Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 rozdil motoru 4GV vs 3UW#1 04.10.2011 21:10:34
rozdil motoru 4GV vs 3UWCau, chci se zeptat nekoho znalyho, jakej je mezi temito motory rozdil. V podstate je 4GV normalne v TT600S, ale ja mam v TT motor z XT600K ( 3UW ). Takze prisel jsem o neco? Jsou tam nejaky parametrovy rozdily nebo bych to proste nepoznal a 99% je na tech motorech totoznejch? Větev ti neublíží, když ji před tebou nikdo nenatáhne. offline #2 07.10.2011 09:18:16
Re: rozdil motoru 4GV vs 3UWTakze je to potvrzeny, udelal jsem podrobny zkoumani. Motor je doopravdy komplet XT 600K a to jak fyzicky, tak sedi i typ ve velkym TP. V podstate je to stavba, pac je i upravovanej ram, ale je to temer k nepoznani. Typek kterej to delal, musel udelat predelavku na olejovej obvod TT 600S a to ma ulozeni v nadobce a ne v ramu Takze mam pridanej vypustak do ramu, protoze asi nebyla jina moznost jak tenhle vstup a vystup oleje eliminovat primo na bloku. Timpadem mam i pridanej vstup do motoru na stejnym miste hadickou jako to maj vsechny TT, a olej lita okruh dokolecka na ne tam a zpatky. Upozornuju, ze je to pro laika, kterej nema znalost a srovnani s jinym TT-S, prakticky k nepoznani - i ty motory jsou si, co do vnejsiho vzhledu, az na malou cast levyho vika hrozne podobny. Kdyz jsem to kupoval, tak jsem samozrejme zkontroloval cisla, ty sedely. I celkovej stav a chovani masiny vcetne motoru a jizdnich vlastnosti bylo v poradku. Z technickyho i uredniho hlediska motorce nic neni, jezdi dobre, ale v zivote by mne nenapadlo, ze by nekdo neco takovyho predelaval a ze nebude v papirech jedinej zaznam, proste jen jinej typ motoru. To abych si priste zjistoval dopredu i typ motoru, nez pujdu masinu koupit? Dodneska jsem myslel, ze to neni mozny dat do urcityho ramu jinej typ a legalne to provozovat. Je to jak hodit do ramu sestky Diverze motor z sestky Fazera nebo do Megana narvat motor z Laguny. Proc to kdo delal a neupravil na zaklade shodnejch dilu jen ( pravdepodobne mrtvej ) motor TT 600S nebo jak to kdo dokazal osetrit papirove na menu typu motoru bez jedinyho zaznamu, to uz se nejspis nikdy nedozvim. Editoval Wiblyz (07.10.2011 09:23:14) Větev ti neublíží, když ji před tebou nikdo nenatáhne. offline #3 07.10.2011 10:55:56
Re: rozdil motoru 4GV vs 3UWWiblyz: Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #4 07.10.2011 11:19:36
Re: rozdil motoru 4GV vs 3UWTo mas prakticky TT-R s Tenerovejma karterama a vikama ne? Ja mam prave komplet motor a predelanej olejovej okruh. Jizdni rozdil bych proti TT motoru asi nepoznal, co? Rozdily, ktery jsem nasel ve zprevodovani na primaru jsou 71/34 u XT a 74/31 u TT a ze XT ma o nejaky 4 koniky vic. Prej je jeste rozdil ve vacce. Větev ti neublíží, když ji před tebou nikdo nenatáhne. offline #5 07.10.2011 11:34:39
Re: rozdil motoru 4GV vs 3UWWiblyz: Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline |