INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
pomoc
- kpetr
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 29
- Založená vlákna
- Místo: Nejdek
- Motorka: Xt 600 Ténéré už ne!!! nyní CR 125
- Věk: 22
- Tel: 723882556
- 0 0
Re: pomoc
Jimmos napsal(a):Raduz TT600r: Poslední modely XT bych vůbec nepovažoval za motorky.. Dle mého to byl krok zpět.
taky se mi ty nový Xtéčka moc nelíběj
- ja401
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 123
- Založená vlákna
- Místo: Čelákovice
- Motorka: DRZ 400S,Stadion S11
- 0 0
Re: pomoc
Já jezdím na DRZ na cross gumách i po silnici. Když za to netaháš,tak vydrží i na silnici docela dlouho a v terénu dobrý.
- Suchman
- Administrator
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4498
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
- Věk: už moc
- Tel: 774 817 423
Re: pomoc
motoline.cz:
No jo, taky je na tom naložený 340kg a stojím do kopce na Grossglockner. Normálně to nevypadá zas tak špatně...
Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.
- Lasky
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 878
- Založená vlákna
- Místo: Lišov u Č.Budějovic
- Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
- Věk: 35
- 2 0
Re: pomoc
Suchman:
Když jsem prvně viděl fotku toho tvýho TTR s kuframa a že stím cestuješ,tak mi to přišlo divný. Pak jsem jednou potkal kluka s holkou,kteří měli skůtr Aprilia SR50 takhle obloženej zavazadlama a ve dvou na tom jezdili po celý republice. By co mě překvapí příště.
Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja
- Honzan
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1037
- Založená vlákna
- Motorka: xrv. xlv, jawa
- Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
- Tel: mam
- 4 0
Re: pomoc
No ja bych to shrnul asi takto, servisni intervaly dle vyrobce:
xr 400 - vic tereni, min silnice, vic pro jednoho, servis po 1000km, jednoznacne nejlepsi terenak
ttr - teren i silnice tak nastejno a ve dvou i na silnici ma 600 lepsi rezervu vykonu, trvale s tim jde pri dobrem prevodu jet 120 km-h na pul plynu...servis po 6000 km, podle me nejlepsi univerzal,
dr400 - teren i silnice nastejno, nizsi, ve dvou horsi nez ttr, v terenu horsi nez xr (mluvim o neostre verzi), servis taky po 6000, modernejsi koncepce, ma starter, nejzvladatelnejsi na zacatecnika...
dr 400- ostra verze naopak blizko xr, ale nevim jak dobre se shani na papirech...
Zbyva se rozhodnout co bude tve uziti a priorita... osobne bych hodne vahal a pak zvolil xr(a ostrejsi) kvuli vaze a tomu, ze mam jeste jiny moto na cesty, mit jen jedno, ttr bych se v zivote nezbavil...
- kpetr
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 29
- Založená vlákna
- Místo: Nejdek
- Motorka: Xt 600 Ténéré už ne!!! nyní CR 125
- Věk: 22
- Tel: 723882556
- 0 0
Re: pomoc
tak to Vypadá na to TTR je hezký je jich dost a asi ani s dílama nebude problém
- Lasky
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 878
- Založená vlákna
- Místo: Lišov u Č.Budějovic
- Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
- Věk: 35
- 2 0
Re: pomoc
Jo chlape to máš dost těžkej výběr. Ideální motorka na tohle všechno neexistuje,ale když už je třeba dělat kompromis,tak mi přijde dobrý TT600,XR600. Ale když říkáš,že je to těžký k tvojí váze? No je,ale to je těžký pro každýho když nešťastnej tahá motorku zapadlou po motor do bahna. Z druhý strany tvých 65kg má k takovýmu kompromisu jednu nespornou výhodu a to je převod. Abys rozuměl,já mám 120kg a tím pádem je pro mě univerzální použití TT mimo. Aby to tahalo v terénu,tak mám velkou rozetu,ale na silnici se to vleče jak traktor. Brácha používá TT600S přesně k tomu účelu jako ty.Jinej dopravní prostředek ani nemá.Váží asi taky tak jako ty nezbylo mu než si na tu váhu zvyknout. Jenže proti mě tam má sakra rychlejší převod vhodnej i na silnici a s jeho váhou to tahá i v terénu. Samozřejmě ty gumy na asfaltu mizí. Jestli si na tu váhu nezvykneš,tak nezbyde než snížit objem na 400,ale abys to na silnici neuštval. Víme všichni,co jsme dělali v tomhle věku. Na DR350 zapomeň úplně. To je super motorka,držák,ale vhodná tak pro starší pány,co už se chtěj svézt v klidu,a není moc vhodná,aby jí někdo držel s vyvráceným zápěstím naplno půl hod.
Podle mojeho názoru,absolutně nejvhodnější dopravní prostředek na cesty do práce,nákupy a prostě jakýkoliv ježdění po silnici je velkej skůtr. Měl jsem Hondu Pantheon 150 dvoutakt. To byl úžasnej stroj. Dal jsem na to velkej kufr,vysoký plexi a jezdil jsem na tom furt i v zimě. Když je to celý oplastovaný a vysoký plexi,tak na tebe nefouká a neprší když jedeš. Jezdilo to 120km/h a žralo úplný hovno. Používali jsme to se ženskou ny výlety,ale ve dvou tomu už chyběly koně,tak jsem to prodal,že koupím Aprilia Atlantic 500,ale nějak na ní dodnes nezbyly peníze.Teď mě to tolik netlačí,páč na výlety mám sajdu,ale kdybych měl každej den dojíždět 50km do práce,tak si toho skůtra koupím,protože on se zaplatí. Ty náklady na provoz jsou proti čemukoli jinýmu zdaleka nejnižší.
Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja
- Honzan
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1037
- Založená vlákna
- Motorka: xrv. xlv, jawa
- Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
- Tel: mam
- 4 0
Re: pomoc
kpetr: hele najdi si nekde v okoli nekoho s ttr a vez se... zjistis ze to s novejsim xt nejde porovnavat a uvidis jestli ti sedne... Kdyz ne, hledej dal... ale vzdycky to bude kompromis - bud vetsi obsah, vaha, rychlost a delsi vydrz nebo nizka vaha, lepsi teren a castejsi servis...
- VDrakeV
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 260
- Založená vlákna
- Místo: Praha - západ
- Motorka: XR 250 , XR 400 R, Yamaha WR 450
- Věk: 33
- 0 0
Re: pomoc
ja si myslim ze kdybys mel dostatecny prostredky, tak by bylo idealní koupit DRZ 400 s normalnima kolama a navic s motardovýmí. Jediný co by si musel delat je přehazovat kola. Na motardech by si mel i jinou rozetu do rychla abylo by to. Jen by to chtelo dat do toho vic penez a taky chut to vyměnovat. Ale jinak by to byl idealni stroj pro tebe.
- kpetr
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 29
- Založená vlákna
- Místo: Nejdek
- Motorka: Xt 600 Ténéré už ne!!! nyní CR 125
- Věk: 22
- Tel: 723882556
- 0 0
Re: pomoc
Lasky:No zkusím někoho oplašit kdo to ttr ma... Nebo pořádně zainvestuju do toho mýho xt aby vydrželo dalších 22let a bude.
Víte někdo o mouchách tohohle stroje?
- Wiblyz
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 173
- Založená vlákna
- Místo: Rakovník
- Motorka: TT600S
- Věk: 37
- Tel: 911 ( chtějte kapitána Kolečka )
- 1 0
Re: pomoc
ja401 napsal(a):Já jezdím na DRZ na cross gumách i po silnici. Když za to netaháš,tak vydrží i na silnici docela dlouho a v terénu dobrý.
Neni to takova hruza, presne jak pises. Urcite je potreba se naucit - jsou tam malinko jiny reakce nez na gume typu E07. Ja jezdim na TT-S C04, C05 a taky v podstate vsude vcetne silnice a jde to. Akorat si na to musi clovek zvyknout a davat si majzla na mokru a v zatackach ani moc nepridavat ani moc neubirat. Ta masina ma stejne cestovniho potencialu jako terenniho. Dal jsem na ni za den i 350 km ( z toho 250 silnice, 100 teren nebo 150 km teren v kuse ) Musis teda u tehle masin pocitat s hmotnosti plny kolem 150 kg, nadrz je mensi, takze castejc tankujes, ale podvozek bych hodnotil jako paradni, na to ze je to univerzalni enduro. Porad mi pripada lepsi jezdit silnicni useky na ceckach nez dat na masinu 17" motardy a bejt uvazanej jen na rozbitou silnici.
Větev ti neublíží, když ji před tebou nikdo nenatáhne.
- HanesRc
- Bahnomil - "Manďák"
- Fotogalerie
- Příspěvky: 466
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od starosty
- Motorka: XL 600V Transalp, KTM exc 200
- Věk: 37
- Tel: taky mám :)
- 3 0
Re: pomoc
Zdar, asi tě můj názor nenatchne, ale ideální kompromis je dvě motorky . Jak už tady bylo napsané (skůtr a kroska). Já už taky něco vyzkoušel a toto je jediná rozumná varianta. Charakter motorky je jedna věc, ale taky ber v potaz obutí, protože to je druhej problém. Univerzální guma se taky hodně těžko hledá. Jasně jsou enduro pneu FIM, které mají homologace a docela dobře fungují v terénu, ale už nová má menší špunt a to co necháš na cestě do práce na asfaltu, tak to ti bude sakra v blátě chybět a tomu věř I výbava je problém. Nevím, kde děláš a jaké tam máš zázemí, ale chrániče, helma, boty atd. co je do terénu potřeba ti v práci bude překážet. O provozních nákladech nemluvím (olej, filtry, ... jednou za rok, nebo jednou za pár MTH?)
Kloudnej vercajk je každopádně TTR nebo DRZ
Louže,bláto,kaluže, ty jsou tady pro muže! http://www.farynenduroteam.cz/
- peeco81
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 363
- Založená vlákna
- Motorka: TTR + babeTTa :)
- Věk: 2000
- 0 0
Re: pomoc
Hosi 2 motorky je jasna vec, to je proste stav nirvany, len chce riadnu financnu injekciu.... pre mne by to bola dvojica YAMAHA XJR 1300 + WR450F ale chce to este cas
ready to race....
|