Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMASuzuki DRZ 400SM#21 18.07.2009 23:58:15
Re: Suzuki DRZ 400SMJá bych taky řekl že podvozkem i váhou je na tom DR-Z líp než TT-R. Je to taky modernější motorka. A hlavně je celkové blíž krosce. Užší a podobně stavěná. Na výkon je TT-R bez pochyb lepší. Nejde ani o koně ale ten krouťák ničim nenahradíš. Ale DR-Zoun jde ochotně za plynem takže je s nim sranda. Dej koním pít... offline #22 23.07.2009 11:56:57
Re: Suzuki DRZ 400SMjo, na těch sm kolech je s ním hoodně veliká...sice jsem na tom jel asi jen 10 minut ale bomba, svádí to ke kravinám offline #23 23.07.2009 22:27:30
Re: Suzuki DRZ 400SM
Jo to mi povídej. Ve spojení s kámošem kterej má taky DR-Zouna a je ještě vymaštěnější, kravíme tak, že asi ty lidi musíme po Praze docela srát :-) Dej koním pít... offline #24 16.02.2010 21:27:12
Re: Suzuki DRZ 400SMAhoj kluci, offline #25 16.02.2010 23:22:32
Re: Suzuki DRZ 400SMTaky jsem nad tím zezačátku uvažoval. Pak jsem teda radši koupil ostrou krosku. SM má jinou vidli i zadní kyvku. Myslim ale že by to mělo fungovat normálně. Jen to neni na skákání nějakejch obřích skoků. Je to přecejen měkčí podvozek. Dej koním pít... offline #26 17.02.2010 08:55:33
Re: Suzuki DRZ 400SMremus511: offline #27 17.02.2010 13:50:02
Re: Suzuki DRZ 400SMNavrc.TT-R: offline #28 17.02.2010 16:47:22
Re: Suzuki DRZ 400SMremus511>Středy originál kol u SM a S jsou totožný a dají se bez úprav prohodit. U SM s Eskovými koly se musí použít velký kotouče. Sehnat velký kola je docela problém, já jsem je sháněl víc jak rok a to jsem je koupil v dost dobrým stavu se zánovníma gumama, rozetou a Skovýma kotoučema, který mě teď leží doma. Pokud je chceš sehnat, tak leda sledovat inzeráty a ukecat toho, kdo prodává DRZko s oběma sadama. Já jsem ty kola koupil za 10000,- a volal jsem i takovým, kteří chtěli dvojnásobek. offline #29 17.02.2010 20:23:21
Re: Suzuki DRZ 400SMRáfky a dráty se sehnat daj docela za rozum i nový, ale kde sehnat samotný náboje za rozumnej peníz to nevim. Dej koním pít... offline #30 01.03.2010 16:54:13
Re: Suzuki DRZ 400SMZdar hoši. Tak konečně se počasí umoudřilo a tu mašinu jsem vytáh ven o sem koupil (drz 400 sm). Zatím jsem s ní jezdil kolem 115 km/h. Líbí se jí v otáčkách. Čekal jsem sice větší zátah, ale je to v poho. Uvidíme co všechno zvládne. offline #31 14.07.2010 19:39:49
Re: Suzuki DRZ 400SMViem ze to je trosku blbost,ale da sa ist s touto sm-kou aj do mierneho terenu? Teren myslim polne prasne cesty a strk... Pokukujem po tejto Suze a na tychto malych kolach sa mi neskutocne paci.... offline #32 14.07.2010 20:12:19
Re: Suzuki DRZ 400SMVšecko se dá, ale počítej s tím, že když na tom budeš mít měký gumy, tak je dost rychle na té šotolině otrháš. offline #33 14.07.2010 21:02:54
Re: Suzuki DRZ 400SMNedávno jsme si to s kámošem mastili na DR-Z SMkách po polní cestě a oba jsme vlítli asi v 50km/h do obrovský louže asi 50m dlouhý a zarostlý trávou, takže to na první pohled nebylo vidět. Hluboký to bylo asi 15cm vody a + nějaký bláto. Držku jsme si jen tak tak nerozbili, ale samozřejmě jsme zapadli, takže než jsem to vytlačil za pomoci motoru ven, tak jsem byl jako prase od hlavy až k patě. Dej koním pít... offline #34 14.07.2010 21:23:42
Re: Suzuki DRZ 400SMNo tak z casti mi to pomohlo Idealne bi bola sm-ka na take pohodove vozenicko a EXC na nastrahy lesa... Hladam sponzora.... http://www.youtube.com/watch?v=KgSkR7OffGE Editoval PETOX (14.07.2010 21:45:15) offline #35 31.08.2010 19:03:15
Re: Suzuki DRZ 400SMTak jak to jde? Já s drz 400 sm spokojenost, zatim ani jedinej problem, jezdim na tom kazdej den 1,5 hodiny a o víkendu tak 5-6 hod. Pádů už spousta, a nic se neposralo maj to dobře vymyšlený. Jen pokaždý rovnam řidítka v těch gumovejch špuntech v brejlich. Upravy jsem udělal na podvozku, zadni pružinu jsem přitáh o 10 mm a nechal standastni nastaveni, předni vidlice olej 7,5 a dal jsem větší silonový podložky o 1,5 cm a zas standartni nastaveni, ted je ten podvozek fakt tvrdej, ale i stabilni ( mam 187 cm a vaha 88 kg a stojim na spičkách)( jemné kmitání ve vyšších rychlostech okolo 140), rychlost 147 pak už jsem to dl netahal, zadni kolo se bez problému utrhne v dostatečném náklonu, teren to taky zvladá bravurne a tam toho výkonu je až až, na podzim tam hodim enduro gumy tak uvidim, motorka se dobře vytáčí, ve vyšších se jí to líbí. Jen sousedi mě posílaj doprdele at s tim uz jedu pryč, je tam kn filtr a leovince vejfuk a zvuk dobrej. Spotřeba cca 5,5 litru. olej nemizi, chladi taky bez problemu, větrák byl zaplej je v tech hycech. Jeste jsem dal silonový padáky do os kol, a hadici na vejfuk, když to padne na tu stranu co je stojánek tak se to hodi. zrcátka jsou dole, pod řidítka jsem dal 20 mm podložky, a chtelo by je totak o 1 cm jeste nahodru. V zadu mam ted 150 gumu, jeste nekolik změn tam je ale ty jsou vizuální. Je to dobrej stroj., myslim že s ní zkusím příští rok zaject alespon jeden závod v supermotu kat S2, a nemyslím si že s ní budu poslední. Když jsem koukal na časy z Písku tak ten den sice byli přehánky ale nejrychlejší z pitbaiku měl lepši čas neš kat S1 a S2. Myslim si že hoši maj problem ukrotit ty silný ostry motorky, alespon ty v zádu. Ale zatim toto srovnani nemam. offline #36 31.08.2010 22:46:14
Re: Suzuki DRZ 400SMTak to ses do toho hezky vrhnul Dej koním pít... offline #37 02.09.2010 13:57:53
Re: Suzuki DRZ 400SMSemis: offline #38 02.09.2010 15:16:19
Re: Suzuki DRZ 400SMS_T_S: Dej koním pít... offline #39 02.09.2010 16:29:02
Re: Suzuki DRZ 400SMA hlavně tím, že není rychlá, tak případné pády tolik "nebolí". měl jsem tu čest to v Sosnové složit a jen kosmetické věci a odřená kombi . Chtěl bych to někdy zkusit na DRZ, XT mi už větší náklon nedovolilo Editoval radek.xt660 (02.09.2010 16:34:11) offline #40 02.09.2010 17:43:02
Re: Suzuki DRZ 400SMradek.xt660: offline |