INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Kouba: nenech se krmit nějakým brutálním rozdílem. Znám několik majitelů exc 200 a jsou soudný .... rozdíl popisují cca 10% = nevýznamný.
- cimo2T
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 365
- Založená vlákna
- Motorka: HSQ TE 300
- Věk: 28
- 2 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Rozdiel bol naozaj citeľný ale vymenený bol celý výfukový systém koleno gnarly a koncovka q sthealt bez zásahu do karburatoru
- Kouba
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Motorka: Montesa Cota 315R, KTM XC-W 250, Honda NTV
- Věk: veterán
- 0 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Koleno fmf už mám. Je mi jasný, že z toho 250 nebude a to ani nechci! Lehkost mě pořád baví. Na XC 150 mi komplet fmf průběh změnil dost, ale to byla koncovka powercore 2.
Editoval Kouba (18.08.2018 09:35:02)
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Tady si můžeš něco přečíst/přeložit o ladění 2kila. Při větším laborování lze dosáhnout nárůstu výkonu až 25%.
https://www.ktmforum.co.uk/off-road-end … o-run.html
Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Janek napsal(a):Podivej na Cyprose, nedavno jezdil na 200 a taky daval hard serii enduro, ale koukej, jak roste, co presedl na 300
Jo, četl jsem jeho článek o testování motorek v roce 2017, a nemohu si pomoct, ale podle něj bych si motorku rozhodně nevybral. Přesněji řečeno, určitě bych si nekoupil motorku dle jeho pocitů.
Jak napsal David: Po obědě jsem se vrhl na dvoutaktní 300. Nevím, jestli to bylo tím obědem, ale moc mi nesedla, celou dobu jsem se s ní pral. Točivý moment je obrovský a síla motorky také. I přesto, že se díky nové technice snížily vibrace a měl být dosažen pocit lehkosti, na mě tahle motorka vůbec lehce nepůsobila. Musím říct, že mě „tříkilo“ trochu zklamalo. Od takové legendy jsem čekal víc.
A pak jsem si vzal svého favorita, 250 2T, a byla to pecka! Hravá motorka šla hezky odspodu, s redukcí váhy jsem měl pocit jako na 200 a sílu jako na 300, ale takovou lépe dávkovanou. Jako když si dáte pětichodové menu a oni vám ho postupně nosí a na konci jste tak akorát najezení. A tenhle pocit na té motorce máte pořád! Myslím to vážně, ještě teď jsem z toho unesen.
Pro extrémní enduro bych si vybral dvoudobou dvěstěpadesátku. Spodek je dostačující, síla taktéž. Motorka působí lehkým, hravým dojmem, který je v extrémních situacích potřeba.
No dobře Davide. Ano, motorka tak působí. Mnozí na toto asi dají, ale já dávám na reálná čísla, a ta hovoří zcela jasně. Váha 250 2T je 103 kg a váha 300 2T je 103 kg. Nevím jak jiní, ale já pracuji s reálnou váhou, a ne s pocity. Je to jako kdybych si napsal na prsíčka, že 103 kg motorka váží 70kg, a zvedl ji poté s větší lehkostí. Promiňte, ale je to hloupost. 300 EXC má stejnou váhu jako 250, ale vyšší kroutící moment i výkon. Nevidím jeden důvod, proč jezdit 250. Přešel jsem ze 125 2T na 300 2T, a neudělal jsem chybu. Ta motorka je prostě skvělá.
Ještě jednou Davidova slova.
A pak jsem si vzal svého favorita, 250 2T, a byla to pecka! Hravá motorka šla hezky odspodu...... Ale no tak Davide, to jde 300 také že? Ale prostě s tim plynem nesmíte kroutit jako na 200
....s redukcí váhy jsem měl pocit jako na 200 a sílu jako na 300.... Když váží 250 103 kg a 300 také 103kg, tak z čeho má ty pocity. To by mě vážně zajímalo.
Vzal si "syrové" motorky bez úprav, a ladění. Že se dá z divoké 300 udělat poslušná ovečka je známo. A vzhledem k tomu, na čem dnes David jezdí na to už asi přišel také. Dost mě nakrklo, že si vezme syrovou motorku, a píše do recenze, že je z ní zklamaný. Z 3stovkou neměl potřebné zkušenosti, a pustí se do jejího testování a psaní recenze. Velmi by mě zajímalo, co by o té motorce napsal poté, co na ní dojel v top 10. Proč nejel na svojí 250 když z ní byl tak unešen?
Nicméně tady Koubu zajímal nárůst výkonu na 200 EXC, a o tom reálná čísla z dyno testu hovoří jasně. Takže nemůžeš Janku tvrdit, že k 25% nárůstu nedojde, když to tam máš jasně psaný a ukázaný na grafu, že tam došlo k nárůstu výkonu o nějakých 6 hp a nárůstu krouťáku ze 14,22 fp na 17,88 fp.
Osobně bych doporučoval přejít z 200 na 300 a nehledat pomoc v laděných kolenech a koncovkách pokud se jezdí hard enduro. Nárůst výkonu tam sice je, ale mně osobně hodně bolí, když se tyhle krásný laděný kolena a koncovky likvidují o kameny a z krásného kolene a koncovky za cenu celkem kolem 10 tisíc se stává halda zkroucenýho šrotu. Ale to je třeba jen můj případ.Případ někoho, kdo nemá rád haldu železa v podobě ochranné klece, a tím kila navíc.
Teď se do mě klidně pusťte
Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.
- Kouba
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Motorka: Montesa Cota 315R, KTM XC-W 250, Honda NTV
- Věk: veterán
- 0 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Perfektní, děkuji! Tříkilo jsem měl a zkoušel i 250. Vzhledem k tomu jak je pro mě vzácný se dostat k ježdění je pro mě důležitý fun factor ten vede u dvoustovky.
Editoval Kouba (19.08.2018 16:44:36)
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
MichalEXC napsal(a):...
Nicméně tady Koubu zajímal nárůst výkonu na 200 EXC, a o tom reálná čísla z dyno testu hovoří jasně. Takže nemůžeš Janku tvrdit, že k 25% nárůstu nedojde, když to tam máš jasně psaný a ukázaný na grafu, že tam došlo k nárůstu výkonu o nějakých 6 hp a nárůstu krouťáku ze 14,22 fp na 17,88 fp. ...
Vůbec nezpochybňuju výsledky nárůstu výkonu .... jen jsem zahlédl, že je to v 8000 ot a i z těch grafů je jasně vidět, že pocity lidí, co u 200 zkoušeli nějaký změny, jsou docela správný - v použitelných otáčkách je rozdíl cca 10% ... odhaduju z grafu. Někde okolo 5000 - 5500 jsou křivky téměř totožný a to je to místo, kde bych potřeboval těch 25% navíc - než otevře přívěra. Do 4000 ot. je průběh laděnýho motoru výrazně horší než origo . Je to prostě ladění na MX a ne na enduro. Tomu odpovídá i použití SXS kolena - fmf sxs pipe, akrapovic silencer, v force 3 without spacer Kouba má FMF - jaký nevím. Při troše šikovnýho ladění by neměl být problém dostat z toho motoru nárůst výkonu klidně 50% .... potom je ale potřeba se zamyslet nad smysluplností a dalšími možnostmi motoru se základem postaveným na 125 ccm. 17 koní měly 2t 50 ccm před 50. lety ....
Mě taky baví fun factor 200 a proto nehledám cesty ke zvýšení výkonu. Pokud bych začal hledat, samo o sobě mi to řekne, že už mě ten fun factor nebaví a hledám něco jinýho
Ideál by pro mě byl asi komplet základ 125 / 200 s motorem z 250
Editoval Janek (20.08.2018 00:42:44)
- Kouba
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Motorka: Montesa Cota 315R, KTM XC-W 250, Honda NTV
- Věk: veterán
- 0 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Na 250/300 je spodek, který 200 nikdy mít nebude a to je obrovská výhoda, ale za to zaplatím -přinejmenším- dřív nalitým předloktím a efektem "lokomotivy" ve sjezdu a při brždění. Další výhoda je, že i bez větráku mi ještě nevařila. Zatím zůstane v depu:-)
Editoval Kouba (21.08.2018 09:39:19)
- Kouba
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Motorka: Montesa Cota 315R, KTM XC-W 250, Honda NTV
- Věk: veterán
- 0 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Janek:
Koleno mám fmf sxs factory powerparts
Editoval Kouba (23.08.2018 18:47:58)
- Carel
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1173
- Založená vlákna
- Místo: moje Jižní čéchy
- Motorka: Exc 250/19
- Věk:
- 5 1
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Přeplastovával jste někdo starší na novější? Jde mi třeba o zadek, jak moc je třeba upravovat z tří dílnýho na jednodíl?
... hop, přes potok ...
- Hoždy jitrnice :D
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 595
- Založená vlákna
- Motorka: Ktm 350 SD, TM 144 EN
- Věk: 32 +
- Tel: s pavoukem
- 1 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
MichalEXC napsal(a):Janek napsal(a):Podivej na Cyprose, nedavno jezdil na 200 a taky daval hard serii enduro, ale koukej, jak roste, co presedl na 300
Jo, četl jsem jeho článek o testování motorek v roce 2017, a nemohu si pomoct, ale podle něj bych si motorku rozhodně nevybral. Přesněji řečeno, určitě bych si nekoupil motorku dle jeho pocitů.
Jak napsal David: Po obědě jsem se vrhl na dvoutaktní 300. Nevím, jestli to bylo tím obědem, ale moc mi nesedla, celou dobu jsem se s ní pral. Točivý moment je obrovský a síla motorky také. I přesto, že se díky nové technice snížily vibrace a měl být dosažen pocit lehkosti, na mě tahle motorka vůbec lehce nepůsobila. Musím říct, že mě „tříkilo“ trochu zklamalo. Od takové legendy jsem čekal víc.
A pak jsem si vzal svého favorita, 250 2T, a byla to pecka! Hravá motorka šla hezky odspodu, s redukcí váhy jsem měl pocit jako na 200 a sílu jako na 300, ale takovou lépe dávkovanou. Jako když si dáte pětichodové menu a oni vám ho postupně nosí a na konci jste tak akorát najezení. A tenhle pocit na té motorce máte pořád! Myslím to vážně, ještě teď jsem z toho unesen.
Pro extrémní enduro bych si vybral dvoudobou dvěstěpadesátku. Spodek je dostačující, síla taktéž. Motorka působí lehkým, hravým dojmem, který je v extrémních situacích potřeba.
No dobře Davide. Ano, motorka tak působí. Mnozí na toto asi dají, ale já dávám na reálná čísla, a ta hovoří zcela jasně. Váha 250 2T je 103 kg a váha 300 2T je 103 kg. Nevím jak jiní, ale já pracuji s reálnou váhou, a ne s pocity. Je to jako kdybych si napsal na prsíčka, že 103 kg motorka váží 70kg, a zvedl ji poté s větší lehkostí. Promiňte, ale je to hloupost. 300 EXC má stejnou váhu jako 250, ale vyšší kroutící moment i výkon. Nevidím jeden důvod, proč jezdit 250. Přešel jsem ze 125 2T na 300 2T, a neudělal jsem chybu. Ta motorka je prostě skvělá.
Ještě jednou Davidova slova.
A pak jsem si vzal svého favorita, 250 2T, a byla to pecka! Hravá motorka šla hezky odspodu...... Ale no tak Davide, to jde 300 také že? Ale prostě s tim plynem nesmíte kroutit jako na 200
....s redukcí váhy jsem měl pocit jako na 200 a sílu jako na 300.... Když váží 250 103 kg a 300 také 103kg, tak z čeho má ty pocity. To by mě vážně zajímalo.
Vzal si "syrové" motorky bez úprav, a ladění. Že se dá z divoké 300 udělat poslušná ovečka je známo. A vzhledem k tomu, na čem dnes David jezdí na to už asi přišel také. Dost mě nakrklo, že si vezme syrovou motorku, a píše do recenze, že je z ní zklamaný. Z 3stovkou neměl potřebné zkušenosti, a pustí se do jejího testování a psaní recenze. Velmi by mě zajímalo, co by o té motorce napsal poté, co na ní dojel v top 10. Proč nejel na svojí 250 když z ní byl tak unešen?
Nicméně tady Koubu zajímal nárůst výkonu na 200 EXC, a o tom reálná čísla z dyno testu hovoří jasně. Takže nemůžeš Janku tvrdit, že k 25% nárůstu nedojde, když to tam máš jasně psaný a ukázaný na grafu, že tam došlo k nárůstu výkonu o nějakých 6 hp a nárůstu krouťáku ze 14,22 fp na 17,88 fp.
Osobně bych doporučoval přejít z 200 na 300 a nehledat pomoc v laděných kolenech a koncovkách pokud se jezdí hard enduro. Nárůst výkonu tam sice je, ale mně osobně hodně bolí, když se tyhle krásný laděný kolena a koncovky likvidují o kameny a z krásného kolene a koncovky za cenu celkem kolem 10 tisíc se stává halda zkroucenýho šrotu. Ale to je třeba jen můj případ.Případ někoho, kdo nemá rád haldu železa v podobě ochranné klece, a tím kila navíc.
Teď se do mě klidně pusťte
Zkoušel jsem modely 2018 a stejně jak David bych se rozhodně přiklonil k té 250. Právě ten pocit je důležitej a né nějaký údaje na papíru. Pocitově je pro mě 250 mnohem příjemnější a zároveň jsem na ní i o dost rychlejší jak na 300.
- Felipe
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 282
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC
- Věk: 3+
- Tel: služební a zvoní
- 3 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Carel: Ahoj, je tam i jiný filtr box. tak pokud to budeš kupovat nové, tak je to relativně finnčně náročnější. Dělal jsem to cca před dekádou.
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Hoždy jitrnice napsal(a):MichalEXC napsal(a):Janek napsal(a):Podivej na Cyprose, nedavno jezdil na 200 a taky daval hard serii enduro, ale koukej, jak roste, co presedl na 300
Jo, četl jsem jeho článek o testování motorek v roce 2017, a nemohu si pomoct, ale podle něj bych si motorku rozhodně nevybral. Přesněji řečeno, určitě bych si nekoupil motorku dle jeho pocitů.
Jak napsal David: Po obědě jsem se vrhl na dvoutaktní 300. Nevím, jestli to bylo tím obědem, ale moc mi nesedla, celou dobu jsem se s ní pral. Točivý moment je obrovský a síla motorky také. I přesto, že se díky nové technice snížily vibrace a měl být dosažen pocit lehkosti, na mě tahle motorka vůbec lehce nepůsobila. Musím říct, že mě „tříkilo“ trochu zklamalo. Od takové legendy jsem čekal víc.
A pak jsem si vzal svého favorita, 250 2T, a byla to pecka! Hravá motorka šla hezky odspodu, s redukcí váhy jsem měl pocit jako na 200 a sílu jako na 300, ale takovou lépe dávkovanou. Jako když si dáte pětichodové menu a oni vám ho postupně nosí a na konci jste tak akorát najezení. A tenhle pocit na té motorce máte pořád! Myslím to vážně, ještě teď jsem z toho unesen.
Pro extrémní enduro bych si vybral dvoudobou dvěstěpadesátku. Spodek je dostačující, síla taktéž. Motorka působí lehkým, hravým dojmem, který je v extrémních situacích potřeba.
No dobře Davide. Ano, motorka tak působí. Mnozí na toto asi dají, ale já dávám na reálná čísla, a ta hovoří zcela jasně. Váha 250 2T je 103 kg a váha 300 2T je 103 kg. Nevím jak jiní, ale já pracuji s reálnou váhou, a ne s pocity. Je to jako kdybych si napsal na prsíčka, že 103 kg motorka váží 70kg, a zvedl ji poté s větší lehkostí. Promiňte, ale je to hloupost. 300 EXC má stejnou váhu jako 250, ale vyšší kroutící moment i výkon. Nevidím jeden důvod, proč jezdit 250. Přešel jsem ze 125 2T na 300 2T, a neudělal jsem chybu. Ta motorka je prostě skvělá.
Ještě jednou Davidova slova.
A pak jsem si vzal svého favorita, 250 2T, a byla to pecka! Hravá motorka šla hezky odspodu...... Ale no tak Davide, to jde 300 také že? Ale prostě s tim plynem nesmíte kroutit jako na 200
....s redukcí váhy jsem měl pocit jako na 200 a sílu jako na 300.... Když váží 250 103 kg a 300 také 103kg, tak z čeho má ty pocity. To by mě vážně zajímalo.
Vzal si "syrové" motorky bez úprav, a ladění. Že se dá z divoké 300 udělat poslušná ovečka je známo. A vzhledem k tomu, na čem dnes David jezdí na to už asi přišel také. Dost mě nakrklo, že si vezme syrovou motorku, a píše do recenze, že je z ní zklamaný. Z 3stovkou neměl potřebné zkušenosti, a pustí se do jejího testování a psaní recenze. Velmi by mě zajímalo, co by o té motorce napsal poté, co na ní dojel v top 10. Proč nejel na svojí 250 když z ní byl tak unešen?
Nicméně tady Koubu zajímal nárůst výkonu na 200 EXC, a o tom reálná čísla z dyno testu hovoří jasně. Takže nemůžeš Janku tvrdit, že k 25% nárůstu nedojde, když to tam máš jasně psaný a ukázaný na grafu, že tam došlo k nárůstu výkonu o nějakých 6 hp a nárůstu krouťáku ze 14,22 fp na 17,88 fp.
Osobně bych doporučoval přejít z 200 na 300 a nehledat pomoc v laděných kolenech a koncovkách pokud se jezdí hard enduro. Nárůst výkonu tam sice je, ale mně osobně hodně bolí, když se tyhle krásný laděný kolena a koncovky likvidují o kameny a z krásného kolene a koncovky za cenu celkem kolem 10 tisíc se stává halda zkroucenýho šrotu. Ale to je třeba jen můj případ.Případ někoho, kdo nemá rád haldu železa v podobě ochranné klece, a tím kila navíc.
Teď se do mě klidně pusťte
Zkoušel jsem modely 2018 a stejně jak David bych se rozhodně přiklonil k té 250. Právě ten pocit je důležitej a né nějaký údaje na papíru. Pocitově je pro mě 250 mnohem příjemnější a zároveň jsem na ní i o dost rychlejší jak na 300.
Všechno je relativní každýmu sedí něco jinyho já nejsem na 200 nebo 250 4t schopnej prakticky jet ale jsem skazenej moje první moto byla 300 2t a teď mám 450 a navíc mám 90+ kg. Je mi jasný že za 30-40 mth bych se naučil i na 200 ale... Zajímalo by mě kolik z nás by poznalo jestli jede na 250 nebo 300 jen podle z pocitu z jízdy
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
- Kouba
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Motorka: Montesa Cota 315R, KTM XC-W 250, Honda NTV
- Věk: veterán
- 0 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Janek: Díky. To bude oheň
Editoval Kouba (06.03.2019 14:48:57)
- Kouba
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Motorka: Montesa Cota 315R, KTM XC-W 250, Honda NTV
- Věk: veterán
- 0 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Včera jsem si na trati po delší době zalaboroval s nastavením přívěry a zjistil jsem, že troška experimentu vůbec není k zahození. Otočení o 0,5 - 0,75 otáčky dělá s průběhem motoru docela divy. Koncovka pořád origo..
Editoval Kouba (08.03.2019 09:24:41)
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
Dobrý večer, chtěl bych se zeptat jak je to teď s dílama na KTM SX 200 rv. 2004? Jaká je dostupnost dílů? Hlavně díly do motoru kdybych chtěl dělat GO. Vyplatí se ještě taková motorka koupit? Jsem hobby jezdec. Děkuji za odpovědi
- Marýlek
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 262
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM 200 EXC
- Věk: 20 a vic
- 2 0
Re: KTM EXC/SX 200,postřehy,rady,vychytávky,závady
FaFa113:
Ony ty motory jsou vesmes porad stejny, takze s dostupnosti dilu bych strach nemel 🙂 ja sem ted delal komplet GO na 2010 a vsechno sem v klidku sehnal 👌
|