Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 úprava origo výfuku#1 17.03.2009 22:20:14
úprava origo výfukuMožno ste to už videli, našiel som link na úpravu origo výfuku na TTR. čo na to hovoríte? http://www.tt600r.de/technik/tt-allgeme … unning.doc Váš názor? offline #2 18.03.2009 21:45:34
Re: úprava origo výfukuVipadá to zajímavě, ale chtělo by to podle mě dotáhnout do konce. Protože si myslím, že bez toho tlumícího mezikusu z toho bude lítat vata.... jinak dobrej nápad.... offline #3 18.03.2009 23:11:05
Re: úprava origo výfukuMyslíš, že bez tohto oválneho plechu plechu s tou trubičkoum ktorý kryje tie navrtané diery??? ako to on popisuje že db eater? offline #4 19.03.2009 19:06:57
Re: úprava origo výfukupřesně ten... offline #5 07.11.2009 22:38:19
Re: úprava origo výfukuuž to někdo vyzkoušel? Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every motherfucking last one of you offline #6 07.11.2009 23:08:18
Re: úprava origo výfukuJá když sem měl TT čerstvy, tak sem uřiznul jenom toho šuldu co toho trči a aji to pomohlo. Dál bych to radši ani nevrtal offline #7 07.11.2009 23:44:54
Re: úprava origo výfukuneni nic jednodusiho nez 1sehnat jetou "otevrenou koncovkuů a nebo udelat ladacek stocit plech do tvaru roury udelat dve dna meri ne derovanou trubku naplnit vatou zanytovat a hotovo a mezisvod udelat z ruzne narezany ohly a povareny trubky kdys je clovek sikovnej den dva prace a vysledek stoji za to offline #8 08.11.2009 00:07:59
Re: úprava origo výfukutak to neni nic jednoduššiho. Ale nezaruči ti to že to pojede dobře. Muže to byt jenom nechutně uřvany a pojede to mnohem huř a bude žrat mnohem vic offline #9 08.11.2009 10:47:32
Re: úprava origo výfuku
Jak to mohlo pomoci, když ta díra zůstala stejná. Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every motherfucking last one of you offline #10 07.06.2010 21:18:48
Re: úprava origo výfukudotaz na majitele verze RE. ma vyfukovy system na teto motorce 3 casti, nebo jen 2 jako je to na R. videl jsem totiz na fotce naprodej cely vyfukovy system a mel celkem tri casti. prodejce tvrdi ze je to original RE. mezi svodem od hlavy a trubkou co je od koncovky je vlozen jeste jeden dil dlouhy asi 10cm. je to presne v tom miste kde je trubka svodu prisroubena k podsedlovce. offline #11 07.06.2010 21:36:47
Re: úprava origo výfukumyslim že aji v manuálu k RE je mezisvod, takže má 3 části offline #12 07.06.2010 21:44:21
Re: úprava origo výfukuFULL GAZ..! Ride fast or be last.. Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě.. offline #13 08.06.2010 02:27:59
Re: úprava origo výfuku
no ja bych to potreboval vedet na 100% takze doufam ze se jeste nekdo s RE ozve
no tak to ti ted musi jet jako CERT offline #14 08.06.2010 07:38:40
Re: úprava origo výfukukick-start: FULL GAZ..! Ride fast or be last.. Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě.. offline #15 08.06.2010 09:37:15
offline #16 08.06.2010 11:18:59
Re: úprava origo výfukuJá ho tam mám taky - mám koncovku, co se montovala už na REčka Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #17 08.06.2010 16:29:32
Re: úprava origo výfukuRaduz TT600r: offline #18 08.06.2010 19:32:08
Re: úprava origo výfukuneni to skoda kuchat origo vyfuk kdyz ladak stoji par korun? ja si origo vyfuky schoval doma a sehnal extra potichej ladak akorat offline #19 20.08.2010 15:50:22
Re: úprava origo výfukuZdravím, přečetl jsem celou stránku a protože čekám už druhý měsíc na motor, došlo i na výfuk.Co si myslíte o tom, co mám já?Je trochu pošramocený, ale jinak je to dobrá práce.Profesionální sváry, je to nerez a je to komplet zavařený.Mezi čely je děrovaná trubka zaústěná až do koncovky.Uvnitř žádná vata a děrovaná trubka je u konce už rozežraná.Tělo má průměr 90 mm, koncovka 60 mm.Jaký je váš odhad na zvuk v tomto stavu?Myslím, že to bude dost hlasitý.Mám představu, že zadní čelo udělám odnímatelné a zkusím různé alternativy. offline |