Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMATéma zavřeno Stránky: 1 Benzín#1 02.07.2008 21:17:24
BenzínZkoušeli jste někdo lejt do TTR benzín s vyšším oktanovým číslem? Nějakou 98čku nebo 100ku? Pocítili jste rozdíl? offline #2 02.07.2008 21:33:50
Re: BenzínDojel sem jednou na benzinku už skoro jenom n smrad z benzinu, a byla to benzinka která byla už tak dost drahá a mezi 95 a 98 byl rozdil asi 0,30Kč, tak sem si napustil plnou nádrž 98-ky. Nečekal sem to, ale mirny zlepšeni sem citil, ale nebylo to zas nic tak moc citelnyho aby se mi vyplatilo dojiždět si někam pro 98, tady u nás je to samá 95 nebo speciál offline #3 02.07.2008 21:55:17
Re: BenzínZkoušel nekdo naftu? offline #4 02.07.2008 23:41:39
Re: Benzínjá to zkoušel jenom na svým autě a taky mi připadalo, že se to lépe sbíralo - těžko říct, jestli je to skutečně tak nebo jestli to člověku jen připadá, protože ví, že to tam nalil Budu muset obětovat pár korun na víc a vyzkoušet to offline #5 03.07.2008 09:20:37
Re: BenzínJelikož má 98 vyšší oktanové číslo hoří př nižší teplotě tudíž není tak namáhán motor a měl by být lepší kroutící moment a samozřejmě pročistí se ten motor kdybi ste tam nalili ten super benzín co lejou de wrc 106 oktanů to by ste asi poznali jenže po jedný nádrži by ste mohli měnit pístní kroužky protože je tam příměs ricinu a ten je zapíká. Strejda se živý vyráběním výfuků na modeli letadel a i výrobu letadel má tam i 250motory je metr nad zemí a točíse těžce přemotorovany ale dřív je to tak pět let tak měl menší a dvoutakty a tam lil čistej ricin tak mi dal 5litrů a nalil jsem to do pekáča ale upozornil že se pečou kroužky ať se nevzdaluju od domova.Jelikož jsem plánoval výbrus byl tam orig píst chtěl jsem nechat udělat rovnou 7 výbrus aby se zvětšil objem shruba 55ccm a 1 výbrus sem měl do zásoby tak jsem to tam nalil a bylo navečer fechtl 23 měl úplně jinej zvuk a když jem přidal plyn tak jsem málem kamarádovi opálil nohu plamenem z výfuku nebyl to plamen ale jakobi hořák oranžovo fialovej ale to by žádná 350 na rozjezd nevzala to pekáča ale za deset km se zakuckal a bylo to v pekáči Takže bych lil do ttrka to co předepisuje výrobce 95 a výš Jo a máme Toyotu Rav4 2,0VVTI 150koní a na 95máme průměrnou spotřebu tak cca8,3 a když jsme tam dali 98 57litru tak na tu nádrž klesla spotřeba na 7,4 takže i tomu ttrku by byla menši spořeba i lepší chlazení kdybi byl u nás na pumpě o 30halířu dražší tak bych ho bral furt teď jde o to jestli tam jenom nepíšou že je to 98. OFFMOTO offline #6 03.07.2008 09:35:32
Re: BenzínJá myslim že kdybys nalil do TT benzin s oktaneovym čislem vic než 100, tak by se to spiš zhoršilo. Co sem četl test, tak když zkoušeli měnit benzin a dávali Shell V-Power 99+, tak na normál motorce se to spiš trochu zhoršilo. Abys využil 100oktanovej benzin, musel bys mit motor s kompresnim poměrem minimálně 13:1. A protože TT-R má jenom 8,6:1, tak je to celkem marny, ale ta 98 tomu pomohla, vic oktanu bych tam ale nelil. A na té benzince kde byl rozdil mezi 95 a 98 0,30,- sem byl loni když 95 stál kolem 30,- tak tam stál 95 32,50 a 98 32,80 tak už sem vzal to. Je to u dálnice a proto drahy. A nejbližši benzinka s Naturalem 98 je ode mě přes 20km a to se mi fakt nevyplati pro to jezdit offline #7 03.07.2008 20:31:37
Re: BenzínJasný větší oktanový číslo než 98 bych tam taky nenalil To vím že musí být větší kompresní poměr dával jsem jen takovej příklad to by musel bejt nastavenej předstih a karburátor. OFFMOTO offline |