INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
do lesa prej se bude moct furt
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Tak se hold na celý Alpy vyserem a bude se jezdit po našich horách do Tater,Karpat a na Kavkaz Ať se tam skopčáci poserou Co se týče cestování na silničnějších motkách.
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
- Wenca24
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 468
- Založená vlákna
- Místo: Jeseník
- Motorka: Transalp, Konopnice
- 0 0
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Vypadá to, že brzo zase budeme zdrhat za svobodou...tentokrát ne na západ, ale na východ
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Tohle uz je konec svobody Jestli tohle projde, je to zacatek konce motorismu. Ty mrdky uz nevi, jak by prosadili prodej vseho na baterie .... Desetitisice nemcu navstevuji na moto serial motogp, wsbk, ... To by se ani v nedeli nemohli vratit domu. Pochopil bych tuhle zpravu jedine na aprila
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
že jsou to byrokratičtí ultrakokoti je vidno už z aféry kolem dieselů. Jinak Slovensko kolem celých Tater byla pecka a za půlku cen
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- S.h.I.t.
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 107
- Založená vlákna
- Místo: Hradec Králové
- Motorka: KTM LC4 400 SC
- Věk: 33+
- Tel: placatej, velkej
- 0 0
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Janek napsal(a):Tohle uz je konec svobody
a co cekas od ekodementu? Klasika, jsou jak meloun. Navrch zeleny, uvnitr rudy, a nejlip je videt rozpuleny.
1=1, 2=10, 3=11, 4=??
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Zvolávat tady o konci svobody je mi přijde trošku mimo. Svoboda není dělat hluk a vyprdnout se na všechny lidi co jim to vadí.
V ČR jezdí cca 700 000 motorek (nepočítám do toho čísla Jawky a Čízy). Mnoho motorkářů má vícero motorek, takže může být klidně jen 500 000 unikátních vlastníků.
Z toho nám vychází, že tu žijeme s dalšímu 10 000 000 milióny lidí, kteří motorkáři nejsou. Celkem dost lidí má docela oprávněný názor, že motorky by neměli býti hlučné. Já je chápu. Je to naše zábava, děláme to pro radost, ale taky nevím proč bychom měli otravovat cíleně ostatní lidi svojí zábavou. Ruku na srdce, kolik lidí jezdí takovou pilu, že opravdu ten potenciál výfuku použijí.
Vlastním pár veteránů a musím říct, že si nedokážu představit svět, který by byl tak svobodný, co se konstrukce týče, jako předválečná léta. Výfuku byli jen trubky, ztracená mazání, dvoutakty, žádné pásy a bezpečností prvky. Paráda, ale s počtem dnešních vozidel bychom na té silnici ani neviděli a neslyšeli. Stačí si představit, kdyby všichni stále jezdili Trabanty a Jawkama.
Všechno se vždy muselo stát normou, jinak by výrobci při honbě za cenou nikdy sami neinvestovali do bezpečnosti a ekologie. Ano jsou výjimky, některé firmy cílí tímto směrem, ale jejich cílovka nejsme my. Škodovka by třeba sama od sebe tyto věci nedělala.
Technicky nemožné? V sobotu jsem se koukal na to, jak CrewDragon sám doletěl až na ISS s posádkou a nosná raketa byla schopná zase neporušená sama přistát. Přijde vám, že technologicky nejde dosáhnout 80 dB?
Chápu, že se vám to nelíbí, ale za pár let se bude řešit, že největší hluk dělají pneumatiky. Tak to je a nikdo z vás s tím nic neudělá. Ale naši potomci až dorostou, tak už to budou brát jako normální. A třeba se budou vztekat, když někdo bude chtít zakázat gumové pneu, protože dělají hluk a bordel.
- mart
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1193
- Založená vlákna
- Motorka: WR400F, exTT600R
- Věk: 5X
- 3 1
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Na tom zákazu je cosi podivného:
1) proč se týká pouze motorek? 2) proč se týká i motorek s evropskou homologací?
modrá je dobrá ;-)
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Williams napsal(a):Zvolávat tady o konci svobody je mi přijde trošku mimo. Svoboda není dělat hluk a vyprdnout se na všechny lidi co jim to vadí.
V ČR jezdí cca 700 000 motorek (nepočítám do toho čísla Jawky a Čízy). Mnoho motorkářů má vícero motorek, takže může být klidně jen 500 000 unikátních vlastníků.
Z toho nám vychází, že tu žijeme s dalšímu 10 000 000 milióny lidí, kteří motorkáři nejsou. Celkem dost lidí má docela oprávněný názor, že motorky by neměli býti hlučné. Já je chápu. Je to naše zábava, děláme to pro radost, ale taky nevím proč bychom měli otravovat cíleně ostatní lidi svojí zábavou. Ruku na srdce, kolik lidí jezdí takovou pilu, že opravdu ten potenciál výfuku použijí.
Vlastním pár veteránů a musím říct, že si nedokážu představit svět, který by byl tak svobodný, co se konstrukce týče, jako předválečná léta. Výfuku byli jen trubky, ztracená mazání, dvoutakty, žádné pásy a bezpečností prvky. Paráda, ale s počtem dnešních vozidel bychom na té silnici ani neviděli a neslyšeli. Stačí si představit, kdyby všichni stále jezdili Trabanty a Jawkama.
Všechno se vždy muselo stát normou, jinak by výrobci při honbě za cenou nikdy sami neinvestovali do bezpečnosti a ekologie. Ano jsou výjimky, některé firmy cílí tímto směrem, ale jejich cílovka nejsme my. Škodovka by třeba sama od sebe tyto věci nedělala.
Technicky nemožné? V sobotu jsem se koukal na to, jak CrewDragon sám doletěl až na ISS s posádkou a nosná raketa byla schopná zase neporušená sama přistát. Přijde vám, že technologicky nejde dosáhnout 80 dB?
Chápu, že se vám to nelíbí, ale za pár let se bude řešit, že největší hluk dělají pneumatiky. Tak to je a nikdo z vás s tím nic neudělá. Ale naši potomci až dorostou, tak už to budou brát jako normální. A třeba se budou vztekat, když někdo bude chtít zakázat gumové pneu, protože dělají hluk a bordel.
Dospělý názor
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
mart napsal(a):Na tom zákazu je cosi podivného:
1) proč se týká pouze motorek? 2) proč se týká i motorek s evropskou homologací?
Němci (a Rakouští Němci) jsou v tomto v Evropě unikátem, proto dokážou např. zakázat vjezd homologovaných řádně v EU zakoupených (tzn. s odvedeným DPH do státní kasy) dieselových vozidel (zejména s nižší Euronormou) např, do Berlína a jiných velkých měst. Lítat v obytné čtvrti s vykuchaným laufem je zvrhlost, ale takhle odstavit homologované stroje to úřední magorismus ...
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Williams:
Komunista? Takže ve jménu pokroku To se mi snad zdá. Dělám ve firmě a + 30% odvádím všelijaké jedním slovem daně. dokonce musím vydělat tolik, aby za mě můj zaměstnavatel odvedl další zjednodušeně jedním slovem daně .... něco si koupím, třeba benzín, abych mohl ve 3.30 ráno jet do práce a zaplatím dph, spotřební daň .... koupím si motorku a zase zaplatím s cenou i nějakou dph, což nechápu, co je .... a potom mi nějaký ko*ot nebo ku*da zakáže užívat to, co evropská legislativa schválila za nezávadné, je to schválené STK, .... koupil jsem to za několikrát zdaněný peníze ... a nemůžu to užívat v čase, ktarý je téměř jediný možný ... protože světe a hlavně dementní evropo div se, drtivá většina zaměstnaců chodí do práce od pondělí do pátku + práce v sobotu je dost normální ...
To je jen neutuchající nacistická nadřazenost, vždycky takový byli a vždycky budou. komplet je měli vygumovat z povrchu ... prostě konec svobody.
Možná víc než polovina kobaltu pro lithiový aku se těží v Kongu a za "nelidských" podmínek. Desetitsíce dětí tam za "dolar" denně makaj hodiny v dolech, jsou mrzačený na těle i a duchu, aby firmy jako Samsung, Jablko, Tesla.... produkovali svý aku pecky a vytvářeli z toho jedinou možnou eko alternativu ... Stát Kongo podal hromadnou žalobu na největší firmy, který zneužívají dětské práce, ale o tom se moc nemluví .... nikdo z nás nezahodí chytrej telefon i když ví, že je za ním tolik zla, bolesti .... Jde opět jen o zisk, nejde o eko nebo lidi nebo planetu. Až zdevastujeme zdroje surovin pro aku, tak přijde opět jiná jediná alternativa ... a zakážeme elektromobily, elektrokola, elektromotorky, protože nejsou slyšet a např. zemřelo mnoho lidí na ulici, protože neslyšeli ... nějaký důvod si najdeme, že ano Angelo. Každý, kdo umí počítat 1 + 1 by si měl umět spočítat z údaje o kapacitě aku do auta, kolik by bylo potřeba postavit Temelínů, aby vydržela síť, na kterou by se v jeden okamžik připojilo pouhých 100 000 elektromobilů. Jsou to jednoduchý kupecký počty. Dokážeš to spočítat? A víš proč dělají gumový pneumatiky takový hluk? Ne proto, že jsou gumový, ale proto, po jakých cestách jezdí. Dají se udělat povrchy komunikace, který sníží hlučnost v řádech desítek decibelů, jen se musí chtít. Guma není problém, problém je být vygumovanej.
Technologicky zatím nejsme tak daleko, aby se dalo v masovým měřítku vymyslet něco ekologicky nezávadnějšího než je spalovací motor. myšleno v součtu veškeré produkované zátěže. Je to jednoduchý.
Ano, souhlas, omezit decibely , ale zároveň zakázet jakýkoliv lety do kosmu, protože to jsou taky decibely, ať si lítaj, ale až to budou umět na aku, chytráci. a ptám se jako ty: "Nejde toho technologicky dosáhnout?" ... zakázet všechny koncerty o víkendech, protože to jsou tak decibely, dokonce doufám, že zakážou řvát miminům, protože to jsou taky decibely, zakázat nákladní auta, lodě, žádný testy syrén první středu v měsíci (možná je to pondělí, nevím) .... Taky bezhlučný majáky na záchrankách, fízláckých autech - to mě sere daleko víc, než motorky. Ten návrh je demagogie. cílený znevýhodnění jen jedné skupiny obyvatel. Osobně na silnici už nejezdím a ani mě to neláká ... přesto by mě ani nenapadlo někomu zakazovat jízdu jen proto, že si koupil homologovanou motorku.
Editoval Janek (05.06.2020 17:06:39)
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Janek:
Je vidět, že je v tobě hodně zloby. Bohužel za tím vším jsou právě tyto emoce. Politik/úředník se nevydá na boj proti něčemu, co nevzbuzuje emoce, je to holt hybná síla lidstva v dobrém i ve zlém.
Můžu ti s naprostou jistotou říct, že na druhé straně barikády stojí stejně naštvaný a ublížený člověk. Jenom vaše názory jsou přesně opačné. A otázkou spíš je, kdo z vás má pravdu? Čili znakem tvého "selského rozumu" by spíše měla být věcná diskuze a porozumění druhé strany. Protože silou a agresivitou se nikdy nenajde kompromis.
Systém ve kterém žijeme rozhodně není dokonalý a každý se může v něčem cítit utiskován. Hněv a zloba ho ale rozhodně nezlepší.
P.S. Nejsem odborník na silnoproud, takže tu teorii o Temelínech můžeš rozvést.
- Brůča
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 253
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: BMW R 1150 GS,BMW K 1200 GT,Triumph 955i RS
- Věk: 51
- Tel: funkční
- 0 0
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Williams:Zákon o zachování energie. Elektromobil potřebuje cca 20kW/100km. Ze sítě odebíráš střídavý proud, který musíš přetransformovat na stejnosměrný...................takže ze zásuvky to budeš nabíjet dostupnou jednofázovou nabíječkou cca 10hod. Předpokládám standardní nabíječky dodávané k vozům které mají cca 2500W. Jsou samozřejmě i výkonnější............ale Ohmův zákon je platný naprosto stejně jako zákon o zachování energie. Nejvýkonnější jednofázová nabíječka bere cca 16A.........i když započítáš nějaké ztráty, tak se při 230V dostaneš na 3500 - 3600W. Takže zhruba 100km elektrovozu budeš nabíjet doma šest hodin na 16A.
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
Na jednu stranu mě sere tohle omezování všeho. Příkladem budiž zákaz prodeje kuchyňských nožů v Anglii, protože uprchlíci s nimi páchají trestné činy. Tak si hospodyňka nekoupí v Tesco nůž.
Na druhou stranu: nesere vás když v neděli odpoledne, když si sednete na terasu na kafe začne soused řezat cirkulárkou a drtí ji do večera? A teď si představte, že bydlíte u silnice, z které se stala hlavní mototuristická trasa jenom díky zvýšené oblibě motorkářů, který tam dělají kravál celý den. Když silnici stavěli, tak s tím nikdo nepočítal a ty lidi to musí srát. Jediné, co je pak nasere je to, že budou mít méně motorkářů/turistů v apartmánech a hospodách, což teď určitě nikoho nenapadlo.
A bohužel si přiznejme, stejně jako u ježdění s endurem v lese: i když žádný strom neuschl kvůli motorce, tak motorky jsou zakázané a traktory, které to rozjebou 100x víc ne. Proč? Protože traktory těží pro prachy a stát z toho má prospěch (daně), takže je to tolerovaná škoda. Z endura prospěch nemá a naše potěšení je jim u řiti.
Re: Zákaz hlučných motorek v Tyrolsku-včetně seriových strojů
JirkaR napsal(a):Na jednu stranu mě sere tohle omezování všeho. Příkladem budiž zákaz prodeje kuchyňských nožů v Anglii, protože uprchlíci s nimi páchají trestné činy. Tak si hospodyňka nekoupí v Tesco nůž.
Na druhou stranu: nesere vás když v neděli odpoledne, když si sednete na terasu na kafe začne soused řezat cirkulárkou a drtí ji do večera? A teď si představte, že bydlíte u silnice, z které se stala hlavní mototuristická trasa jenom díky zvýšené oblibě motorkářů, který tam dělají kravál celý den. Když silnici stavěli, tak s tím nikdo nepočítal a ty lidi to musí srát. Jediné, co je pak nasere je to, že budou mít méně motorkářů/turistů v apartmánech a hospodách, což teď určitě nikoho nenapadlo.
A bohužel si přiznejme, stejně jako u ježdění s endurem v lese: i když žádný strom neuschl kvůli motorce, tak motorky jsou zakázané a traktory, které to rozjebou 100x víc ne. Proč? Protože traktory těží pro prachy a stát z toho má prospěch (daně), takže je to tolerovaná škoda. Z endura prospěch nemá a naše potěšení je jim u řiti.
V Německu a v Rakousku nikdo cirkulárkou v neděli neřeže. Tam prostě neexistuje ani sekat trávu. Nejspíš proto je sejří uřvané motorky. Chyba se stala s tím, jak nastavili hlučnost. Předpokládám, že není problém vyrobit méně hlučnou motorku. Traktor do lesa musí, motorka ne... nebo budeš kůrovcovou kalamitu řešit s EXCčkem?
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
|