INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM 250 SX
- zetkarider
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 366
- Založená vlákna
- Místo: Prešov- Slovensko
- Motorka: Ktm sx 250
- Věk: 27
- 1 0
Re: KTM 250 SX
Keďže som prešiel na 2t tu budem prosiť o rady asi často 😂 sx 250 2008 momentálne anomália keď zastavím stlačim spojku hodím neutrál tak motorka mi asi 10 sekúnd drží vysoké otáčky zmes vyzerá byť dobrá sviečka krásna hnedá karburator som natryskoval presne podľa manuálu hlavná 158 voľnobežna 45 ihla 2 zárez od hora pôvodne tam bola 165 hlavná 55 voľnobežna spravila sa GO motora zmes bola veľmi bohatá nastaviť so skrutkou nešlo tak som dal trysky podľa manuálu a inač ten zvýšený voľnobeh som mal aj pred GO akurát to nebolo 10sekúnd ale cca 5 Budem vďačný za každú radu
BORSUK enduro team
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: KTM 250 SX
zetkarider:
Zkus lehce stáhnout volnoběh. Co to bude dělat potom...
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- zetkarider
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 366
- Založená vlákna
- Místo: Prešov- Slovensko
- Motorka: Ktm sx 250
- Věk: 27
- 1 0
Re: KTM 250 SX
peTTR:
Volnobeh som stiahol koľko sa len dalo je to o trošku lepšie ale stále to dlho drží vysoké otáčky saciu prirubu som pozrel je 🆗 a planzety na sacej klapke su nové
BORSUK enduro team
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: KTM 250 SX
zetkarider:
Koleno a výfuk máš těsný?
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- cimo2T
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 365
- Založená vlákna
- Motorka: HSQ TE 300
- Věk: 28
- 2 0
Re: KTM 250 SX
zetkarider napsal(a):Keďže som prešiel na 2t tu budem prosiť o rady asi často 😂 sx 250 2008 momentálne anomália keď zastavím stlačim spojku hodím neutrál tak motorka mi asi 10 sekúnd drží vysoké otáčky zmes vyzerá byť dobrá sviečka krásna hnedá karburator som natryskoval presne podľa manuálu hlavná 158 voľnobežna 45 ihla 2 zárez od hora pôvodne tam bola 165 hlavná 55 voľnobežna spravila sa GO motora zmes bola veľmi bohatá nastaviť so skrutkou nešlo tak som dal trysky podľa manuálu a inač ten zvýšený voľnobeh som mal aj pred GO akurát to nebolo 10sekúnd ale cca 5 Budem vďačný za každú radu
zla volnobezná tryska
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: KTM 250 SX
Máš tam seriovej vejfuk? Jestli ne, tak pak to natryskování podle manuálu nefunguje.
- zetkarider
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 366
- Založená vlákna
- Místo: Prešov- Slovensko
- Motorka: Ktm sx 250
- Věk: 27
- 1 0
Re: KTM 250 SX
SethX:
Mám ladené koleno deep a koncovku fmf stále niečo skúšam a zistil som že čím menšia voľnobežna tryska tým horšie
Ešte taká otazočka ma voľnobežna trysak vplyv na bohatosť zmesi počas chodu zaťažen motora?
BORSUK enduro team
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: KTM 250 SX
zetkarider:
Nad půl plynu už nemá volnoběžná tryska žádný vliv, co mám tak naštudovanou teorii
- zetkarider
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 366
- Založená vlákna
- Místo: Prešov- Slovensko
- Motorka: Ktm sx 250
- Věk: 27
- 1 0
Re: KTM 250 SX
SethX:
Takže voľnobežnu som dal najväčšiu akú som mal aká tam bola aj pri kúpe motorky 55 hneď som musel dvihnuť voľnobeh pri jazde respektíve pri zastavení drží ešte chvíľku vyšší cca 3-4 sekundy voľnobeh bude to chcieť počítam ešte po dlhšej jazde doladiť zmes l Je počuť že rozdiel v chode motora pri menšej tryske bol motor na voľnobeh taký tichší mal taký skôr cintavi zvuk teras má o čosi hrubší zvuk
BORSUK enduro team
- zetkarider
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 366
- Založená vlákna
- Místo: Prešov- Slovensko
- Motorka: Ktm sx 250
- Věk: 27
- 1 0
Re: KTM 250 SX
Po cca 2 minútach voľnobehu mi zalialo a odpalilo sviečku na 55 voľnobežnej tryske ihlu mám úplne dolu skrutku vzduchu povolenú o 2 otáčky dal som voľnobežnu 52 uvidím čo to spraví
BORSUK enduro team
Re: KTM 250 SX
Co když je ten karbec u 10 let jetým mx po smrti? To by dávalo smysl ..... Bezmyšlenkový laborování s tryskama nedává moc smysl, když volnoběh visí x vteřin a potom se mění. Může to být netěsnost u čehokoliv pohyblivýho s možností nastavení .... Komplet přetěsnit, vyčistit, zkontrolovat a potom znovu a lépe. Může to být i malá netěsnost na plovákovým ventilu, když se ti změní hladina benzínu ..... co děláš, je zoufalý hokus pokus a ztráta času, snadno to povede k poškození nebo k rychlýmu opotřebení pístu, válce ....
- zetkarider
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 366
- Založená vlákna
- Místo: Prešov- Slovensko
- Motorka: Ktm sx 250
- Věk: 27
- 1 0
Re: KTM 250 SX
Janek: Volnobech visí x sekúnd a tak padne na tú nastavenú úroveň Pozeral na nový karbec alieexpres má za 30e😂😂😂 Je to fórum človek sa pýta či s tým niekto vie pomôcť poradiť....
BORSUK enduro team
Re: KTM 250 SX
zetkarider napsal(a):Janek: Volnobech visí x sekúnd a tak padne na tú nastavenú úroveň Pozeral na nový karbec alieexpres má za 30e😂😂😂 Je to fórum človek sa pýta či s tým niekto vie pomôcť poradiť....
Co dobrý servis? Nebylo by to lepší, než fórum? Kdo něco ví, tak ti nic neřekne, protože by byl sám proti sobě ... Máš tu kapacity jako Karol nebo Petardák .... zavolej si, domluv se ... tohle je ztráta času. Už bys to měl třeba během týdne opravený nebo alespoň odrazový můstek, zatím se pořád jen topíš. Může to být cokoliv od váznoucího lanka, malý vůle na heftu ... Nemáš možnost zkusit fungující karbec z jiný motorky? - Tohle je nejjednodušší vylučovací metoda pro nás hobíky.
Editoval Janek (23.04.2019 17:57:22)
- zetkarider
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 366
- Založená vlákna
- Místo: Prešov- Slovensko
- Motorka: Ktm sx 250
- Věk: 27
- 1 0
Re: KTM 250 SX
Janek: motoervis petra mam 360 km ale ak sa mi nepodari s tym dať rady tak to zaveziem do KTM
BORSUK enduro team
Re: KTM 250 SX
peTTR napsal(a):Janek:
Vidíš, třeba se bude zetkarider teď "topit" a třeba za rok bude on, kdo tu bude radit ;-)
Učenej z nebe nespadl a nějak ty zkušenosti člověk nasbírat musí..
Ale každopádně, zajímavý postřeh s tím opotřebováním karbce... Koukl bych jak vypadá šoupátko, jehla, "tunel" pro jehlu atd.
Mě tohle též zajímá, aspoň člověk neumře blbej
Napiš mi jména "3-5 lidí", co tu přišli k rozumu a potom se začli dělit Neberu téma pneu a top helma Za mě je to trabl na vzduchu = víc vzduchu. Tomu napovídá i uchcání při delším volnoběhu při větší trysce, kdysi směs "sedne" a odejde svíčka. U 10 let starýho mx, kdy neznáš historii, rada = střela do prázdna. Co jsem viděl, tak nejvíc je banální problém s vůlí na lanku, přiskříplý bovden. Potom jehla + domeček - to dostává čočku a dělá potom trable.
Hlavně bych se zaměřil na to, proč před GO to bylo lepší než po GO = zpravidla selhání lidskýho faktoru.
Re: KTM 250 SX
zetkarider napsal(a):SethX: ... pri zastavení drží ešte chvíľku vyšší cca 3-4 sekundy
Predchozi motorka co jsi mel byla 4T??? U 2T klesaji otacky znatelne pomaleji po zavreni plynu nez u 4T, taky jsem s tim mel chvily problem si na to zvyknout. Navic mas SX ktery ktery ma lehci kliku nez EXC a nez 4T tuplem. To zasirani svice udela i spatne natryskovani na teplotu. Vyssi venkovni teplota = mensi volnobezna tryska a vice vzduchu.
A jeste doplnim. Otevreni sroubu vzduchu by melo byt idealne mezi 1,5-2ot. Kdyz ho mas otevreny mene nez 1,5 chce to dat mensi trysku a naopak kdyz mas otevreno vice jak 2ot chce to vetsi volnobeznou trysku.
Editoval kick-start (23.04.2019 21:39:08)
- zetkarider
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 366
- Založená vlákna
- Místo: Prešov- Slovensko
- Motorka: Ktm sx 250
- Věk: 27
- 1 0
Re: KTM 250 SX
kick-start: Áno predtým som mal 4t cca 5 rokov Najideálnejšie nastavenie mi príde 50 tryska voľnobežna a 1,5 otáčky skrutka vzduchu
BORSUK enduro team
Re: KTM 250 SX
zetkarider: 50 a 1,5ot mi prijde jako nastaveni na teplotu pod nula°C a 45 zase jako na leto. Zkus tam dat 48 a vzduch 2ot. Pomaly pokles otacek po vyrazeni me ze zacatku taky sral. Nebylo to 10s jak pises, ale asi tak 3-5s a i to me vadilo a vadi stale.. Zvyknul jsem si nevyrazovat a nechat spadnout otacky samovolne, ale pred zastavenim tam necham rychlost, vyspojkuju ten dobeh otacek a az jsou pro me ucho prijatelne tak teprve kopnu neutral. To vse jeste za pohybu motorky, jedno-dve promacknuti spojky navic pred zastavenim.
|