Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (120)
Srazy (70)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Roadbook

#41 02.03.2013 22:14:14

tyfoza
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Uherský Brod
Motorka: DL 650 K9
Věk: 35
Tel: 608 376 241
Web
0 0

Re: Roadbook


Tak už 100% vím, že do dubna bude jenom jeden kus. Neseženu displej.
Nakonec bude větší 55×28mm.

pod ním čtyři tlačítka, membránová klávesnice

celkem 3 ukazatele km, ten třetí prostě komplet co to najelo, nulovatelný v menu

displej zobrazuje dva ukazatele km
1. tlačítko mód přepíná, co se zobrazí vedle ukazatelů km
    - průměrná rychlost
    - čas strávený na trase
    - teplota (bude to v hliníkovém boxu, bude to pěkně měřit)
    - vnitřní počitadlo km
2. nulování
3. plus
4. mínus

kombinace 3+4 nastavení menu - počet pulsů na otáčku kola, průměr kola, vynulování vnitřního počitadla km

Dám dokupy přesné zadání, otestuju, pak hodím výsledky.


Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.

 offline 

 

#42 04.03.2013 23:36:33

tyfoza
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Uherský Brod
Motorka: DL 650 K9
Věk: 35
Tel: 608 376 241
Web
0 0

Re: Roadbook


Postupujeme. Hliníková krabička zadána do výroby.
tripmaster 86×65×25mm zespodu M6 k uchycení

bude mít hned i dálkové ovládání na kabelu
tři tlačítka na membránové klávesnici, dva dráty k připojení
52×25×12mm zespodu M4 k uchycení

aktuální nástřel ceny komplet 2200korun, už se to svině zdražuje - máme větší displej a máme to dálkové ovládání


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2703_tripmaster3d.jpg

Editoval tyfoza (01.04.2013 01:13:08)


Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.

 offline 

 

#43 05.03.2013 06:17:04

josip01
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 196
Založená vlákna
Místo: Detva
Motorka: KTM 500 EXC-F SixDays ´17, ex KTM 690 R RallyRaid ´13, ex KTM LC4 640 enduro ´05, ex Aprilia Tuareg Rally 250 `87
Věk: 37
Tel: Nokia 3310
Web
0 0

Re: Roadbook


tak toto som zvedavy ako to dopadne. vyzera to zaujimavo ano 


som skromný a najlepší.............

 offline 

 

#44 05.03.2013 07:08:29

MíraXL
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 206
Založená vlákna
Místo: Hradec Králové
Motorka: XL600LM(2x),EXC520
Věk: 55
Tel:
0 0

Re: Roadbook


Celou zimu tripmaster bezvýsledně řeším a moc vám kluci fandím. Vypadá to teda fakt nadějně.


Raději začít později, nežli vůbec !

 offline 

 

#45 05.03.2013 13:47:39

tyfoza
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Uherský Brod
Motorka: DL 650 K9
Věk: 35
Tel: 608 376 241
Web
0 0

Re: Roadbook


josip01, MíraXL: díky za podporu. Zvládeme to.

Popis funkce, mikro návod - pokud máte nějaký nápad, nebo vidíte, že vymýšlím kraviny, řekněte, než to bude neprogramované.

máme tři tlačíka na dálkovém ovládání plus, nulování, mínus
máme čtyři tlačítka pod displejem - plus, nulování, mínus a MODE

máme tři počitadla kilometrů
- vzdálenost od posledního bodu - nulovatelná
- celková roadbooková vzdálenost - nulovatelná, nastavitelná po 0.1km
- celková ujetá vzálenost v rámci závodu - nulovatelná, nenastavitelná, pro doložení komplet ujetých km, pro výpočet průměrné rychlosti

stikem MODE se mění to, co zobrazuje displej

VÝCHOZÍ STAV, základní pro funkci tripmasteru
- korigovatelná vzdálenost fakt velkým první řádek  999.9
- vzdálenost od bodu k bodu - druhý řádek menším 999.9
- a vedle průměrná rychlost - vpravo velkým  999
- čas na trati - pod rychlostí malým  99:99  hodiny:minuty - max 23:59 a pak přeteče a znuluje a bude 00:00
         a třeba blikání té : mezi hodinama může indikovat pulsy od senzoru  nebo někde v rohu budou blikat 4 pixely

Tlačítko MODE přepíná možnosti zobrazení
když ho dlouho podržíš, tak nabídne START ZÁVODU.

Přepne do módu čekání na start a až stisknu klávesu nějakou krom (MODE), nulují se všechna počitadla km a čas.
Když by při START ZÁVODU dal znovu MODE, tak by se dostal do nastavení pulsů a obvodu kola
a dalším MODE by se to vrátilo do výchozího stavu - kdyby to někdo udělal omylem.

a nemusí se to už nijak přepínat, na řídítkách má pod sebou (totéž je na tripmasteru + tlačítko MODE)
- plus
- nulování   (na klik vynuluje vzdálenost od bodu k bodu) na delší podržení vynuluje celkovou roadbookovou nastavitelnou vzdálenost
- mínus

MODE přepíná tři režimy zobrazení
(1) - TRIPMASTER - VÝCHOZÍ NASTAVENÍ je jasné
(2) - PAUZA - STATISTIKA - celková ujetá vzdálenost, nekorigovatelná, nulovatelná STARTem závodu
      plus zobrazí MAX rychlost a vypíše průměrnou
(3) - BĚŽNÝ PROVOZ - zobrazuje vedle sebe dvě velká čísla - aktuální rychlost  - aktuální teplota  - to má smysl mít zaplé, když člověk nezávodí.

ten zobrazovací mód (2) s celkovou vzdáleností bude PAUZA
  v tomto módu se zobrazí celková ujetá vzdálenost, max rychlost, průměrná rychlost
  a hlavně zastaví se počítání hodin.
Když bude chtít pokračovat, přepne si to do jiného módu a počítání hodin bude pokračovat.
Je zbytečné řešit konec pauzy automaticky s tím, když začne jet, protože v stejně musí vidět
VÝCHOZÍ NASTAVENÍ, aby mohl pokračovat v jízdě.


!!!! Ale když chcípnu motorku, a znovu spustím tripmaster, zobrazí se přesně v tom zobrazovacím módu v kterém byl vypnut,
takže vlastně se nestane nic.

Je to akceptovatelné pro první verzi?


Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.

 offline 

 

#46 05.03.2013 15:08:59

MíraXL
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 206
Založená vlákna
Místo: Hradec Králové
Motorka: XL600LM(2x),EXC520
Věk: 55
Tel:
0 0

Re: Roadbook


ahoj, máte to kluci pěkně vymyšlené, jenom mám pár postřehů. Ale berte to s rezervou, nemám žádné zkušenosti s rally, ale rád bych časem měl.

Vidím vaši snahu tam toho narvat co nejvíc a mít to maximálně univerzílní aby to k něčemu bylo i mimo závody. Ale aby to nebylo kontraproduktivní.

Určení je hlavně pro závody a tomu bych to podřídil, ale máte pravdu, že naprogramovat se tam dá už v podstatě cokoliv, tak proč tedy ne.

takže:

Pauza - jo super, proč ne

Bežný provoz - taky OK

Výchozí stav - tady bych možná zvážil, jestli tam mít i hodnotu průměrné rychlosti a času na trati, protože jejich potřebnost při závodu je diskutabilní. Radši bych zvětšíl velikost číslic celkové a dílčí vzdálenosti a nechal to blikání nekde v růžku.

A ten průměr a čas třeba 4 stav MODE, nebo vůbec.

Ale řekl bych taky, že výše uvedené souvisí i s mým věkem a horšícím se zrakem.

Určitě by k tomu měl co napsat Janek, ten má zkušenosti se závodama.

Řekl bych, že dílko, které by obsahovalo jenom "výchozí stav" by bylo taky plně dostačující. V jednoduchosti je síla.

ahoj, ať se daří


Raději začít později, nežli vůbec !

 offline 

 

#47 05.03.2013 15:58:33

tyfoza
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Uherský Brod
Motorka: DL 650 K9
Věk: 35
Tel: 608 376 241
Web
0 0

Re: Roadbook


MíraXL: ok, zatím nemám reálný test, jak moc velké to bude napsané.
navrhnu tam změnit výchozí režim na pouze ooobrovské číslo přes celé 999.9

uvidíme, až budu nějaký reálný obrázek z toho displeje

pak by režimy byli 4, výchozí by bylo jenom to nastavitelné číslo, jak je na všech tripmastrech
a kdo chce, tak si to přepne

dík za tip


Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.

 offline 

 

#48 05.03.2013 16:10:23

tyfoza
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Uherský Brod
Motorka: DL 650 K9
Věk: 35
Tel: 608 376 241
Web
0 0

Re: Roadbook


oprava - přibyl jeden mód zobrazení, TRIPMASTER smile

Popis funkce, mikro návod - pokud máte nějaký nápad, nebo vidíte, že vymýšlím kraviny, řekněte, než to bude neprogramované.

máme tři tlačíka na dálkovém ovládání plus, nulování, mínus
máme čtyři tlačítka pod displejem - plus, nulování, mínus a MODE

máme tři počitadla kilometrů
- vzdálenost od posledního bodu - nulovatelná
- celková roadbooková vzdálenost - nulovatelná, nastavitelná po 0.1km
- celková ujetá vzálenost v rámci závodu - nulovatelná, nenastavitelná, pro doložení komplet ujetých km, pro výpočet průměrné rychlosti

stikem MODE se mění to, co zobrazuje displej

MÓD TRIPMASTER je základní funkce
přes celý displej je zobrazena obřím písmem  999.9
celková roadbooková vdálenost - nulovatelná delším stiskem NULL a nastavitelná po 0.1km tlačítky plus a mínus

Tlačítko MODE přepíná možnosti zobrazení
když ho dlouho podržíš, tak nabídne START ZÁVODU.

Přepne do módu čekání na start a až stisknu klávesu nějakou krom (MODE), nulují se všechna počitadla km a čas.
Když by při START ZÁVODU dal znovu MODE, tak by se dostal do nastavení pulsů a obvodu kola
a dalším MODE by se to vrátilo do výchozího stavu - kdyby to někdo udělal omylem.

a nemusí se to už nijak přepínat, na řídítkách má pod sebou (totéž je na tripmasteru + tlačítko MODE)
- plus
- nulování   (na klik vynuluje vzdálenost od bodu k bodu) na delší podržení vynuluje celkovou roadbookovou nastavitelnou vzdálenost
- mínus

MODE přepíná ČTYŘI režimy zobrazení
(1) - TRIPMASTER - to je ten základní - nastavitelný stav km
(2) - ROZŠÍŘENÝ TRIPMASTER, tak jak jsem si to potřeboval od začátku, je zobrazeno
          - korigovatelná vzdálenost fakt velkým první řádek  999.9
          - vzdálenost od bodu k bodu - druhý řádek menším 999.9
          - a vedle průměrná rychlost - vpravo velkým  999
          - čas na trati - pod rychlostí malým  99:99  hodiny:minuty - max 23:59 a pak přeteče a znuluje a bude 00:00
(3) - PAUZA - STATISTIKA - celková ujetá vzdálenost, nekorigovatelná, nulovatelná STARTem závodu
      plus zobrazí MAX rychlost a vypíše průměrnou
(4) - BĚŽNÝ PROVOZ - zobrazuje vedle sebe dvě velká čísla - aktuální rychlost  - aktuální teplota  - to má smysl mít zaplé, když člověk nezávodí.

ten zobrazovací mód (3) s celkovou vzdáleností bude PAUZA
  v tomto módu se zobrazí celková ujetá vzdálenost, max rychlost, průměrná rychlost
  a hlavně zastaví se počítání hodin.
Když bude chtít pokračovat, přepne si to do jiného módu a počítání hodin bude pokračovat.
Je zbytečné řešit konec pauzy automaticky s tím, když začne jet, protože v stejně musí vidět
jiný nastavení, aby mohl pokračovat v jízdě.


!!!! Ale když chcípnu motorku, a znovu spustím tripmaster, zobrazí se přesně v tom zobrazovacím módu v kterém byl vypnut,
takže vlastně se nestane nic.


Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.

 offline 

 

#49 05.03.2013 16:23:13

Re: Roadbook


teda pánové, já zírám ou2 z krabice na řízky k takové technologii? To jsem zvědavý, jak to dopadne ano 

 offline 

 

#50 05.03.2013 16:34:42

tyfoza
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Uherský Brod
Motorka: DL 650 K9
Věk: 35
Tel: 608 376 241
Web
0 0

Re: Roadbook


Ataman napsal(a):

teda pánové, já zírám ou2 z krabice na řízky k takové technologii? To jsem zvědavý, jak to dopadne ano 

Bohužel krabice na řízky s papírkem zůstává, tohle je jenom ubohý tachometr.
Čili krabice na řízky + technologie = spokojený účastník rallye.
 big_smile 

Editoval tyfoza (05.03.2013 16:35:09)


Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.

 offline 

 

#51 05.03.2013 16:39:50

MíraXL
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 206
Založená vlákna
Místo: Hradec Králové
Motorka: XL600LM(2x),EXC520
Věk: 55
Tel:
0 0

Re: Roadbook


tyfoza:

Nemyslel jsem jenom jedno ooobrovské.

Ale jedno ooobrovské "total" a pod tím trochu menší - tedy jenom oobrovské "part" tak jako je to v roadbooku. Tedy 2 čísla.

Posílám na okuk kousek Roadbooku z Dakaru, jen tak pro inspiraci.

Ale pořád volám Janka, Hugilu, nebo někoho dalšího, aby se vyjádřili, já fakt trochu vařím z vody a nechci vám to případně pokazit svýma nezkušenýma poznámkama.

Protože ono v podstatě stačí jenom tam mít "total" jak psal Janek a je míň práce, jen koriguješ podle itíku total a ten si kontroluješ a nemusíš do toho ještě pořád nulovat part. A part přečíst jen z itíku a brát jako info do hlavy jak to je asi daleko do dalšího bodu.

Takže by opravdu stačilo jenom jedno ooobrovské total.

To jsem to zamotal co? Radši už budu mlčet.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2332_rdb-dakar.jpg


Raději začít později, nežli vůbec !

 offline 

 

#52 05.03.2013 17:26:40

Ládínek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 341
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: XT 600
Věk: 50 + 10
5 0

Re: Roadbook


MíraXL: Raději opravdu jooooo!!!!! Total nikdy sedět nebude. wink  Většinou najedeš o 20 až 50 km víc. a1 


Moje XTčko žije tam, kde končí asfalt.

 offline 

 

#53 05.03.2013 17:35:44

MíraXL
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 206
Založená vlákna
Místo: Hradec Králové
Motorka: XL600LM(2x),EXC520
Věk: 55
Tel:
0 0

Re: Roadbook


Ládínek:

mlčím  smile 


Raději začít později, nežli vůbec !

 offline 

 

#54 05.03.2013 17:36:36

MíraXL
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 206
Založená vlákna
Místo: Hradec Králové
Motorka: XL600LM(2x),EXC520
Věk: 55
Tel:
0 0

Re: Roadbook


Ládínek:

a poslouchám starší  lol 


Raději začít později, nežli vůbec !

 offline 

 

#55 05.03.2013 17:47:07

tyfoza
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Uherský Brod
Motorka: DL 650 K9
Věk: 35
Tel: 608 376 241
Web
0 0

Re: Roadbook


Ládínek napsal(a):

MíraXL: Raději opravdu jooooo!!!!! Total nikdy sedět nebude. wink  Většinou najedeš o 20 až 50 km víc. a1 

Tady pozor, ať nedojde k mýlce.
Podle roadbooku co dal MíraXL:
  - TOTAL je ten údaj, který si můžeš nastavit. Když se ztratíš a pak najdeš, tak si nastavíš TOTAL podle roadbooku, ať to sedí a valíš dál
  - PART je ten od bodu k bodu

a pak je nějaké počitadlo celkové km z celé trasy a ten nepotřebuješ ani vidět, pořadatel ano.


a pro MíraXL: dobře to říkáš! Nemlč! Závod zvládneme, rally dojedeme  gp 

Uspokojíme všechny - staromilce, co chtějí mít jenom korigovatelný a nulovatelný ukazatel km, to bude základ
no a kdo bude chtít víc, klikne si MODE a uvidí 
TOTAL - korigovatelný start km, nulovatelný, nastavitený
PART - od posledního body, pouze nulovatelný

a protože je displej obdélník a čitelnosti prospěje velikost písma a nikoli jeho deformace
tak velký řádek 999.9 ten nastavitelný
pod tím 999.9 od posledního bodu
a když to nebude uprostřed displeje, ale posune se do doleva, zůstává nejmíň 1/3 displeje vpravo volný. A tam se vejde
ta průměrná rychlost na trase k motivaci a ten čas na trati

Takže to bude opravdu pro všechny. Já chci vidět údaje dva, nastavitelný a od bodu k bodu.
Janek chce jen obří údaj.
A já to chci mít na řídítkách napevno, takže proto i ten údaj aktuální rychlost/aktuální teplota.
Ať to k něčemu je, když už to tam má „zavazet“.
Pořád to můžeme s ohledem na cenu vydávat za luxusní vodotěsný teploměr  heart 


Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.

 offline 

 

#56 05.03.2013 19:48:17

MíraXL
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 206
Založená vlákna
Místo: Hradec Králové
Motorka: XL600LM(2x),EXC520
Věk: 55
Tel:
0 0

Re: Roadbook


tyfoza:

má pravdu ten Janek starosto, teda Tyfozo. To že jednoduché a funkční věci jsou nejlepší je svatá pravda.


Raději začít později, nežli vůbec !

 offline 

 

#57 05.03.2013 19:53:55

MíraXL
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 206
Založená vlákna
Místo: Hradec Králové
Motorka: XL600LM(2x),EXC520
Věk: 55
Tel:
0 0

Re: Roadbook


Janek:

že ses konečně ozval, tě tady vyvolávám a nic  smile 

Já jsem takovej vlažnější na řešení tripmasteru, koketoval jsem s Vectorem, ale motoráj skončil, takže to není tady kde koupit. Ale beru to jako abych měl možnost nějakou rallye jet, na nějaký velký závodění se nechystám. Ale RDB už mám, teď dělám uchycení na řididla, pěkně ze železa, což je v mých domácích možnostech.

Já budu rád, když kluci vymyslej něco funkčního a za rozumné peníze.


Raději začít později, nežli vůbec !

 offline 

 

#58 05.03.2013 20:29:37

tyfoza
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Uherský Brod
Motorka: DL 650 K9
Věk: 35
Tel: 608 376 241
Web
0 0

Re: Roadbook


Hezky, zas vím něco víc.
Já to budu mít na hrazdě řídítek, jezdím na cenduru, takže naše off orientačky a vaše off na lehkých to je asi jiný šrumec.
Ty funkce se mně tak líbí, protože se podle toho bude dobře trasa najíždět a ta teplota proto, že to bude na motorce pořád, tak
ať to něco ukazuje.

Když to otestuju a vyjde to, tak vám vyrobíme jaký tripmaster kdo bude chtít.
Velký displej, pouze dálkové ovládání. Není problém.

teoretizuju:
pro Janek: žádné přepínání nehrozí. Podržíš před startem tl. MODE a ono to napíše START ZAVODU
a jakýmkoli tlačítkem na dálkovém klikneš a ono to začne počítat 0.0
bude tam jeden velký obrovský údaj, nic víc.
Na dálkovém ovládání máš jenom tři tlačítka - plus, nula, minus.
Takže nehrozí, že by sis to za jízdy přepnul.

Až to bude, vyrobíme ti verzi, která bude malinká,, bez klávesnice, může mít jenom nulování a plus a mínus a jenom dálkové ovládání
ale mohlo by na ní přímo být jen jedno tlačítko, kterým půjde přepínat ta zobrazení, jinak z toho průměrnou rychlost
a ten celkový tachometr nedostaneš.

Ty krabičky jsou kusová výroba, takže je fuk, jak se to pak nastaví veliké.

Šlo by to tak?


Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.

 offline 

 

#59 05.03.2013 22:11:49

Ládínek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 341
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: XT 600
Věk: 50 + 10
5 0

Re: Roadbook


Part od bodu k bodu je nejpoužívanější funkce. Co největší počítadlo, vedle toho už bych nic necpal a dal bych to nahorů. Total s možností ladění, dolů a menší. Vedle toho počítadlo hodin třeba stopky nebo aktuální čas. Další funkce potřeba nejsou ale jsou vítaný. Dobře zpracovaný to mají cyklopočítače tak to z toho ošlehnout. I ta teplota je dobrá ale ne důležitá. Když se stanuje a ráno je motorka omrzlá. Pak je dobrý údaj o nejvýšší a nejnižší teplotě. Určitě bych se přimlouval za počítadlo kol s možností stopek a ceklového času. Spočítat kola dělá problém i samotným pořadatelům. ne A jezdec neví zda jede 3 nebo 5 kolo. nee1 


Moje XTčko žije tam, kde končí asfalt.

 offline 

 

#60 05.03.2013 23:30:23

tyfoza
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 87
Založená vlákna
Místo: Uherský Brod
Motorka: DL 650 K9
Věk: 35
Tel: 608 376 241
Web
0 0

Re: Roadbook


Ládínek:  hodně dobrý postřeh.

Už mě napadlo řešení požadavků - že ta volba složitosti tripmasteru se dá zavřít jako přepínač dovnitř, rozšrubuješ to nastavíš si, jak moc univerzální to chceš.

Janek si to přepne na - ukazatel km a nic víc, aby nehrozilo že ho to bude zdržovat.
Tím by se od sebe jednotlivé verze nemusely lišit softwarovým vybavením a když by Janek zjistil, že by se mu líbila rychlost a teplota, tak to na rozšrubuje a přepne.

A řešení univerzální pro Ládínek:
Požadavek zahrnut, je to dobrý nápad

Takže oproti předchozím univerzálním módům máme změnu typu závodu
Že bys podržel MODE a napsalo se START ZAVODU RALLYE, na druhý stisk START NA TRATI
pak MODE nastavení impulsy, pak MODE nastavení obvodu kola a pak by se to vrátilo zpět.

a teď jak vypadá START NA TRATI
a napsalo by ti to "kolo" a k tomu velkým 1
jako první kolo

    a jenom by to na stisk čehokoli PLUS/NULA/MINUS přičetlo jedno kolo
    a vedle by běžely stopky pro to jedno kolo
    a od druhého kola by to psalo časovou ztrátu nebo bonus oproti předchozímu kolu

a až dalším stiskem MODE by byla PAUZA/CÍL, kde by se napsal celkový čas, max. rychlost, průměrná rychlost,
nejrychlejší kolo

Ládínek: takhle by sis to nějak představoval?  Dobrá motivačka na trénink na trati.


Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů