: Galaxy S4
8 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


S roztopenou Hodnou nemám problém projet potokem. Nikdy mně nic neprasklo a ani nepodfouklo těsnění a to jezdím brodama často  gp 

Editoval ladik164 (08.07.2013 19:47:39)


Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....

 offline 

 

#16 08.07.2013 20:03:10

duso
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 567
Založená vlákna
Motorka: XR600 97
Věk: 26
2 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Ataman napsal(a):

co se větráku týká, tan ten právě spína proto,aby byla zachována životnost motoru, která je u tohohle motoru opravdu velmi dobrá, Moje DRZ má cca 33 tisíc kilometrů, mnou cca 14. Motor byl preventivně rozdělán při výměně rozvodu a napínáků, vše bylo naprosto v poho zase seskládáno. prakticky nulové opotřebení a dělal to člověk, který se v Suzuce leta živil, nyní závodí. Proti tomu vzducháčo olejáš trpí mnohem více, takže lepší více větrat a leta jezdit, než dvakrát zahrčet a po projetí potoka zůstt stát s prasklýma kartrama usch 

mě Sko vyhovuje, to doporučuju já, podvozek mají kromě SM stejný, dá se na tom jezdit do práce i dva dny off v terénu. Odeklování doporučuju, pokud chceš komfort i ostrý karbec, Eško je ideální, ale ty bývají dojebaný jak prase a sehnat kousek s papírama nadlidský úkol. Hondu ti musí napsat někdo jiný, nemám zkušenost. Křídlo ve znaku mám jen na autě ee1 

keby to bolo s hondou tak ako píšeš tak by XR nevyrábali 30 rokov ? Ešte teraz sa vyrába môžes si kúpiť novú rebrovanú 650L , jediné negativum vzducháča je krátky interval výmeny oleja inak to má viac pozitív ako negatív  smile moj názor a ďalšia vec je že XR je hádam napopulárnejšie enduro celosvetovo, všestranný trvácny lahký výkonný stroj s jednoduchou údržbou . drz je síce o niečo výkonnejšia ale nie moc za to XR je lahšia, jednoduchšia údržba, viac vydrží, XR 600 váha od 129-135 kg drz 142-155 kg tie novšie sú dokonca ťažšie . Každopádne ja by som to zhrnul takto, ak chce chalan viac terén tak XR vzducháč 400 ak chce viac cestu tak drz, alebo najlepšie XR 650 R .

 offline 

 

#17 08.07.2013 21:25:14

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 330
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Využiji tohoto tématu, dofám že to nevadí smile. Chtěl bych si koupit druhou motorku, motárdíka na jízdu po asfaltu. Mám cca 190cm a zajímalo by mě, zda by mi SMko nebylo malé, takhle po internetu je to jen teorie, vím ,že lepší by bylo si na ní někde zkusit sednou, ale v okolí jí nikdo nemá.. Třeba se tu najde někdo kdo to třeba také řešil, nebo jí má a taky je vyšší postavy smile.

Editoval Saimon (08.07.2013 21:52:17)

 offline 

 

#18 09.07.2013 10:58:48

martak3
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 328
Založená vlákna
Místo: Písek
Motorka: ČZ 125/516, Suzuki RM 250, PitsterPro X4R, Honda XR 400
Věk: 23
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Jestli jsem to dobre pochopil takze motorove vsechny typy ( E, S, SM ) maji stejny motor a jediny co dodava Ecku vice koni je co? Karburator jiny? Nebo ma i v motoru jine komponenty? To by vlastne vse co tady resim by se vyresilo..napadlo me koupit SM hodit tam jiny karbec to co ma Ecko a mam moto pro dve osoby, starter, 33kw jakoverze E. Me by se hodne libalibaa ta sila co ma ecko ale tu sehnat s TP to je neco! A jeste otazka jak maji tyhle 3verze rresenou prevodovku? Maji stejne nebo kazda ma jinou? Rychlosti a pak kratke ci dlouhe razeni atd? Diky za veskere informace.

 offline 

 

#19 09.07.2013 14:26:27

martak3
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 328
Založená vlákna
Místo: Písek
Motorka: ČZ 125/516, Suzuki RM 250, PitsterPro X4R, Honda XR 400
Věk: 23
0 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


To jsem presne chtel slyset :-D jinak kdyz bych to tak udelal, za kolik cca sezenu ten karbec spesl? Da se sehnat? Jinak je lepsi koupit primo z Ecka nebo nejakej uz opravdu spesl? Takze jinak motory jsou delane na stejny princip u vsech verzi jo? Aby napr. Kdyz bych tam dal ten lepsi karbec do tobo SM tak aby ten motor nesel do haje. Aby nedostaval nejak vic na kule nez kdyz tam je ten origo.. Otazka proc tedy nedavaji tyhle karbce i do Ska a SMka? Aby mely vice koni?  A co ty prevody? Maji stejne? Slysel jsem ze Sko ma spise na rychlost..

 offline 

 

#20 09.07.2013 14:39:05

volodaj
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 898
Založená vlákna
Místo: Martin
Motorka: žiadna, ex YMH WR 250f, ex HSB FE 400
Věk: 32
5 1

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Študuj, máš tam aj kopu ďalších informácií:
http://www.paochow.com/DRZguide/DRZper.php

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů