INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Enduro pro mě
Re: Enduro pro mě
Beta ma spojku na hovno, packa jde tezko uplne nesmyslne meli by delat nejakou sadu mekkcich pruzin. U EXC 200 jde o pul lehcejc
- Motors
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1144
- Založená vlákna
- Místo: Vepřov
- Motorka: WR250F
- Věk: Víc než Ježíš
- 3 0
Re: Enduro pro mě
rc28: Můžeš se mnou nesouhlasit, ale che to porovnávat stejné objemy tedy 250 vs 250. Kamarádova lanková spojka na WR450 šla fakt těžko, říkali jsme ji dvouchlapovka Ale já sem měl na WRkách(3různé modely 250) vždy spojku na jeden prst
Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: Enduro pro mě
Motors:
Přesně tak dobře namazané originální lanko u 250 jde mačkat maličkem. U Yamah jsem neměl nikdy problém s tuhosti spojky. Musí být originál lanko, páčka a namazané.
Re: Enduro pro mě
Výhoda hydraulický spojky je, že potom každý kouká, kde nejlevněji koupit páčku pro lepší chod a solí za takovou pitomost od kopií za litr po patentovaný originál za cca 2500,- To je taky k těm cenám za doplňky, který kupujeme. Vůbec jsem nedal nic přemrštěnýho, stačí kouknout, kolik stojí cycra, ke kterým stejně dojde skoro každý, kdo to s ježděním myslí vážně, protože fungují. A to k nim kupuju ještě homemade sadu vnějších držáků za cca 500,- Apočkejte, až se začne pídit po tom, co je to rekluse. To je cca 15 až 20 000,-??. Potom tu máme perfektní věc jako odpružený klemy - kdo vyzkoušel, tak ví svý Ceny, co jsem uvedl, nejsou vůbec přemrštěný, jde to i bez toho, samozřejmě, ale o to dražší je potom při "hard" enduru provoz. Bohužel si každý koupí/udělá protektor až na to, co zničí a musí koupit nový a potom jsou náklady násobně vyšší. Ono zkurvit spodní vidli tlumiče u přepákování je zaležitost jednoho nevinnýho výživnýho dopoledne s krytem se to nestane nikdy Kryt předního kotouče cca 1000,- ? Kryt zadního kotouče ....... těch doplňků kurva ale je litr sem, litr tam a dvacka je v luftu jak hovno.
A co přijde dál, No přece kamerka ... taková gopro by se hodila ... a ono to bude s příslušenstvím podle provedení za socka verzi trojka čtyrka a kdo chce top, tak dvojnásobek .... tímhle si projde skoro každý.
Editoval Janek (17.09.2019 22:05:26)
- rc28
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 178
- Založená vlákna
- Místo: radši jen Vysočina
- Motorka: RR250
- 3 0
Re: Enduro pro mě
Motors: chalka: Dobrá informace - díky za ni. Na 250 jsem zatím nejel (bohužel) a na 450 jsem lanko mazal a chodilo víc než dobře. Jen prostě když jsem bezprostředně po sobě porovnal ty dvě spojky tak to byl rozdíl jako prase.
Co nepovolíš urvi, co neurveš to zkurvi!
- Zelenáč
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 16
- Založená vlákna
- Motorka: BMW R 1150 GS
- Věk: maximální
- 0 0
Re: Enduro pro mě
S tím Kuklíkem a půjčováním je to určitě dobrý nápad. Už jsem si i na Demojízdách všiml že někdo půjčuje u Mladé Boleslavi EXC 300 (1hod 390 kč). Tak to asi udělám touto cestou a nebudu spěchat s tou koupí. Raději vyhodím pár peněz za půjčování než vystřelit naslepo a vyhodit balík za moto , které mě nesedne.
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Enduro pro mě
Small napsal(a):Připojím se tady k pár názorům. Určitě nekupuj novou. Jako zelenáč budeš mít první endurko rok max. 2 roky. A potom se ukáže jakou půjdeš cestou, jestli u toho vůbec zůstaneš a jestli budeš jezdit CC apod. nebo se budeš pouštět, jak píšeš jen do extrémů. U toho se pozastavim. Na CC apod. styl jízdy a závody potřebuješ vyladěnej podvozek ať ti netluče prdel na každém hrbu. Na extrém ten podvozek zas až tak nepotřebuješ doslova. Jezdí se v nejnižších rychlostech co se endura týče, tam jde spíše o průběh výkonu ve spodním spektru, lehkost a obratnost. Vystrašili tě tady s těma tlumičema. Vůbec na to nehleď co to má, protože to jako zelenáč naprosto nepoznáš, Začátky budou takový opatrný nikam nebudeš nalítávat bezhlavě apod. abys ocenil, že ti to ten podvozek pobral a ten kořen tě nenakopal. To až časem po pár měsících a otrkání si můžeš začít dělat tyhle závěry. Dále tě vystrašili cenami těch doplňků. Parádní origo blástry od KTM stojí 2700,- a je to za mě TOP! A dražší bych si nikdy nekoupil. A dají se koupit i za polovic. Jen pro představu o ceně. Dále má KTM každý rok velkou akci před vánoci, že nakoupíš doplňky za 3000,- kč a oni ti vrátí 1300,- kč nebo tak nějak, přesně ty cifry nevim. Což žádná jiná značka nenabízí a ta třeba si řekneš, že sis koupil ty blástry, ale v konečném výsledku tě stály 1400,- kč. Výhodu KTM vydím u PDS - nepotřebuješ schánět žádnej drahej kryt za tisíce na přepáčko a nemusíš tam měnit millión ložisek, podložek, gufírek a všeho co v přepáčku je. U ojetin i nových je výhoda FREERIDE 250 a XTRAINER. Ty ceny jsou nižší. FREERIDE 2T už se nevyrábí, jedině ojetina za dobrý peníz. Jezdím FREE 250, ale divný styl, ale já i kdybych tam měl šavle z kola, tak je mi to jedno. Jezdím průměrnou rychlostí cca do 15 km/h za celou vyjížďku. Je to spíše mrdání než ježdění, ale pro mě je to druh extrému. (jen pro tvou představu)... PS: Buď rád, že nemusíš koumat jaký máš dát převod, jakou pneu obout atd. atd. My co začínali na starých těžkých krumpáčích a vše tohle jsme museli objevovat, ty už máš z 50% vystaráno a sedneš na udělanou moto s hromadou teorie v hlavě a hlavně lehkou moto. Osobně se přikláním ke koupi 2T, FREE 2T má nejjednoduší motor co se v tomhle století vyrobyl, alá simson, dále je XTRAINER a ostatní 2T, které mají navíc od FREE 2T ještě přívěru. U 4T sebou taháš zbytečně ventily, vahadla, vačky, rozvoďák a takové fičuroviny :-D EXC 200 ideální volba. parádní motorka, která tě naučí! Obecně KTM bezkonkurenčí v druhovýbě a množství nabízených starších dílů/doplňků atd....
Zelenáč, chtěl jsem také hodit svůj názor a něco vyplodit ,ale nemusím. Tady je to napasáno hodně výstižně
Co shoří neshnije
- luke21
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 419
- Založená vlákna
- Místo: Praha 5
- Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
- Věk: 37
- Tel: placatej
- 0 0
Re: Enduro pro mě
Cus vsechno vyse je napsany docela hezky a pravdive
jen tu tusim nikdo nezminil nic tupyho.. na nauceni zakladu a trosku ziskani povedomi co by se mi mohlo libit a co ne by to bylo uplne cajk za mne bych dal hlas pro wrr250, za 70-90t koupis stroj kterej je fest blbuvzdornej a vetsinou ready pro enduro jezdeni a zvladne toho hodne, aspon bys do off sveta nakoukl a zjistil co te vic bavi/nebavi a dle toho bys pak vybral dalsi motku, ano oproti lehkejm je o kousek tezsi a slabsi ale na bezny blbnuti zelenace je v pohode a financne te nezrujnuje, vetsinou se da prodat za to cos ji koupil (pripadne i za vic:-), je to drzak, platis jen co rozbijes a to s ni musis vazne uz nekam poradne jebnout, bezna udrzba stoji jak na skutra asi hodne zalezi jak do toho clovek chce naskocit, kolik na to ma penez a tak.. ale da se jezdit i za "smesny" penize a uzit si to
ja s ni vydrzel 2 roky, bezny mrdani v pohode a dala v poho i rumunsko, jediny kde mne omezoval vykon byly fest dlouhy vyjezdy v rum
- Zelenáč
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 16
- Založená vlákna
- Motorka: BMW R 1150 GS
- Věk: maximální
- 0 0
Re: Enduro pro mě
Ahoj chlapi Můžete mi prosím někdo vysvětlit rozdíl mezi KTM 350 EXC-F a KTM 350 EXC- F SIX DAYS ? Tak nějak jsem hledal rozdíl v katalogu na motorkářích a jinde a celkem jsem nic moc nenašel. Ventilátor mají i obyčejné. Snad nějaké doplňky? Nebo kvalitnější materiály?
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: Enduro pro mě
Zelenáč:
Ventilátor, Lepší brýle (frézované a eloxované), lepší tlumiče (mají i stavitelné předpětí pružin) + myslím že mají v originálu i nějaké kryty (šusplech... 2t mají carbonový kryt kolene)... Na ráfcích a výfuku máš logo 6-days... Jestli jsem na něco zapomněl, určitě mě někdo doplní
Editoval peTTR (07.10.2019 09:39:02)
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
Re: Enduro pro mě
byl jsem kouknout na toho Rangera od Gas Gasu, tlumiče KYB, vypadá celkem pěkně (po)řídil ho někdo? v Brně mají testovačku...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Frank
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 100
- Založená vlákna
- Motorka: Ktm 300 Tpi, gsxr 1000, KTM 790 R, SMCR 690
- Věk: 43
- 0 0
Re: Enduro pro mě
Zelenáč:
Ještě kromě již popsaného: koncovka je titanová, takže víc vydrží, rychloupínák předního kola a přední kotouč je plovoucí, sedlo má jiný potah a ještě detail, že 6D má jiné obutí ..
- Zelenáč
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 16
- Založená vlákna
- Motorka: BMW R 1150 GS
- Věk: maximální
- 0 0
Re: Enduro pro mě
Chlapi. Zajímal by mě váš názor. Čemu by jste dali vy přednost, když by jste si mohli vybrat: KTM 350 EXC- F dva roky jetá- navíc jen ventilátor , jinak nic, pravděpodobně udržovaná(2017 ) nebo nový BETA Xtrainer( 2019). Cena je stejná. Jedná se mi o zkušenosti, pocity z jízd a motorek, servis atd. Vím že budou asi různé názory, ale přesto mě to zajímá a pro mě to bude další dílek do mozaiky jak se trochu orientovat při výběru.
Re: Enduro pro mě
Jestli uvažuješ nad x-trainerem, tak se rozhodně běž podívat na toho Gas Gase /Ranger/. Minimálně ty tlumiče ve mně budí větší důvěru. A nová motorka 170.
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: Enduro pro mě
Zelenáč napsal(a):Chlapi. Zajímal by mě váš názor. Čemu by jste dali vy přednost, když by jste si mohli vybrat: KTM 350 EXC- F dva roky jetá- navíc jen ventilátor , jinak nic, pravděpodobně udržovaná(2017 ) nebo nový BETA Xtrainer( 2019). Cena je stejná. Jedná se mi o zkušenosti, pocity z jízd a motorek, servis atd. Vím že budou asi různé názory, ale přesto mě to zajímá a pro mě to bude další dílek do mozaiky jak se trochu orientovat při výběru.
To co jsi dal na výběr jsou rozdílné motorky EXC je ostré enduro a ten X-trainer je takové otupělé enduro s nádechem trialovosti.... Záleží co s tím plánuješ jezdit... EXC bude víceméně universál a hlavně se bude vždy dobře prodávat... X-trainer bude super na odreagování v lesích okolo baráku, výkonem neurazí a bude tě nutit jezdit spíš technické věci a šmrdlání, než trať a palbu... Já bych vzal obě, protože každá má nějaké pozitivum... Ale když bych měl vzít jednu, tak to exc...
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- Zelenáč
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 16
- Založená vlákna
- Motorka: BMW R 1150 GS
- Věk: maximální
- 0 0
Re: Enduro pro mě
Miguel: Ten GAS GAS RANGER mě docela zaujal. Vrtání a zdvih stejný jako na EXC 300 nebo na Xtraineru. Jen neudávají krouťák a výkon a kompresní poměr. Jen u zadního centrálu udávají zdvih 119 mm. Ale to bude asi překlep, když předek je 270 mm (46 mm). Hmotnost větší než u EXC 300 nebo Xtraineru o cca 8 kg. Jenom jsem se chtěl zeptat, kde v Brně mají tu předváděčku ? A jaký je všeobecně názor na kvalitu servis a dostupnost náhradních dílů? Ten Ranger je o cca 13 tis. dražší než Xtrainer. Ale ten podvozek za to asi stojí. Jinak na fotce moc pěkný. peTTR: Ty máš asi Gasíka 300. Jak jsi s tím spokojený? Pokukoval jsem po jednom EC 200 - jetý za 100 tis.
Re: Enduro pro mě
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Kepec
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 195
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: GasGas EC 300
- Věk: 25
- 0 0
Re: Enduro pro mě
Zelenáč:
Já mám Gase EC 300, MY 2012, na příští sezonu budu měnit páč chci zkusit KTM 350 ve 4T, ale zpátky k tomu Gasu, motorka jako taková to špatná není, pro hobbýka bych řekl ideální co mi na tom ale vadí, tak jsou přední tlumiče u kterých nejde nastavit předpětí pružin, pak mi vadí přístup ke vzduchovému filtru a taky že oproti třeba EXC to má jinej úhel zatáčení, zkrátka to tak dobře nepadá do zatáček, ale to je asi jenom můj pocit. Dostupnost dílů nikdy jsem neměl problém až na hadici od chladiče, která prostě nebyla ani ve Španělsku ale vyřešil jsem to hadicema od DRC. Ale u nových modelů už je pak lepší přístup k filtru. A taky oproti EXC ten můj docela vibruje na volnoběh a nemyslím že to bude jenom ten můj.
Já kdybych se teď rozhodoval tak bych si gasíka znovu už asi nekoupil. Šel bych do EXC nebo XC (bez papírů), po silnici jsem s tím nikdy ani nejel tak mi přijde zbytečný si připlácet za Homologační příbal, když to vozím na vozíku. Takže jestli jsi ochoten dát 170 tis za motorku tak bych koukal po EXC který má najeto třeba 20-30 hodin, to je taky jako nová
|