Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Koupě šrotu

#1 18.06.2012 14:52:44

Boss(cz)
Bahňák
Fotogalerie
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: XT600,DR-Z E
Věk: 24
1 0

Koupě šrotu

Zdarec. Mám na váz dotaz ohledně týhle motorky http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuk … m-250.html  . Kamarád si jí byl v pátek koupit, je to teda šrot neskutečnej, podvozek komplet v háji, tečou tlumiče, chladiče celý poslepovaný, a vizuelně je celá servaná, takže týpek jenom jezdil a ničil. Ale s tím vším se počítalo, to horší ale přišlo, když v sobotu kámoš nasednul a šel jezdit a co se nestalo, asi po 20km motorka začala ztrácet výkon, až nakonec dojela úplně. Nejsem žádnej odborník ale co se na to kouklo pár chytřejších, tak usoudily, že se to zřejmě zadřelo. motorku jsme tedy hodily k člověku co nám je servisuje, zatím teda ještě nevíme co s tím je, ale co je podstatné, tak když jsme zavolaly původnimu majitelovy, tak řekl že mu to je jedno, že motorku zpátky nechce že se klidně bude soudit. Tak mě zajímá jestli náhodou tohodle vychcánka někdo znáte, protože jestli to bude opravdu zadřený, tak se tam na něj chystáme a to teprve něco zažije  ee5   díky

#2 18.06.2012 15:05:51

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: Koupě šrotu

Kedže na nej kámoš najazdil 20 km a pak prestala ísť, zadrel ju on. Neviem, čo chceš riešiť  roll 

exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

#3 18.06.2012 15:06:07

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6