Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Kde koupit náhradní díly? zahraničí?

#1 20.04.2011 18:25:35

martta
Bahňák
Fotogalerie
Založená vlákna
Motorka: XT 600 (96), CRF 450R (08)
0 0

Kde koupit náhradní díly? zahraničí?

Tak řeším velice nemilou situaci. Mrška (CRF 450R 08) přestala řadit. Odvezl jsem ji mechanikovi a dnes se dozvěděl výsledek. Hromada dílu ko - prasknul uvnitř váleček, nějaká kolečka, vidličky,..(zatím přesně nevím) předběžný odhad mezi 15 a 20 tis.
Tak se chci zeptat - kde a jak kupujete díly na tyhle „větší“ opravy. U běžných věcí asi nemá cenu tohle řešit, ale když už je toho víc, tak přemýšlím vzít ze zahraničí!?
Tedy mě zajímá - kdo, odkud a jaké máte zkušeností, popř. kde sehnat tady za rozumné peníze...
díky moc

#2 20.04.2011 22:26:21

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Kde koupit náhradní díly? zahraničí?

myslim že ze zahraničí už to moc nepomuže. Zdá se mi že cokoli nad 8€ už se znova daní, takže to je dalšich 20% navíc a to už máš lepši koupit tady a nemusiš tak dlouho čekat...

http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

#3 20.04.2011 22:56:02

s prominutím musím říct, že česká pošta jsou ohromný kokoti! počet balíků, které musejí "zrdžet" vzrostl 8x, ale přijali jen 20 zaměstnanců navíc a prostory a systém ponechaly.... výsledek? ze čtyř balíků dva už jdou dva měsíce, jeden měsíc a půl a poslední měsíc... vše posíláno po USPS jaki Priority mail... záruční doba 8 pracovních týdnů, jeden balík už přesáhl tuhle dobu, každej den jim tam píšu a jen mne utěšujou a furt nic...