Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 YZ 426 velký tlak v chladiči#1 08.06.2011 20:43:41
YZ 426 velký tlak v chladičiZdar,na mé YZ nastal takový problém..: Naliju do chladiče vody do plna,jedu to projet a jak tomu dám full tak asi půl litra vody vytryská s hadičky u víčka chladiče..Prostě to moc tlakuje..někde jsem četl že by to mohlo dělat špatné těsnění pod hlavou tak jsem koupil nové a pořád stéjné..Nemá stím někdo zkušenost jestli by to nemohlo být čerpadlo nebo něco..? FULL GAZ..! Ride fast or be last.. Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě.. offline #2 08.06.2011 20:54:52
Re: YZ 426 velký tlak v chladičiJawson: offline #3 08.06.2011 21:05:33
Re: YZ 426 velký tlak v chladičiJawson: offline #4 08.06.2011 21:09:06
Re: YZ 426 velký tlak v chladičico to víčko? pořád tam máš to upravené? Tlak tam je vždycky, to je v pořádku Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #5 08.06.2011 21:38:24
Re: YZ 426 velký tlak v chladičiNechci tě strašit, ale vypadá to, že povolil některý šroub, co drží hlavu. Znamenalo by to rozhodit, přebrousit hlavu i válec, nové těsnění a vyvložkovat závit šroubu. Hlavu dotahovat zásadně momenťákem. offline #6 08.06.2011 21:44:13
Re: YZ 426 velký tlak v chladičipokud maš vadne víčko tak ho vyměn to je zaklad jinak u nas ten sam problem motor po go hlava srovnana a pořad to tlačí vodu ven na po třetí už se objednalo origo těsnění tak až příjde a nasadí ho tak ti dam vědět jestli to pomohlo. před go problem s vodou není takže pokud si mužu tipnout tak na konkretním problemu u nás bych si to tipnul na špatnou kvalitu těsnění krajní varinta natažene šrouby což je taky pravděpodobne ale už to tu někdo řešeil někdo na housce a psal jsem jak to zjisti jestli jsou dobre. Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #7 08.06.2011 22:31:59
Re: YZ 426 velký tlak v chladičimyslim si ze to bude standardni proble=špatne vicko chladice ktere udrzi jen "malý" tlak z toho plyne kup nove offline #8 08.06.2011 22:46:02
Re: YZ 426 velký tlak v chladiči
Souhlasím s Jpourem offline #9 08.06.2011 23:33:36
Re: YZ 426 velký tlak v chladičiNa víčku je špatné(netěsnící) těsnění. Guma je vymačkaná nebo steřelá. Mám na mysli to spodní, co je na ventilku(pružině). Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl, a když kouká aby byl, a je, tak má být to co je , a nemá být to co není, jak tomu v mnoha případech je. Jan Werich 1978 offline #10 09.06.2011 11:21:44
Re: YZ 426 velký tlak v chladičiVíčko je ta nejlevnější varianta, koupil bach ale každopádně nové, aby se stopro vyloučila tato možnost. Já do Petrovy KTM 520 vysolil vcelku ranec za nové víčko, ale nakonec nás čekala rozborka motoru s přerovnáním hlavy a válce a repase dvou závitů, Od složení za půl roku neubyla z chladiče snad ani kapka a to ji Petr nijak nešetří, kluci ze srazu by mohli potvrdit offline #11 09.06.2011 21:07:07
Re: YZ 426 velký tlak v chladičiTak jsem koupil komplet novou sadu těsnění pod válec a hlavu a pořád to samé..Najezdil jsem na tom novým těsnění asi dva dny a dnes mi začla chcát voda do válce takým stylem že jsem dolil vody do chladiče do plna,nakopnul a z výfuku valila voda..Hned jsem to rozhodil a na tom novým těsnění jde vidět jak by chcalo kolem něho a jeden šroub co drží hlavu byl trochu povolený...Jinak hlavu mi srovnávali když mi delali nové sedlo ventilu a měnili ventily a prasklá taky nikde není..Ještě vyměním to těsnění pod hlavu,dotáhnu a naliju tam jen tu chladící kapalinu a uvidíse.. FULL GAZ..! Ride fast or be last.. Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě.. offline #12 09.06.2011 21:10:05
Re: YZ 426 velký tlak v chladičišroub nemusel být povolený, ale natáhnutý jak žvýkačka. Někdy se to stává. ale to by spíš byly "povolené" všechny Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #13 09.06.2011 21:11:30
Re: YZ 426 velký tlak v chladičimotoline.cz: FULL GAZ..! Ride fast or be last.. Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě.. offline #14 09.06.2011 21:13:45
Re: YZ 426 velký tlak v chladičine ne, myslím spíš že šrub se natáhnul do délky. Už jsem to párkrát řešil. Je tam namáhání na tah jako svině, tak to prostě někdy povolí Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #15 09.06.2011 21:21:43
Re: YZ 426 velký tlak v chladičimotoline.cz: FULL GAZ..! Ride fast or be last.. Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě.. offline #16 10.06.2011 09:43:59
Re: YZ 426 velký tlak v chladičiJawson: offline #17 10.06.2011 11:43:50
Re: YZ 426 velký tlak v chladičiZatím tady nepíšeš, zda to vůbec dotahuješ momenťákem a na jaký moment. Pokud byl jeden šroub jak říkáš volnější, počítej s novým šroubem a vložkou závitu ve válci, s přebroušením dosedacích ploch válce a hlavy a s novým těsněním. A radil bych to dát odborníkovi, který ti pak i přitáhne hlavu, jinak si nezajezdíš a naděláš více škody než užitku. Je potom škoda peněz za nová těsnění a pod. Editoval viteka 32 (10.06.2011 11:47:29) offline #18 10.06.2011 12:59:17
Re: YZ 426 velký tlak v chladičiAjaj. Jawsone, jestli je to nějaký nemocný, tak dej na Tondu a dej tohle odborníkovi. Tohle není XTčko!!! Ta ti odpustila hodně. YZ je nabroušenej stoj a chybka se může stát motoru osudnou. Jestli někdo natáhl závit na šrubu palice, nech ho opravit, stáhnout plochy válce/palice a poskládat to. Metoda pokus omyl je v tomto případě sebevražda stroje Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #19 10.06.2011 13:03:34
Re: YZ 426 velký tlak v chladičimoment na hlavu myslím 45 NM rukou bych si to nedovolil stahnout podle oka. ale to je takovy ten egoisticky přístup k motorkam však co se muže stat nic a ono tě to dřív nebo později zase vytresta Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #20 10.06.2011 15:25:16
Re: YZ 426 velký tlak v chladičiRaduz TT600r: offline |