Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAPls,dobrá rada 250 nebo 450?#41 29.02.2012 08:46:44
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Pánové,děkuju moc za názory,nějak se s tím poperu . O víkendu zajedu pravděpodobně prubnout to WR250 a možná i jedno 450EXC.Vím že se na tom musím vrknout ať mám jasno.V podstatě mi asi bude stačit i asfaltka,myslím že dokážu za ty roky odhadnout jak na mně výkon zapůsobí.U těch oranžád mě trošku drtí ten handicap starého rámu,do 07 výše se mi moc nechce cpát kačky nevím kolik mi čas dovolí na tom jezdit a když se ukáže že mně to táhne výš,další sezonu vyměním.Vím že je to asi věčné dilema a aby si člověk vyhověl musel by mít doma 4 motky Ještě jednou dík ,doufám že brzo něco splaším. offline #42 29.02.2012 08:54:09
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Jarynn: Editoval Noend (29.02.2012 08:59:04) offline #43 29.02.2012 08:56:34
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Na ten Gasik jsem se díval,docela mě to v první fázi chytlo,ale pak mně odradilo že mi všichni tlučou do hlavy že cena dílů a dostupnost je Vím o jednom za pár kaček,ale má očesaný kick jinak prý v poho je to 450 .Volal jsem do moto hora a řekli mi že to neva,že tyhle stříkačky stejně našlápnout nechcou jít. Navíc stříkačku z roku 2006 která má už nahrkáno vidím jeko problém už v začátku..
Editoval Jarynn (29.02.2012 08:57:16) offline #44 29.02.2012 09:10:59
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Díky moc za nabídku,určo bych se rád stavil aspoň na pokec,vůbec jsem netušil že se někde kolem chemičky dá tak řádit já se poflakuju spíš po polnackach a lesnich cestach kolem Bilovce,mam dva kluky,tak oni prohaneji pity a ja bublam na xt...
offline #45 29.02.2012 09:52:40
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Též bych vyzkoušel EXC 450 offline #46 29.02.2012 10:36:17
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?
Na to muzu rict jedine - svez se na nejakem, ktery je ok, a ma funkcni prepinac vykonu... offline #47 29.02.2012 11:57:34
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Jarynn: Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every motherfucking last one of you offline #48 29.02.2012 11:58:35
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?v konečném důsladku je to zase o jezdci Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every motherfucking last one of you offline #49 29.02.2012 12:25:31
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?jooo, a pak že ty "prakurwy" nemají co říct.. Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #50 29.02.2012 13:49:08
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?To je mazak Ale ma to v ruce offline #51 29.02.2012 13:56:30
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Takze Weruna 250 je uz pryc co tohle,máte to nekdo osahane? offline #52 29.02.2012 16:13:08
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Jarynn: offline #53 29.02.2012 16:26:40
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Asi generálka za generálkou... offline #54 29.02.2012 20:11:02
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Jarynn: offline #55 29.02.2012 20:12:08
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?offline #56 29.02.2012 20:34:20
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Jarynn: offline #57 29.02.2012 20:49:40
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?ViTTek: offline #58 29.02.2012 20:55:16
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Pete1985 *: offline #59 29.02.2012 21:03:57
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?ViTTek: offline #60 29.02.2012 21:19:21
Re: Pls,dobrá rada 250 nebo 450?Mám Y - 426 = rapl stroj, Y - 450 už hodně zkultivovaný a tím pádem použitelný motor, jak výkonově, tak hlavně průběhem, ale Y - 250 mě nadchla. Mám na Adama cca 105kg, a rozhodně se se mnou netrápila. A konečně mě přestaly brát křeče do zápěstí.......mohl jsem za jízdy i otáčet plynovou rukojetí. Bohužel každé nechtěné vrknutí způsobené nerovností terénu na mojí staré vráně znamená buď brázdu, nebo svíci. Dnes už vím, že příští stroj bude buď menší obsah, nebo vyhlazená křivka výkonu..........plynulost a měkkost motoru je na Enduru důležitější než velikost hrnce. A dnešní dvoutakty - trochu jiná jízda, ale je to o zvyku. Za cca 15min se mě to začalo líbit i více než čtyřtakty. Jen se musíš naučit používat zadní brzdu.........zase ale po zašlápnutí to jen odbrzdíš a ono se to znovu roztočí. A staré dvoutakty, kdy dole nebylo nic a nahoře vše - to už dávno neplatí. Sice jsem jim na chuť ještě nepřišel, ale po vyučtování GO na kamarádově stroji, kdy se částka zastavila na ceně 22 000Kč i s komaxitem rámu a repasí podvozku se mě zase začaly líbit o trochu víc. offline |