Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro

#21 30.11.2022 16:24:30

pospa5
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 302
Založená vlákna
Motorka: YZ 125, TTR 600
1 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Tak ta predvadecka v Bratislave je prodana a neni uz ani zadna nova, takze prozatim se to vyresilo samo  sad . Ted leda koukat na bazar.

 offline 

 

#22 30.11.2022 22:46:10

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 481
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 22
3 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


pospa5:

Hele, měl jsem TTR 600, SXC 625 i 690 a za mě ta 690 byla naprostý zklamání. Jak už tu psal někdo výš, špatně poskládaná převodovka do terénu, malý rejd, nelíbilo se mi zavěšení motoru, když potřebuješ dostat motorku třeba přes spadený strom.. Koupil jsem jí za kilo, takže naprosto famózní cena a i proto jsem jí vzal, že minimálně zkusím. Kupoval jsem jí někdy v prosinci myslím, přes zimu dal péči a v březnu šla pryč. Je to motorka udělaná na silnici s tím, že se s ní dá jet i do terénu, ale rozhodně jsem si to neužíval. Oproti tomu SXC byla uvibrovaná potvora, ale se zaměřením právě spíš na terén, což mi vyhovovalo víc. Byl jsem s ní po ose i na Ukrajině a to byl teda očistec. a1 Každopádně zase už problém s dílama, něco se koupit nedalo. Pokud chceš jezdit primárně silnici s občasnou vložkou v terénu, šel bych spíš do dvouválce. Pokud je primárně terén a občasný přesun po silnici, vzal bych EXC 500. Mimochodem jsem jí měl půjčenou od kamaráda (2018tka myslím) a můžu říct, že na ty polňačky naprosto boží. V té době jsem jezdil 450tku, ale to pětikilo jelo o dost víc, na šestku jsem s tím lítal po zadním na lesních cestách vysmátej jak lečo a říkal jsem si, že tohle si nesmím nikdy koupit, protože bych se zabil někde o strom. a1 Pecka, nářez, skvělý, ale holt musíš vyzkoušet a rozmyslet se, co vlastně chceš. U těch dual sportů platí to, že to není dobrý ani na silnici ani v terénu a tak to prostě je, i kdyby někdo tvrdil 100x opak. Já bych jetej kompromis za řekněme 150 tisíc prostě nechtěl.

Editoval green.bear (30.11.2022 22:48:36)

 offline 

 

#23 01.12.2022 01:08:59

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


pospa5 napsal(a):

chybí mi u něj výkon, vyšší cestovní rychlost (cca 120 km/h, s mým převodem je to reálně 85-90) a v neposlední řadě startér (otázka pohodlnosti a možnosti startu i v krkolomné situaci, jinak startuje na šlápnutí).

pospa5 napsal(a):

Dlouhý cestování určitě není v plánu. Reálný využití je po oběde se sbalit a vyrazit třeba na 4h na výlet po krajině cestou necestou. Jednou za rok třeba nějaká turistika po Rumunsku apod, ale převoz samozřejmě autem.

A co ted s tim ze???? Crossa na blbnuti k TTR mas takze ten jeho tereni prevod neni zas az tak potreba. Takze cestovni rychlost by jsi mel vyresenu, ale co s tim chybejicim vykonem. Jeden by rekl XR650R. Jenze ta uz taky neco pamatuje, a sehnat model se starterem bude v CR asi nadlidskej ukol. Nic jineho nez ta KTM690 mi z toho nevychazi. Resenim asi bude domluvit se s nekym na spolecnym celodennim pojezdeni a testnout si tu dlohou jednicku, maly rejd, atd... jestli te to bude ovlivnovat pri vyberu nebo tyhle chybky ozelis.

Z diskusi na netu vyplyva ze u 46KW modelu se serou rozvody, novejsi 55KW to prej maji uz vyreseny https://www.motorkari.cz/tema/?t=201481&pgr=2
A tady se zrovna nedavno resila vaha 690 vs. cestovani na tisici-km tripy https://www.motorkari.cz/tema/?t=227339&pgr=1

Problem je ze presne nevis co chces, jen vis ze TTR uz ne.
Musis mit na jezdeni kolem komina 55KW? Nestacilo by treba 35KW?
Potrebujes motorku ktera ti bude komunikovat s mobilem, je plna elektroniky, cerpadel, cidel, ABS..... nebo hledas jen neco novejsiho nez je TTR ale s r.v. do 2016 kdy zacalo platit Euro4
Co vaha motorky, je nejaky limit? 1valec nebo 2valec, vzduchac nebo muze byt i vodnik.

 offline 

 

#24 01.12.2022 07:28:06

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Ahoj tohle rozhodování nezávidím  lol
Řešil jsem podobné dilema, ale nevyřešíl.. Uvažoval jsem o SWM 500R/SM ale tak velký posun, v mém případě použití oproti TTR (u mě TTS) jsem nezaznamenal, abych do toho pustil 200táců.
Prodal jsem naháče, pěknou ČZ175dmu, XTčko a koupil Enfielda lol,
pač na Pardubicku se po lesích a polňackách moc jezdit nedá, případně na to mi TTS stačí, a na relax jízdu či do práce RE. (asi jsem už starej).
Na TT mám dvoje kola, ale stejně většinou tam mám SM
A mě osobně se na TTS jezdí lépe jak na TTR, proč tomu je tak to fakt nevím....


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#25 01.12.2022 08:10:28

pospa5
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 302
Založená vlákna
Motorka: YZ 125, TTR 600
1 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


green.bear:

Z toho mám taky strach  big_smile . Všechno prodat a koupit 690 a bejt z ní zklamanej, to by se mi nelíbilo big_smile. U tý 500 by se mi líbilo, že ji můžu prohnat po trati místo krosky, na Rumunsko atd by určitě byla taky super, ale asi už bych u ní kvůli servisu víc přemejšlel, jestli ji vytáhnout nebo ne. U TTR mě netrápí množství najetejch km, prostě jedu kdy chci kam chci a neřešim, jestli to nevyjde draho.

kick-start:

Silnější převod na TTR mám mimo snížení rychlosti na 1. hlavně kvůli tomu, aby to mělo trochu odpich a delší převod by musel být výrazně delší, abych to na tý silnici nějak víc pocítil. Měl jsem DR 600 a ten motor se mi líbil víc. Ve vyšších otáčkách se nerozklepal jako ttr, ale naopak v těch správnejch se uklidnil a dalo se s ním jet po silnici v mnohem vyšších otáčkách. Určitě nebudu kupovat nic jako starou LC4 apod. a ani nic s 35 kW jako Transalp atd.,  to je z bláta do louže a radši si nechám TTR, se kterým jsem v podstatě spokojenej, jen mám zimní roupy a láká mě změna a větší výkon big_smile Líbila by se mi i T7, ale tam až to je kolem 250 určitě a myslím, že v terénu by mě neuspokojila. Jinak o těch tématech na m.cz vím,ale moc mi to nepomohlo big_smile
Bude to asi vážně chtít vyzkoušet a udělat si vlastní názor.

Slow:

Jojo, swm se taky nabízí jako varianta, díky slušnej ceně, ale je to podobný jak s tou exc. Dost možná to u mě zůstane jak je a pořád budu mít motorku na silnici, na trať a na turistiku přírodou (+ samozřejmě pár veteránků big_smile ). Nebo jak ty, ale místo enfielda bych to viděl spíš na MT09 big_smile

 offline 

 

#26 01.12.2022 11:11:23

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Hele, a proč si to s někým nevyměníš na nějakým vejletě? Aby sis to zkusil.
Podle mě, jak to popisuješ, že máš víc mašin, moc nejezdíš a zvažuješ finanční stránku, tak to TTR je nejlepší. Jako upřímně, jede to na hovno, ale na polňačce případně na Ukrajině, v Rumunsku nebo Alboši si to na tom TTR užiješ famozně, protože výkon tam neřešíš. Je to blbuvzdornej bajk a hlavně je to yamaha. Yamaháři (co znám), na údržbu s prominutím serou a ty co maj TTR(ka) dvojnásob. A ten bajk furt jede. Když to někde v Ukru opřeš o hotel a ráno to tam nebude, nic moc se ti finančně nestane.
Já, kdybych přecházel, asi bych při takhle malým nájezdu šel do ktm 640. Dílů je na bazaru hromada za hubičku. Když to dobře osadíš karbecem (FCR) je to pila jaxsviň. Podvozek supr, motor supr. Na trojku na záda jakprd.
Jenže je to KTM a musíš to servisovat, to znamená v zimě nad tím 20 -30 hodin strávit, abys to měl ready. (vidle ti budou chcát, omrknout palici, ventily, rozvoďák. Mít cit a hlídat si typický slabiny,.. volnoběžka a další). Ale když to uděláš sám, zas to je za pár korun.
Nebo 690. A za mě to je super bajk. Podle mě je hnusnej, ale tvl. je dobrej. Fakt zábava. Umí bejt svině a umí bejt hodnej. Vibrace jsou proti 640 sranda.
Nebo se na to vykašli, kup si starý wr 400 a dej ho do latě (když to nebude troska). A na tom čtyřkilu odjedeš s bagáží i alboš. A furt jseš fun factorem uplně jinde než na TTR.
Na exc 500 jsem nejel. Nicméně, znám wr450f 2019 a můžu zodpovědně říct, že to je tak překoňovaná svině, že z představy na pětikilo se mi dělá zle.
Ale nápad předělat ostrou (wr 400, wr 450, exc 500) na duál není špatnej. Ale zahučíš v tom za strašný prachy. Já přes to všechno co jsem tu napsal, nejvíc minulu dr-z400. FCR, otevřenej lauf a svody, případně větší nádrž a podle mě nejlepší bajk  ve vesmíru. I kluci co měli 690 si ten bajk rádi půjčovali. Ale víš jak... Já beru prachy za reklamu na drz a drz tady všicky hejtěj.
Jestli chceš dvouvál, tak asi takhle... Nebudu psát co mám a na čem jsem jezdil. Ale na dvouvál to musíš umět zvednout. Jestli ti je 50+, znamená to chodit do posilky a mít nějakou sportovní průpravu. Jako dědek 50+ (třeba já) riskuje, že případně nestihne vystoupit a zalehne mu to hnátu.  A buď to dobře dopadne, nebo ne.

Editoval Kodiak (01.12.2022 11:23:32)

 offline 

 

#27 01.12.2022 11:34:35

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Kodiak:
A já si zase myslím, že předělávat 500 na dual je nesmysl. Měl jsem ho 3 roky r.v. 2018, najeto od 25-180 Mth a všechno motorově i podvozkově drželo... nicméně ten posez opravdu není na trip... takže sedlo, možná větší nádrž, odpružené klemy, možná jiné nižší stupačky... a stejně to bude "celkem" vibrovat. Jezdit s tím po asfaltu ustálenou rychlostí 80-120 tak z toho nic není... plave to, třepe se to, fouká na tebe.... Jezdit šotoliny 60-120 tak paráda :-D Ale jezdit s tím s příbalem si teda moc nedovedu představit (ten zadní blatník s blinkry odpadne při prvním blátě/odložení)
A motorka je to fakt hodná (kousek jsem jel na 450 SX a to bylo nedávkovatelný), 500 na 1ku mapu jak beránek... jen to zavření/otevření plynu je ucukané-ostré (ale klasicky v mezích 4T 450-500 ccm). Jinak motorka super, fakt zábava s tím krouťákem (350 mi přišla sterilní... rychlá je, ale jede to až nahoře).

Za mě lepší používat motorky přímo na co jsou stavěný... (dnes nechápu jak jsem mohl jezdit na XRV na drapácích).. takže hard 2T, dual klidne to TTR nebo 690 a silnice 2vál T7 apod  usch 

Editoval Toman (01.12.2022 11:47:14)

 offline 

 

#28 01.12.2022 20:24:45

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11377
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Toman:

Jak to tady čtu, nechceš se sbalit a dojet na pokec?
Mám vypáleno, vyuzeno, takže vzít řidiče (ideál abstinenta, aby nezáviděl), domluvit termín a můžeme to probrat.


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#29 02.12.2022 09:49:51

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


EXC 4T mají šílený vibrace, na tom pětikilu se na cestě budeš trápit, vyzkoušeno. No obecně všechny jednoválce jsou pro přesuny utrpení a jestli jezdíš jenom polňačky, pak bych koupil dvouválec. F800GS třeba, první ročníky byly pod 180 kg dokonce.
Té nové 700ky od Gase ti nemusí být líto, prý s EURO 5 je ten motor o dost horší /info o člověka co má starší 701 i aktuálního Gase/.

Editoval Miguel (02.12.2022 09:54:53)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#30 02.12.2022 11:32:08

pospa5
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 302
Založená vlákna
Motorka: YZ 125, TTR 600
1 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Miguel:

Zajímavý s tou euro 5... GS a podobný určitě ne, maximálně T7, ale i to by pro mě už do terénu nebylo nejspíš dostatečný. Nehledám cesťáka, spíš o něco lepší TTR big_smile

 offline 

 

#31 02.12.2022 14:17:41

JindraMZ
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 349
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 690 Enduro R, MZ 660E Baghira, Yamaha XT 350
Věk: 32
Web
0 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Já jsem najel na 690 něco přes 20 000 km a bylo to super. Na delších vzdálenostech vibruje, bolí z toho zadek a když pojedeš hodinu v kuse 160 km/h po dálnici tak tě bude bolet za krkem, ale dá se na to zvyknout. Prý pomůže performance parts sedlo (neměl jsem, zvyknul jsem si), namontoval jsem pouze silentbloky řídítek (bez nich to bylo hrozné). Do těžšího terénu jsem s ní nejezdil (CHKO, srnomrdi atd.), ale polňačky v okolních státech to dávalo s přehledem. Jezdil jsem s tím převážně po silnici, takže v terénu jsem také bojoval s rychlou jedničkou, ale je to o kompromisech. Výkon bych označil i na silnici za dostatečný, důležitá je váha. Byla to moje zatím nejlehčí motorka a užíval jsem si to, už bych nikdy nechtěl motorku těžší než 150 kg. Za mě to byl skvělý univerzál, po práci s ní můžeš v zatáčkách prohánět supersporty, v létě ji nabalíš a pojedeš po ose kam budeš chtít. Při turistických přesunech do 120 km/h spotřeba do 4 litrů, takže ani malá nádrž nebyl problém.

Teď jsem zrovna bez motorky, ale vzhledem k tomu že ročně jsem najel do 5 000 km, tak bych se příště nebál údržby něčeho ostřejšího a šel s váhou ještě níž -> tohle je mně velkou inspirací https://crosscountryadv.com/around-the- … ping-kiwi/

 offline 

 

#32 02.12.2022 14:21:46

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


pospa5 napsal(a):

Miguel:

Zajímavý s tou euro 5... GS a podobný určitě ne, maximálně T7, ale i to by pro mě už do terénu nebylo nejspíš dostatečný. Nehledám cesťáka, spíš o něco lepší TTR big_smile

Jenže F800GS je o 20 kg lehčí a tak 50-100 tis levnější. Vše podle ročníku.

Nebo tohle
https://www.autobazar.sk/24616560/husqvarna-te-630/

Případně SWM 650 se stejným motorem

Editoval Miguel (02.12.2022 14:28:40)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#33 02.12.2022 14:54:04

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Miguel napsal(a):

pospa5 napsal(a):

Miguel:

Zajímavý s tou euro 5... GS a podobný určitě ne, maximálně T7, ale i to by pro mě už do terénu nebylo nejspíš dostatečný. Nehledám cesťáka, spíš o něco lepší TTR big_smile

Jenže F800GS je o 20 kg lehčí a tak 50-100 tis levnější. Vše podle ročníku.

Nebo tohle
https://www.autobazar.sk/24616560/husqvarna-te-630/

Případně SWM 650 se stejným motorem

Jestli ta SWM 650 (tupější) pojede hůř jak 500, tak už nevidím moc důvod měnit za TTR..
To F800GS je překvapivé dobře v terénu, ale je to o rukou a peněžence...


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#34 02.12.2022 15:34:05

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Slow napsal(a):

Miguel napsal(a):

pospa5 napsal(a):

Miguel:

Zajímavý s tou euro 5... GS a podobný určitě ne, maximálně T7, ale i to by pro mě už do terénu nebylo nejspíš dostatečný. Nehledám cesťáka, spíš o něco lepší TTR big_smile

Jenže F800GS je o 20 kg lehčí a tak 50-100 tis levnější. Vše podle ročníku.

Nebo tohle
https://www.autobazar.sk/24616560/husqvarna-te-630/

Případně SWM 650 se stejným motorem

Jestli ta SWM 650 (tupější) pojede hůř jak 500, tak už nevidím moc důvod měnit za TTR..
To F800GS je překvapivé dobře v terénu, ale je to o rukou a peněžence...

58 koní má Terra nebo TE630, to už je o dost víc, než stejný motor u třeba F650GS, je tam jiná hlava nebo co... to proti 42 hp u TTR je řekl bych podstatný rozdíl...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#35 03.12.2022 01:21:34

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


JindraMZ napsal(a):

Já jsem najel na 690 něco přes 20 000 km a bylo to super. Na delších vzdálenostech vibruje, bolí z toho zadek a když pojedeš hodinu v kuse 160 km/h po dálnici tak tě bude bolet za krkem, ale dá se na to zvyknout.

Kdysi davno jsem si udelal streeta z GSXR, zadny kapoty, riditka s hrazdou ..... 150km/h bylo na tachaku nez reknes fik, ale vydrzet v kuse se to dalo max. tak 5min. A to byl na te masine podstatne zalehnutejsi posez nez jaky je na enduuuru. Takze jet hodinu 160-tkou ve vzprimene pozici jaka je na 690 to muzes vypravet akorat tak certum az k vam prijdou v pondeli s Mikulasem lol  

JindraMZ napsal(a):

tohle je mně velkou inspirací https://crosscountryadv.com/around-the- … ping-kiwi/

A pro me je to velky Fake-news.
Mam zmereny ze 1motohodina=27km po silnici. Zadna polnacka, asfaltka, silnice II tridy.
Aaron tam pise ze menil olej po 2500km co je nejakych 92mth. A motor mu vydrzel 60000km nez udelal prvni GO. To je prosim po 2222motohodinach. Temer sci-fi hodnota  lol 
Po kolika mth ma EXC500 predepsanou vymenu oleje, po 15ti? Nechce se mi ten udaj hledat, ale dejme tomu ze pri jeho provozu by byla akceptovatelna vymena nejakych +-20mth tak ji pravidelne pretahoval 4nasobne. A motor mu to vydrzel 2200mth. Dalsi GO delal po 40000km a ted ma ten motor natoceno dalsich 40000km.
To jsou cisla jak z reklamy na Pampers - zustane sucha i kdyz se poserete.

 offline 

 

#36 03.12.2022 09:40:26

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


kick-start napsal(a):

JindraMZ napsal(a):

Já jsem najel na 690 něco přes 20 000 km a bylo to super. Na delších vzdálenostech vibruje, bolí z toho zadek a když pojedeš hodinu v kuse 160 km/h po dálnici tak tě bude bolet za krkem, ale dá se na to zvyknout.

Kdysi davno jsem si udelal streeta z GSXR, zadny kapoty, riditka s hrazdou ..... 150km/h bylo na tachaku nez reknes fik, ale vydrzet v kuse se to dalo max. tak 5min. A to byl na te masine podstatne zalehnutejsi posez nez jaky je na enduuuru. Takze jet hodinu 160-tkou ve vzprimene pozici jaka je na 690 to muzes vypravet akorat tak certum az k vam prijdou v pondeli s Mikulasem lol  

JindraMZ napsal(a):

tohle je mně velkou inspirací https://crosscountryadv.com/around-the- … ping-kiwi/

A pro me je to velky Fake-news.
Mam zmereny ze 1motohodina=27km po silnici. Zadna polnacka, asfaltka, silnice II tridy.
Aaron tam pise ze menil olej po 2500km co je nejakych 92mth. A motor mu vydrzel 60000km nez udelal prvni GO. To je prosim po 2222motohodinach. Temer sci-fi hodnota  lol 
Po kolika mth ma EXC500 predepsanou vymenu oleje, po 15ti? Nechce se mi ten udaj hledat, ale dejme tomu ze pri jeho provozu by byla akceptovatelna vymena nejakych +-20mth tak ji pravidelne pretahoval 4nasobne. A motor mu to vydrzel 2200mth. Dalsi GO delal po 40000km a ted ma ten motor natoceno dalsich 40000km.
To jsou cisla jak z reklamy na Pampers - zustane sucha i kdyz se poserete.

500 EXC-F  má necelých 40 koní. Ten motor fakt není "vyhoněný". Třeba WR450F má 48 koní a servisní interval tisíc km (olej). Tzn. že od KTM je to silný alibismus a předpokládá se skutečně soutěžní nasazení.
Někdo tu psal, že 250 EXC-F vydrží 1000 mth píst. Ta nemá ani 30 koní. Co jsem si psal s chlapama, co jezdí turisticky 450 Rally tak normálně měnili po 3000 km olej a neměli problém.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#37 03.12.2022 09:49:32

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Dlužno dodat, že dneska ta 701/690/700 stojí míň, než ostrá roll a že přece jen to sedlo bude na cestování o kus snesitelnější, takže pro dvojí použití bych asi neváhal...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#38 03.12.2022 10:11:53

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


kick-start: moje údaje ze servisu 500 ohledně Mth a km:
20.10.2018   958km  27Mth
31.12.2018 1314km 42Mth
22.4.2019 1809km 60Mth
8.6.2019  2380km 80Mth
12.10.2019 3138km 102Mth  atd...

Ježdění soft teren, občas nějaký přesun polnackama apod.. Po silnici výjimečně, ale drbání v lese kde ses 2h a najdeš 5km tam také "ještě" nebylo.
Olej jsem dělal viz údaje - 20mth.. Dle manuálu je tam 1.3l. Ale vlezlo se spíš 1.4l. Dával jsem 15-50 shell za 160kc litr... Filtr 100,-.  Finančně 2x za rok je úplně v pohodě...

Jinak kolem 150mth jsem koukal na napinak rozvodu a byl v půlce "zoubků". Kamarád 350  2018 od nova a ve 110 dělal píst.. Začalo mu to hulit z výfuku... Jezdil to co my.. Další 2019 a prodával ve 160 bez zásahu.

Další otázka zní... Koupili byste si 500 s najetyma 400-500 mth? Já osobně teda ne.  Resp možná s tím, že si připravím 20 tis na motor a udělat, mít pak jistotu.

 offline 

 

#39 03.12.2022 12:23:40

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Kolega co má 350 2018, jezdí závody, furt to drží pod krkem, protože předtím měl 450, má aktuálně 140 mth a bez sebemenšího problému. Jeho mechanik, co takových motorek dělá spousty mu tvrdí, že pod 250 mth nikdy píst neměnil.
350 má 34 koní a pětikilo brané jako dualsport cca 39... takže životnost bude určitě vyšší.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#40 03.12.2022 23:41:10

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


Toman:
Takze olej delas po 20mth coz je zhruba kazdych 600km. Tedy 4x casteji nez Aaron. Mas tam vymeny kdy ti vychazi 27,5km/1mth jindy zase 34km/1mth.
Ja tech 27km/1mth meril na crossu YZ ktery ma 5st. prevodovku, EXC ma 6st. takze ti tech km/mth vyjde o trosku vic. Po najezdu 1000km mas prumer 30,75km/1mth, takze i tak to +- sedi.
V manualu je predepsano kolik mth vymena oleje, tech 20mth jak to delas ty nebo je tam neco jineho?

Miguel:
250mth je zhruba 7500km, my se tu ale bavime o desetinasobku mth v rezimu 4x delsim intervalu jedne vymeny oleje.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů