Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

STK+přihlášení na krossku

#21 12.05.2011 13:37:23

KarlosCZ
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 460
Založená vlákna
Místo: Praha 9
Motorka: není
Věk: 29
0 0

Re: STK+přihlášení na krossku

 offline 

 

#22 12.05.2011 15:11:03

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: STK+přihlášení na krossku


KarlosCZ:
Do terénu nevhodné, měkké přední tlumiče a je to jen trápení mašiny.

 offline 

 

#23 12.05.2011 15:17:21

Re: STK+přihlášení na krossku


Raduz TT600r:

Asi máš pravdu no.. jednoduše skončím u čisté krosky...

 offline 

 

#24 12.05.2011 15:21:58

KarlosCZ
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 460
Založená vlákna
Místo: Praha 9
Motorka: není
Věk: 29
0 0

Re: STK+přihlášení na krossku


viteka 32: tak do terenu je toho nevhodnyho vic a lidi na tom stejne jezdi... jako treba ja  heh2 

 offline 

 

#25 12.05.2011 15:35:48

Rada36
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 295
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: SX 144 08´, KLX 650 sm
Věk: 28
Tel: 724 778 409
0 0

Re: STK+přihlášení na krossku


Souhlasím s Raduzem ve všech bodech.  ano  jestli teda chceš cross tak za těch 30tis. už se dá koupit motorka rok 2000+ ale přesně jak bylo řečeno. Údržba je prostě třeba, tomu se nevyhneš. už se to tady řešilo. Počítej tak 15tis. za sezónu že tě to stát bude. A nepodceňoval bych ani výstroj jako boty a další chrániče  cool 


VTEC inside  heh2

 offline 

 

#26 12.05.2011 17:13:58

Re: STK+přihlášení na krossku


Dobrý díky všem myslím že sme to vyřešily big_smile

Tohle sem asi nepatří ale jak moc velkej je rozdíl mezi 125 a 250 cross v síle ...jakože občas natom chce jezdit i můj malej bratr (15let) a jestli by zvládl 250-ďo váhově sem se koukal to je tak +10až15kg de mě oto jestli mu to neutrhne ruce big_smile

Editoval kotty (12.05.2011 18:04:43)

 offline 

 

#27 12.05.2011 18:56:50

peeco81
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 363
Založená vlákna
Motorka: TTR + babeTTa :)
Věk: 2000
0 0

Re: STK+přihlášení na krossku


kotty:

vzhladom k tomu, ze 250 2t ma okolo 60 koni a okolo 100kg tak teba aj tvojho brata tak potaha ,az sa budete cudovat... a2 


ready to race....

 offline 

 

#28 12.05.2011 19:32:26

Rada36
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 295
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: SX 144 08´, KLX 650 sm
Věk: 28
Tel: 724 778 409
0 0

Re: STK+přihlášení na krossku


kotty:

Jestli jeho a sebe nemáš rád kup si jí  ano  heh2 Protože z 50tky MTX jít na dvěpade není zrovna ideál. Jestli chceš jezdit po louce a jen rovně tak si jí klidně kup. Jestli ale chceš jezdit na trati tak jdi do 125tky. Nehledě na to že za ty peníze určitě koupíš líp dvácu  wink 

Editoval Rada36 (12.05.2011 19:33:45)


VTEC inside  heh2

 offline 

 

#29 12.05.2011 20:53:21

Lasky
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 878
Založená vlákna
Místo: Lišov u Č.Budějovic
Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
Věk: 35
2 0

Re: STK+přihlášení na krossku


kotty:

Taky bych se připojil k tomu co píše Radůz.

Pokud jsi teda rozhodnutý jít do krosky a přemejšlíš jen jestli 125,nebo 250,tak se rozhodni podle toho kde budeš hlavně jezdit. Každá má svoje výhody. Obava,že by se brácha rozbil na 250 je zbytečná. Stejně si namlátíte huby oba dva a to jak na 125,tak na 250 (to není žádný povyšování se,to je prostě fakt a měl to tak každej).
Rozdíl ve výkonu je hodně velkej. Ideální je koupit nejdřív slabší a pak silnější,ale to samozřejmě stojí další prachy navíc,takže to asi nebude ta cesta.
Je pravdou,že 125 je levnější. Je to super stroj na trať,ale souhlasil bych s tím co tu bylo napsáno,že na ježdění po louce nestačí. Ze začátku možná,ale pak jí uštveš.Měl jsem dost dlouho RM125 a vím o čem mluvím. I s mojí váhou mi na trati dávala pořádně zabrat.Jen jsem proti 250 musel opravdu přesně hlídat řazení. Tahle motorka nepotřebuje heft na plyn.Stačil by tam vypínač ON/Off nic mezi není. Buď to jede jako kráva,když je to vytočený,nebo nic. Jezdil jsem s tím i enduro a na to je to úplně na hovno. Krouťák žádnej.Ale na trati s tím jsi rychlejší než na 250,protože ten výkon 250 tam jako začátečník nevyužiješ ani z poloviny. Na louku a na enduro bych vzal radši 250. Ale za chvíli tě bude stejně srát,že to nemá papíry.
Ale zase než za každou cenu brát 250 ve špatným stavu je lepší pěkná 125. Počítej prostě s tím,že je to ostrej motor a nasypeš do toho peníze. Může bejt,že budeš mít štěstí a koupíš motorku do který budeš lejt benzín a měnit gumy,ale na to bych nespoléhal.
Je to těžký se rozhodnout. Tak přeju hodně štěstí ať koupíš dobře.

Editoval Lasky (12.05.2011 20:54:46)


Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja beer

 offline 

 

#30 12.05.2011 22:06:50

viteka32
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 261
Založená vlákna
Motorka: HSQ Te300
0 0

Re: STK+přihlášení na krossku


Ale podle meho nazoru a zkusenosti je 125 v crosu idealni na trat, kdyz sni budes jezdit enduro a budes ji trapit na dlouhych prejezdech po loukach, tak ji zadres! Uz v mem okruhu se takhle zadrely 3 stopetadvacky. Protoze na louce to budes porad drzet vytocene, a ten motor taky neni na to stavenej aby jel porad v plnem. Na trati letis a s plynem si porad hrajes = plny, ubrany, ale na louce to nekdo kropi porad zasekly plyn na doraz a pak se divi, ze mu ten motor odchazi.


Kdo nepadá, jezdí pod svý možnosti.

 offline 

 

#31 13.05.2011 07:34:35

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11379
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: STK+přihlášení na krossku


U menších objemů to určo na enduro "bez mozku" moc nebude, ale pokud přestupuješ z 50ky, tak to bude určitě krok vpřed a to je dobře. U cwajtaktu je navíc kouzelné to, že si ho můžeš naladit úplně jak chceš/můžeš/umíš. Může to mít i spodek.
Pokud bys šel do oranžády, tak ti asi hodně poradí Tristan. Ten na tom enduro jezdí, ale má to naladění "krapet" jinak. Zvedni telefon a vysaj z něj informace.

Jijak já bych ti na dvácu asi kývl s tím, že je to stejně nejmíň šílené řešení. Co ušetříš za pojištění a přepis okamžitě narveš do výstroje a bude to v poho. Bez kvalitní výstroje si rovnou zvedni pojistné na úrazovce a připojisti si pobyt v nemocnici. Nepřemýšlej o levných botách a nebo hůř o tom, že něco koupíš později. To by tě o krátký čas později hóóódně mrzelo, bolelo i stálo.


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#32 13.05.2011 07:46:48

Michal_RC600
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 80
Založená vlákna
Místo: Dub nad Moravou
Motorka: KTM 200 EXC 2T, Yamaha YP 250 4T
Věk: 34
0 0

Re: STK+přihlášení na krossku


Také bych ti doporučil spíš tu 125, dají se sehnat poměrně levně a i ve slušném stavu, bude třeba se naučit přesně řadit a pracovat se spojkou. Bez potřebné výstroje určitě nejezdi, mohl by jsi brzo velmi litovat, není to sranda.

 offline 

 

#33 13.05.2011 12:37:35

Re: STK+přihlášení na krossku


A jakej je asi optimální rok výroby pro 125 do 30 000,- ? abych nekoupil starej krám...
A co bych měl sledovat abych rychle poznal stav motorky, jako jak se předešlej majitel k motorce choval(když si ji půjdu vyzkoušet).

Editoval kotty (13.05.2011 14:38:01)

 offline 

 

#34 13.05.2011 22:35:35

petan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1357
Založená vlákna
Místo: Praha - západ
Motorka: *** KTM 690 ***
Věk: mládí v prd... do důchodu daleko
1 0

Re: STK+přihlášení na krossku


Koukni na motoinzerce.cz
Tady máš třeba 125          http://www.motoinzerce.cz/motorky/ktm/4 … 5-exc.html
Tady u nás jí jezdí jeden mlaďas, měl jsem jí pučenou asi na 1/2 hod a zatahat za pazoury taky umí vyk!  
Taky přesedlal ze Simsona a teď se učí na 125 a myslím že to bóóóhatě stačí


Vem za ní

 offline 

 

#35 14.05.2011 09:45:22

Re: STK+přihlášení na krossku


petan:

No ta je moc dobrá ale dost drahá namě už...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů