Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (111)
Srazy (68)
Výlety (107)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm

#61 06.12.2017 07:40:12

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


gsxrm napsal(a):

mel jsem noveho gase 2015 a musim rist ze jsem byl spokojeny 160hodin bez sahnuti ted to ma kamarad a spokojenost.koupil jsem ted noveho a je to velky kurva velky rozdil hlavne se zjednodusilo montovani plastu na te motorce u stareho to byl opruz...a tlumice oproti predchozimu bomba to jako jo...jinak motor je super tak jako na predchozim...rozmyslel jsem jestli nezkusim neco jineho a ted musim rict ze za me spkojenost! nd jak pisete za pul darma a v praze vse skladem

A máš porovnání s jinou značkou..?

Tom

 offline 

 

#62 06.12.2017 09:52:13

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


TomR1:mam s ktm300 karbec...jinak i se 4Thq me se jezdi dobre na vsem...jen srovnani se starym modelem jestli nekdo vahal nad gg tak nemusi ..opravdu se to hodne posunulo krome motoru teda ten byl super i pred tim ...napr delal jsem pist ve 140hodinach a sel tam opet A skoro bez opotrebeni...co se asi posunulo nejvic je to perovani pujcoval jsem to i kamaradovi co ma o 30kg vic a dvoumetrove skoky to s nim pobralo stejne dobre jako se mnou v lese pri stejnem nastaveni on ma 450hq2016 motokros a rikal ze ty tlumice jsou lepsi jak na jeho..jinak kluci co jezdi koncern a svezli se tak bzli mile prekvapeni

 offline 

 

#63 06.12.2017 10:07:26

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Tak vida, je vidět že pokrok je u všech značek a věřím, že dnes to může být úplně jiná motorka, ale u těch straších to na mě fakt neudělalo a pamatuji so že oba hodně vibrovali oproti třeba KTM - otázkou co bylo příčinou. Jinak start. páky vím, že řešili oba dva na těch starších Gasech...

Holt co člověk to názor - ještě, že si můžeme vybrat smile


Tom

Editoval TomR1 (06.12.2017 10:07:45)

 offline 

 

#64 06.12.2017 10:22:30

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


myslim ze mrdal i zavodnik zajede dobre na kterekoliv..jeste mam jedno srovnani a to je ze kde ktm a hq vari gas ne ..nebo abych to upresnil gg2015  nevari 2018 jeste nemam srovnani to bylo opravdu hodne znat!

 offline 

 

#65 06.12.2017 10:25:19

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


TomR1 napsal(a):

Tak vida, je vidět že pokrok je u všech značek a věřím, že dnes to může být úplně jiná motorka, ale u těch straších to na mě fakt neudělalo a pamatuji so že oba hodně vibrovali oproti třeba KTM - otázkou co bylo příčinou. Jinak start. páky vím, že řešili oba dva na těch starších Gasech...

Holt co člověk to názor - ještě, že si můžeme vybrat smile


Tom

start paka asi kdyz na ni slapes tak jo :-)jenze ja jsem linej a kamos co to ma po me taky takze ta paka se vozi jen jako zavazi a startuje se jen starterem..vybrace mi prisly jen na volnobeh kdyz se jelo tak ne...jedine co me fakt sralo bylo smontovani plastu ze kdyz se clovek potreboval nekam na neco dostat tak toho musel hodne odsroubovat hlavne na zadni casti to uz u 2018 hodne ale hodne se to zjednodusilo a to je super

Editoval gsxrm (06.12.2017 10:29:47)

 offline 

 

#66 06.12.2017 10:27:06

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


JJ jak se říká kdo umí zajede i na vratech od chlíva, ale z druhý strany jak říká můj kamarád - dobrému jezdci je jedno na čem jede a čím větší hobík tím víc ho lepší motorka posune vpřed a musím říct, že na tom něco je...

Tom

 offline 

 

#67 06.12.2017 10:28:25

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


gsxrm napsal(a):

TomR1 napsal(a):

Tak vida, je vidět že pokrok je u všech značek a věřím, že dnes to může být úplně jiná motorka, ale u těch straších to na mě fakt neudělalo a pamatuji so že oba hodně vibrovali oproti třeba KTM - otázkou co bylo příčinou. Jinak start. páky vím, že řešili oba dva na těch starších Gasech...

Holt co člověk to názor - ještě, že si můžeme vybrat smile


Tom

start paka asi kdyz na ni slapes tak jo :-)jenze ja jsem linej a kamos co to ma po me taky takze ta paka se vozi jen jako zavazi a startuje se jen starterem

Kolikrát v lese vymlátíš baterku a pak ta nakopáčka ti zachrání doslova prdel  wink 

 offline 

 

#68 06.12.2017 10:32:21

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Hoždy jitrnice big_smile napsal(a):

gsxrm napsal(a):

TomR1 napsal(a):

Tak vida, je vidět že pokrok je u všech značek a věřím, že dnes to může být úplně jiná motorka, ale u těch straších to na mě fakt neudělalo a pamatuji so že oba hodně vibrovali oproti třeba KTM - otázkou co bylo příčinou. Jinak start. páky vím, že řešili oba dva na těch starších Gasech...

Holt co člověk to názor - ještě, že si můžeme vybrat smile


Tom

start paka asi kdyz na ni slapes tak jo :-)jenze ja jsem linej a kamos co to ma po me taky takze ta paka se vozi jen jako zavazi a startuje se jen starterem

Kolikrát v lese vymlátíš baterku a pak ta nakopáčka ti zachrání doslova prdel  wink 

kdyz jsi na kopci tak v pohode:-) jinak me se to jeste nestalo ze bych ji vymlatil...moc mi to nechcipa

 offline 

 

#69 06.12.2017 10:40:29

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Nikdy jsem taky baterku nevymlátil tak, abych nenastartoval a stejně tak jsem to nikdy neviděl, aby se to povedlo někomu z mého okolí....

Ale je pravda, že baterka jednou odejde a co potom...pak je start páka opravdu záchrana...taky jsem si říkal, že by ji to chtělo na Bergu, kde byl jen startér a to kort když máš potom Rekluse a motorku ani neroztlačíš - netočí startér  - nejedeš....


Tom

Editoval TomR1 (06.12.2017 10:41:19)

 offline 

 

#70 06.12.2017 11:25:14

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1190
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: HQ TE 310 I, TA 650
Věk: střední
6 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


chlapi ještě se podívejte na fotky jak jsou ty motky udělané, zejména TM jak má vyřešenou páku nožní brzdy  blee1 

porovnejte si to se všemi ostatními a musíte v tom mít jasno, pokud konstruktéři takto brilantně vybrousili i ostatní špeky, které nejsou na 1. pohled vidět tak potěš koště  a7 

GG má bezva cenu, ale co dál? chladiče aspoň na starších modelech byly jako z papíru, co na tom že jsou nejlevnější, když pak nic nevydrží ???


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#71 06.12.2017 11:40:42

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


offroaderTE napsal(a):

chlapi ještě se podívejte na fotky jak jsou ty motky udělané, zejména TM jak má vyřešenou páku nožní brzdy  blee1 

porovnejte si to se všemi ostatními a musíte v tom mít jasno, pokud konstruktéři takto brilantně vybrousili i ostatní špeky, které nejsou na 1. pohled vidět tak potěš koště  a7 

GG má bezva cenu, ale co dál? chladiče aspoň na starších modelech byly jako z papíru, co na tom že jsou nejlevnější, když pak nic nevydrží ???

na 2015 chladice s vyztuhou no problem

 offline 

 

#72 06.12.2017 12:08:29

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


offroaderTE:

výztuhy to částečně vydrží, ale jak tu psalo pár lidí neradi zahazujou, takže pokud to není expert co radši zahodí a vysedne než aby to zdechl a sjel dolů a znova, tak to z výztuha musí vydržet. A i pokud ne, tak pořád si koupíš dva chladiče za cenu jednoho oproti HSQ/KTM... lol 

 offline 

 

#73 06.12.2017 12:16:45

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


offroaderTE:

Jako že je venku před rámem? Ještě aby to ty ostatní neměli stejně, když jde ať už víc, nebo míň o klony KTM - u sherca teda nevím, ale nedivil bych se.

 offline 

 

#74 06.12.2017 12:22:00

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


offroaderTE napsal(a):

chlapi ještě se podívejte na fotky jak jsou ty motky udělané, zejména TM jak má vyřešenou páku nožní brzdy  blee1 

porovnejte si to se všemi ostatními a musíte v tom mít jasno, pokud konstruktéři takto brilantně vybrousili i ostatní špeky, které nejsou na 1. pohled vidět tak potěš koště  a7 

GG má bezva cenu, ale co dál? chladiče aspoň na starších modelech byly jako z papíru, co na tom že jsou nejlevnější, když pak nic nevydrží ???

ta paka jde po venku no a??

 offline 

 

#75 06.12.2017 12:26:28

motohellrider
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2012
Založená vlákna
Motorka: gasííík
3 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


offroaderTE napsal(a):

chlapi ještě se podívejte na fotky jak jsou ty motky udělané, zejména TM jak má vyřešenou páku nožní brzdy  blee1 

porovnejte si to se všemi ostatními a musíte v tom mít jasno, pokud konstruktéři takto brilantně vybrousili i ostatní špeky, které nejsou na 1. pohled vidět tak potěš koště  a7 

GG má bezva cenu, ale co dál? chladiče aspoň na starších modelech byly jako z papíru, co na tom že jsou nejlevnější, když pak nic nevydrží ???

Nevím, kde na ty sračky chodíte, měl jsem Gase 09 a ted Vámí zbožňovanou KTM 14  a chladiče jsou jak z papíru na KTM, Gas je měl mnohem pevnější.

 offline 

 

#76 06.12.2017 12:32:24

eliška
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 110
Založená vlákna
Motorka: pštros
Věk: 43
0 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


gsxrm:

Paka je zapuštěná v rámu jden šroub stači na sundani ,dobrej přistup na kapku oleje a nedrži se pod plastem bláto.Ten plast tam je stejně jen proto aby neodirala bota barvu a nereznul ocelovej ram u ktm hsg atd.

 offline 

 

#77 06.12.2017 12:36:40

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Všiml si někdo toho, že tm má snímač tachometru na zadku u třmenu? Měl jsem to tak už na starý dváce a myslím si, že to dost kecalo hlavně co do dojezdu, respektive najetých kilometrů. Tam byl ještě budík z horskáče jako ostatně na starejch EXC. Někdo tady zmiňoval hmotnost tm vs. ostatní s tím, že tm nemá startér. Řekl bych, že ty papírový hodnoty moc nesedí, to teda jednak a za druhý ta hmotnost tm v testu uvedená není.  usch 

Další věci, nevím jestli jsou zmíněný v testu: tm má snímač začazenýho kvaltu a podle toho upravuje mapu. S tím přišli 2015 možná. Jestli je to dobrý, nebo ne, ať si každej rozhodne sám. Přívěra je tady řízená krokovým motorkem přes lanka, třeba jako stará CR 250 R. Takže má řídící jednotka opravdu šanci změnit průběh. Škoda, že nepřišli s programovatelnou jednotkou pro 2T jako má Yamaha u 4T, tím by byli na míle před ostatníma i bez startéru.

 offline 

 

#78 06.12.2017 12:47:23

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


eliška napsal(a):

gsxrm:

Paka je zapuštěná v rámu jden šroub stači na sundani ,dobrej přistup na kapku oleje a nedrži se pod plastem bláto.Ten plast tam je stejně jen proto aby neodirala bota barvu a nereznul ocelovej ram u ktm hsg atd.

porad nejak nechapu zrovna v tomto pripade s myslim ze je to uplne fuk starej gg ji mel venku a ted ten novej za ramem a treba na vymenu paky mi prjde ze u stareho to slo rychleji jednoduseji

 offline 

 

#79 06.12.2017 12:58:02

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Další věc, která o tm nejspíš nezazněla. Proš má ty černý plastíky kolem hrdla nádrže a airbox vytaženej až k nádrži (je vidět na fotce s filtrem)? Cesta vzduchu je tam zepředu. Takže by mělo vždycky docházet k nasávání čistýho vzduchu. Možná ke zvýšení brodivosti po utěsnění airboxu. Přístup k filtru přes dva šrouby po sundání sedla by mi nevadil. Co mě nejde do hlavy proč je na tm koncovka výfuku shora zavařená a nýtovací je jen spodní víčko. Líp se mi výfuk plní, když si ho můžu roznýtovat zezadu. Navíc tm nemá jako jediná šroubovaný klemy k horním brýlím, je to nálitek. Nejspíš půjdou koupit brejle s nastavením, u ostatních je to ale v sérii. Srovnejte si provedení stojánku a jeho patky a potom se tady hádejte o zpracování. Můj názor je, že v tm nechali kus práce i na takový píčovině jako je stojánek. Je fakt, že na oko i podle tohohle testu to vypadá, že tm spí. Dneska už se špatná motorka v daným segmentu bude hledat těžko.

 offline 

 

#80 06.12.2017 13:02:34

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


gsxrm napsal(a):

Hoždy jitrnice big_smile napsal(a):

gsxrm napsal(a):


start paka asi kdyz na ni slapes tak jo :-)jenze ja jsem linej a kamos co to ma po me taky takze ta paka se vozi jen jako zavazi a startuje se jen starterem

Kolikrát v lese vymlátíš baterku a pak ta nakopáčka ti zachrání doslova prdel  wink 

kdyz jsi na kopci tak v pohode:-) jinak me se to jeste nestalo ze bych ji vymlatil...moc mi to nechcipa

Je to terénem který jezdíš. Zvedni skill a pochopíš o čem je řeč. Na klasickým enduru taky nastartuju doma a pak ještě zhruba 5x. Ale na těžším lesním enduru každou chvilku. Buď mi to zdechne nebo to zdechnu já abych odpočinul.  wink 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů