Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 Vratné lanko plynu u 4T obecně#1 30.03.2021 19:34:41
Vratné lanko plynu u 4T obecněMožná to bude velmi rychlé ale mně nic nenapadá - důvod - účel vratného lanka u 4T motoru ? Motor YAM wr 250 zastavěný v GG ec 300 f , nějak jsem to nepohlídal při montáži ( moje chyba ) a pak jsem ho skřípnul do dorazu rejdu. Otázka tedy zní, jestli bych mohl toho, že budu nadále jezdit bez vratného lanka , litovat..... ? Co by se mohlo stát ? offline #2 30.03.2021 19:51:26
Re: Vratné lanko plynu u 4T obecněliba23: za 25-30 let, jsem ho "vyhodil" z každé své moto, 1vál až 6 vál a pouze přínos v citlivějším, jemnějším ovládání plynu negativa nula! a nikdy žádný problém ťuk-ťuk, na dřevo Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #3 30.03.2021 20:15:59
Re: Vratné lanko plynu u 4T obecněPETARDAK: offline #4 30.03.2021 20:31:20
Re: Vratné lanko plynu u 4T obecněU 4T, u starých typů karbů, se mohlo stát, že podtlakem v sání, při prudkém zavření plynu, se šoupátko "přicucne" ke stěně a pružina ho nedokáže zcela vrátit... proto, třeba keihin FCR má šoupátko na 4 kolečkách... jinak jistě, může se zadřít klapka, prasknout pružina... ale to i u 2T... a proto máš u palce chcípák Editoval PETARDAK (30.03.2021 20:32:27) Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline |