Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

YZ 426 velký tlak v chladiči

#1 08.06.2011 20:43:41

Jawson
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1668
Založená vlákna
Místo: Znojmo
Věk: 24
2 0

YZ 426 velký tlak v chladiči


Zdar,na mé YZ nastal takový problém..: Naliju do chladiče vody do plna,jedu to projet a jak tomu dám full tak asi půl litra vody vytryská s hadičky u víčka chladiče..Prostě to moc tlakuje..někde jsem četl že by to mohlo dělat špatné těsnění pod hlavou tak jsem koupil nové a pořád stéjné..Nemá stím někdo zkušenost jestli by to nemohlo být čerpadlo nebo něco..?


FULL GAZ..!
Ride fast or be last..
Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě..

 offline 

 

#2 08.06.2011 20:54:52

myš
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Motorka: exc300
0 0

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


Jawson:

Taky mužeš mít hlavu prohlou,zkontroloval jsi si to nebo nechal jsi si to zkontrolovat? Na tom starým těsněni nebylo znát že tam tudy někde šla voda? Měl jsi olej v chladiči?

 offline 

 

#3 08.06.2011 21:05:33

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


Jawson:

a nebude problém s tím, že tam liješ VODU ?  ou2 obzvláště teď v tom horku je tam lepší lít chladící kapalinu, která má vyšší bod varu než voda a zároveň ti maže vodní čerpadlo wink já liju MOTOCOOL
kdyby jsi měl špatné těsnění na hlavě, tak se ti tlačí voda do oleje, by jsi poznal na oleji (bílá pěna a nebo by ti přibýval)

 offline 

 

#4 08.06.2011 21:09:06

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


co to víčko? pořád tam máš to upravené? Tlak tam je vždycky, to je v pořádku


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#5 08.06.2011 21:38:24

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


Nechci tě strašit, ale vypadá to, že povolil některý šroub, co drží hlavu. Znamenalo by to rozhodit, přebrousit hlavu i válec, nové těsnění a vyvložkovat závit šroubu. Hlavu dotahovat zásadně momenťákem.

 offline 

 

#6 08.06.2011 21:44:13

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


pokud maš vadne víčko tak ho vyměn to je zaklad jinak u nas ten sam problem motor po go hlava srovnana a pořad to tlačí vodu ven na po třetí už se objednalo origo těsnění tak až příjde a nasadí ho tak ti dam vědět jestli to pomohlo. před go problem s vodou není takže pokud si mužu tipnout tak na konkretním problemu u nás bych si to tipnul na špatnou kvalitu těsnění krajní varinta natažene šrouby což je taky pravděpodobne ale už to tu někdo řešeil někdo na housce a psal jsem jak to zjisti jestli jsou dobre.


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#7 08.06.2011 22:31:59

Jpour
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 378
Založená vlákna
Motorka: yz 400, KTM EXC 450
Tel: 725521561
0 0

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


myslim si ze to bude standardni proble=špatne vicko chladice ktere udrzi jen "malý" tlak wink  z toho plyne kup nove wink 

 offline 

 

#8 08.06.2011 22:46:02

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


Jpour napsal(a):

myslim si ze to bude standardni proble=špatne vicko chladice ktere udrzi jen "malý" tlak wink  z toho plyne kup nove wink 

Souhlasím s Jpourem  a2 

 offline 

 

#9 08.06.2011 23:33:36

volgam21
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 32
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: Gilera RC600R
Věk: 26
Tel: 721783251
0 0

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


Na víčku je špatné(netěsnící) těsnění. Guma je vymačkaná nebo steřelá. Mám na mysli to spodní, co je na ventilku(pružině).
Na moji moto mi také šla po zahřátí voda přes přepad. Vyměnil jsem víčko z jiné a přestalo to.
Já bych to viděl v tom.


Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl, a když kouká aby byl, a je, tak má být to co je , a nemá být to co není, jak tomu v mnoha případech je.   Jan Werich 1978

 offline 

 

#10 09.06.2011 11:21:44

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


Víčko je ta nejlevnější varianta, koupil bach ale každopádně nové, aby se stopro vyloučila tato možnost. Já do Petrovy KTM 520 vysolil vcelku ranec za nové víčko, ale nakonec nás čekala rozborka motoru s přerovnáním hlavy a válce a repase dvou závitů, Od složení za půl roku neubyla z chladiče snad ani kapka a to ji Petr nijak nešetří, kluci ze srazu by mohli potvrdit ano 

 offline 

 

#11 09.06.2011 21:07:07

Jawson
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1668
Založená vlákna
Místo: Znojmo
Věk: 24
2 0

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


Tak jsem koupil komplet novou sadu těsnění pod válec a hlavu a pořád to samé..Najezdil jsem na tom novým těsnění asi dva dny a dnes mi začla chcát voda do válce takým stylem že jsem dolil vody do chladiče do plna,nakopnul a z výfuku valila voda..Hned jsem to rozhodil a na tom novým těsnění jde vidět jak by chcalo kolem něho a jeden šroub co drží hlavu byl trochu povolený...Jinak hlavu mi srovnávali když mi delali nové sedlo ventilu a měnili ventily a prasklá taky nikde není..Ještě vyměním to těsnění pod hlavu,dotáhnu a naliju tam jen tu chladící kapalinu a uvidíse..


FULL GAZ..!
Ride fast or be last..
Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě..

 offline 

 

#12 09.06.2011 21:10:05

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


šroub nemusel být povolený, ale natáhnutý jak žvýkačka. Někdy se to stává. ale to by spíš byly "povolené" všechny


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#13 09.06.2011 21:11:30

Jawson
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1668
Založená vlákna
Místo: Znojmo
Věk: 24
2 0

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


motoline.cz:

Myslíš jako že by byl závit KO jo..? To asi ne protože to jde vklidu přitáhnout..


FULL GAZ..!
Ride fast or be last..
Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě..

 offline 

 

#14 09.06.2011 21:13:45

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


ne ne, myslím spíš že šrub se natáhnul do délky. Už jsem to párkrát řešil. Je tam namáhání na tah jako svině, tak to prostě někdy povolí


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#15 09.06.2011 21:21:43

Jawson
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1668
Založená vlákna
Místo: Znojmo
Věk: 24
2 0

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


motoline.cz:

Jo tak aha..Já jsem je už aji zalepil takým tým lepidlem proto povolování šroubů tak snad to bude ok..


FULL GAZ..!
Ride fast or be last..
Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě..

 offline 

 

#16 10.06.2011 09:43:59

Lišák
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 212
Založená vlákna
Motorka: prodaná
Věk: 32
Tel: Nokia, Kocábov : )
2 0

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


Jawson:
zdar, asi to vis, ale dotahujes to na ten moment co je v manualu??

 offline 

 

#17 10.06.2011 11:43:50

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


Zatím tady nepíšeš, zda to vůbec dotahuješ momenťákem a na jaký moment. Pokud byl jeden šroub jak říkáš volnější, počítej s novým šroubem a vložkou závitu ve válci, s přebroušením dosedacích ploch válce a hlavy a s novým těsněním. A radil bych to dát odborníkovi, který ti pak i přitáhne hlavu, jinak si nezajezdíš a naděláš více škody než užitku. Je potom škoda peněz za nová těsnění a pod.

Editoval viteka 32 (10.06.2011 11:47:29)

 offline 

 

#18 10.06.2011 12:59:17

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11382
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


 deb1  Ajaj. Jawsone, jestli je to nějaký nemocný, tak dej na Tondu a dej tohle odborníkovi. Tohle není XTčko!!! Ta ti odpustila hodně. YZ je nabroušenej stoj a chybka se může stát motoru osudnou. Jestli někdo natáhl závit na šrubu palice, nech ho opravit, stáhnout plochy válce/palice a poskládat to. Metoda pokus omyl je v tomto případě sebevražda stroje


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#19 10.06.2011 13:03:34

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


moment na hlavu myslím 45 NM rukou bych si to nedovolil stahnout podle oka. ale to je takovy ten egoisticky přístup k motorkam však co se muže stat nic a ono tě to dřív nebo později zase vytresta


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#20 10.06.2011 15:25:16

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: YZ 426 velký tlak v chladiči


Raduz TT600r:
Svatá pravda, s tím je nutno se při koupi ostrého endura smířit a dát mu co nejlepší odbornou péči. Chybami se třeba člověk učí, ale v tomto případě se mohou setsakramentsky prodražit.
Když jsme s Petrem složili po opravě převodovky motor na KTM 520, dotahovali jsme samozřejmě momenťákem a jeden šroub jakoby ještě chtěl přitáhnout. Taky jsme si říkali, že to vydrží. Po druhé vyjížďce začalo tlačit vodu z chladiče. Bylo to na vývrat, během půl roku podruhé rozpůlený motor a znovu sundávat hlavu? Dle rady p. Minarčíka nezbylo nic jiného. Motor se rozhodil,a dovezl k mechanikovi. Dle jeho vyjádření se na motoru podepsali předchozí rádoby mechanici- natažené závity na dvou šroubech a samozřejmě se tím pak prohne hlava. Opravil závity dodal nové šrouby, sadu těsnění, přebrousil hlavu s válcem. My si potom motor složili a dovezli k němu na snýtování rozvoďáku a dotažení hlavy. Zde musím ocenit vyjímečnost přístupu p. Minarčíka- na motorkářích pod nickem Petarďák k nám obyčejným zapáleným enduristům s nedostatkem finančních prostředků. Je to člověk, který se živí servisem motorek, i když možná srevis je jen doplněk. Je servismenem týmu motárdistů pro republiku, jezdí s nimi po soutěžích a dělá úpravy továrních strojů. Jen pro zajímavost nová CRF 450 s cenou kolem 150 kolíků se do šroubku rozebere a natuní za dalších 100-150 klacků. Motory vydrží a borci to pak většinou někde očešou usch 
Klidně by mohl jako každý jiný servismen říct, dobře udělám vám motor, ale cena páce bude tolik a tolik nebo si to odvezte k někomu jinému. Kéž by bylo na světě víc takových lidí ano 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů