Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAVelký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm#61 06.12.2017 09:52:13
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccmTomR1:mam s ktm300 karbec...jinak i se 4Thq me se jezdi dobre na vsem...jen srovnani se starym modelem jestli nekdo vahal nad gg tak nemusi ..opravdu se to hodne posunulo krome motoru teda ten byl super i pred tim ...napr delal jsem pist ve 140hodinach a sel tam opet A skoro bez opotrebeni...co se asi posunulo nejvic je to perovani pujcoval jsem to i kamaradovi co ma o 30kg vic a dvoumetrove skoky to s nim pobralo stejne dobre jako se mnou v lese pri stejnem nastaveni on ma 450hq2016 motokros a rikal ze ty tlumice jsou lepsi jak na jeho..jinak kluci co jezdi koncern a svezli se tak bzli mile prekvapeni offline #62 06.12.2017 10:07:26
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccmTak vida, je vidět že pokrok je u všech značek a věřím, že dnes to může být úplně jiná motorka, ale u těch straších to na mě fakt neudělalo a pamatuji so že oba hodně vibrovali oproti třeba KTM - otázkou co bylo příčinou. Jinak start. páky vím, že řešili oba dva na těch starších Gasech... Editoval TomR1 (06.12.2017 10:07:45) offline #63 06.12.2017 10:22:30
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccmmyslim ze mrdal i zavodnik zajede dobre na kterekoliv..jeste mam jedno srovnani a to je ze kde ktm a hq vari gas ne ..nebo abych to upresnil gg2015 nevari 2018 jeste nemam srovnani to bylo opravdu hodne znat! offline #64 06.12.2017 10:25:19
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
start paka asi kdyz na ni slapes tak jo :-)jenze ja jsem linej a kamos co to ma po me taky takze ta paka se vozi jen jako zavazi a startuje se jen starterem..vybrace mi prisly jen na volnobeh kdyz se jelo tak ne...jedine co me fakt sralo bylo smontovani plastu ze kdyz se clovek potreboval nekam na neco dostat tak toho musel hodne odsroubovat hlavne na zadni casti to uz u 2018 hodne ale hodne se to zjednodusilo a to je super Editoval gsxrm (06.12.2017 10:29:47) offline #65 06.12.2017 10:27:06
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccmJJ jak se říká kdo umí zajede i na vratech od chlíva, ale z druhý strany jak říká můj kamarád - dobrému jezdci je jedno na čem jede a čím větší hobík tím víc ho lepší motorka posune vpřed a musím říct, že na tom něco je... offline #66 06.12.2017 10:28:25
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Kolikrát v lese vymlátíš baterku a pak ta nakopáčka ti zachrání doslova prdel offline #67 06.12.2017 10:32:21
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
kdyz jsi na kopci tak v pohode:-) jinak me se to jeste nestalo ze bych ji vymlatil...moc mi to nechcipa offline #68 06.12.2017 10:40:29
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccmNikdy jsem taky baterku nevymlátil tak, abych nenastartoval a stejně tak jsem to nikdy neviděl, aby se to povedlo někomu z mého okolí.... Editoval TomR1 (06.12.2017 10:41:19) offline #69 06.12.2017 11:25:14
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccmchlapi ještě se podívejte na fotky jak jsou ty motky udělané, zejména TM jak má vyřešenou páku nožní brzdy Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #70 06.12.2017 11:40:42
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
na 2015 chladice s vyztuhou no problem offline #71 06.12.2017 12:08:29
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccmoffroaderTE: offline #72 06.12.2017 12:16:45
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccmoffroaderTE: offline #73 06.12.2017 12:22:00
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
ta paka jde po venku no a?? offline #74 06.12.2017 12:26:28
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Nevím, kde na ty sračky chodíte, měl jsem Gase 09 a ted Vámí zbožňovanou KTM 14 a chladiče jsou jak z papíru na KTM, Gas je měl mnohem pevnější. offline #75 06.12.2017 12:32:24
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccmgsxrm: offline #76 06.12.2017 12:36:40
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccmVšiml si někdo toho, že tm má snímač tachometru na zadku u třmenu? Měl jsem to tak už na starý dváce a myslím si, že to dost kecalo hlavně co do dojezdu, respektive najetých kilometrů. Tam byl ještě budík z horskáče jako ostatně na starejch EXC. Někdo tady zmiňoval hmotnost tm vs. ostatní s tím, že tm nemá startér. Řekl bych, že ty papírový hodnoty moc nesedí, to teda jednak a za druhý ta hmotnost tm v testu uvedená není. offline #77 06.12.2017 12:47:23
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
porad nejak nechapu zrovna v tomto pripade s myslim ze je to uplne fuk starej gg ji mel venku a ted ten novej za ramem a treba na vymenu paky mi prjde ze u stareho to slo rychleji jednoduseji offline #78 06.12.2017 12:58:02
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccmDalší věc, která o tm nejspíš nezazněla. Proš má ty černý plastíky kolem hrdla nádrže a airbox vytaženej až k nádrži (je vidět na fotce s filtrem)? Cesta vzduchu je tam zepředu. Takže by mělo vždycky docházet k nasávání čistýho vzduchu. Možná ke zvýšení brodivosti po utěsnění airboxu. Přístup k filtru přes dva šrouby po sundání sedla by mi nevadil. Co mě nejde do hlavy proč je na tm koncovka výfuku shora zavařená a nýtovací je jen spodní víčko. Líp se mi výfuk plní, když si ho můžu roznýtovat zezadu. Navíc tm nemá jako jediná šroubovaný klemy k horním brýlím, je to nálitek. Nejspíš půjdou koupit brejle s nastavením, u ostatních je to ale v sérii. Srovnejte si provedení stojánku a jeho patky a potom se tady hádejte o zpracování. Můj názor je, že v tm nechali kus práce i na takový píčovině jako je stojánek. Je fakt, že na oko i podle tohohle testu to vypadá, že tm spí. Dneska už se špatná motorka v daným segmentu bude hledat těžko. offline #79 06.12.2017 13:02:34
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Je to terénem který jezdíš. Zvedni skill a pochopíš o čem je řeč. Na klasickým enduru taky nastartuju doma a pak ještě zhruba 5x. Ale na těžším lesním enduru každou chvilku. Buď mi to zdechne nebo to zdechnu já abych odpočinul. offline #80 06.12.2017 14:03:13
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Hoždy zvedni skill a pochopíš že nepotřebuješ startovat offline |