Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Problém Honda xl 600 R - prosím pomoc

#1 11.11.2008 18:00:21

Pepa xl600r
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 4
Založená vlákna
Motorka: XL 600 R, R1
Věk: 24
0 0

Problém Honda xl 600 R - prosím pomoc


Zdravím, dostal jsem tip na vaše fórum od Mary TT-R. Psal jsem i na Motorkáři. cz. Tam jsem se sice něco dozvěděl, ale od vás by to mohlo být lepší a příp. konkrétnější.  Mám problém s Hondou XL 600 R r.v. 1994. Motorku jsem koupil s vadou. Vada se projevovala tak, že při otevření plynu na 1/3 se motorka normálně rozjela, ale začla divně cukat. Potom co jsem přidal plyn naplno cukání přestalo a motorka vystřelila jak blázen. Když jsem pak držel plyn otevřený víc jak na polovinu bylo to v pohodě. Když chci, ale jet tak 80 Km/h a mám čtvrt plynu tak to cuká stále. Rozdělal jsem karburátory a zjistil jsem, že je zničená membrána v prvním karburátoru. Tu jsem koupil, mimochodem za dost peněz, vyměnil, ale zlepšilo se to jen o trochu. Připadá mi, že je něco ze směsí. Může to být rozštelovano od předchozího majitele, ale radši se chci zeptat, než do toho začnu vrtat. Zdá se mi jako by v určité poloze plynu šlo přes první karburátor málo benzínu a potom co otevřu plyn naplno a jde to přes druhy karburátor tak to funguje jak má. Nemáte někdo zkušenost s podobným problémem.

 offline 

 

#2 11.11.2008 21:23:08

Pepa xl600r
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 4
Založená vlákna
Motorka: XL 600 R, R1
Věk: 24
0 0

Re: Problém Honda xl 600 R - prosím pomoc


Velmi děkuji za zcela profesionální radu. Karburátor mám konkrétně KEIHIN PH 61AAVE9 a je dvoukomorový. Je to podobné jako to máš na obrázku akorát hrdla tvoří jeden celek. Když jsem měnil membránu, hrdla se mi zdála v pořádku, ale stejně to ještě pořádně zkontroluji. Svíčku také zkontroluji a případně vyměním.  V úvodu tvého příspěvku jsi psal o rozladění karburátorů. Podle mě to bude ono. Vzhledem k poškození membrány někdo rozšteloval karburátory a nyní po výměně to nepracuje tak jak má. Přesto se ale budu řídit dle tvých rad a po jejich splnění jsem napíšu co to udělalo. Dík moc.

 offline 

 

#3 11.11.2008 21:32:59

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11379
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Problém Honda xl 600 R - prosím pomoc


No, k tomu dodám jen jediné: až pořešíš problémy s karburací a nedostaví se tížený výsledek, mrkneme na elektroinstalaci. To co popisuješ, může mít na triku třeba "načatej" tyristor v CDI. Ale o tom kdyžtak později...
Udělěj, co říká Mara a uvidíme... cool   ano


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#4 11.11.2008 21:40:30

Pepa xl600r
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 4
Založená vlákna
Motorka: XL 600 R, R1
Věk: 24
0 0

Re: Problém Honda xl 600 R - prosím pomoc


Fotky musím nejdřív  nějaké vytvořit. Hondici mám krátce a zatím řeším jen problémy, takže na focení nebyl čas a ani moc nálada. Jak jsem dopadl určitě nápíšu, ale s mým štěstím do bude nějaká neobvyklá a velice složitá závada. big_smile

 offline 

 

#5 23.11.2008 16:06:45

Pepa xl600r
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 4
Založená vlákna
Motorka: XL 600 R, R1
Věk: 24
0 0

Re: Problém Honda xl 600 R - prosím pomoc


Všechny zdravím a omlouvám se, že jsem tak dlouho nepsal. Net mám v práci a nějak nebyl čas, ale k XL. Dle rad Mary, jsem zkontroloval přírubu na válec a ta je v pořádku. Svíčku jsem zakoupil novou a vyměnil jsem jí. Karburátor jsem vyčistil. Dle rad na Motorkáři.cz jsem zkontroloval jehly i šoupátka a trochu zvedl hladinu benzínu v karburátoru pomocí plováku. Nevím čím přesně to bylo, ale chod motoru se zlepšil. Stále ale je tam, v určité poloze plynu, cítit to škubání. Sice o mnoho méně, ale je to znát. Dřív jsem k překonání toho cukání musel vzít za plyn pořádně o dost otočit heftem. Teď stačí vzít za plyn jen o kousek a motorka jede tak jak má. Ptal jsem se v jedné motoopravně a tam mi bylo řečeno, že u tohoto typu motorky s dvojitým karburátorem jsou tyto problémy normální. Závada je prý v seštelování karburátoru a to konkrétně v době, kdy jde směs přes první a kdy to pustí do toho druhého karburátoru.Co vy na to?

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů